Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бронежилет 6-го класу захисту
Очікувана вартість
325 000 000,00 UAH
UA-2024-03-01-009853-a 110e1ab4324043d2ab5fcb595219e23f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головиріна Світлана Василівна

380951262390 y.steblianko@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: військова частина 2276 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323534
Вебсайт: http://ngu.gov.ua
Місцезнаходження: Україна , Сумська обл.,
Контактна особа: Головиріна Світлана Василівна
380951262390
y.steblianko@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2024 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2024 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2024 09:00
Початок аукціону: 25 березня 2024 14:03
Очікувана вартість: 325 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 9750000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 комплект
Бронежилет 6-го класу захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником шляхом безготівкового переказу коштів (валюта – гривня) на поточний рахунок Виконавця в строк до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Замовником накладної, Акту приймання-передачі товару та отримання від Виконавця оригіналу сертифікату відповідності товару та протоколу балістичних випробувань товару про відповідність товару ДСТУ 8782:2018. В разі затримки бюджетного фінансування, перерахунок оплати здійснюється протягом 30 календарних днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі Товару на свій реєстраційний рахунок. У такому випадку до Замовника не застосовуються господарські санкції за не виконання умов цього Контракту. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»

Сума забезпечення: 9750000 UAH
Форма підтвердження: документ
08 березня 2024 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2024 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2024 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2024 20:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2024 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 березня 2024 13:13
Оголошення Бронежилети_зі ЗМІНАМИ_3.docx
07 березня 2024 17:36
Оголошення Бронежилети_зі ЗМІНАМИ_2.docx
05 березня 2024 12:04
Оголошення Бронежилети_зі ЗМІНАМИ_1.docx
04 березня 2024 20:52
Оголошення Бронежилети_зі ЗМІНАМИ.docx
01 березня 2024 15:47
Оголошення Бронежилети.docx
08 березня 2024 13:12
Додаток 3_ПРОЕКТ брон 6 кл_зі ЗМІНАМИ_1.doc
04 березня 2024 20:52
Додаток 3_ПРОЕКТ брон 6 кл_зі ЗМІНАМИ.doc
01 березня 2024 15:47
Додаток 3_ПРОЕКТ брон 6 кл.doc
01 березня 2024 15:47
Додаток 4 (Забезпечення тендерної пропозиції ).doc
01 березня 2024 15:47
Додаток 5 (Довідка про працівників).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розмірозріст виробів
Дата подання: 03 березня 2024 23:06
Дата відповіді: 04 березня 2024 20:13
Згідно оголошення : п. 4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: бронежилет 6-го класу захисту – І розмірозріст (54-59) – 8 000 комплектів; бронежилет 6-го класу захисту – ІІ розмірозріст (59-62) – 2 000 комплектів. Відповідно до Додатку 2 до оголошення: пункт 1.4.1. Бронежилети повинні бути умовного розмірозрісту згідно з таблицею 1, яка передбачає 4 умовних розмірозростів (48-50; 50-52; 52-54; 56-58). Які саме розмірозрости плануються до постачання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий вечір. Уважно розглянули Ваше запитання та надаю відповідь викласти пункт 4.1, 5викласти в наступній редакції : "п. 4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг:
бронежилет 6-го класу захисту – III розмірозріст (52-54) – 8 000 комплектів;
бронежилет 6-го класу захисту – ІV розмірозріст (56-58) – 2 000 комплектів." Відповідно цьго вносяться зміни до "п. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: бронежилет 6-го класу захисту – III розмірозріст (52-54)– 8 000 комплектів, бронежилет 6-го класу захисту – ІV розмірозріст (56-58) – 2 000 комплектів до 31.07.2024 (передбачити поставку не менше 25% від загальної кількості до 15.04.2024). (Додатково повідомляю що Оголошення , та Додаток 3 буде викладений зі змінами відповідно наданої відповіді на запитання.)
Очікувана вартість предмета закупівлі
Дата подання: 03 березня 2024 23:08
Дата відповіді: 04 березня 2024 20:18
Згідно оголошення очікувана вартість предмета закупівлі становить 325 000 000 (Триста двадцять пять мільйонів) грн. 00 коп. з ПДВ, але закупівлю оголошено без ПДВ.
Відповідь: Добрий вечір. Уважно розглянули Ваше питання та надаю відповідь : під час закупівлі Товару за цією процедурою застосовується пільговий режим оподаткування ПДВ відповідно до пункту 32 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення», п. 197.23. ст. 197 Податкового кодексу України, п. 20 ч. 1 ст. 282 та ч. 8 ст. 287 Митного кодексу України (зі змінами та доповненнями) та постанови Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 № 170.
ТС У 13.9-08803498-002:2023
Дата подання: 04 березня 2024 15:42
Дата відповіді: 04 березня 2024 20:20
Доброго дня. Як можна учаснику ознайомитись з текстом ТС У 13.9-08803498-002:2023, щоб дізнатися точну комплектацію бронежилету? Дякуємо.
Відповідь: Доброго вечора . Ваше запитання уважно розглянуте та повідомляємо текст ТС У 13.9-08803498-002:2023 викладений в повному обсязі у Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації.
СЕС
Дата подання: 07 березня 2024 13:54
Дата відповіді: 08 березня 2024 13:08
Проектом договору передбачено надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар або матеріали з яких він виготовлений при поставці продукції (п.9 Порядок та умови виготовлення, поставки і приймання товарів), але з 1 жовтня 2023 року набули чинності окремі положення нового Закону "Про систему громадського здоров'я" № 2573-IX, які скасовують необхідність отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно даного питання повідомляю, у разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних документ, то він надає лист роз’яснення, в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Додатково інформую що Додаток 3 Проєкт договору буде викладено в новій редакції а саме в п. 9.виключається надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар або матеріали з яких він виготовлений.
Сертифікат
Дата подання: 07 березня 2024 16:58
Дата відповіді: 07 березня 2024 17:43
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі визначено надання УЧАСНИКОМ копії сертифікату відповідності на товар, що виготовляється серійно, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт за модулем оцінки відповідності «схема сертифікації продукції, яку виробляють серійно, з обстеженням виробництва». Враховуючи, що УЧАСНИКОМ може бути не тільки ВІТЧИЗНЯНИЙ ВИРОБНИК, але й ПОСТАЧАЛЬНИК ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРУ) ІНОЗЕМНОГО ПОХОДЖЕННЯ (який не має жодного виробництва) дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Постачальника з продукції (товару) іноземного походження (у даному випадку обстеження виробництва просто неможливе). Враховуючи стислі терміни подання пропозицій, звертаємося з проханням внести зміни до оголошення та дозволити учаснику на підтвердження відповідності товару п.13 Додатку 1 до оголошення надання протоколу випробувань, а також усунути дискрімінаційні вимоги та дозволити надання сертифікату на партію товару при постачанні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше запитання уважно розглянуте та повідомляю: в оголошення внесено зміни відповідно сертифікату відповідності.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-01-009853-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 03 березня 2024 05:32
VAT clarification
On PROZORRO this tender is listed as WITHOUT VAT. In your TD, Sec. 7 is written WITH VAT. Please confirm the price without VAT. Note: WITH VAT your expected price is too low for Class 6. Until clarification we treat PROZORRO listing as correct.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2024 22:18
Під час закупівлі Товару за цією процедурою застосовується пільговий режим оподаткування ПДВ відповідно до пункту 32 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення», п. 197.23. ст. 197 Податкового кодексу України, п. 20 ч. 1 ст. 282 та ч. 8 ст. 287 Митного кодексу України (зі змінами та доповненнями) та постанови Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 № 170.

Примітка: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а також обумовлено аналізом проведеного маркетингового дослідження даного товару взято максильно запропоновану ціну за останній період часу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2024-03-01-009853-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000", Код ЄДРПОУ:31778043
Дата подання: 06 березня 2024 16:05
Внесення змін до документації
Згідно п. 14 Оголошення:
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал(и) свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів (рефрижератор), оригінал рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування учасника або перевізника.
Рефрижератор - це транспортний засіб для перевезення харчових продуктів та інших вантажів, що швидко псуються та вимагають певного температурного режиму (хімія, квіти, морозиво і т. д.).
Предмет закупівлі: Протикулевий шолом 2-го класу захисту код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (35813000-6 Військові шоломи), відповідно до розділу 10 Правила транспортування та зберігання ДСТУ 8835:2019 шоломи транспортують усіма видами транспорту за умов дотримання температури від мінус 40°С до 70°С згідно з правилами, наявними на цих видах транспорту.
Щодо надання оригіналу рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей: Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (статтею 25) передбачена державна реєстрація потужностей операторів ринку, які провадять діяльність на будь-якій стадії виробництва харчових продуктів або їх обігу ( реалізації). Діяльність з виробництва та реалізації Протикулевих шоломів 2-го класу захисту код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (35813000-6 Військові шоломи) не відноситься до сфери діяльність харчових продуктів або їх обігу (реалізації).
Звертаємося з проханням внести зміни до оголошення та виключити дану вимогу щодо надання оригінал(и) свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів (рефрижератор), оригінал рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування учасника або перевізника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 березня 2024 16:06
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2024-03-01-009853-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000", Код ЄДРПОУ:31778043
Дата подання: 06 березня 2024 16:11
Внесення змін
Згідно п. 14 Оголошення: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал(и) свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів (рефрижератор), оригінал рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування учасника або перевізника. Рефрижератор - це транспортний засіб для перевезення харчових продуктів та інших вантажів, що швидко псуються та вимагають певного температурного режиму (хімія, квіти, морозиво і т. д.). Предмет закупівлі: бронежилет 6-го класу захисту, код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (35812300-2- Бойове спорядження), відповідно до розділу 13 Правила транспортування та зберігання ДСТУ 8782:2018 транспортування бронежилетів у пакованні проводять усіма видами критого транспорту згідно з правилами, чинними на цих видах транспорту.
Щодо надання оригіналу рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей: Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (статтею 25) передбачена державна реєстрація потужностей операторів ринку, які провадять діяльність на будь-якій стадії виробництва харчових продуктів або їх обігу ( реалізації). Діяльність з виробництва та реалізації бронежилетів 6-го класу захисту, код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (35812300-2- Бойове спорядження) не відноситься до сфери діяльність харчових продуктів або їх обігу (реалізації). Звертаємося з проханням внести зміни до оголошення та виключити дану вимогу щодо надання оригінал(и) свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів (рефрижератор), оригінал рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування учасника або перевізника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 березня 2024 17:22
В п. 14 Оголошення внесена зміна та викладено в новій редакції
Номер вимоги: UA-2024-03-01-009853-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000", Код ЄДРПОУ:31778043
Дата подання: 06 березня 2024 16:15
Щодо внесення змін
Згідно п.13 Додатку 1 до оголошення: «Учасник надає копію сертифікату відповідності на товар, що виготовляється серійно, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт за модулем оцінки відповідності «схема сертифікації продукції, яку виробляють серійно, з обстеженням виробництва». В цьому сертифікаті має міститись інформація з посиланням на нормативний документ за яким виготовлено товар. Термін дії такого сертифікату не повинен бути меншим за термін дії тендерної пропозиції. Крім цього, до сертифікату відповідності на товар учасник повинен надати додаткові підтверджуючі документи (протоколи випробувань на аналогічний товар тощо), у яких міститься інформація щодо відповідності товару «конструктивному виконанню», «захисним властивостям», «маси та габаритних розмірів», «маркуванню», «комплектності».
З моменту публікації оголошення (від 01.03.2024 16:12) учасник має лише 7 робочих днів на те, щоб: 1. виготовити зразок згідно ТС У 13.9-08803498-002:2023 (ТС У 13.9-08803498-002:2023 відсутня у відкритому доступі, ознайомлення учасника з технічною специфікацією відбувається виключно в день публікації оголошення) 2. пройти балістичні випробування, а також отримати сертифікат відповідності за модулем оцінки відповідності «схема сертифікації продукції, яку виробляють серійно, з обстеженням виробництва» слід зауважити, що термін обстеження виробництва органом сертифікації становить від 20 робочих днів, що значно перевищує загальний термін на подання пропозицій (з врахуванням періоду уточнень).
Відповідно до п. 9 розділу Порядок та умови виготовлення, поставки і приймання товарів ДОДАТКУ № 3 до тендерної документації Проєкт Державного контракту (договору) про закупівлю Виконавець замовлення в обов’язковому порядку надає сертифікат відповідності товару вимогам ДСТУ 8782:2018 щодо класу захисту з додаванням до нього - оригіналів протоколів випробувань товару та додається до Акту приймання-передачі товару (до підписання Акту приймання-передачі товару, Товар доставлений на склад Замовника передається на підставі Акту приймання-передачі товару на відповідальне зберігання, а Товар не вважається таким, що переданий у власність Замовника).
Враховуючи вищезазначене, звертаємося з проханням внести зміни до оголошення та дозволити надання у складі пропозиції Учасника виключно протокол випробувань з метою підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі та надання сертифікату відповідності Товару під час постачання товару Замовнику, що і визначено п. 9 розділу Порядок та умови виготовлення, поставки і приймання товарів Додатку № 3 до тендерної документації Проєкт Державного контракту (договору) про закупівлю з метою допущення максимальної кількості учасників до закупівлі та усунення дискрімінаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 березня 2024 17:26
В п. 13 Оголошення внесена зміна та викладено новій редакції
Номер вимоги: UA-2024-03-01-009853-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІЙСЬКОВИЙ АРМІЙСЬКИЙ МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:42676502
Дата подання: 07 березня 2024 16:59
Сертифікат
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі визначено надання УЧАСНИКОМ копії сертифікату відповідності на товар, що виготовляється серійно, виданий органом з сертифікації, що акредитований національним органом України з акредитації на проведення зазначених робіт за модулем оцінки відповідності «схема сертифікації продукції, яку виробляють серійно, з обстеженням виробництва».
Враховуючи, що УЧАСНИКОМ може бути не тільки ВІТЧИЗНЯНИЙ ВИРОБНИК, але й ПОСТАЧАЛЬНИК ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРУ) ІНОЗЕМНОГО ПОХОДЖЕННЯ (який не має жодного виробництва) дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Постачальника з продукції (товару) іноземного походження (у даному випадку обстеження виробництва просто неможливе).
Враховуючи стислі терміни подання пропозицій, звертаємося з проханням внести зміни до оголошення та дозволити учаснику на підтвердження відповідності товару п.13 Додатку 1 до оголошення надання протоколу випробувань, а також усунути дискрімінаційні вимоги та дозволити надання сертифікату на партію товару при постачанні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 березня 2024 17:29
В оголошення внесена зміна відповідно даної вимоги.
Номер вимоги: UA-2024-03-01-009853-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 07 березня 2024 22:14
VAT reminder
Your answer to the requirement about VAT cannot be treated otherwise as tricky or unqualified. Please CLEARLY state if this procurement includes VAT or not and if including - which per cent. Look at the attached file to see how qualified buyers are publishing such information.

Note, that your term about delay of payment till "after the rain on Thursday" and no penalty, cannot be treated otherwise as trick, not to say an intend to defraud. Darling, you are NOT COMPETITIVE. Your tender is NOT ATTRACTIVE. Especially when MoD issued today tender for 30,000 BPV with 100% advance payment and no bid- and p-bonds. But even with such terms their last tender for 30,000 BPV has no bids for 15,000 units. NO BIDS AT ALL!
Awake, Darling... Do you know the actual situation or are you still dreaming?

BR
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 березня 2024 11:43
Добрий день! Вашу вимогу прийнято до уваги та повідомляю, що дана закупівля здійснюється без ПДВ, відповідно до пункту 32 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення», п. 197.23. ст. 197 Податкового кодексу України, п. 20 ч. 1 ст. 282 та ч. 8 ст. 287 Митного кодексу України:
« 32. Тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України:
1) спеціальних засобів індивідуального захисту (каски, виготовлені відповідно до військових стандартів або технічних умов, чи їх еквіваленти, що класифікуються у товарній підкатегорії 6506 10 80 00 згідно з УКТ ЗЕД та спеціально призначені для них компоненти (тобто підшоломи, амортизатори, утримуючі системи тощо), що класифікуються у товарній підкатегорії 6507 00 00 00 згідно з УКТ ЗЕД; бронежилети (у тому числі плитоноски), що класифікуються у товарній підкатегорії 6211 43 90 00 згідно з УКТ ЗЕД), виготовлених відповідно до військових стандартів або військових умов для потреб правоохоронних органів, Збройних Сил України та інших військових формувань, добровольчих формувань територіальних громад, утворених відповідно до законів України, інших суб’єктів, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації; ниток та тканин (матеріалів), що класифікуються у товарних підкатегоріях 3920 10 89 90, 3920 61 00 00, 3921 90 60 00, 5402 11 00 00, 5407 10 00 00, 5603 14 10 00 та 6914 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД, для виготовлення бронежилетів та шоломів;»

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2024 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УКРТАК.ЮА" 318 000 000,00
UAH
288 000 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВІЙСЬКТОРГ СПЕЦСЕРВІС" 313 000 000,00
UAH
309 750 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" 323 700 000,00
UAH
311 000 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2024 12:33
Електронний підпис
28 березня 2024 12:32
2. Оборонтно-сальдова.pdf.p7s
28 березня 2024 12:32
2. Оборонтно-сальдова.pdf
28 березня 2024 12:32
1. Договір оренди.pdf.p7s
28 березня 2024 12:32
1. Договір оренди.pdf
21 березня 2024 18:46
Електронний підпис
21 березня 2024 18:46
Електронний підпис
21 березня 2024 18:46
6. Довідка відомості.pdf
21 березня 2024 18:46
6. Довідка відомості.pdf.p7s
21 березня 2024 18:46
10. Лист-роз’яснення.pdf.p7s
21 березня 2024 18:46
1.6. banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
21 березня 2024 18:46
1.1. GUARANTEE_9 750 000,00 UAH.pdf
21 березня 2024 18:46
1.1. GUARANTEE_9 750 000,00 UAH.pdf
21 березня 2024 18:46
8. Довідка ст. 236 ГКУ.pdf.p7s
21 березня 2024 18:46
10. Лист-роз’яснення.pdf
21 березня 2024 18:46
2.3. Рішення правочин.pdf
21 березня 2024 18:46
1.2. GUARANTEE_9 750 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
21 березня 2024 18:46
1.3. banking_licence_ПУМБ.pdf
21 березня 2024 18:46
7.1. Довідка ліцензія.pdf.p7s
21 березня 2024 18:46
8. Довідка ст. 236 ГКУ.pdf
21 березня 2024 18:46
2.2. Наказ на директора.pdf
21 березня 2024 18:46
7.1. Довідка ліцензія.pdf
21 березня 2024 18:46
2.6. Витяг з ЄДР УКРТАК.ЮА.pdf
21 березня 2024 18:46
14.4. Договір оренди.pdf
21 березня 2024 18:46
14.3. Свідоцтво.pdf
21 березня 2024 18:46
16.7. Лист-відгук.pdf
21 березня 2024 18:46
14.6. Оборонтно-сальдова.pdf
21 березня 2024 18:46
16.5. Договір 69.pdf
21 березня 2024 18:46
16.1. Довідка досвід.pdf.p7s
21 березня 2024 18:46
14.1. Довідка МТБ.pdf.p7s
21 березня 2024 18:46
14.1. Довідка МТБ.pdf
21 березня 2024 18:46
16.3. Накладна ДСНС Волинь.pdf
21 березня 2024 18:46
16.1. Довідка досвід.pdf
21 березня 2024 18:46
16.8. Платіжне доручення_1.pdf
21 березня 2024 18:46
15.1. Довідка працівники.pdf
21 березня 2024 18:46
16.9. Платіжне доручення_2.pdf
21 березня 2024 18:46
15.2. Штатний розпис.pdf
21 березня 2024 18:46
16.2. Договір №584.pdf
21 березня 2024 18:46
16.6. видаткова.pdf

Публічні документи

21 березня 2024 23:19
Електронний підпис
21 березня 2024 23:19
Електронний підпис
21 березня 2024 23:18
kvalifikaciyna_chastina.rar.p7s
21 березня 2024 23:18
tehnichni_dokementi_ta_inshe.rar.p7s
21 березня 2024 23:18
garaniya_20_03.zip.p7s

Публічні документи

22 березня 2024 00:04
Електронний підпис
22 березня 2024 00:04
Електронний підпис
21 березня 2024 23:51
Електронний підпис
21 березня 2024 23:51
Електронний підпис
21 березня 2024 23:49
07 наказ.pdf
21 березня 2024 23:49
Витяг на нерухоме майно.pdf
21 березня 2024 23:49
16 досвід.pdf
21 березня 2024 23:49
11 236 ст.pdf
21 березня 2024 23:49
Витяг - Ліцензія.pdf.(1).p7s
21 березня 2024 23:49
Витяг - Ліцензія.pdf.(2).p7s
21 березня 2024 23:49
Рейтинг.zip
21 березня 2024 23:49
17 погодж дод 2.pdf
21 березня 2024 23:49
Тех.паспорти.pdf
21 березня 2024 23:49
09 лист погодж дод3.pdf
21 березня 2024 23:49
14 гар лист митний.pdf
21 березня 2024 23:49
08 гар лист санкції.pdf
21 березня 2024 23:49
Статут та опис.pdf
21 березня 2024 23:49
БГ.zip
21 березня 2024 23:49
Витяг - Ліцензія.pdf
21 березня 2024 23:49
Накази.pdf
21 березня 2024 23:49
12 бенеф.pdf
21 березня 2024 23:49
01 працівники.pdf
21 березня 2024 23:49
НАКАЗ.zip
21 березня 2024 23:49
13 лист пояснення.pdf
21 березня 2024 23:49
04 лист згода директор.pdf
21 березня 2024 23:49
28_Publichne_A_T_.p7s
21 березня 2024 23:49
03 лист згода підписант.pdf
21 березня 2024 23:49
ПАСПОРТ НГУ М3мп-6н.pdf
21 березня 2024 23:49
02 мтб.pdf
21 березня 2024 23:49
06 відсутність обставин.pdf
21 березня 2024 23:49
15 гар лист матеріали.pdf
21 березня 2024 23:49
28.pdf
21 березня 2024 23:49
18 тс.pdf
21 березня 2024 23:49
код директор_копія.pdf
21 березня 2024 23:49
Банк_ліцензія_Восток.pdf
21 березня 2024 23:49
довіреність матвійчук.pdf
21 березня 2024 23:49
28_SHulla_S_L_.p7s
21 березня 2024 23:49
БГ.zip

Конфіденційні документи

21 березня 2024 23:49
Договір 2со.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Національною гвардією України

21 березня 2024 23:49
Договір 1СО, ДУ2СО.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Національною гвардією України

21 березня 2024 23:49
Вхідний № 146 від 16.10.2023 Лист-відгук в-ч 2276 НГУ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Національною гвардією України

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРТАК.ЮА"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ВІЙСЬКТОРГ СПЕЦСЕРВІС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

garaniya_20_03.zip.p7s

ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

БГ.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
#44769530
Переможець 288 000 000,00
UAH
28 березня 2024 20:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2024 18:46

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення недоліків по процедурі UA-2024-03-01-009853-a Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "УКРТАК.ЮА" виявлено недоліки у документах а саме: 1. Тендерною документацією вимагалось: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана Кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або Удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.» Відповідно даних вимог виявлено відсутні електронні підписи (КЕП) у файлах: «14.4. Договір оренди», «14.6. Оборонтно-сальдова» 2. Відповідно Додатку 2 тендерної документації пункт 1.3.1 Розділу 1.3. Конструктивні вимоги вимагалось «На рисунку 1 надано приклад з’єднання для визначення масогабаритних та функційних параметрів.» Рис. 1 (відповідно Тендерної документації) У файлі: «17. Довідка техспецифікація» Учасником надано Довідку технічної специфікації запропонованого товару в якій відсутня інформація про вище зазначене. 3. В Таблиці 1 не повному обсязі зазначений Умовний розмірозріст IV а саме: розмір і зріст, мм Відповідно абзацу 5 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 Учаснику надається 24 години для усунення невідповідносте в поданих документах.

Документи

28 березня 2024 20:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2024 20:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
#44769530
288 000 000,00
UAH
Документи

Документи

28 березня 2024 20:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2024 15:18
ДК від 09.04.2024 № 35 СО.pdf укладений
09 квітня 2024 15:17