Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44124263 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/upravlinnya-z-pitan-samoorganizacii-naselennya-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Світлана Васильєва +380633409477 tender_sme@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 41 631 334,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 416 313,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 832000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення має складати 1 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови бюджетного фінансування. Підрядник зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 120 робочих днів після підписання акту приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в. | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 12:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 12:37 |
Зміни ТД Інженерна, 1.docx | |
04 березня 2024 12:37 |
ТД зі змінами Інженерна 1 енергозбереження.docx | |
01 березня 2024 14:14 |
ТД Інженерна 1 енергозбереження.docx |
04 березня 2024 12:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 березня 2024 12:37 |
Зміни ТД Інженерна, 1.docx
|
||||||
04 березня 2024 12:37 |
ТД зі змінами Інженерна 1 енергозбереження.docx
|
||||||
01 березня 2024 14:14 |
ТД Інженерна 1 енергозбереження.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000028 ● b962f63ad6ef47bdb8295b1ae63205fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2024-03-01-007458-a 01.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 12:13:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт з утеплення фасадів, капітальний ремонт покрівлі житлової будівлі за адресою: вул. Інженерна, б. 1 у м. Дніпрі» - заходи з енергозбереження (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-007458-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
3. На підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «ДНІПРО – БУДСЕРВІС» вимогам пункту 6 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації щодо забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 16:46:23
Про надання пояснень (інформації та документів)
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 15 квітня 2024 року Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено було на підставі Зведеного кошторисного розрахунку та позитивного експертного звіту (Додається в окремому файлі).
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 ( зі змінами від 16.12.2020 № 1266 ) п.41 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.) Департамент з питань самоорганізації населення є головним розпорядником бюджетних коштів, тому при оголошені конкурентної процедури закупівель в електронній системі обов’язково оприлюднює обгрунтування такої закупівлі на власному веб-сайті, на який можна перейти за посиланням: https://dniprorada.gov.ua/upload/files/o_1ho7du3721bid191i10kgck01158a.docx
Відповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «ДНІПРО – БУДСЕРВІС» вимогам пункту 6 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації щодо забезпечення виконання договору про закупівлю підтверджено перерахуванням ТОВ «ДНІПРО-БУДСЕРВІС» забезпечення виконання договору в сумі 416 313,22 грн на рахунок Департаменту з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради . Підтвердженням є платіжна інструкція №2134 від 18 березня 2024 року та виписка з рахунку за 18.03.2024 Департаменту з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради.(Додається в окремому файлі).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 12:31:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт з утеплення фасадів, капітальний ремонт покрівлі житлової будівлі за адресою: вул. Інженерна, б. 1 у м. Дніпрі» - заходи з енергозбереження (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-007458-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Щодо визначення в оголошенні про проведення процедури закупівлі та пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» забезпечення тендерної пропозиції у сумі 832 000,00 гривень, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі.
2. На підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ДНІПРО – БУДСЕРВІС» вимогам Додатку 1 в частині підтвердження учасником (надати посилання на файл в тендерній пропозиції):
а) наявності складського/виробничого приміщення;
б) наявності у інженера з охорони праці (Янковського А.В.) копії документів підтверджуючих право виконання верхолазних робіт з застосуванням спеціального оснащення та страхувальних засобів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-22 15:21:51
Надання поянень
Лист 3/1-464 від 19.04.2024
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради здійснені заходи, направлені на недопущення у подальшому визначених Держаудитслужбою порушень
2024-05-07 15:16:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" |
41 631 322,30
UAH з ПДВ
|
41 631 322,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" #40594397 |
Переможець |
41 631 322,30
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 12:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2024 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 15:34
|
175 ДУ 2.pdf | укладений |
14 травня 2024 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2024 09:27
|
ДУ 1 договір 175.pdf | зміни до договору |
20 березня 2024 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 09:09
|
Договір 175.pdf | укладений |
20 березня 2024 09:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в пункти договору |
Номер договору про закупівлю: | 175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |