Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі створення і впровадження системи пожежогасіння «Нове будівництво систем протипожежного захисту (СПЗ) в адміністративних будинках і спорудах МВС України» (код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 45310000-3, - Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 374 704,00 UAH
UA-2024-03-01-006288-a ● 4ab9578f806b4f1ba805e20e211c1d9c
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" |
Код ЄДРПОУ: | 14317108 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ігор Коваленко +380442547819 i.kovalenko@tsop.mvs.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 12:51 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 12:51 |
Очікувана вартість: | 2 374 704,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 747,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 70 000,00 (сімдесят тисяч) гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації, здійснюється у вигляді банківського вкладу на користь Замовника або внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Якщо зазначені документи не будуть передані замовнику у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору» цього розділу, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) переможцем умов договору про закупівлю в частині постачання Товару та/або надання послуг у повному обсязі, передбаченого договором про закупівлю, Замовник має право не повертати Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю.. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Нове будівництво систем протипожежного захисту (СПЗ) в адміністративних будинках і спорудах МВС України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 червня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 09:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 09:44 |
Тендерна документація Побудова систем пожежогасіння 2024 зі змінами 3.docx | |
02 квітня 2024 09:44 |
Зміни до ТД нове будівництво систем пожежогасіння 2024, 3.docx | |
25 березня 2024 14:07 |
Зміни до ТД нове будівництво систем пожежогасіння 2024, 2.docx | |
01 березня 2024 13:16 |
Додаток 1 до Тендерної документації 2024.docx | |
01 березня 2024 13:16 |
Додаток 5 до тендерної документації (вимоги та форма банківської гарантії).docx | |
01 березня 2024 13:16 |
Додаток 4 до Тендерної документації проект договору 2024.doc | |
01 березня 2024 13:16 |
Додаток 3 до тендерної документації 2024.docx | |
01 березня 2024 13:16 |
Додаток 2 до Тендерної документації 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія
Дата подання: 04 березня 2024 21:03
Дата відповіді: 06 березня 2024 09:07
Добрий день!
Відповідно до ТД "- копію ліцензії/наказу/листа-підтвердження ДСНС на впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
Дана вимога є дискримінаційною по відношенні потенційнийх учасників, які планують прийняти участь у цій закупівлі. Причиною чого являється військова агресією Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року. Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг). органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)». Тобто, таким чином, просимо внести зміни до умов тендерної документації та продовжити зазначену вище вимогу і надати можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" та/або копію ліцензії на провадження виду господарської діяльності який є предметом закупівлі. Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» Тому встановивши дану вимогу в тендерній документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників котрі отримували право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану». Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - Рішення № 6553-р/пк-пз від 01.11.2022 Просимо внести зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами Вашого звернення, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Не відповідність вимог Замовника до законодавства, що діє на період воєнного стану!
Дата подання: 05 березня 2024 13:12
Дата відповіді: 06 березня 2024 09:07
Шановний Замовник! Умовами тендерної документації встановлена дискримінаційна вимога відносно надання копії «дозволу на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин/механізмів устаткування підвищеної небезпеки, а саме: обладнання, що працює під тиском, яке зазначене у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 року №27 та у пункті 2 Технічного регламенту простих посудин високого тиску, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року №1025.» наголошуємо що на період воєнного стану, виконання робіт та експлуатація обладнання підвищеної небезпеки може здійснюватись на підставі подання до Міністерства економіки ДЕКЛАРАЦІЇ про провадження господарської діяльності, що містить відомості відображенні у додатку 1 постанови КМУ від 18.03.2022 р. №314. Просимо видали або перефразувати дану вимогу у формі «Дозволу/декларації» відповідно до законодавства, що діє на період воєнного стану!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами Вашого звернення, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
щодо розрахунків
Дата подання: 06 березня 2024 17:47
Дата відповіді: 08 березня 2024 10:39
Доброго дня! Шановний Замовнику, Вами вимагається надання учасником ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ З ПІДТВЕРДЖУЮЧИМИ РОЗРАХУНКАМИ. Розділ 5 КНУ - договірна ціна учасника процедури закупівлі - не містить жодної інформації, які саме мають бути надані ще розрахунки до договірної ціни. А тому просимо Вас внести відповідні зміни та зазначити які саме розрахунки повинен надати учасник окрім договірної ціни у складі своєї пропозиції, задля уникнення непорозумінь під час кваліфікації. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
− розрахунком ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» розрахованому у ліцензійному програмному комплексі (має бути наданий в електронному сканованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних), який подається в окремому файлі.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Обсяги робіт для розрахунку договірної ціни зазначені у дефектних актах, наведених у Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Зазначимо, що в проекті договору (додаток 4 до тендерної документації) визначено, на підставі яких кошторисних розрахунків визначається вартість будівельних робіт (договірної ціни.
Також, в розділі 5 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» визначено порядок складання кошторисних розрахунків, які включають прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Враховуючи зазначене, в залежності від витрат Учасника, які він закладає до вартості договірної ціни надаються відповідні підтверджуючі розрахунки.
− розрахунком ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» розрахованому у ліцензійному програмному комплексі (має бути наданий в електронному сканованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних), який подається в окремому файлі.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Обсяги робіт для розрахунку договірної ціни зазначені у дефектних актах, наведених у Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Зазначимо, що в проекті договору (додаток 4 до тендерної документації) визначено, на підставі яких кошторисних розрахунків визначається вартість будівельних робіт (договірної ціни.
Також, в розділі 5 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» визначено порядок складання кошторисних розрахунків, які включають прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Враховуючи зазначене, в залежності від витрат Учасника, які він закладає до вартості договірної ціни надаються відповідні підтверджуючі розрахунки.
щодо необхідних працівників
Дата подання: 06 березня 2024 17:53
Дата відповіді: 08 березня 2024 10:47
Доброго дня! Шановний Замовнику, в ТД встановлена вимога: Для надання послуг відповідно до вимог цієї закупівлі, Учасник повинен мати не менше чотирьох відповідних кваліфікованих фахівців (електромонтажників, монтажників, інженерів, пусконалагоджувальників і т.д.).
Роботи, які Вами закуповуються підпадають під дію Постанови КМУ № 852 від 23.11.2016, яка чітко регламентує перелік, кваліфікацію та кількість необхідних фахівців для виконання робіт за предметом закупівлі. Встановлена вимога в ТД не узгоджується з нормами діючого законодавства. А тому вимагаємо внести відповідні зміни та викласти дану вимогу згідно з Постановою КМУ № 852 від 23.11.2016. Інакше буде подано скаргу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 2 статті 22 Закону:
У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Зазначимо, що Особливості та Закону України «Про публічні закупівлі» не містять вимог щодо визначення переліку необхідних працівників в тендерній документації відповідно до вимог Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. N 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Констатуючи Ваше твердження, що «Роботи, які Вами закуповуються підпадають під дію ПКМУ №852 від 23.11.2016» повідомляємо, закупівля послуг відбувається на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року, а не зазначеного Вами нормативного акту.
Зазначена Вами постанова згідно пункту 1 її ж «визначає вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)». Замовник ніяким чином не має відношення до отриманням ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та контролю за дотриманням ліцензійних вимог.
Також, відповідно до останнього абзацу пункту 11 ПКМУ №852 від 23.11.2016 «Кількість виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) водяних, пінних, газових, порошкових систем пожежогасіння повинна становити не менше чотирьох осіб, а аерозольних систем пожежогасіння - не менше двох осіб».
Учасника не обмежено в кількості працівників, та не заборонено мати більшу кількість кваліфікованих працівників. В залежності від обсягу виконання робіт, Учасник сам орієнтується на необхідну кількість працівників, яких необхідно залучити до виконання таких робіт (надання послуг);
Враховуючи зазначене, Замовником дотримано вимоги Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі».
Ваша вимога є не обґрунтованою і не підлягає задоволенню.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 2 статті 22 Закону:
У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Зазначимо, що Особливості та Закону України «Про публічні закупівлі» не містять вимог щодо визначення переліку необхідних працівників в тендерній документації відповідно до вимог Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. N 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Констатуючи Ваше твердження, що «Роботи, які Вами закуповуються підпадають під дію ПКМУ №852 від 23.11.2016» повідомляємо, закупівля послуг відбувається на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року, а не зазначеного Вами нормативного акту.
Зазначена Вами постанова згідно пункту 1 її ж «визначає вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)». Замовник ніяким чином не має відношення до отриманням ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та контролю за дотриманням ліцензійних вимог.
Також, відповідно до останнього абзацу пункту 11 ПКМУ №852 від 23.11.2016 «Кількість виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) водяних, пінних, газових, порошкових систем пожежогасіння повинна становити не менше чотирьох осіб, а аерозольних систем пожежогасіння - не менше двох осіб».
Учасника не обмежено в кількості працівників, та не заборонено мати більшу кількість кваліфікованих працівників. В залежності від обсягу виконання робіт, Учасник сам орієнтується на необхідну кількість працівників, яких необхідно залучити до виконання таких робіт (надання послуг);
Враховуючи зазначене, Замовником дотримано вимоги Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі».
Ваша вимога є не обґрунтованою і не підлягає задоволенню.
правила безпечної експлуатації електроустановок з допуском до 1000 В
Дата подання: 06 березня 2024 18:01
Дата відповіді: 08 березня 2024 10:47
Шановний Замовнику! у ТД наявна вимога: На підтвердження знань працівників Учасника вимог охорони праці, пожежної безпеки, правил роботи на висоті та електробезпеки, Учасник повинен надати:
правила безпечної експлуатації електроустановок з допуском до 1000 В.
Маємо зауважити, що Вами не коректно зазначено дану вимогу: Правила експлуатації електроустановок СПОЖИВАЧІВ (правильна назва) і присвоєння групи допуску до робіт в електроустановках. Неправильні визначення не узгоджуються з діючими нормами, а тому просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, зауваження стосовно уточнення «споживачів» носить формальний характер та ніяким чином не звужує коло учасників, не створює перешкод в участі процедури закупівлі не порушує жодного нормативного акту.
матеріально-технічна база
Дата подання: 06 березня 2024 18:06
Дата відповіді: 08 березня 2024 10:50
Шановний Замовнику! Просимо зазначити на підставі чого Вами визначено саме таку кількість та перелік матеріально-технічної бази, яку має підтвердити учасник? Разом з тим зазначаємо, що для робіт, що Вами закуповуюється чітко визначено перелік, склад та кількість необхідної МТБ відповідно до Постанови КМУ № 852 від 23.11.2016. Таким чином, встановлена Вами вимога щодо наявності мтб не узгоджується з нормами чинного законодавства, а тому вимагаємо внести відповідні зміни. В противному випадку будемо змушені подати скаргу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Подане Вами посилання про порушення вимог всієї ПКМ України № 852 від 23.11.2016 року «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» не конкретизує порушення чіткої норми законодавства, про що рекомендує зазначати практика позицій Колегії АМК України.
Згідно пункту 1 зазначеної Вами постанови, вона «визначає вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)». Замовник ніяким чином не має відношення до отриманням ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та контролю за дотриманням ліцензійних вимог.
Встановлення Замовником даної вимоги регламентується абзацом 1 підпункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року, а саме «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Мінімальний обсяг інструментів та кількість зазначена виходячи з обсягу робіт зазначеної в проектній документації, орієнтовної нормативної витрати часу та нормативно встановленої мінімальної кількості людей .
Основна частина обсягу робіт проводитиметься на висоті, тому для мінімально необхідних 4-х працівників потенційного Учасника закупівлі, вважаємо за необхідне мати хоча б дві драбини/стремянки/помоста/підмостки на вибір. Кількість основного монтажного інструменту та обладнання (перфоратори, шуруповерти, кутова шліфмашина, гайковерт, компресор, подовжувач) вказано з розрахунку мінімально встановленої кількості працівників та не перевищує двох одиниць або один інструмент на двох працюючих. Замовником внесений в перелік прилад перевірки сповіщувачів без конкретизації типу та марки (пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації ).
Згідно пункту 1 зазначеної Вами постанови, вона «визначає вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)». Замовник ніяким чином не має відношення до отриманням ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та контролю за дотриманням ліцензійних вимог.
Встановлення Замовником даної вимоги регламентується абзацом 1 підпункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року, а саме «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Мінімальний обсяг інструментів та кількість зазначена виходячи з обсягу робіт зазначеної в проектній документації, орієнтовної нормативної витрати часу та нормативно встановленої мінімальної кількості людей .
Основна частина обсягу робіт проводитиметься на висоті, тому для мінімально необхідних 4-х працівників потенційного Учасника закупівлі, вважаємо за необхідне мати хоча б дві драбини/стремянки/помоста/підмостки на вибір. Кількість основного монтажного інструменту та обладнання (перфоратори, шуруповерти, кутова шліфмашина, гайковерт, компресор, подовжувач) вказано з розрахунку мінімально встановленої кількості працівників та не перевищує двох одиниць або один інструмент на двох працюючих. Замовником внесений в перелік прилад перевірки сповіщувачів без конкретизації типу та марки (пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації ).
Дозвіл/декларація
Дата подання: 06 березня 2024 18:14
Дата відповіді: 08 березня 2024 10:50
Шановний Замовнику, просимо надати грунтовні пояснення щодо того, чим Ви керувалися встановлюючи вимогу : копію дозволу та/або декларації відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану", на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин/механізмів устаткування підвищеної небезпеки, а саме: обладнання, що працює під тиском, яке зазначене у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 року №27 та у пункті 2 Технічного регламенту простих посудин високого тиску, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року №1025.
Ба більше того маємо зазначити, що вимога сформульована також не коректно, адже дозвіл/декларацію можна отримати тільки щодо монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин/механізмів устаткування підвищеної небезпеки, без зазначення обладнання, що працює під тиском, яке зазначене у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском : п. 11 Додатку № 2 до ПОРЯДКУ Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 26 жовтня 2011 р. № 1107. А тому вимагаємо внести відповідні зміни, а саме викласти дану вимогу відповідно до діючого законодавства, адже судячи з вашого формулювання - такої декларації отримати неожливо.
Інакше будемо вимушені подати скаргу до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, зазначений обсяг предмета закупівлі включає роботи з монтажу обладнання, яке перебуває під тиском.
Надання даного виду послуг ( робіт ) передбачає в Учасника наявність дозволу виконання монтажних послуг устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що попрацює під тиском .
На вимогу одного з Учасників тендеру було розширено коло нормативних документів з підтвердження можливості виконання таких послуг і на підставі декларації, яка діє на період воєнного стану згідно Постанови КМУ від 18.03.2022 року № 314.
Вимога одного з Учасників є юридично обґрунтованою та не суперечить чинному законодавству.
Додатково, Замовник не вимагає вказання конкретного обладнання під тиском.
Замовником вказані нормативні документи Постанови КМУ 16.01.2019 від № 27 та Постанови КМУ від 28.12.2016 № 1025, як такі що містять інформацію про обладнання під тиском. Дані нормативні документи є чинними на сьогоднішній день.
У викладеному Вами питанні не зазначено жодного посилання на порушення Замовником конкретного пункту/статті/ абзацу нормативного акту.
Ваша вимога є не обґрунтованою і не підлягає задоволенню, адже не доведено саму не можливість отримання даної декларації відповідно до ПКМУ #314 від 18.03.2022р.
Надання даного виду послуг ( робіт ) передбачає в Учасника наявність дозволу виконання монтажних послуг устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання, що попрацює під тиском .
На вимогу одного з Учасників тендеру було розширено коло нормативних документів з підтвердження можливості виконання таких послуг і на підставі декларації, яка діє на період воєнного стану згідно Постанови КМУ від 18.03.2022 року № 314.
Вимога одного з Учасників є юридично обґрунтованою та не суперечить чинному законодавству.
Додатково, Замовник не вимагає вказання конкретного обладнання під тиском.
Замовником вказані нормативні документи Постанови КМУ 16.01.2019 від № 27 та Постанови КМУ від 28.12.2016 № 1025, як такі що містять інформацію про обладнання під тиском. Дані нормативні документи є чинними на сьогоднішній день.
У викладеному Вами питанні не зазначено жодного посилання на порушення Замовником конкретного пункту/статті/ абзацу нормативного акту.
Ваша вимога є не обґрунтованою і не підлягає задоволенню, адже не доведено саму не можливість отримання даної декларації відповідно до ПКМУ #314 від 18.03.2022р.
копію сертифікату на систему управління якістю стосовно надання послуг з монтажу та пусконалагодження систем протипожежного захисту, які здійснює учасник, відповідають вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимог».
Дата подання: 06 березня 2024 18:24
Дата відповіді: 08 березня 2024 10:51
Шановний Замовнику! Дана вимога дискримінаційна з огляду на те, що сертифікати ISO видаються щодо кодів КВЕД, а не щодо кожного окремого буквального формулювання одних і тих самих робіт/послуг (це робиться для уніфікації та ясності) - тому просимо видалити "стосовно надання послуг з монтажу та пусконалагодження систем протипожежного захисту" Разом з тим, стандарт який Вами зазначено, правильно називається - ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=64013. Таким чином, у разі невнесення вимог до ТД будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник послуг не зазначав (не конкретизував) конкретний код економічного виду діяльності з метою розширення кола учасників (в тому числі враховуючи практику АМКУ).
Встановивши умову щодо конкретного коду КВЕД, виконати дану умову зможуть лише обмежене коло учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання
Замовнику першочерговим є необхідність розуміння професіоналізму учасника в інсталяції протипожежних систем.
Одні й ті самі протипожежні послуги різними підрядниками можуть виконуватися, як по коду 43.21 - Електромонтажні роботи ( пожежна сигналізація ) так і коду 43.29 - Інші будівельні-монтажні роботи ( цей клас включає установлення будь-якого устатковання, крім систем енергопостачання, водопостачання, опалення та кондиціонування повітря або промислового устатковання в будівлях і спорудах) та інші.
Встановивши умову щодо конкретного коду КВЕД, виконати дану умову зможуть лише обмежене коло учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання
Замовнику першочерговим є необхідність розуміння професіоналізму учасника в інсталяції протипожежних систем.
Одні й ті самі протипожежні послуги різними підрядниками можуть виконуватися, як по коду 43.21 - Електромонтажні роботи ( пожежна сигналізація ) так і коду 43.29 - Інші будівельні-монтажні роботи ( цей клас включає установлення будь-якого устатковання, крім систем енергопостачання, водопостачання, опалення та кондиціонування повітря або промислового устатковання в будівлях і спорудах) та інші.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-01-006288-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 07 березня 2024 18:36
Дата подання: 07 березня 2024 18:36
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2024 15:14
рішення від 11.03.2024 № 4354.pdf
Дата публікації: 11 березня 2024 15:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 4969.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 14:12
рішення від 19.03.2024 № 4969.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 11:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії АМКУ внесено зміни до Тендерної документації
Номер скарги: UA-2024-03-01-006288-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 19 квітня 2024 14:22
Дата подання: 19 квітня 2024 14:22
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2024 16:54
рішення від 23.04.2024 №7158.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 16:54
інформація про резолютивну частину рішення від 02.05.2024 №7831.pdf
Дата публікації: 03 травня 2024 14:13
рішення від 02.05.2024 №7831.pdf
Дата публікації: 06 травня 2024 12:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ №7831 від 02.05.2024 замовником скасовано рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
Дата виконання рішення замовником: 08 травня 2024 11:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
2 074 704,00
UAH з ПДВ
|
1 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВГУСТ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
2 295 424,56
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Відхилено |
1 999 999,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2024 11:34
|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Рішення скасоване |
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 11:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 16:01
|
ТОВ "АВГУСТ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #41979707 |
Рішення скасоване |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 11:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 10:24
|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Переможець |
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 13:37
|