Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Ятленко Юлія Володимирівна mega_juliya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:48 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:48 |
Очікувана вартість: | 1 749 036,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 745,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 13:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 13:08 |
ДОДАТОК_2_ВК_2024.docx | |
01 березня 2024 13:08 |
ДОДАТОК_4_ВК_2024.docx | |
01 березня 2024 13:08 |
ДОДАТОК_1_ВК_2024.docx | |
01 березня 2024 13:08 |
ДОДАТОК_5_ВК_2024.docx | |
01 березня 2024 13:08 |
ТД_ВК _за_Особливостями.docx | |
01 березня 2024 13:08 |
ДОДАТОК_6_ВК_2024.rtf | |
01 березня 2024 13:08 |
ДОДАТОК_3_ВК_2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною 2 ст.22 Закону заначено: «У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;» далі за текстом.
Частиною 3 ст. 22 Закону заначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
На виконання зазначених норм Закону Замовником у пункті 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено вимогу щодо завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, але не виключно:
інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації;
гарантійного листа, складеного в довільній формі, підписаного учасником (уповноваженою особою учасника) щодо надання послуги належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації.
Гарантійний лист вих. №35 вiд 06.03.2024р, що наданий Вами у складі тендерної пропозиції, є підтвердженням виконання вимоги Тендерної документації саме в частині завантаження гарантійного листа, складеного в довільній формі, підписаного учасником (уповноваженою особою учасника) щодо надання послуги належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації.
Ненадання учасником у складі тендерної пропозиції інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації є прямою підставою для відхилення згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Тобто у випадку, коли документи, що надані учасником у складі тендерної пропозиції, котрі мають підтвердити безпосередньо запропоновані учасником технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відсутні, у замовника присутній саме обов’язок відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Окрім того, відповідно до п. 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Зазначене вказано у пункті 1 розділу ІІ Тендерної документації.
Тобто, скориставшись зазначеною нормою, Ви могли звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо способу підтвердження умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000027 ● ed3eb3bbd184460495a8afac65ed4072
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 22:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2024 № 50
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 25.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2024 № 50
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-03-01-006148-a 01.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 12:41:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання», ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-01-006148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлена вимога щодо надання інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до вимог Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен в обов’язковому порядку забезпечити дотримання своїми працівниками під час надання послуги, що є предметом закупівлі, в об’єктах замовника вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), а також, здійснювати контроль стосовно стану здоров’я своїх працівників на момент надання послуги, що обов’язково має бути підтверджено гарантійним листом учасника у складі тендерної пропозиції.
В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ наданий гарантійний лист від 07.03.2024 щодо забезпечення виконання працівниками всіх заходів стосовно запобіганню поширенню на територіі України коронавірусу COVID19 згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Крім того, в складі тендерної пропозиції Учасника ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ наданий гарантійний лист від 07.03.2024 щодо надання послуги належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації.
Поясніть будь-ласка, на підставі чого було відхилено учасника процедури закупівель ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ?
3. Згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації Замовника, Переможець процедури закупівлі має надати витяг або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, який / яка оформлена на керівника* учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі.
Проте, Переможцем процедури закупівлі ПП «ВК-ІНЖЕНЕРІНГ» надано довідку яка оформлена на юридичну особу ПП «ВК-ІНЖЕНЕРІНГ».
Поясніть будь-ласка, яким чином Переможцем процедури закупівлі ПП «ВК-ІНЖЕНЕРІНГ» виконано вимоги щодо надання витягу або інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, який / яка оформлена на керівника* учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-27 14:54:08
Відповідь на запит про надання пояснень
Відповідь на запит про надання пояснень
1.Технічні вимоги, якісні, кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, що закуповується, визначено з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Деталізація технічного завдання до предмету закупівлі обумовлена багатофункціональністю та складністю будівель, специфікою діяльності структурних підрозділів Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради, а саме відділів надання адміністративних послуг, зокрема Регіонального відділу послуг, та великою кількістю відвідувачів (тільки в Регіональному відділі послуг щодня кількість відвідувачів складає до 3 тисяч осіб).
Очікувана вартість закупівлі складається з суми вартості складових переліку послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання, обслуговування якого є предметом закупівлі, включаючи всі супутні витрати для забезпечення надання якісної послуги: в разі проведення поточного ремонту обладнання та/або його складових - демонтаж і монтаж обладнання, придбання комплектуючих, витратних матеріалів, запчастин, а також транспортні та інші послуги, необхідні під час надання послуги, що є предметом закупівлі.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх закупівель послуг.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель відповідно до ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання), UA-2024-03-01-006148-a.
2. Щодо питання 2
Тендерну документацію на закупівлю послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання систем вентиляції та кондиціювання (ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок) (далі – Тендерна документація) розроблено Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною 2 ст.22 Закону заначено: «У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;» далі за текстом.
Частиною 3 ст. 22 Закону заначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
На виконання зазначених норм Закону Замовником у пункті 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено вимогу щодо завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, але не виключно:
інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації;
гарантійного листа, складеного в довільній формі, підписаного учасником (уповноваженою особою учасника) щодо надання послуги належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації.
Гарантійний лист вих. №35 вiд 06.03.2024р, що наданий учасником ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ у складі тендерної пропозиції, є підтвердженням виконання вимоги Тендерної документації саме в частині завантаження гарантійного листа, складеного в довільній формі, підписаного учасником (уповноваженою особою учасника) щодо надання послуги належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації.
Надання в складі тендерної пропозиції учасником ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ гарантійного листа вих.№29 від 06.03.2024 щодо забезпечення виконання працівниками всіх заходів стосовно запобіганню поширенню на території України коронавірусу COVID19 згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» є підтвердженням відповідності однієї із усіх інших викладених в Додатку № 3 до Тендерної документації складових технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Так, у Додатку № 3 до Тендерної документації замовником визначений повний перелік послуг з технічного обслуговування по кожному виду обладнання, умови виконання поточного ремонту, строки виконання поточного ремонту, умови перевезення обладнання замовника тощо.
Тобто, надані у складі тендерної пропозиції учасником ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ документи, що зазначені вище, не є підтвердженням відповідності пропозиції учасника всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановленим у Додатку № 3 до Тендерної документації.
Ненадання учасником у складі тендерної пропозиції інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до Тендерної документації є прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Тобто у випадку, коли документи, що надані учасником у складі тендерної пропозиції, котрі мають підтвердити безпосередньо запропоновані учасником технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відсутні, у замовника присутній саме обов’язок відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на викладене, керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ.
3. Замовник формує тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) з урахуванням Особливостей (п. 28 Особливостей).
Частина 4 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація не повинна містити:
вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників;
вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI (далі — Закон № 2939) та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (абз. 15 п. 47 Особливостей). Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом № 2939 та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Підставою для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі є та обставина, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (пп. 3 п. 47 Особливостей).
За офіційною інформацією, оприлюдненою 04.09.2023 на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК; nazk.gov.ua), агентство відкрило доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення із врахуванням безпекових аспектів.
Тобто, у замовника є певна можливість самостійно встановити наявність / відсутність даних/інформації щодо корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень керівника переможця закупівлі, яка міститься у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Уповноваженою особою Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради було здійснено перевірку керівника переможця закупівлі, ПП "ВК-ІНЖЕНЕРІНГ", на відсутність підстав для відхилення відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
За інформацією Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, відомості щодо керівника переможця процедури закупівлі щодо притягнення його згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, відсутні.
Кінцева мета вимог, встановлених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, свідчить саме про встановлення певних фактів та відомостей під час процедури закупівлі, а не формального виконання приписів вказаної норми.
Крім того, при перевірці зазначеної вимоги Особливостей, замовником був застосований досвід судової практики, зокрема, рішення ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ від 22.07.2022 № 105378191.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір від 26.03.2024 №4/А розірвано за згодою сторін шляхом укладання додаткової угоди від 17.04.2024 №1 до Договору. Порушення усунуто.
2024-04-17 14:12:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
На виконання Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби Договір від 26.03.2024 №4/А розірвано за згодою сторін шляхом укладання додаткової угоди від 17.04.2024 №1 до Договору.
2024-04-18 11:54:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
1 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВК-ІНЖЕНЕРІНГ" |
1 749 030,00
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ #3016912952 |
Відхилено |
1 540 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2024 14:31
|
ПП "ВК-ІНЖЕНЕРІНГ" #40699067 |
Переможець |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 14:22
|
Додаткова угода №1 до Договору від 26.03.2024 №4_А.pdf | укладений |
17 квітня 2024 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 11:52
|
Договор про закупівлю № 4_А від 26.03.2024р..pdf | укладений |
26 березня 2024 11:47
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 654 Цивільного кодексу України, враховуючи висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-01-006148-a, затверджений 15.04.2024, Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору за згодою Сторін. |