Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протикулевий шолом 2-го класу захисту
Очікувана вартість
110 000 000,00 UAH
UA-2024-03-01-010276-a b92f873e45eb4f1ca5e70bec79b61989
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головиріна Світлана Василівна

380951262390 y.steblianko@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: військова частина 2276 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323534
Вебсайт: http://ngu.gov.ua
Місцезнаходження: Україна , Сумська обл.,
Контактна особа: Головиріна Світлана Василівна
380951262390
y.steblianko@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2024 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2024 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2024 09:00
Очікувана вартість: 110 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 комплект
Протикулевий шолом 2-го класу захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником шляхом безготівкового переказу коштів (валюта – гривня) на поточний рахунок Виконавця в строк до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Замовником накладної, Акту приймання-передачі товару та отримання від Виконавця оригіналу сертифікату відповідності товару та протоколу випробувань товару про відповідність товару ДСТУ 8835:2019. В разі затримки бюджетного фінансування, перерахунок оплати здійснюється протягом 30 календарних днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі Товару на свій реєстраційний рахунок. У такому випадку до Замовника не застосовуються господарські санкції за не виконання умов цього Контракту. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»

Сума забезпечення: 3300000 UAH
Форма підтвердження: документ
08 березня 2024 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2024 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2024 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2024 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 березня 2024 13:18
Оголошення Шоломи_зі змінами_1.docx
07 березня 2024 17:52
Оголошення Шоломи_зі змінами.docx
01 березня 2024 16:12
Оголошення Шоломи.docx
08 березня 2024 13:18
Додаток 3 Проєкт ДК Шолом ред _зі змінами.doc
01 березня 2024 16:12
Додаток 3 Проєкт ДК Шолом ред 21.02.2024.doc
01 березня 2024 16:12
Додаток 5 (Довідка про працівників).docx
01 березня 2024 16:12
Додаток 4 (Забезпечення тендерної пропозиції ).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Очікувана вартість предмета закупівл
Дата подання: 03 березня 2024 23:11
Дата відповіді: 04 березня 2024 20:27
Згідно оголошення : Очікувана вартість предмета закупівлі: 110 000 000,00 (Сто десять мільйонів) грн. 00 коп. з ПДВ. Закупівлю оголошено на прозоро без ПДВ.
Відповідь: Добрий вечір. Уважно розглянули Ваше питання та надаю відповідь :під час закупівлі Товару за цією процедурою застосовується пільговий режим оподаткування ПДВ відповідно до пункту 32 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення», п. 197.23. ст. 197 Податкового кодексу України, п. 20 ч. 1 ст. 282 та ч. 8 ст. 287 Митного кодексу України (зі змінами та доповненнями) та постанови Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 № 170.
ТС У 13.9-08803498-001:2023
Дата подання: 04 березня 2024 15:35
Дата відповіді: 04 березня 2024 21:56
Доброго дня. Які саме необхідно шоломи ? з високою обрізкою чи повнорозмірні? В тексті Додатку 2 до оголошення визначено шоломи кулезахисні (тип А) 2 класу захисту та посилання на відповідність ТС У 13.9-08803498-001:2023. Також, згідно п. 1.1 : комплектність згідно з ТС У 13.9-08803498-001:2023. Як можна учаснику ознайомитись з текстом ТС У 13.9-08803498-001:2023, щоб дізнатися точну комплектацію та тип шолома? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора . Ваше запитання уважно розглянуте та повідомляємо текст ТС У 13.9-08803498-001:2023 викладений в повному обсязі у Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації.
Стосовно виробника
Дата подання: 05 березня 2024 11:25
Дата відповіді: 05 березня 2024 13:19
Добрий день! Чи розглядаєте ви шоломи європейського виробника?
Відповідь: Добрий день! Уважно розглянуте Ваше запитання та повідомляю, що Замовник розгляне всі поданні пропозиції які відповідають вимогам технічної специфікації на даний товар та вимогам тендерної документації.
ТС У 13.9-08803498-001:2023
Дата подання: 05 березня 2024 13:23
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:17
Згідно з текстом ТС У 13.9-08803498-001:2023 Додаток 2, не визначений тип захисної оболонки шолому. Просимо надати уточнення: шолом типу FULL CUT (повнорозмірний) чи типу HIGH CUT (з високою обрізкою)?
Відповідь: Добрий день! Уважно розглянуте Ваше запитання та повідомляю Замовник зацікавлений у придбанні шоломів типу FULL CUT (повнорозмірний).
Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 05 березня 2024 23:58
Дата відповіді: 06 березня 2024 13:11
З метою підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати згідно Додатку 1: До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 штатного розпису / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудового договору / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору про надання послуг / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ, або пояснення про їх відсутність). Тобто учасник на вибір може надати на вибір належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 штатного розпису АБО належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудового договоруАБО належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору про надання послуг АБО належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) АБО інший документ, або пояснення про їх відсутність ? Вірно?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Уважно розглянуте Ваше запитання та повідомляю, так вірно.
СЕС
Дата подання: 07 березня 2024 13:54
Дата відповіді: 08 березня 2024 13:15
Проектом договору передбачено надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар або матеріали з яких він виготовлений при поставці продукції (п.9 Порядок та умови виготовлення, поставки і приймання товарів), але з 1 жовтня 2023 року набули чинності окремі положення нового Закону "Про систему громадського здоров'я" № 2573-IX, які скасовують необхідність отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно даного питання повідомляю, у разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних документ, то він надає лист роз’яснення, в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Додатково інформую що Додаток 3 Проєкт договору буде викладено в новій редакції а саме в п. 9.виключається надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар або матеріали з яких він виготовлений.

Сертифікат
Дата подання: 07 березня 2024 16:58
Дата відповіді: 07 березня 2024 18:02
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі визначено надання УЧАСНИКОМ копії сертифікату відповідності на товар, що виготовляється серійно, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт за модулем оцінки відповідності «схема сертифікації продукції, яку виробляють серійно, з обстеженням виробництва». Враховуючи, що УЧАСНИКОМ може бути не тільки ВІТЧИЗНЯНИЙ ВИРОБНИК, але й ПОСТАЧАЛЬНИК ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРУ) ІНОЗЕМНОГО ПОХОДЖЕННЯ (який не має жодного виробництва) дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Постачальника з продукції (товару) іноземного походження (у даному випадку обстеження виробництва просто неможливе). Враховуючи стислі терміни подання пропозицій, звертаємося з проханням внести зміни до оголошення та дозволити учаснику на підтвердження відповідності товару п.13 Додатку 1 до оголошення надання протоколу випробувань, а також усунути дискрімінаційні вимоги та дозволити надання сертифікату на партію товару при постачанні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше запитання уважно розглянуте та повідомляю, що в оголошення внесена зміна та викладено в новій редакції.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-01-010276-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 03 березня 2024 07:14
VAT clarification
Same question as for BPV
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2024 22:26
Під час закупівлі Товару за цією процедурою застосовується пільговий режим оподаткування ПДВ відповідно до пункту 32 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення», п. 197.23. ст. 197 Податкового кодексу України, п. 20 ч. 1 ст. 282 та ч. 8 ст. 287 Митного кодексу України (зі змінами та доповненнями) та постанови Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 № 170.
Примітка: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а також обумовлено аналізом проведеного маркетингового дослідження даного товару взято максильно запропоновану ціну за останній період часу.
Номер вимоги: UA-2024-03-01-010276-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000", Код ЄДРПОУ:31778043
Дата подання: 06 березня 2024 16:02
Внесення змін до оголошення
Згідно п. 14 Оголошення:
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал(и) свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів (рефрижератор), оригінал рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування учасника або перевізника.
Рефрижератор - це транспортний засіб для перевезення харчових продуктів та інших вантажів, що швидко псуються та вимагають певного температурного режиму (хімія, квіти, морозиво і т. д.).
Предмет закупівлі: Протикулевий шолом 2-го класу захисту код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (35813000-6 Військові шоломи), відповідно до розділу 10 Правила транспортування та зберігання ДСТУ 8835:2019 шоломи транспортують усіма видами транспорту за умов дотримання температури від мінус 40°С до 70°С згідно з правилами, наявними на цих видах транспорту.
Щодо надання оригіналу рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей: Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (статтею 25) передбачена державна реєстрація потужностей операторів ринку, які провадять діяльність на будь-якій стадії виробництва харчових продуктів або їх обігу ( реалізації). Діяльність з виробництва та реалізації Протикулевих шоломів 2-го класу захисту код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (35813000-6 Військові шоломи) не відноситься до сфери діяльність харчових продуктів або їх обігу (реалізації).
Звертаємося з проханням внести зміни до оголошення та виключити дану вимогу щодо надання оригінал(и) свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів (рефрижератор), оригінал рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування учасника або перевізника.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 березня 2024 17:53
В п. 14 Оголошення внесена зміна та викладено в новій редакції
Номер вимоги: UA-2024-03-01-010276-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000", Код ЄДРПОУ:31778043
Дата подання: 06 березня 2024 16:03
Щодо внесення змін до оголошення
Згідно п.13 Додатку 1 до оголошення: «Учасник надає копію сертифікату відповідності на товар, що виготовляється серійно, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт за модулем оцінки відповідності «схема сертифікації продукції, яку виробляють серійно, з обстеженням виробництва». В цьому сертифікаті має міститись інформація з посиланням на нормативний документ за яким виготовлено товар. Термін дії такого сертифікату не повинен бути меншим за термін дії тендерної пропозиції. Крім цього, до сертифікату відповідності на товар учасник повинен надати додаткові підтверджуючі документи (протоколи випробувань на аналогічний товар тощо), у яких міститься інформація щодо відповідності товару «конструктивному виконанню», «захисним властивостям», «маси та габаритних розмірів», «маркуванню», «комплектності».
З моменту публікації оголошення (від 01.03.2024 16:12) учасник має лише 7 робочих днів на те, щоб: 1. виготовити зразок згідно ТС У 13.9-08803498-001:2023 (ТС У 13.9-08803498-001:2023 відсутня у відкритому доступі, ознайомлення учасника з технічною специфікацією відбувається виключно в день публікації оголошення) 2. пройти балістичні випробування, а також отримати сертифікат відповідності за модулем оцінки відповідності «схема сертифікації продукції, яку виробляють серійно, з обстеженням виробництва» слід зауважити, що термін обстеження виробництва органом сертифікації становить від 20 робочих днів, що значно перевищує загальний термін на подання пропозицій (з врахуванням періоду уточнень).
Відповідно до п. 9 розділу Порядок та умови виготовлення, поставки і приймання товарів ДОДАТКУ № 3 до тендерної документації Проєкт Державного контракту (договору) про закупівлю Виконавець замовлення в обов’язковому порядку надає сертифікат відповідності Товару вимогам ДСТУ 8835:2019 щодо класу захисту з додаванням до нього оригіналів протоколів випробувань Товару та додається до Акту приймання-передачі товару (до підписання Акту приймання-передачі товару, Товар доставлений на склад Замовника передається на підставі Акту приймання-передачі товару на відповідальне зберігання, а Товар не вважається таким, що переданий у власність Замовника).
Враховуючи вищезазначене, звертаємося з проханням внести зміни до оголошення та дозволити надання у складі пропозиції Учасника виключно протоколу випробувань з метою підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі та надання сертифікату відповідності Товару під час постачання товару Замовнику, що і визначено п. 9 розділу Порядок та умови виготовлення, поставки і приймання товарів Додатку № 3 до тендерної документації Проєкт Державного контракту (договору) про закупівлю з метою допущення максимальної кількості учасників до закупівлі та усунення дискрімінаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 березня 2024 17:55
В п. 13 Оголошення внесена зміна та викладена в новій редакції
Номер вимоги: UA-2024-03-01-010276-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІЙСЬКОВИЙ АРМІЙСЬКИЙ МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:42676502
Дата подання: 07 березня 2024 16:58
Сертифікат
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі визначено надання УЧАСНИКОМ копії сертифікату відповідності на товар, що виготовляється серійно, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт за модулем оцінки відповідності «схема сертифікації продукції, яку виробляють серійно, з обстеженням виробництва».
Враховуючи, що УЧАСНИКОМ може бути не тільки ВІТЧИЗНЯНИЙ ВИРОБНИК, але й ПОСТАЧАЛЬНИК ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРУ) ІНОЗЕМНОГО ПОХОДЖЕННЯ (який не має жодного виробництва) дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Постачальника з продукції (товару) іноземного походження (у даному випадку обстеження виробництва просто неможливе).
Враховуючи стислі терміни подання пропозицій, звертаємося з проханням внести зміни до оголошення та дозволити учаснику на підтвердження відповідності товару п.13 Додатку 1 до оголошення надання протоколу випробувань, а також усунути дискрімінаційні вимоги та дозволити надання сертифікату на партію товару при постачанні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 березня 2024 17:56
В оголошення внесена зміна та викладено в новій редакції
Номер вимоги: UA-2024-03-01-010276-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 08 березня 2024 15:25
Standard TS U 8470-08803498-001:2023
This standard is absent in public domain: neither as TS U 8470-08803498-001:2023 nor as DSTU 8470-08803498-001:2023. Neither by Google nor by Norton.

MoD is now using THE ONLY VALID standards for BPH as attached. You may find them on MoD website https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html same as all other current standards.

Referring to obsolete or hardly obtainable standards is making your tenders much less attractive than tenders of MoD. But sources of supply are limited. REAL sources.

So, we strongly recommend you either to publish your referred standards or to follow MoD standards.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 березня 2024 17:34
Добрий день! Уважно розглянули Вашу вимогу та повідомляю ТС У 8470-08803498-001:2023 розроблено та затверджено на основі ДСТУ 8835:2019 Засоби індивідуального захисту. Шоломи кулезахисні. Класифікація. Загальні технічні умови, з яким можна ознайомитись за посиланням:
https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=82159
Додатково повідомляю, що ТС У 8470-08803498-001:2023 викладені в повному обсязі у складі тендерної документації, а саме в оголошені Додаток 2 «Технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі»

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" 99 600 000,00
UAH
99 600 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2024 16:57
Електронний підпис
28 березня 2024 16:55
Статут та опис_копії.pdf
28 березня 2024 16:55
Лист НВП ТЕМП 3000.pdf
28 березня 2024 16:55
Довідка_НАЗК_темп.pdf
28 березня 2024 16:55
Довідка_НАЗК_підписант.pdf
28 березня 2024 16:55
Довідка_НАЗК_директор.pdf
28 березня 2024 16:55
Довідка.zip
28 березня 2024 16:55
Довідка.pdf
28 березня 2024 16:55
Довідка (28).zip
28 березня 2024 16:55
Довідка (26).zip
28 березня 2024 16:55
Витяг ПДВ.pdf
28 березня 2024 16:55
file (1).pdf
28 березня 2024 16:55
07 наказ.pdf
22 березня 2024 00:24
Електронний підпис
22 березня 2024 00:24
Електронний підпис
22 березня 2024 00:22
Електронний підпис
22 березня 2024 00:22
Електронний підпис
22 березня 2024 00:21
07 наказ.pdf
22 березня 2024 00:21
01 працівники_шоломи.pdf
22 березня 2024 00:21
Витяг на нерухоме майно.pdf
22 березня 2024 00:21
29_SHulla_S_L_.p7s
22 березня 2024 00:21
09 лист погодж дод3_шолом.pdf
22 березня 2024 00:21
04 лист згода директор.pdf
22 березня 2024 00:21
Витяг - Ліцензія.pdf.(1).p7s
22 березня 2024 00:21
Витяг - Ліцензія.pdf.(2).p7s
22 березня 2024 00:21
Рейтинг.zip
22 березня 2024 00:21
Тех.паспорти.pdf
22 березня 2024 00:21
12 бенеф.pdf
22 березня 2024 00:21
29.pdf
22 березня 2024 00:21
13 лист пояснення.pdf
22 березня 2024 00:21
08 гар лист санкції.pdf
22 березня 2024 00:21
17 погодж дод 2_шолом.pdf
22 березня 2024 00:21
18 тс_шолом.pdf
22 березня 2024 00:21
Статут та опис.pdf
22 березня 2024 00:21
БГ.zip
22 березня 2024 00:21
Витяг - Ліцензія.pdf
22 березня 2024 00:21
Накази.pdf
22 березня 2024 00:21
НАКАЗ.zip
22 березня 2024 00:21
11 236 ст.pdf
22 березня 2024 00:21
14 гар лист митний.pdf
22 березня 2024 00:21
29_Publichne_A_T_.p7s
22 березня 2024 00:21
06 відсутність обставин.pdf
22 березня 2024 00:21
02 мтб.pdf
22 березня 2024 00:21
16 досвід.pdf
22 березня 2024 00:21
код директор_копія.pdf
22 березня 2024 00:21
Банк_ліцензія_Восток.pdf
22 березня 2024 00:21
довіреність матвійчук.pdf
22 березня 2024 00:21
03 лист згода підписант.pdf
22 березня 2024 00:21
357-2023 ШОЛОМИ 2 КЛАС.pdf
22 березня 2024 00:21
БГ.zip

Конфіденційні документи

22 березня 2024 00:21
Договір 2со.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Національною гвардією України

22 березня 2024 00:21
Договір 1СО, ДУ2СО.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Національною гвардією України

22 березня 2024 00:21
Вхідний № 146 від 16.10.2023 Лист-відгук в-ч 2276 НГУ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Національною гвардією України

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

БГ.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"
#31778043
Переможець 99 600 000,00
UAH
22 березня 2024 22:32

Документи

22 березня 2024 22:32
Електронний підпис
22 березня 2024 22:32
Протокол _49.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2024 22:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"
#31778043
99 600 000,00
UAH
Документи

Документи

22 березня 2024 22:32
Електронний підпис
22 березня 2024 22:32
Протокол _49.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2024 14:27
ДУ 1СО від 15.04.2024.pdf зміни до договору
18 квітня 2024 14:27
Електронний підпис укладений
05 квітня 2024 13:47
калькуляція.pdf укладений
05 квітня 2024 13:47
ДК КАСКИ_24.pdf укладений
05 квітня 2024 13:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Протикулевий шолом 2-го класу захисту 10000 комплект 9 960,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Специфікації товарів в колонці "перша партія" дату "15.04.2024" замінити на дату 10.05.2024.
Номер договору про закупівлю: 33 СО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1СО
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Протикулевий шолом 2-го класу захисту 10000 комплект 9 960,00
UAH