Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380673044240 tender.mk@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 266 575 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 332 876,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку 6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 1 332 876,60 грн. (один мільйон триста тридцять дві тисячі вісімсот сімдесят шість гривень 60 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок та грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. На підтвердження зазначеного учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1332876.6 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути здійснена попередня оплата виконання робіт та/або закупівлі матеріалів, конструкцій, виробів, тощо, необхідних для виконання робіт за Договором. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, з урахуванням раніше виплачених сум авансів за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 14:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 14:11 |
Підсумкова відомість ресурсів.xls | |
01 березня 2024 14:11 |
Специфікація (локальні кошториси).xls | |
01 березня 2024 14:11 |
ТД КР мост Р-81 км 103+696.doc | |
01 березня 2024 14:11 |
Проект договору ад Р-81 км 103+696.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000046 ● e1b99802762248748b78f1f1e493ff74
- Статус: вирішено ● Дата: 15 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2024-03-01-007408-a 01.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-12 16:30:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-007408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої
статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Укртрансміст» забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження, які пояснюють причини укладання додаткової угоди від 29.03.2024 № 1 до договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 17:06:13
Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт)
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі проектної документації, що пройшла експертизу (позитивний експертний звіт ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА № 14/817-11/23 від 14.11.2023 щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область. Коригування»).
У зв’язку із проведенням воєнних дій та постійною загрозою ракетних ударів з боку держави - агресора, Державним агентством автомобільних доріг України доведено Службам автомобільних доріг в областях вимогу обмежити доступ до інформації, яка розміщується на публічних ресурсах та містить інформацію щодо адрес і геолокацій, з посиланням на доручення Кабінету Міністрів України від 19.08.2022 року та Служби безпеки України від 26.07.2022 року. Також, Замовник перебуває в районі проведення можливих бойових дій (Миколаївська міська територіальна громада), що підтверджується наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України» від 22.12.2022 року №309 (зі змінами).
Так як проектна документація, на підставі якої здійснено обгрунтування запитуваних відомостей, містить інформацію щодо адрес та геолокацій складових ділянки автомобільної дороги, що ремонтується, Замовник не має змоги оприлюднити на публічному ресурсі - в електронній системі закупівель, на загальний доступ, проектну документацію по вказаному об’єкту.
Документ розрахунку очікуваної вартості та позитивний експертний звіт додаються.
2) Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщати на власному веб-сайту інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Виходячи з вище викладеного, Замовник не надає посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3) Щодо інформації та її документального підтвердження про виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем закупівлі ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» на виконання умов тендерної документації надано:
- оригінал банківської гарантії № 38417 від 26.03.2024р., що видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»,
- засвідчені належним чином копію банківської гарантії № 38417 від 26.03.2024р. та копію банківської ліцензії АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»,
- копія довіреності, виданої АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.
Скан – копії зазначених документів додаються.
4) Щодо надання інформації та документів, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.03.2024 № 1 до Договору від 29.03.2024 № 5-Б.
Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року, яка включається до річного плану закупівель.
01.03.2024 року Службою вiдновлення та розвитку iнфраструктури у Миколаївськiй областi на підставі наявної потреби оголошено закупівлю робіт з капітального ремонту мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт) на очікувану вартість 266 575 320,00 грн. За результатами проведення закупівлі 29.03.2024 року Службою укладено з ТОВ "УКРТРАНСМІСТ" договір №5-Б від 29.03.2024р. (далі – Договір) з ціною 265 905 539,00 грн.
Пунктом 3.1. Договору визначено, що бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 року №199 «Про затвердження порядку використання коштів державного бюджету, передбачених для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у 2024 році» (надалі – Постанова), видатки на об’єкт капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область становили 248 887 000,00 грн., що не покриває фінансуванням навіть ціну Договору і є документальним підтвердженням необхідності подовження строків дії Договору та виконання робіт за Договором. Одночасно визначена Постановою сума видатків включає не тільки видатки на підрядні роботи, а і на здійснення авторського нагляду, утримання замовника тощо. Враховуючи зазначене, обсяг видатків на Договір становив 242 000 000,00 грн. Так як потреба у виконанні визначених договірною ціною робіт не відпала, а фінансуванням не покрита вся вартість Договору, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору та виконання робіт за Договором, про що і укладена додаткова угода №1 до Договору. Внесені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Таким чином, продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань за ним шляхом укладення Службою додаткової угоди №1 здійснено у повній відповідності до законодавства, яке регламентує порядок здійснення публічних закупівель, порушення його норм не відбулося. Постанова Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 року №199 «Про затвердження порядку використання коштів державного бюджету, передбачених для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у 2024 році» знаходиться за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/199-2024-%D0%BF#Text.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-18 08:38:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-007408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої
статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Укртрансміст» вимогам пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження права використання ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор»» техніки при виконанні договору від 04.03.2024 № 04-03/ТМ, яка відповідно до свідоцтв про реєстрацію машин є власністю ТОВ «Рента лізинг», а саме: асфальтоукладник, автогудронатор, автогрейдери, котки дорожні, фреза дорожня.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 17:23:43
Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт)
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
01.03.2024 року Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Замовник) було оголошено закупівлю робіт за предметом: Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт) (UA-2024-03-01-007408-a) за процедурою відкриті торги.
09.03.2024 електронною системою закупівель автоматично оприлюдено протокол розкриття тендерних пропозицій, в якому зазначено, що була подана тендерна пропозиція одного учасника – ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» (надалі - Учасник).
В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що останнім у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано, серед іншого, довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (далі - Довідка), договір надання послуг техніки від 04 березня 2024року №04-03/ТМ, укладений між ТОВ «БК «Ескадор» та ТОВ «Укртрансміст» (далі – Договір №04-03/ТМ) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини) на зазначені в Довідці транспортні засоби. При цьому Замовником встановлено, що частина техніки, зазначена Учасником в Довідці та в Договорі №04-03/ТМ, є власністю Товариства з обмеженою відповідальністю «Рента Лізинг», а саме:
- асфальтоукладник VOGELE 07.19/SUPER 2100-2 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214604),
- автогудронатор Renault Premium спеціалізований вантажний – спеціалізований цистерна (переобладнано автогудранатор HYDROG PREMIUM SH-8000) (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 220962),
- автогрейдер ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №199398),
- автогрейдер ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №205450),
- коток дорожній HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214616),
- коток дорожній HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214602),
- коток дорожній HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218390),
- коток дорожній HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218370),
- фреза дорожня WIRTGEN W 50 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214597).
Керуючись пунктом 42 Особливостей, Замовник скористався законним правом та звернувся до підприємств, документи яких були надані Учасником, а саме до ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» з метою з’ясування інформації щодо наявності правочинів між вказаними підприємствами та передання відповідної техніки.
У відповідь на запит Замовника №487/1/10-14 від 11.03.2024 року ТОВ «Рента Лізинг» надано відповідь (вих. № 1926 від 11.03.2024), якою підтверджено, що між ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» дійсно укладений діючий договір оренди будівельних машин та транспортних засобів № 2023-ТЗ від 23 січня 2023 року, надано сканкопію цього договору та засвідчено факт передачі техніки ТОВ «БК «Ескадор».
У відповідь на запит Замовника №487/2/10-14 від 11.03.2024 року ТОВ «БК «Ескадор» надано відповідь (вих. № 208 від 12.03.2024), якою підтверджено, що між ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» дійсно укладений діючий договір оренди будівельних машин та транспортних засобів № 2023-ТЗ від 23 січня 2023 року та надано сканкопію цього договору та підтверджено факт передачі техніки.
Сканкопії запитів Замовника та листів-відповідей підприємств додаються.
Враховуючи, що обидві сторони договірних відносин - ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» - надали тотожну інформацію з підтвердними документами, Замовник отримав достовірну інформацію про наявність діючого правочину на оренду вищевказаних машин і як наслідок, достовірну інформацію про відповідність Учасника вимогам кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», що є суттєвим при визначені результатів тендеру.
Враховуючи викладене, Замовник на підставі документів, наданих Учасником в складі тендерної пропозиції та на підставі документів, отриманих у відповідь на запити від ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор», визначив відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Укртрансміст» вимогам пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації в частині підтвердження права використання ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор»» техніки при виконанні договору від 04.03.2024 № 04-03/ТМ, а саме-:
- асфальтоукладника VOGELE 07.19/SUPER 2100-2 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214604),
- автогудронатора Renault Premium спеціалізований вантажний – спеціалізований цистерна (переобладнано автогудранатор HYDROG PREMIUM SH-8000) (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 220962),
- автогрейдера ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №199398),
- автогрейдера ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №205450),
- котка дорожнього HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214616),
- котка дорожнього HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214602),
- котка дорожнього HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218390),
- котка дорожнього HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218370),
- фрези дорожньої WIRTGEN W 50 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214597).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт) (UA-2024-03-01-007408-a). Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Служба, Замовник) стверджує, що Висновок Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2024-03-01-007408-a від 30 квітня 2024 року (надалі Висновок) є необґрунтованим та хибним з урахуванням наступного. 1. Відповідно до п.2 та враховуючи п.1 констатуючої частини Висновку, встановлено нібито порушення частини 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710). Звертаємо увагу спеціаліста Держаудитслужби на те, що Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не є нормативним документом в сфері публічних закупівель, а прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Одночасно наполягаємо, що нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщувати на власному веб-сайту інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Так як Постанова №710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону. Одночасно наголошуємо, що у відповідності до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Також слід зазначити, що Замовник у відповіді на запит на пояснення від 12.04.2024 року, оприлюдненої 17.04.2024 року пояснив, що законодавство про публічні закупівлі не містить обов’язку розміщати запитувану інформацію на власних ресурсах, тому Замовник не надає посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, Замовник не стверджував та не стверджує, що не розміщував інформацію на виконання вимог 4-1 Постанови №710, а відповідальна особа Держаудитслужби, якщо прийнято рішення перевіряти в рамках моніторингу виконання законодавства не лише про публічні закупівлі, не перевірила наявність відповідної інформації на веб-сайті Замовника (або офіційного веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). З метою підтвердження дотримання Замовником законодавства не лише про публічні закупівлі та хибності Висновку в частині наявного порушення частини 4-1 Постанови № 710 повідомляємо, що інформація, передбачена вищезазначеним нормативним актом 6 березня 2024 року розміщена Замовником на власному веб-сайті за посиланням https://mk.restoration.gov.ua/diialnist/6758/55612/59671.html (скріншот сторінки з веб-сайту Замовника додається). 2. Відповідно до п.2 та враховуючи п.1 констатуючої частини Висновку, Держаудитслужбою установлено ніби то порушення пункту 43 Особливостей: не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме щодо надання учасником процедури закупівлі ТОВ «Укртрансміст» (далі – Учасник) документів (договорів та ін.), укладених між ТОВ БК «Ескадор» та ТОВ «Рента лізинг» (власником техніки), які підтверджують право на її використання ТОВ БК «Ескадор». Відповідно до приписів пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник закупівлі на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – Довідка), необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, серед іншого, надає в складі тендерної пропозиції: - договори оренди (найму) та/або лізингу/сублізингу та/або суборенди та/або інші договори (правочини), передбачені законодавством України, що свідчать про наявність техніки в учасника, з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - документи, які підтверджують факт отримання учасником техніки (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли вимогами законодавства України та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг за предметом закупівлі, з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до цих договорів, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції. Зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - документи, які підтверджують факт передачі техніки відповідно до договорів (акт (и) приймання передачі або інший (і) документ (и), у разі, коли вимогами законодавства України та/або умовами вищезазначених договорів передбачено їх складання). Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано договір надання послуг техніки від 04 березня 2024року №04-03/ТМ, укладений між ТОВ «БК «Ескадор» та ТОВ «Укртрансміст» (далі – Договір №04-03/ТМ), виходячи з умов якого ТОВ «БК «Ескадор» надає ТОВ «Укртрансміст» послуги техніки, а також послуги з користування технікою. Послуги надаються відповідно до заявок та факт надання послуг фіксується Актом наданих послуг, підписаних сторонами Договору №04-03/ТМ. Звертаємо увагу Держаудитслужби, що вищезазначеним Договором №04-03/ТМ техніка не надається в користування, а надаються певні послуги. Надання в користування майна (техніки) передбачає передачу майна (техніки) стороні за плату на певний строк. Як правило це договори найму (оренди, суборенди), прокату, лізингу, концесії тощо, але ж ніяким чином не договори надання послуг. Наведеними вище умовами тендерної документації вимагалось надання учасниками в складі тендерної пропозиції договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг за предметом закупівлі. Тобто вказана вимога стосується учасників лише у разі надання техніки в користування. Але ж, як зазначалось вище, ТОВ «БК «Ескадор» відповідно до умов Договору №04-03/ТМ не надає у користування техніку, а надає послуги техніки та з користування технікою. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника в повій мірі відповідала вимогам тендерної документації Одночасно нагадуємо, що Замовник, з метою всебічного аналізу наданої Учасником в складі тендерної пропозиції інформації та встановлення її достовірності, скористався законним правом (пункт 42 Особливостей) та звернувся до підприємств, документи яких були надані Учасником, а саме до ТОВ «Рента Лізинг» та ТОВ «БК «Ескадор» з метою з’ясування інформації щодо наявності правочинів між вказаними підприємствами та щодо документів, які підтверджують факт передачі ряду техніки відповідно до договорів (у разі складання документів про передачу), а саме: - асфальтоукладник VOGELE 07.19/SUPER 2100-2 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214604), - автогудронатор Renault Premium спеціалізований вантажний – спеціалізований цистерна (переобладнано автогудранатор HYDROG PREMIUM SH-8000) (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 220962), - автогрейдер ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №199398), - автогрейдер ГС-14.02 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №205450), - коток дорожній HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214616), - коток дорожній HAMM HD 110 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214602), - коток дорожній HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218390), - коток дорожній HAMM HD 90 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №218370), - фреза дорожня WIRTGEN W 50 (свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ №214597). Детальний опис дій Замовника та відповідні документи надані (оприлюднені) 23 квітня 2024 року у відповіді на запит на пояснення від 18.04.2024р. У зв’язку з тим, що у Замовника під час розгляду тендерної пропозиції Учасника була наявна вся необхідна інформація та документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, Замовник не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, і як наслідок, не мав розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи наведену аргументацію, Замовник заперечує наявність порушень, визначених Держаудитслужбою у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка - /Р-47/ з підходами, Миколаївська область (завершення робіт) (UA-2024-03-01-007408-a).
2024-05-07 16:44:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
оприлюднено на веб - сайті обгрунтування технічних та якісних характеристик, та очікуваної вартості предмета закупівлі
2024-05-10 15:27:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ |
265 905 539,00
UAH з ПДВ
|
265 905 539,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ #33778270 |
Переможець |
265 905 539,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 16:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2024 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2024 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2024 16:01
|
ДУ №3 від 07.08.2024 дог №5-Б зменш ДЦ.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2024 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 13:55
|
ДУ№1 від 29.03.2024 подовження на 2025рік.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 13:49
|
Договір №5-Б від 29.03.2024.pdf | укладений |
01 квітня 2024 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, продовжити термін (строк) виконання робіт та абзац 1 пункту 2.1. Договору викласти в наступній редакції: « Строк (термін) виконання робіт: з дати підписання Договору по 30.04.2025 року» (згідно Календарного графіка – Додаток 2 до Договору). 2. Керуючись пунктом 22.2 Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт за Договором і пункт 22.1 Договору викласти в наступній редакції: «22.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2025 року, а в частині виконання грошових зобов’язань – до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди абзац 1 пункту 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Строк (термін) виконання робіт: з дати підписання Договору по 20.08.2024 року» (згідно Календарного графіка – Додаток 2 до Договору). 2. На підставі абзацу 3 підпункту 3.3.1. пункту 3.3. Договору Сторони дійшли згоди погодити зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору та абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 202 787 456,84 грн., крім того ПДВ 40 557 491,37 грн., разом з ПДВ 243 344 948,21 грн. (двісті сорок три мільйони триста сорок чотири тисячі дев’ятсот сорок вісім гривень 21 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |