Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини приміщень КНП «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ра-ди» для створення радіотерапевтичної системи в радіологічному корпусі (активне крило) на вул. Медичній, 17 у м. Івано-Франківську
Очікувана вартість
14 718 340,00 UAH
UA-2024-03-01-010912-a 3977c4268ee54433ae673fb46846133a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаган Василь Михайлович

380677638469 vmshagan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 13648033
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Медична, будинок 17
Контактна особа: Шаган Василь Михайлович
380677638469
vmshagan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2024 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2024 01:00
Очікувана вартість: 14 718 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 591,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Вимагається Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 0.3% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. На підтвердження надання забезпечення договору у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист та проект гарантії. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є: 1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 2) копія банківської ліцензії видана банком; 3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню на рахунок КНП «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради» - р/р UA 283223130000026004000043424, АТ “Укрексімбанк” м. Київ МФО 322313.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під строком виконання робіт слід розуміти: Протягом 7-ми місяців з дати укладання договору, але не пізніше 31.12.2024 р.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція частини приміщень КНП «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ра-ди» для створення радіотерапевтичної системи в радіологічному корпусі (активне крило) на вул. Медичній, 17 у м. Івано-Франківську
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Медична, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах відповідних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 180-ти календарних днів. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 17:33

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимагається Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 0.3% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. На підтвердження надання забезпечення договору у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист та проект гарантії. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є: 1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 2) копія банківської ліцензії видана банком; 3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню на рахунок КНП «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради» - р/р UA 283223130000026004000043424, АТ “Укрексімбанк” м. Київ МФО 322313.
15 березня 2024 12:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 березня 2024 12:37
Тендерна документацiя_нова редакція від 15.03.2024.doc
15 березня 2024 12:37
Перелік змін_від 15.03.2024.docx
15 березня 2024 12:37
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги_нова редакція від 15.03.2024.docx
11 березня 2024 15:36
Перелік змін_від 11.03.2024.docx
11 березня 2024 15:36
Тендерна документацiя_нова редакція від 11.03.2024.doc
07 березня 2024 14:48
Тендерна документацiя_нова редакція від 07.03.2024.doc
07 березня 2024 14:48
Перелік змін_від 07.03.2024.docx
07 березня 2024 14:48
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги_нова редакція від 07.03.2024.docx
01 березня 2024 17:32
Додаток №6 Форма банківської гарантії.docx
01 березня 2024 17:32
Додаток №5 Проєкт договору.docx
01 березня 2024 17:32
Додаток №2 Технічна специфікація.pdf
01 березня 2024 17:32
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги (5).docx
01 березня 2024 17:32
Тендерна документацiя.doc
01 березня 2024 17:32
Додаток №3 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
01 березня 2024 17:32
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx
15 березня 2024 12:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2024 15:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2024 14:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2024 14:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 березня 2024 17:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 березня 2024 12:37
Тендерна документацiя_нова редакція від 15.03.2024.doc
15 березня 2024 12:37
Перелік змін_від 15.03.2024.docx
15 березня 2024 12:37
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги_нова редакція від 15.03.2024.docx
11 березня 2024 15:36
Перелік змін_від 11.03.2024.docx
11 березня 2024 15:36
Тендерна документацiя_нова редакція від 11.03.2024.doc
07 березня 2024 14:48
Тендерна документацiя_нова редакція від 07.03.2024.doc
07 березня 2024 14:48
Перелік змін_від 07.03.2024.docx
07 березня 2024 14:48
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги_нова редакція від 07.03.2024.docx
01 березня 2024 17:32
Додаток №6 Форма банківської гарантії.docx
01 березня 2024 17:32
Додаток №5 Проєкт договору.docx
01 березня 2024 17:32
Додаток №2 Технічна специфікація.pdf
01 березня 2024 17:32
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги (5).docx
01 березня 2024 17:32
Тендерна документацiя.doc
01 березня 2024 17:32
Додаток №3 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
01 березня 2024 17:32
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-25-000002 ● ff801f3de48f4a00a29e078ec964e22e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2024 11:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
25.03.2024 №21-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.03.2024 №21-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-03-01-010912-a 01.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-29 11:40:16

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція частини приміщень КНП «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ра-ди» для створення радіотерапевтичної системи в радіологічному корпусі (активне крило) на вул. Медичній, 17 у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-01-010912-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:

1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК ЦИТАДЕЛЬ ІІ» відсутність в складі своєї тендерної пропозиції підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям субпідрядника ПФ «МОНРЕМО» (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників, які мають необхідні знання та досвід) та листів підтверджень від субпідрядника із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт як субпідрядника протягом періоду виконання робіт за предметом закупівлі як те вимагається додатком 1 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-02 14:17:05

У відповідь на запит про надання пояснення від 29.03.2024 року в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:

1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Кошти, які отримує Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Так, отримання коштів відбувається на основі укладеного договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій; сума коштів, які сплачуватиме НСЗУ вказується у спеціалізованих умовах надання медичних послуг; кошти у договорі рахуються на 1 рік, а потім річний платіж ділиться на 12. Медзаклад для отримання коштів має подавати звіт про надані послуги до НСЗУ. Звіт формується на основі послуг та визначених сум оплати в додатках до договору. Кошти зараховуються на той рахунок, який указує медзаклад.
Кошти, які КНП отримує від НСЗУ, призначені найперше для фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій (ст. 5 Закону № 2168). Кошти, що залишаються, можуть бути спрямовані на будь-які витрати в межах статутної діяльності, зокрема на ремонти, закупівлю медикаментів, медобладнання, медичних виробів, інших господарських товарів, тощо.
Таким чином, розподіл отриманих коштів від НСЗУ здійснюється Замовниками самостійно з урахуванням наявних коштів та відповідно до річної потреби у певному товарі, роботі чи послузі для забезпечення нормального функціонування установи.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображені в проектній документації за робочим проектом: «Реконструкція частини приміщень КНП «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ра-ди» для створення радіотерапевтичної системи в радіологічному корпусі (активне крило) на вул. Медичній, 17 у м. Івано-Франківську», який виконаний відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом №09-006-24 від 23 лютого 2024 р. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проектній документації за робочим проектом «Реконструкція частини приміщень КНП «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ра-ди» для створення радіотерапевтичної системи в радіологічному корпусі (активне крило) на вул. Медичній, 17 у м. Івано-Франківську» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) №09-006-24 від 23 лютого 2024 р.
Обґрунтування очікуваної вартості:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації за робочим проектом «Реконструкція частини приміщень КНП «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ра-ди» для створення радіотерапевтичної системи в радіологічному корпусі (активне крило) на вул. Медичній, 17 у м. Івано-Франківську». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ.
2. Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям субпідрядника ПФ «МОНРЕМО» (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників, які мають необхідні знання та досвід) та листів підтверджень від субпідрядника із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт як субпідрядника протягом періоду виконання робіт за предметом закупівлі:
Відповідно до п. 3.8 Розділу 3 тендерної документації: Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, якщо учасник планує залучати субпідрядника для виконання робіт в обсязі, що не перевищує 20%, то він повинен надати лише відповідну довідку в довільній формі, яка містить таку інформацію.
Так, згідно документів тендерної пропозиції ТОВ "БК ЦИТАДЕЛЬ ІІ" планує залучати субпідрядника ПФ "МОНРЕМО" в обсязі менше 20% для виконання робіт (дана інформація міститься в таких документах: файл «3.2 Інформація про субпідрядника.pdf»; перелік робіт, на які планується залучатися субпідрядник, відображені в документі «Інформаційна довідка» вих. 03 від 07.03.2024 р. (файл «Інформація від підрядника.pdf»). Звертаємо Вашу увагу, що в даному випадку ТОВ "БК ЦИТАДЕЛЬ ІІ" залучає субпідрядника саме для виконання робіт, а не для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників, які мають необхідні знання та досвід. Таким чином, вимога Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації не застосовується до ТОВ "БК ЦИТАДЕЛЬ ІІ", оскільки учасник не залучає потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Відтак, надавши в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку щодо залучення ПФ "МОНРЕМО" як субпідрядника в обсязі менше 20% для виконання робіт (файл «3.2 Інформація про субпідрядника.pdf»), ТОВ "БК ЦИТАДЕЛЬ ІІ" в повній мірі виконало вимоги тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 09.04.2024 р. Замовник торгів повідомляє наступне: За вимогами пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. У абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, зокрема, визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Також, у абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей №1178 визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Враховуючи зазначене, замовник не повинен вимагати документального підтвердження інформації за тими обставинами пункту 47 Особливостей, щодо яких інформація міститься в реєстрі. Водночас замовник може встановити спосіб документального підтвердження такої інформації з приміткою, що підтвердження надається у випадку, коли доступ до такої інформації є обмеженим. Так, Замовником у Розділі 2 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) /учасника-переможця відповідно до вимог, визначених п.47 Особливостей» вимагається від переможця надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі або гарантійного листа/довідки у довільній формі. Отож, Учасник-переможець на відповідність даній вимозі може надати на вибір будь який документ зазначений у Розділі 2 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених п. 47 Особливостей». Водночас зазначаємо, що згідно Розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації, Замовником встановлена примітка наступного змісту: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.». Тож, у разі, якщо на момент оголошення торгів чи подання документів учасником-переможцем чи кваліфікації (оцінки) документів переможця доступ до реєстру відкритий, Замовник не вимагає від учасника-переможця таких документів та не встановлює для такого учасника способу підтвердження. Однак зазначаємо, що той факт, що замовник не встановлює спосіб підтвердження інформації яка є у вільному доступі не нівелює і не скасовує обов’язку учасника переможця довантажити документи на підтвердження факту відсутності підстав визначених п.3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Окрім цього, Замовник володіє інформацією, що з 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте, згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Враховуючи те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в країні досі триває повномасштабна війна, ситуація є максимально нестабільною, та не знаючи наперед про можливі перебої у роботі реєстру, Замовник заздалегідь дбає про те, щоб тендерна документація була складена згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей 1178, адже у разі, якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або обмежать свою роботу, то спосіб підтвердження відсутності відповідної підстави у формі інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника/фізичної особи процедури закупівлі чи довідки довільної форми буде передбачений тендерною документацією. Якщо ж таких випадків не настане, учасники керуються приміткою тендерної документації згідно Розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації, що наведена вище. Враховуючи зазначене, Замовник торгів переконаний, що тендерна документація відповідає вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель. Принагідно хочемо повідомити, що уповноважена особа систематично проходить різного роду офлайн та онлайн навчання у сфері публічних закупівель з метою покращення своїх навичок під час здійснення професійної діяльності. Також керівником Комунальним некомерційним підприємством "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" додатково здійснено роз’яснювальні роботи щодо не допущення у майбутньому різного роду порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

2024-04-11 14:26:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2024 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БК ЦИТАДЕЛЬ ІІ" 13 642 868,40
UAH з ПДВ
13 642 868,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 березня 2024 22:14
Електронний підпис
20 березня 2024 22:12
Довідка.pdf.p7s
20 березня 2024 22:12
Довідка1.pdf.p7s
20 березня 2024 22:12
Довідка.pdf
20 березня 2024 22:12
Довідка1.pdf
19 березня 2024 17:40
Електронний підпис
19 березня 2024 17:40
Електронний підпис
19 березня 2024 17:38
Проект гарантії G0324-9452.pdf
19 березня 2024 17:38
3.9 Штатний розпис.pdf
19 березня 2024 17:38
Накази.pdf
19 березня 2024 17:38
ПаспортДиректора.pdf
19 березня 2024 17:38
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
19 березня 2024 17:38
1.3 Гарантійний лист 1.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
1.8 Гарантійний лист 6.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
1.9 Гарантійний лист 7.pdf
19 березня 2024 17:38
1.4 Гарантійний лист 2.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
3.9 Штатний розпис.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
3.4 Термін дії ТП.pdf
19 березня 2024 17:38
3.1 Проєкт договору.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
Виписка.PDF
19 березня 2024 17:38
1.4 Гарантійний лист 2.pdf
19 березня 2024 17:38
Дипломи.pdf
19 березня 2024 17:38
3.4 Термін дії ТП.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
1.6 Гарантійний лист 4.pdf
19 березня 2024 17:38
1.8 Гарантійний лист 6.pdf
19 березня 2024 17:38
2.0 Гарантійний лист 8.pdf
19 березня 2024 17:38
Оренда техніки 15.01.2020.PDF
19 березня 2024 17:38
3.1 Проєкт договору.pdf
19 березня 2024 17:38
Витяг ПДВ.pdf
19 березня 2024 17:38
3.7 ISO 9001-2015 на насос.pdf
19 березня 2024 17:38
1.5 Гарантійний лист 3.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
СертифікатПроектув.pdf
19 березня 2024 17:38
1.3 Гарантійний лист 1.pdf
19 березня 2024 17:38
1.6 Гарантійний лист 4.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
НаказДиректора.pdf
19 березня 2024 17:38
1.9 Гарантійний лист 7.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
1.7 Гарантійний лист 5.pdf
19 березня 2024 17:38
1.5 Гарантійний лист 3.pdf
19 березня 2024 17:38
Трудові.pdf
19 березня 2024 17:38
ДозвілБодіамРДК.pdf
19 березня 2024 17:38
1.7 Гарантійний лист 5.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
2.0 Гарантійний лист 8.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
ПосвідченняМаксимів.pdf
19 березня 2024 17:38
Статут.pdf
19 березня 2024 17:38
Про ОП.pdf
19 березня 2024 17:38
3.7 ISO 9001-2015 на насос.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
4.8 ЗВВ.pdf
19 березня 2024 17:38
4.8 ЗВВ.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
4.7 ПВР.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
4.6 ДЦ_ЛКДЦ.pdf
19 березня 2024 17:38
4.2 ПВ і ЗВВ.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
4.3 Пояснювальна записка.pdf
19 березня 2024 17:38
4.2 ПВ і ЗВВ.pdf
19 березня 2024 17:38
4.7 ПВР.pdf
19 березня 2024 17:38
4.5 ЗКР.pdf
19 березня 2024 17:38
4.9 Календарний графік.pdf
19 березня 2024 17:38
4.1 ДЦ.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
4.6 ДЦ_ЛКДЦ.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
4.5 ЗКР.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
4.9 Календарний графік.pdf.p7s
19 березня 2024 17:38
4.4 Пояснювальна записка.pdf
19 березня 2024 17:38
4.1 ДЦ.pdf
19 березня 2024 17:38
3.3 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ЦИТАДЕЛЬ ІІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК ЦИТАДЕЛЬ ІІ"
#41217035
Переможець 13 642 868,40
UAH з ПДВ
20 березня 2024 12:11

Документи

20 березня 2024 12:12
Довідка НАЗК
20 березня 2024 12:06
Електронний підпис
20 березня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2024 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ЦИТАДЕЛЬ ІІ"
#41217035
13 642 868,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2024 12:12
Довідка НАЗК
20 березня 2024 12:06
Електронний підпис
20 березня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2024 13:43
ДУ №1 продовження.pdf зміни до договору
10 грудня 2024 13:42
Електронний підпис укладений
26 березня 2024 15:55
Електронний підпис укладений
26 березня 2024 15:55
Граф.pdf укладений
26 березня 2024 15:30
Граф.pdf укладений
26 березня 2024 15:29
Електронний підпис укладений
26 березня 2024 13:33
додаток 1.PDF укладений
26 березня 2024 13:32
Графік.pdf укладений
26 березня 2024 13:32
додаток №3.PDF укладений
26 березня 2024 13:32
Договір Цитадель.PDF укладений
26 березня 2024 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 248/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML