Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Вебсайт: | https://kowelrada.gov.ua/zhkg/ |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 ukb@kovelrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 14:56 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 14:56 |
Очікувана вартість: | 3 209 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 049,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 13:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 13:35 |
Обгрунтування.pdf | |
01 березня 2024 13:35 |
Примітка до Проекту договору.docx | |
01 березня 2024 13:35 |
Додаток 5.docx | |
01 березня 2024 13:35 |
Додаток 2.docx | |
01 березня 2024 13:35 |
Тендерна документація.docx | |
01 березня 2024 13:35 |
Додаток 4.docx | |
01 березня 2024 13:35 |
Додаток 1.docx | |
01 березня 2024 13:35 |
Додаток 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-11-000032 ● 210afcf0bcbf4a048d74444d689bbf89
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.09.2024 № 45-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.09.2024 № 45-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-01-006648-a від 01.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-11 15:02:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг поточного ремонту вулиці Ольжича в місті Ковелі Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-006648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-13 11:59:09
Відповідь на запит
За результатом розгляду запиту про надання пояснень (інформації, документів) надаємо запитувану інформацію, що додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Оскаржено до Волинського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 30 вересня 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/140/11113/24 |
Дата відкриття провадження: | 14 жовтня 2024 |
Документи:
16 жовтня 2024 08:59
|
Електронний підпис |
16 жовтня 2024 08:59
|
Електронний підпис |
30 вересня 2024 15:27
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОУДІЗ" |
2 999 801,77
UAH з ПДВ
|
2 951 654,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ковельське ШБУ №63" |
3 035 474,40
UAH з ПДВ
|
2 963 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РОУДІЗ" #31964715 |
Відхилено |
2 951 654,76
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 17:06
|
|
ТОВ "Ковельське ШБУ №63" #03449019 |
Переможець |
2 963 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 10:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2024 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2024 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2024 16:06
|
ДУ № 1 від 09.10.2024.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2024 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 10:33
|
Договір № 60 від 05.04.2024.pdf | укладений |
08 квітня 2024 10:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |