Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної, пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу (код 50410000-2 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
343 933,56 UAH
UA-2024-03-01-006870-a ● 76791439a27742068c5747088aecd241
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 26252302 |
Місцезнаходження: | 01009, Україна , Київська обл., Київ, Банкова, 6-8 |
Контактна особа: |
Кіслова Ірина Ігорівна 380667897426 kislova@rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:37 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:37 |
Очікувана вартість: | 343 933,56 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 719,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної, пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надання Послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 16:26 |
пож_ сигн_сист_оповіщ ЗМІНИ 06.03.24 .docx | |
06 березня 2024 16:26 |
ТД_послуг з ТО охорон_пож_ сигн_сист_оповіщ 23.02.24 .(зі змінами 06.03.24).docx | |
01 березня 2024 13:46 |
ТД_Дод3_проєкт договору_ТО охорон_пож_ сигн_сист_оповіщ 01.03.24.doc |
06 березня 2024 16:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2024 16:26 |
пож_ сигн_сист_оповіщ ЗМІНИ 06.03.24 .docx
|
|||
06 березня 2024 16:26 |
ТД_послуг з ТО охорон_пож_ сигн_сист_оповіщ 23.02.24 .(зі змінами 06.03.24).docx
|
|||
01 березня 2024 13:46 |
ТД_Дод3_проєкт договору_ТО охорон_пож_ сигн_сист_оповіщ 01.03.24.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічний досвід
Дата подання: 05 березня 2024 14:17
Дата відповіді: 05 березня 2024 16:25
Встановлена вимога в ТД щодо підтвердження наявності аналогічного досвіду: Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, предметом якого є ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів та/або договір у якому предметом договору є виконаний договір щодо надання послуг подібних та визначених у технічній специфікації Додатку 2 тендерної документації). Дана вимога є дискримінаційною, оскільки було встановлено вимогу щодо надання підтвердження досвіду не аналогічних договорів, а індентичних предмету закупівлі, що може призвести до зменшення коло Учасників.
Так, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Аналіз закупівлі у системі «ProZoro» дає змогу дійти висновку, що кожен замовник самостійно визначає за яким кодом ДК йому проводити закупівлю, саме через відсутність законодавчого врегулювання цього питання.
Практика розгляду органами оскарження надає нам можливість визнати таку вимогу дискримінаційною. Просимо видалити дану вимогу. Наприклад, у нас як в учасника є аналогічний договір з надання подібних послуг, але в ньому зазначений предмет за іншим ДК 021:2015 (CPV). Чим такий договір не підходить і не може вважатися для вас аналогічним?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за звернення.
З приводу Вашого запитання надаємо роз’яснення.
В Додатку 1 до тендерної документації, Розділ І “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В якому зазначено, що “під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, предметом якого є ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів та/або договір у якому предметом договору є виконаний договір щодо надання послуг подібних та визначених у технічній специфікації Додатку 2 тендерної документації)”.
Тобто аналогічним може бути договір:
- предметом якого є ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
та/або
- договір у якому предметом договору є виконаний договір щодо надання послуг подібних та визначених у технічній специфікації.
А отже, договір з надання подібних послуг за іншим ДК 021:2015 (CPV) є аналогічним договором
З приводу Вашого запитання надаємо роз’яснення.
В Додатку 1 до тендерної документації, Розділ І “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В якому зазначено, що “під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, предметом якого є ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів та/або договір у якому предметом договору є виконаний договір щодо надання послуг подібних та визначених у технічній специфікації Додатку 2 тендерної документації)”.
Тобто аналогічним може бути договір:
- предметом якого є ДК 021:2015 (CPV): 50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
та/або
- договір у якому предметом договору є виконаний договір щодо надання послуг подібних та визначених у технічній специфікації.
А отже, договір з надання подібних послуг за іншим ДК 021:2015 (CPV) є аналогічним договором
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-01-006870-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 05 березня 2024 18:57
Необхідність внесення змін до тендерної документації, в звязку з посиланнями в тендерній документації на недіючі додатки та вимоги
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В тендерній документації наявна вимога до учасників, яка суперепечить та неузгоджується з чинним законодавством України
В Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної, пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу (код 50410000-2 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі:
У разі виявлення незадовільного стану системи протипожежного захисту (надалі – СПЗ) (невідповідність обладнання заявленим виробниками параметрам, ГОСТ, ДСТУ, технічна та економічна недоцільність подальшого використання СПЗ за призначенням тощо) Виконавець повинен скласти на них «Акт технічного обстеження СПЗ» (форма Ж.5. ДБН В.2.5-56:2014), який передається Замовнику для подальшої роботи.
− Виконавець повинен забезпечити наявність на місцях (об’єктах), де змонтовані СПЗ, експлуатаційної та технічної документації відповідно до вимог нормативних документів (складання інструкцій з експлуатації, ведення журналів обліку технічного обслуговування і ремонту (планового та позапланового) систем СПЗ (форма Ж.2. ДБН В.2.5-56:2014), журналів обліку санкціонованих та несанкціонованих спрацьовувань (відмов, несправностей) СПЗ (форма Ж.3. ДБН В.2.5-56:2014), план-графіків з підтримання експлуатаційної придатності СПЗ (форма Ж.4. ДБН В.2.5-56:2014), переліків регламентних робіт з технічного обслуговування СПЗ та ОС.
− Уся інформація про підтримання систем експлуатації СПЗ: проведений ремонт та/або технічне обслуговування СПЗ повинна фіксуватися Виконавцем у заведеному ним «Журналі обліку технічного обслуговування і ремонту (планового та позапланового) системи СПЗ» (форма Ж.2. ДБН В.2.5-56:2014) та «Журналі обліку санкціонованих та несанкціонованих спрацьовувань (відмов, несправностей) СПЗ» (форма Ж.3. ДБН В.2.5-56:2014).
Доводимо до вашого відома, що відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Зміна № 1 від 1.11.2019 року, сторінка 12 - Додаток Ж - вилучений!!!
Він посилаєтеся в своїй тендерній документації на недіючі документи на Додатки!!!
Окрім того, з дуже дивно виглядає з точки зору того, що ви вимагаєте від учасників, щоб вогни в своїх тендерних пропозиціях надали лист-погодження з ТЕХНІЧНОЮ СПЕЦИФІКАЦІЄЮ предмету закупівлі??? Цікаво, яким чином учасник процедури закупівлі може погодитися з недіючими нормативними документами???
Також доводимо до Вашого відома, що в Україні розроблений, затверджений та діє ДСТУ 9047:2020 «Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності»!!! Який має відповідний Додаток А!!! Де наведені всі вмщезазначені форми документів!!!
Дата прийняття: 22.09.2020 року;
Дата початку дії: 01.01.2021 року.
Затверджуючий документ: Наказ від 22.09.2020 № 232 Про прийняття національного стандарту
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, які повинні узгоджуватися з чинним законодавством України!!!
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації наявна вимога до учасників, яка суперепечить та неузгоджується з чинним законодавством України
В Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної, пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу (код 50410000-2 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі:
У разі виявлення незадовільного стану системи протипожежного захисту (надалі – СПЗ) (невідповідність обладнання заявленим виробниками параметрам, ГОСТ, ДСТУ, технічна та економічна недоцільність подальшого використання СПЗ за призначенням тощо) Виконавець повинен скласти на них «Акт технічного обстеження СПЗ» (форма Ж.5. ДБН В.2.5-56:2014), який передається Замовнику для подальшої роботи.
− Виконавець повинен забезпечити наявність на місцях (об’єктах), де змонтовані СПЗ, експлуатаційної та технічної документації відповідно до вимог нормативних документів (складання інструкцій з експлуатації, ведення журналів обліку технічного обслуговування і ремонту (планового та позапланового) систем СПЗ (форма Ж.2. ДБН В.2.5-56:2014), журналів обліку санкціонованих та несанкціонованих спрацьовувань (відмов, несправностей) СПЗ (форма Ж.3. ДБН В.2.5-56:2014), план-графіків з підтримання експлуатаційної придатності СПЗ (форма Ж.4. ДБН В.2.5-56:2014), переліків регламентних робіт з технічного обслуговування СПЗ та ОС.
− Уся інформація про підтримання систем експлуатації СПЗ: проведений ремонт та/або технічне обслуговування СПЗ повинна фіксуватися Виконавцем у заведеному ним «Журналі обліку технічного обслуговування і ремонту (планового та позапланового) системи СПЗ» (форма Ж.2. ДБН В.2.5-56:2014) та «Журналі обліку санкціонованих та несанкціонованих спрацьовувань (відмов, несправностей) СПЗ» (форма Ж.3. ДБН В.2.5-56:2014).
Доводимо до вашого відома, що відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Зміна № 1 від 1.11.2019 року, сторінка 12 - Додаток Ж - вилучений!!!
Він посилаєтеся в своїй тендерній документації на недіючі документи на Додатки!!!
Окрім того, з дуже дивно виглядає з точки зору того, що ви вимагаєте від учасників, щоб вогни в своїх тендерних пропозиціях надали лист-погодження з ТЕХНІЧНОЮ СПЕЦИФІКАЦІЄЮ предмету закупівлі??? Цікаво, яким чином учасник процедури закупівлі може погодитися з недіючими нормативними документами???
Також доводимо до Вашого відома, що в Україні розроблений, затверджений та діє ДСТУ 9047:2020 «Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності»!!! Який має відповідний Додаток А!!! Де наведені всі вмщезазначені форми документів!!!
Дата прийняття: 22.09.2020 року;
Дата початку дії: 01.01.2021 року.
Затверджуючий документ: Наказ від 22.09.2020 № 232 Про прийняття національного стандарту
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, які повинні узгоджуватися з чинним законодавством України!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2024 12:43
Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за звернення.
Необхідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Необхідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-03-01-006870-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 05 березня 2024 19:07
Необхідність внесення змін до тендерної документації, в звязку з необхідністю узгодження вимоги з чинним законодавством України
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В тендерній документації наявна вимога до учасників, яка суперепечить та неузгоджується з чинним законодавством України
В Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної, пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу (код 50410000-2 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі:
З метою уникнення нещасних випадків при виконанні ремонту та/або технічного обслуговування СПЗ Виконавець зобов’язаний неухильно дотримуватись норм та правил безпеки при роботі з електроустановками до 1000 В.
Цікаво, яким чином можуть працівники (фахівці) учасника процедури закупівлі при виконанні ремонту та/або технічного обслуговування СПЗ неухильно дотримуватись норм та правил безпеки при роботі з електроустановками до 1000 В, якщо у них відсутні чинні протоколи(витяги з протоколів) та посвідчення про присвоєння або підтвердження відповідної групи допуску з електробезпеки???
Доводимо до вашого відома,що відповідно до чинних «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), які затвердженні Наказом №4 від 09.01.1998 року Міністерства праці та соціальної політики України комітету по нагляду за Охороною праці, згідно розділу 2. Основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, підрозділу 2.1. Вимоги до працівників
п.2.1.3. Працівники, що обслуговують електроустановки, зобов'язані знати ці Правила відповідно до займаної посади чи роботи, яку вони виконують, і мати відповідну групу з електробезпеки згідно з такими вимогами:
4) для одержання груп II-III працівники мають:
а) чітко усвідомлювати небезпеку, пов'язану з роботою в електроустановках;
б) знати і уміти застосувати на практиці ці та інші правила безпеки в обсязі, пот-рібному для роботи, яка виконується;
в) знати будову і улаштування електроустановок;
г) уміти практично надавати першу допомогу потерпілим в разі нещасних випад-ків, в тому числі застосовувати способи штучного дихання і зовнішнього масажу серця;
5) для одержання груп IV-V додатково необхідно знати компонування електроустановок і уміти організувати безпечне проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електричного струму.
Підрозділ 2.2. Оперативне обслуговування
п.2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В.
Тобто, виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нормами чинного законодавства України працівникам, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг повинні мати групу допуску з електробезпеки не нижче ІІІ.
На підставі вищезазначеного, наполягаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, яке повинно узгоджуватися з чинним законодавством України, а саме чинними «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98)!!!
Підтвердити кваліфікацію працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг, відповідними копіями протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань та посвідчень, по напрямках:
- перевірка знань з питань технології робіт з електроустановками з напругою до 1000В (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС не нижче 3 групи з електробезпеки).
Як того вимагає чинне законодавство України!!!
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації наявна вимога до учасників, яка суперепечить та неузгоджується з чинним законодавством України
В Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної, пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу (код 50410000-2 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі:
З метою уникнення нещасних випадків при виконанні ремонту та/або технічного обслуговування СПЗ Виконавець зобов’язаний неухильно дотримуватись норм та правил безпеки при роботі з електроустановками до 1000 В.
Цікаво, яким чином можуть працівники (фахівці) учасника процедури закупівлі при виконанні ремонту та/або технічного обслуговування СПЗ неухильно дотримуватись норм та правил безпеки при роботі з електроустановками до 1000 В, якщо у них відсутні чинні протоколи(витяги з протоколів) та посвідчення про присвоєння або підтвердження відповідної групи допуску з електробезпеки???
Доводимо до вашого відома,що відповідно до чинних «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), які затвердженні Наказом №4 від 09.01.1998 року Міністерства праці та соціальної політики України комітету по нагляду за Охороною праці, згідно розділу 2. Основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, підрозділу 2.1. Вимоги до працівників
п.2.1.3. Працівники, що обслуговують електроустановки, зобов'язані знати ці Правила відповідно до займаної посади чи роботи, яку вони виконують, і мати відповідну групу з електробезпеки згідно з такими вимогами:
4) для одержання груп II-III працівники мають:
а) чітко усвідомлювати небезпеку, пов'язану з роботою в електроустановках;
б) знати і уміти застосувати на практиці ці та інші правила безпеки в обсязі, пот-рібному для роботи, яка виконується;
в) знати будову і улаштування електроустановок;
г) уміти практично надавати першу допомогу потерпілим в разі нещасних випад-ків, в тому числі застосовувати способи штучного дихання і зовнішнього масажу серця;
5) для одержання груп IV-V додатково необхідно знати компонування електроустановок і уміти організувати безпечне проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електричного струму.
Підрозділ 2.2. Оперативне обслуговування
п.2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В.
Тобто, виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нормами чинного законодавства України працівникам, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг повинні мати групу допуску з електробезпеки не нижче ІІІ.
На підставі вищезазначеного, наполягаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, яке повинно узгоджуватися з чинним законодавством України, а саме чинними «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98)!!!
Підтвердити кваліфікацію працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг, відповідними копіями протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань та посвідчень, по напрямках:
- перевірка знань з питань технології робіт з електроустановками з напругою до 1000В (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС не нижче 3 групи з електробезпеки).
Як того вимагає чинне законодавство України!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2024 12:44
Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за звернення.
Необхідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Необхідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2024-03-01-006870-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 05 березня 2024 19:19
Необхідність внесення змін до тендерної документації, в звязку з відсутністю вимоги, яка узгоджується з чинним законодавством України!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі!!!
В тендерній документації в ДОДАТКУ 1 до тендерної документації ви вимагаєте від учасників процедури, згідно п.1.1. Довідку довільної форми про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі.
Згідно п.1.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Доводимо до вашого відома, що Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної, пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу (код 50410000-2 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), які є предметом закупівлі здійснюються (надаються) на основі вимог чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", які ніхто до цього часу не відміняв!!!
Наполягаємо на конкретизації та узгодження вашої вимоги, щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі. А саме в наступній інтерпритації, як того виманає чинне законодавство України, а саме: Довідку довільної форми про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, відповідно до вимог чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі!!!
Адже доярка, прибиральниця та кухарка, сантехнік це також працівникі відповідної кваліфікації, але вони ніякого відношення до виконання робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі не мають!!!
Тому наполягаємо на конкретизації вашої вимоги, щодо наявніості в учасника працівників відповідної кваліфікації і приведення даної вимоги до чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року, як того вимагає та регламентує чинне законодавство України!!!
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації в ДОДАТКУ 1 до тендерної документації ви вимагаєте від учасників процедури, згідно п.1.1. Довідку довільної форми про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі.
Згідно п.1.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Доводимо до вашого відома, що Послуги з ремонту і технічного обслуговування охоронної, пожежної сигналізації та систем оповіщення про пожежу (код 50410000-2 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), які є предметом закупівлі здійснюються (надаються) на основі вимог чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", які ніхто до цього часу не відміняв!!!
Наполягаємо на конкретизації та узгодження вашої вимоги, щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі. А саме в наступній інтерпритації, як того виманає чинне законодавство України, а саме: Довідку довільної форми про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, відповідно до вимог чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі!!!
Адже доярка, прибиральниця та кухарка, сантехнік це також працівникі відповідної кваліфікації, але вони ніякого відношення до виконання робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі не мають!!!
Тому наполягаємо на конкретизації вашої вимоги, щодо наявніості в учасника працівників відповідної кваліфікації і приведення даної вимоги до чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року, як того вимагає та регламентує чинне законодавство України!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 березня 2024 12:46
Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за звернення.
Замовник вважає за необхідне, не вносити зміни в Тендерну документацію, оскільки довідка довільної форми про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі має містити відомості про працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі, а саме надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
Замовник вважає за необхідне, не вносити зміни в Тендерну документацію, оскільки довідка довільної форми про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі має містити відомості про працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі, а саме надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-01-006870-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС", Код ЄДРПОУ:41360428
Дата подання: 18 березня 2024 15:30
Дата подання: 18 березня 2024 15:30
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняте рішення замовника, яке відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «СТАТУС»; (далі – Скаржник) вважає, що рішення замовника, яке відбулось після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 березня 2024 15:46
рішення від 20.03.2024 № 5014.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 15:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2024 № 5590.pdf
Дата публікації: 28 березня 2024 13:32
рішення від 27.03.2024 № 5590.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2024 11:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ |
264 455,78
UAH з ПДВ
|
264 455,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "СТАТУС" |
277 920,00
UAH з ПДВ
|
277 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ #43622421 |
Переможець |
264 455,78
UAH з ПДВ
|
13 березня 2024 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 17:54
|
Дог_28_05-04-24_Агні Інжиніринг.pdf | укладений |
10 квітня 2024 17:54
|