Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03356128 |
Вебсайт: | http://www.water.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75 |
Контактна особа: |
Ірина Цинік +380973733213 irusyacin28@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:20 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:20 |
Очікувана вартість: | 2 765 032,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 825,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 65000,00 грн. (шістдесят п'ять тисяч гривень нуль копійок) - Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту, відповідно до вимог діючого законодавства - Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до частини 2 та 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 14:41 |
Додаток 4 - форма ТП - охорона.docx | |
01 березня 2024 14:41 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії.docx | |
01 березня 2024 14:41 |
ТД - охорона.docx | |
01 березня 2024 14:41 |
Додаток 2 - вимоги до предмета закупівлі - охорона.docx | |
01 березня 2024 14:41 |
Додаток 3 - Проект договору - охорона.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-16-000028 ● 5d1912e7e9174a20bd24405f4658c860
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2024 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2024 № 37-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 16.05.2024 № 37-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
19. UA-2024-03-01-008137-a; 01.03.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Галина Шинкаренко.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-20 14:37:20
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмет закупівлі – за кодом CPV за ДК 79710000-4: Охоронні послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-008137-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-21 14:18:33
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Послуги з охорони об’єктів МКП «Хмельницькводоканал» (код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги») інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-008137-a.
1.Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Попередній моніторинг цін на товар, що предметом даної закупівлі здійснювався шляхом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі, шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах виробників, постачальників, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro”).
Розрахунок розміру очікуваної вартості здійснено з урахуванням фінансувань із власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства) та з врахуванням комерційних пропозицій від потенційних учасників, а саме:
1.Комерційна пропозиція ТОВ «ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ;
2.Комерційна пропозиція ПП «Шелтер-Захист»;
3.Комерційна пропозиція ПП «Охоронна фірма «Стражнік».
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника МКП «Хмельницькводоканал».
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Оскільки приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту.
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизований електронний майданчик оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Отже, Закон не покладає обов’язку на замовника оприлюднювати додатково інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі на сторінці веб-сайту.
Додатки:
1.Комерційна пропозиція ТОВ «ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ;
2.Комерційна пропозиція ПП «Шелтер-Захист»;
3.Комерційна пропозиція ПП «Охоронна фірма «Стражнік».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 28.05.2024р. щодо моніторингу закупівлі "код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони об’єктів МКП «Хмельницькводоканал») " - UA-2024-03-01-008137-a, Замовником здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель та вимог пункту 28 Особливостей та абзацу п’ятнадцятого пункту 47.
2024-05-30 16:53:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРИВАТНИХ ОХОРОННИХ КОМПАНІЙ" |
1 540 595,79
UAH з ПДВ
|
1 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БАШТА" |
2 455 785,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЖ.НЕТ" |
1 964 628,00
UAH з ПДВ
|
1 964 628,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРИВАТНИХ ОХОРОННИХ КОМПАНІЙ" #45207387 |
Відхилено |
1 499 999,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 16:44
|
|
ПП "БАШТА" #44715621 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 14:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2024 11:03
|
ТОВ "КРАЖ.НЕТ" #41098901 |
Переможець |
1 964 628,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 15:56
|
ДУ№1 Договір 287.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2024 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 15:27
|
Продовження строку укладання договору.pdf | укладений |
12 квітня 2024 15:22
|
Договір 287 ТОВ КРАЖ НЕТ.pdf | укладений |
12 квітня 2024 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 287 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |