Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІV пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
23 829 730,61 UAH
UA-2024-03-01-010964-a 0fb483ddcbf44d0c8f71913978c87286
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фіголь Леся Василівна

380443631614 liss767@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 24521399
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28
Контактна особа: Фіголь Леся Василівна
380443631614
liss767@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2024 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 23 829 730,61 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 714 891,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІV пусковий комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2024
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, на підставі актів приймання виконаних робіт, актів приймання-передачі обладнання (устаткування) та видаткових накладних та наданих Підрядником первинних документів на придбання матеріалів протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:43

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 березня 2024 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 березня 2024 13:54
Протокол УО Л-69.pdf
08 березня 2024 13:54
Перелік змін (ІV пусковии).docx
08 березня 2024 13:54
Нова редакція ТД.docx
08 березня 2024 13:54
Нова редакція Додаток 2.doc
05 березня 2024 09:43
Протокол УО Л-53.pdf
05 березня 2024 09:43
Додаток 6.docx
05 березня 2024 09:43
Додаток 3.docx
05 березня 2024 09:43
Додаток 1.docx
05 березня 2024 09:43
Перелік змін.docx
05 березня 2024 09:43
Протокол УО Л-55.pdf
05 березня 2024 09:43
Додаток 5.docx
05 березня 2024 09:43
Додаток 4 Проєкт договору.docx
08 березня 2024 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2024 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2024 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 березня 2024 13:54
Протокол УО Л-69.pdf
08 березня 2024 13:54
Перелік змін (ІV пусковии).docx
08 березня 2024 13:54
Нова редакція ТД.docx
05 березня 2024 09:43
Нова редакція ТД.docx
01 березня 2024 17:43
ТД.docx
08 березня 2024 13:54
Нова редакція Додаток 2.doc
01 березня 2024 17:43
Додаток 2.doc
05 березня 2024 09:43
Протокол УО Л-53.pdf
05 березня 2024 09:43
Додаток 6.docx
05 березня 2024 09:43
Додаток 3.docx
05 березня 2024 09:43
Додаток 1.docx
05 березня 2024 09:43
Перелік змін.docx
05 березня 2024 09:43
Протокол УО Л-55.pdf
05 березня 2024 09:43
Додаток 5.docx
05 березня 2024 09:43
Додаток 4 Проєкт договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-23-000034 ● b24667e85d8f4e828e4977d24f724d2d
  • Статус: завершено ● Дата: 20 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2024 14:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.04.2024 № 86

Київ


Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2024-03-01-010964-a 01.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-26 17:25:08

Запит на отримання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІV пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 «Завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-010964-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС» опубліковано авторизаційний лист виробника від 12.03.2024, змістом якого визначено, що станом на дату цього листа ТОВ «АККОРДГРУП» («Партнер») надано право перепродавати та впроваджувати продукти та послуги Ender Turing кінцевим клієнтам в Україні, а також брати участь в тендерах, вести переговори та укладати контракти з ДУ «Центр інфраструктури та технологій МВС» на продукти та послуги, які виробляє та постачає Ender Turing.
З огляду на наведене, просимо надати пояснення, яким чином
ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС» буде поставляти / поставляє продукти та послуги Ender Turing, якщо відповідно до умов авторизаційного листа, впроваджувати продукти та послуги Ender Turing кінцевим клієнтам в Україні та укладати контракти з ДУ «Центр інфраструктури та технологій МВС» надано право виключно ТОВ «АККОРДГРУП»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-30 16:44:49

Щодо надання відповіді

Пояснення:
Пункт 1.
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Відповідь:
У зв’язку із виникненням потреби у закупівлі робіт, відповідно до службової записки та додатків до неї (характеристики предмету закупівлі та очікувана вартість) №вн-476 від 28.02.2024 року (додається з додатками), за наступним предметом: Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІV пусковий комплекс), обрано процедуру закупівлі з урахуванням вартісної межі, встановленої ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” та внесено зміни до Річного плану закупівель на 2024 рік: UA-P-2024-03-01-014139-a (додано в протоколі уповноваженої особи від 01.03.2024 року № Л-53) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи, визначеному відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.202 року № 708. Відповідно до потреби були наявні підстави для проведення процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до ст. 20 Закону України “Про публічні закупівлі” та Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом ДУ ЦІТ МВС України від 31.10.2023 № 227 «Про затвердження Положення про уповноважену (-их) особу (осіб) з питань організації та проведення процедур публічних закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» (додається) та Порядку взаємодії між структурними підрозділами Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під час планування та проведення процедур закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів (додається) затвердженого наказом ДУ ЦІТ МВС України від 19.10.2023 № 214 (далі – Порядок) з метою організації закупівлі за предметом: Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІV пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи, було призначено провести закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями та розроблено тендерну документацію та додатки до неї. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги, вимоги до потенційних учасників) надано разом із службовою запискою (потребою) (додаються) відділом ініціатором закупівлі, у зв’язку із відсутністю у відділі державних закупівель технічних фахівців для визначення об’єму та характеристик предмета закупівлі, робіт з реконструкції. Також разом із відділом Ініціатором закупівлі розроблено вимоги до закупівлі, предмету закупівлі та вимоги до потенційних учасників, що вказані в Додатку 5 до тендерної документації (зазначено в системі Prozorro). Очікувану вартість предмета закупівлі, яка склала 23 829 730,61 гривень, визначено відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281. Очікувану вартість предмета закупівлі надано відділом Ініціатором закупівлі відповідно до Порядку та розрахунок додається окремим файлом. Просимо зауважити, що відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281 очікувана вартість є орієнтовною та потребує проведення експертизи та надання експертного звіту (додається Експертний звіт позитивний). При проведенні процедури закупівлі декілька разів вносилися зміни до тендерної документації та додатків до неї, що відображено в переліку змін, які розміщені в електронній системі закупівель Prozorro та знаходяться у вільному доступі. Участь у процедурі закупівлі прийняв один учасник – ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та тендерної документації, Замовником виявлено недоліки/невідповідності у документах тендерної пропозиції Учасника, що завантажені Учасником в електронну систему закупівель. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону була необхідність у затвердженні вимоги до Учасника, відповідно до пункту 43 Особливостей, щодо надання/виправлення невідповідностей зі строком згідно Особливостей. Учаснику висунуто вимогу згідно із законодавством у сфері публічних закупівель. Учасник виправив всі невідповідності та протоколом уповноваженої особи від 18.03.2024 року № Л-98, ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС» визначено переможцем процедури закупівлі та визначено тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та вимогам тендерної документації та додатків до неї. За результатом проведеної процедури закупівлі, у строки визначені законодавством, укладено договір від 25.03.2024 №71/2024 та згодом укладені додаткові угоди до договору, одна з яких на зменшення суми договору відповідно до проведеної експертизи у відповідності до підпункту 5 пункту 19 Особливостей.
Також просимо Вас звернути увагу, що в закупівлі приймав участь лише один Учасник, скарги, вимоги та питання відсутні, дії Замовника не оскаржувалися.
Всі документи, на які посилається Замовник у даній відповіді знаходяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель Prozorro. Документи, що не відносяться до процедурних документів додані окремими файлами разом із відповіддю.
Пункт 2
Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.

Відповідь:
Повідомляємо, що Державна установа «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» має власний офіційний сайт де розміщена інформація відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме у вкладці «Державні закупівлі», пункт «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (посилання додається з прикріпленим файлом).
https://ducit.gov.ua/zakupivli/resoning/informatsiya-zgidno-z-vymogamy-postanovy-kmu-vid-11102016-710-ua-2024-03-01-010954-a-289

Пункт 3.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС» опубліковано авторизаційний лист виробника від 12.03.2024, змістом якого визначено, що що станом на дату складання листа ТОВ «АККОРДПЛЮС» («Партнер») уповноважено перепродавати та впроваджувати продукти та послуги Ender Turing, кінцевим клієнтам в Україні, а також брати участь в тендерах, вести переговори та укладати контракти з ДУ «Центр інфраструктури та технологій МВС» на продукти та послуги, які виробляє та постачає Ender Turing. З огляду на наведене, просимо надати пояснення, яким чином ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС» буде поставляти / поставляє продукти та послуги Ender Turing, якщо відповідно до умов авторизаційного листа, впроваджувати продукти та послуги Ender Turing кінцевим клієнтам в Україні та укладати контракти з ДУ «Центр інфраструктури та технологій МВС» делеговано виключно ТОВ «АККОРДПЛЮС»?

Відповідь:
В Додатку 5 до тендерної документації наявна вимога до потенційних учасників наступного змісту: «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії Сертифікатів, Партнерських угод або Авторизаційних листів з виробниками ПЗ, що підтверджують наявні/діючі спеціалізації та партнерські відносини: Cisco Advanced Unified Contact Center Enterprise Specialized, Eleveo Integrator Partner, Smiddle Partner». Учасником, ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС» завантажено наступні документи: «28.4. Smiddle_Partnership Agreement_AG_signed.pdf», «28.2. Eleveo_Partner Certificate_Accord_2024.pdf», «28.1.2024_ACCORDGROUP_Advanced_Unified_Contact_Center_Enterprise_Specialized.pdf» з відповідними перекладами офіційними, таким чином Учасник задовільнив у повній мірі вимоги Замовника щодо надання авторизаційних листів на послуги вказані в додатку №5 до тендерної документації. Також, у складі тендерної пропозиції надано документ «4. Лист субпідрядник», де вказано, що ТОВ «АККОРДГРУП» буде залучено до виконання робіт у якості субпідрядника та документ «4. Угода.pdf» де вказано, що у разі перемоги ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС» у процедурі закупівлі Замовника буде укладено договір між ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС» та ТОВ «АККОРДГРУП», щодо надання послуг які зазначені в Додатку 5 до тендерної документації. Під час стадії «Кваліфікація учасника» Замовником направлено лист до ТОВ «АККОРДГРУП» від 15.03.2024 №25-ДУЦІТ-3/1 (додається), щодо надання офіційної інформації наступного змісту: «У відповідності до пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 звертаємося до Вас, щодо надання офіційної інформації чи має право ТОВ «АККОРДГРУП» (код ЄДРПОУ 37313183) надавати послуги визначені в угоді про наміри № №2024-0311 від 11.03.2024 року кінцевому замовнику вказаному в процедурах закупівель.» Отримано лист-відповідь від 16.03.2024 №79/1 (додається). Хочемо зауважити, що авторизаційний лист від 12.04.2024 року, а саме файл «28.3. ET_AG_112_2024.PDF» Замовником не розглядався так як даний документ взагалі не має відношення до даної процедури закупівлі та послуг, що зазначені в Додатку 5 Тендерної документації. Програмний продукт «Ender Turing» (програмне забезпечення із штучним інтелектом для мовної аналітики) не входив до послуг, що зазначені в процедурі закупівлі, не входить до технічної частини проєкту договору та не входить до укладеного договору за результатом проведеної процедури закупівлі. Таким чином даний документ не має відношення до проведеної закупівлі та Замовником не розглядався та не приймався до уваги як відповідь на якусь вимогу замовника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-03 15:18:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з реконструкції будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІV пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 «Завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-010964-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та відповідні документи, які підтверджують об’єктивні обставини, що призвели до укладання додаткової угоди від 30.04.2024 №3 якою продовжено строк виконання договору від 25.03.2024 № 71/2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-08 10:39:13

Про надання пояснень

Пункт 1.
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з реконструкції будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (ІV пусковий комплекс) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-010964-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: Надати інформацію та відповідні документи, які підтверджують об’єктивні обставини, що призвели до укладання додаткової угоди від 30.04.2024 №3 якою продовжено строк виконання договору від 25.03.2024 № 71/2024. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь:
У зв’язку із виникненням потреби у продовженні терміну виконання робіт по укладеному, за результатом проведеної процедури закупівлі, Договору № 71/2024 від 25.03.2024 року (далі – Договір), відповідно до службової записки (додається) №вн-1170 від 30.04.2024 року та листа ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС» від 24.04.2024 року № 24/04-1 (додається) укладено додаткову угоду № 3 від 30.04.2024 року до Договору №71/2024 від 25.03.2024 року та опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro згідно із чинним законодавством у сфері публічних закупівель та з дотриманням усіх строків. Додатковою угодою № 3 від 30.04.2024 подовжено строк виконання робіт, зазначених в Договорі з 01.05.2024 до 01.07.2024 року із відміткою відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Додатковою угодою № 3 від 30.04.2024 року продовжено термін виконання робіт у зв’язку із затриманням отримання дозволу на виконання будівельних робіт № ДП012240418827 (додається), а саме 19.04.2024 року. Затримання отримання дозволу на початок проведення будівельних робіт пов’язано із необхідністю подання пакету документів на отримання дозволу, в який входять і документи по технічному нагляду. Процедура закупівлі «Технічний нагляд за проведенням робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18 (Лотова закупівля) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги»» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-14-012822-a) була проведена у строки, що перевищують очікування Замовника, у зв’язку із великою кількістю учасників, тривалим терміном кваліфікації учасників та відмовою учасників, яких було визначено переможцями від підписання договору із Замовником. У зв’язку із вищезазначеним договори по даній лотовій процедурі закупівлі було укладено 17.04.2024 року. Одразу було підготовлено пакет документів та подано на отримання дозволу на початок проведення будівельних робіт.
В рамках реалізації об’єкта «Реконструкція будівлі кінотеатру «Спутник» під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Дніпро, вул. Титова, 18» ДУ ЦІТ МВС України здійснено комплекс інженерних вишукувань, в тому числі інженерно-геологічні вишукування зазначеного об’єкта (договір від 01.02.2024 № 19/2024 з ФОП Губіш О.В. додається) з бурінням інженерно-геологічних свердловин. Свердловини в кількості 4-х шт виконувались механічним ударним канатним способом початковим діаметром 127 мм глибиною 15 метрів по зовнішніх кутах будівлі кінотеатру по вул. Титова, 18 у м. Дніпро. За результатами проведених лабораторних та камеральних досліджень відібраних зразків встановлено, що грунти на території об’єкта реконструкції суглинисті.
Після виконання ТОВ «ГЕЛЕОН ПЛЮС» демонтажних робіт у великій залі кінотеатру (розбирання меблів кінозалу, напольного покриття, демонтаж залізобетонних плит перекриття) виявлено, що грунти на місці улаштування проектного укриття піщанні (тобто зсувні), що потребує додаткових проектних розрахунків щодо їх укріплення та розробки альтернативних методів їх підсилення.
Також, після виконання робіт із розбирання опорядження стін виявлені тріщини в несучих стінах будівлі, що також потребує додаткових проектних розрахунків та рішень щодо їх підсилення.
Зважаючи на вище зазначене Замовником, спираючись на відповідні документи та обставини, було прийнято рішення щодо укладання додаткової угоди № 3 від 30.04.2024 до Договору № 71/2024 від 25.03.2024 року на продовження строку виконання робіт відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей та подальшу публікацію її в електронній системі закупівель Prozorro та внесення відповідних змін.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ГЕЛЕОН ПЛЮС" 23 825 668,10
UAH з ПДВ
23 825 668,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 березня 2024 09:51
Електронний підпис
19 березня 2024 09:40
Довідка(1).zip
19 березня 2024 09:40
Довідка пункт 47.pdf
19 березня 2024 09:40
Довідка (2).zip
19 березня 2024 09:40
Гарантійний лист.pdf
19 березня 2024 09:39
Витяг-2380280-Доценко-2024-03-15.pdf
19 березня 2024 09:39
25. Дозвіл.pdf
19 березня 2024 09:38
24. Ліцензія Гелеон Плюс.pdf
19 березня 2024 09:38
5. Рішення від 27.01.2023 р..pdf
15 березня 2024 13:36
Електронний підпис
15 березня 2024 13:26
28.3. ET_AG_112_2024.PDF
15 березня 2024 13:26
28.2. Срібний партнер.pdf
15 березня 2024 13:24
28.2. Eleveo_Partner Certificate_Accord_2024.pdf
15 березня 2024 13:24
28.1. Сертифікат.pdf
15 березня 2024 13:24
26. Лист-пояснення.pdf
15 березня 2024 13:24
21. Опис.pdf
15 березня 2024 13:24
19. витяг ПДВ.pdf
15 березня 2024 13:24
18. Витяг ЄДР.pdf
15 березня 2024 13:24
15. Акт Шляхспецбуд.pdf
15 березня 2024 13:24
14. Довідка аналогічні.pdf
15 березня 2024 13:24
10. Договір оренди.pdf
13 березня 2024 17:07
Електронний підпис
13 березня 2024 17:07
Електронний підпис
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ОК_02-01.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЛК1_02-01-012.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЛК1_02-01-010-ВС-П-4.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЗКР.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ПВР.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЛК1_02-01-06.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЛК1_02-01-07-СКС-4.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЛК1_02-01-011.pdf
13 березня 2024 16:15
1503.imd
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ВОБ.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЛК2_02-01-09-ВС-У-4.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ДЦ.pdf
13 березня 2024 16:15
1503_ДЦ_ЛК1_02-01-08-ВС-4.pdf
13 березня 2024 16:15
1. Тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2024 16:15
29. Лист-гарантія санкції.pdf
13 березня 2024 16:15
32. Гарантійний лист.pdf
13 березня 2024 16:15
2. Довідка пункт 47.pdf
13 березня 2024 16:15
5. Рішення від 27.01.2023 р..pdf
13 березня 2024 16:15
4. Угода.pdf
13 березня 2024 16:15
30. Довідка про власника.pdf
13 березня 2024 16:15
4. Лист субпідрядник.pdf
13 березня 2024 16:15
16.2. Квитанція №2 2022.pdf
13 березня 2024 16:15
16.1. ФЗ-2021.pdf
13 березня 2024 16:15
12. Головний інженер.pdf
13 березня 2024 16:15
12. Муляр.pdf
13 березня 2024 16:15
16.1. Квитанція №1 2021.pdf
13 березня 2024 16:15
10. Договір оренди офісу.pdf
13 березня 2024 16:15
12. Електрик.pdf
13 березня 2024 16:15
12. Покрівельник.pdf
13 березня 2024 16:15
16.3. Квитанція №2 2023pdf.pdf
13 березня 2024 16:15
16.1. Квитанція №2 2021pdf.pdf
13 березня 2024 16:15
11. Довідка працівники.pdf
13 березня 2024 16:15
13. Мартиненко.jpg
13 березня 2024 16:15
16.3. ФЗ-2023.pdf
13 березня 2024 16:15
12. Плиточник.pdf
13 березня 2024 16:15
12. Маляр.pdf
13 березня 2024 16:15
16.2. ФЗ-2022.pdf
13 березня 2024 16:15
12. Начальник дільниці.pdf
13 березня 2024 16:15
12.1. Лист-пояснення.pdf
13 березня 2024 16:15
12. Електрогазозварник.pdf
13 березня 2024 16:15
10. ОСВ 112.pdf
13 березня 2024 16:15
16.2. Квитанція №1 2022.pdf
13 березня 2024 16:15
12. Бетоняр.pdf
13 березня 2024 16:15
16.3. Квитанція №1 2023pdf.pdf
13 березня 2024 16:15
25. Дозвіл.pdf
13 березня 2024 16:15
28.3. ET_AG_112_2024.PDF
13 березня 2024 16:15
28.2. Срібний партнер.pdf
13 березня 2024 16:15
28.1. Сертифікат.pdf
13 березня 2024 16:15
27. Гарантійний лист ПЗ.pdf
13 березня 2024 16:15
22. Ліцензія АВК-5.pdf
13 березня 2024 16:15
26. Лист-пояснення.pdf
13 березня 2024 16:15
28.2. Eleveo_Partner Certificate_Accord_2024.pdf
13 березня 2024 16:15
24. Ліцензія Гелеон Плюс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕЛЕОН ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГЕЛЕОН ПЛЮС"
#42901888
Переможець 23 825 668,10
UAH з ПДВ
18 березня 2024 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2024 14:01

Вимога про усунення невідповідностей

Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ГЕЛЕОН ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 42901888) виявлено наступні невідповідності: - відповідно до п.1 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник у складі Тендерної пропозиції має надати наступні документи: 1. Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази*, необхідних для виконання робіт, визначених у Додатку 5 до тендерної документації (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, марки та технічного стану механізмів, обладнання та транспортних засобів, а також із зазначенням підстави користування (власне/орендоване/тощо). Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно форми зазначеної в даному додатку, з не повною інформацією, а саме технічного стану механізмів, обладнання та транспортних засобів, що не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації; 2. В довідці, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази має бути включений перелік обов’язкового обладнання, а саме: *до переліку обов’язково включити автокран, бортовий автомобіль, екскаватор-навантажувач, автогідропідіймач, установку для ручного дугового зварювання, установку для гідравлічних випробувань, пересувний компресор, дорожні котки, пересувну електростанція, апарат для стикового зварювання поліетиленових труб, апарат для газового зварювання і різання, агрегат фарбувальний, лебідку електричну, шліфувальну машинку, трамбівку пневматичну, станок для різання керамічної плитки, перфоратори, шуруповерти. Учасник у складі тендерної пропозиції надав перелік про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з відсутньою інформацією, щодо обов’язкового обладнання, згідно вимог, а саме: бортовий автомобіль, автогідропідіймач, установку для гідравлічних випробувань, пересувний компресор, дорожні котки, пересувну електростанція, апарат для газового зварювання і різання, агрегат фарбувальний, лебідку електричну, трамбівку пневматичну. Учасник не включив в довідку обов’язковий перелік зазначеного обладнання, що не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації; 3. На підтвердження інформації, яка вказана у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази Учасник додає документи щодо власності та/або користування (завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на 01.03.2024 та/або завірена копія(ї) договору(ів) оренди/суборенди/надання послуг обладнання зі строком дії не менше строку виконання робіт (інструменти, автомобілі тощо), матеріально-технічної бази (приміщення, будівлі, склади тощо), які зазначені в довідці або інші документи, які підтверджують право власності та/або користування на обладнання та матеріально-технічну базу). Учасник не надав підтверджуючі документи власності або користування обладнання, інструментів, автомобілів, з обов’язкового переліку, що не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації; - відповідно до п.3 Додатку №2 до Тендерної документації Учасник у складі Тендерної пропозиції має надати наступні документи: Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічних договорів**** із зазначенням найменування контрагентів, з якими було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. На підтвердження інформації, яка вказана у Довідці про виконання Учасником аналогічного договору учасник додає копії наступних документів:1. копія/ї аналогічного/их договору/договорів (не менше 1-го договору) з додатками; 2. лист-відгук від контрагента, виданий не раніше оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, підписаний керівником, з обов’язковим зазначенням дати його видачі, вихідного номеру, предмета договору, номеру і дати договору, суми виконання договору, інформації щодо якості та строків виконання договору або документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних будівельних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо). **** під аналогічним договором Замовник розуміє виконання робіт з капітального ремонту, нового будівництва, реконструкції об’єктів класу наслідків СС2 або СС3 в період 2022-2023 років. ). Учасник у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначені документи, що не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації; - відповідно до п.3.3 Додатку №3 до Тендерної документації Учасник у складі Тендерної пропозиції має надати наступні документи: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (на будь-яку дату в актуальному стані); - витяг з реєстру платників податку на додану вартість або платників єдиного податку; - опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначені документи що не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації; - відповідно до Додатку №5 до Тендерної документації Учасник у складі Тендерної пропозиції має надати наступні документи: - посвідчення виконавців робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті, газополум’яні роботи, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки тощо) відповідно до виду робіт, які передбачені відомістю обсягів робіт (які чинні щонайменше до 01.05.2024). Учасник у складі тендерної пропозиції надав посвідчення на одного працівника, відповідно довідки до п.2 Додатку №2 що не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням технічного стану, обладнання та транспортних засобів які включені до обов’язково переліку; - Надати підтверджуючі документи власності або користування обладнання, інструментів, автомобілів, з обов’язкового переліку; - Надати довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічних договорів; - Надати копія/ї аналогічного/их договору/договорів (не менше 1-го договору) з додатками; - Надати лист-відгук від контрагента, виданий не раніше оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, підписаний керівником, з обов’язковим зазначенням дати його видачі, вихідного номеру, предмета договору, номеру і дати договору, суми виконання договору, інформації щодо якості та строків виконання договору або документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних будівельних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо); - Надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (на будь-яку дату в актуальному стані); - Надати витяг з реєстру платників податку на додану вартість або платників єдиного податку; - Надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначені документи що не відповідає вимогам встановленим в Тендерній документації; - Надати посвідчення виконавців робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті, газополум’яні роботи, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки тощо) відповідно до виду робіт, які передбачені відомістю обсягів робіт.

Документи

18 березня 2024 15:34
Довідка НАЗК
18 березня 2024 15:34
Електронний підпис
18 березня 2024 15:33
Протокол УО Л-98.pdf
14 березня 2024 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2024 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕЛЕОН ПЛЮС"
#42901888
23 825 668,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2024 15:34
Довідка НАЗК
18 березня 2024 15:34
Електронний підпис
18 березня 2024 15:33
Протокол УО Л-98.pdf
14 березня 2024 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2024 11:06
ДУ № 4 від 07.05.2024 до договору № 71 2024 від 25.03.2024.pdf зміни до договору
08 травня 2024 11:06
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2024 15:59
ДУ № 3 від 30.04.2024 до договору підряду № 71 2024 від 25.03.2024.pdf зміни до договору
01 травня 2024 15:59
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2024 16:27
Експертиза.pdf зміни до договору
23 квітня 2024 16:26
ДУ № 2 від 19.04.2024 до договору підряду № 71 2024.pdf зміни до договору
23 квітня 2024 16:26
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2024 14:17
ДУ № 1 від 27.03.2024 до договору № 71 2024 від 25.03.2024.pdf зміни до договору
27 березня 2024 14:17
Електронний підпис укладений
26 березня 2024 13:48
договір 71 2024 від 25.03.2024.pdf укладений
26 березня 2024 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 71/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
Номер договору про закупівлю: 71/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 71/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести до Договору такі зміни: 1.1. В підпункті 3.2.1. пункту 3.2. Договору слова: «до двох місяців» замінити словами: «до трьох місяців». 1.2. В пункті 3.3. Договору слова: «двомісячного терміну» замінити словами: «тримісячного терміну». 2. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними для кожної із Сторін. 3. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін, набирає чинності з моменту її підписання та діє протягом терміну дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 71/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML