Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газоаналізатори з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори
Очікувана вартість
474 215,00 UAH
UA-2024-03-01-005457-a acf772fb18714a0381aef8e84666f657
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губай Олександра Миколаївна

+380382692436 Aleksandra.gubaj@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 40108824
Місцезнаходження: 29017, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7
Контактна особа: Губай Олександра Миколаївна
+380382692436
Aleksandra.gubaj@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2024 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 01 травня 2024 11:10
Початок аукціону: 01 травня 2024 11:10
Очікувана вартість: 474 215,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 742,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 Мегават-година
Газоаналізатори з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29017, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Зарічанська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2024
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 90 (дев’яносто) календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 березня 2024 12:25

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

26 квітня 2024 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2024 14:40
Перелік змін в ТД _ копія.doc
26 квітня 2024 14:40
Тендерна документація.docx
26 квітня 2024 14:40
Проект Договору Додаток 3.docx
26 квітня 2024 14:40
Додаток 2 Технічні характеристики (1).docx
26 квітня 2024 14:40
Додаток - 1 (Кваліфікаціи_ні критеріі_ вимоги).docx
26 квітня 2024 14:40
Оголошення .doc
26 квітня 2024 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2024 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2024 14:40
Перелік змін в ТД _ копія.doc
29 березня 2024 10:26
Перелік змін в ТД _ копія.doc
26 квітня 2024 14:40
Тендерна документація.docx
29 березня 2024 10:26
Тендерна документація.docx
01 березня 2024 12:26
Тендерна документація.docx
26 квітня 2024 14:40
Проект Договору Додаток 3.docx
29 березня 2024 10:26
Проект Договору Додаток 3.docx
01 березня 2024 12:26
Проект Договору Додаток 3.docx
26 квітня 2024 14:40
Додаток 2 Технічні характеристики (1).docx
29 березня 2024 10:26
Додаток _ 2 (Технічні характеристики).docx
01 березня 2024 12:26
Додаток _ 2 (Технічні характеристики).docx
26 квітня 2024 14:40
Додаток - 1 (Кваліфікаціи_ні критеріі_ вимоги).docx
29 березня 2024 10:26
Додаток - 1 (Кваліфікаціи_ні критеріі_ вимоги).docx
01 березня 2024 12:26
Додаток - 1 (Кваліфікаціи_ні критеріі_ вимоги).docx
26 квітня 2024 14:40
Оголошення .doc
29 березня 2024 10:26
Оголошення .doc
01 березня 2024 12:26
Оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Діапазон робочих температур
Дата подання: 01 квітня 2024 09:03
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:41
Шановний Замовнику! Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ газоаналізаторів з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори» містить вказівку на те, що запропонований Учасником прилад має відповідати, зокрема, таким характеристикам: Діапазон робочих температур: Не гірше від -5, та не більше + 50°С Температура при зберіганні: Не гірше - 10, та не більше + 70 Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У зв’язку з чим, просимо роз’яснити: 1. Чи правильним є розуміння того, що характеристика «Діапазон робочих температур: не більше + 50°С», включає діапазон від 0°С до + 50°С? 2. Прилад, технічні характеристика якого, визначені в межах: Діапазон робочих температур: від -5 до + 5°С Температура при зберіганні: від- 10 до + 10°С в розумінні Замовника, відповідає вимогам тендерної документації, в частині цих характеристик?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1. Формулювання «Діапазон робочих температур: не більше + 50°С» означає, що верхня межа діапазону температур не перевищує + 50°С. Усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ газоаналізаторів з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори».
2. Однією з вимог тендерної документації є вимога відповідності предмета закупівлі вимогам Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки.
Загальновідомо з відкритих джерел, що приладів, які відповідають вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, та одночасно мають при цьому технічні характеристики, про які запитує Учасник, та які визначені Учасником у межах: «Діапазон робочих температур: від -5 до + 5°С. Температура при зберіганні: від- 10 до + 10°С» - за інформацією, яка на даний момент є у Замовника - на ринку України не існувало ніколи та не існує на момент проведення закупівлі.
Усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ газоаналізаторів з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори» до тендерної документації.
Різниця в технічних характеристиках предмета закупівлі щодо показників допустимого діапазону робочих температур та температур зберігання.
Дата подання: 01 квітня 2024 09:06
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:46
Шановний Замовнику! Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ газоаналізаторів з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори» містить вказівку на те, що запропонований Учасником прилад має відповідати, зокрема, таким характеристикам: Діапазон робочих температур: Не гірше від -5, та не більше + 50°С Температура при зберіганні: Не гірше - 10, та не більше + 70 Діапазон робочих температур принтера: Не гірше ніж від -5 до +50°С Температура при зберіганні принтера: Не гірше ніж від -20 до +50°С Процес експлуатації газоаналізатора з мобільним термопринтером передбачає їх одночасне використання та однакові умови зберігання як самого газоаналізатора (алкотестера) так і мобільного термопринтера. Крім того, предметом закупівлі є «газоаналізатори з мобільними термопринтерами та з кейсами», що передбачає зберігання алкотестера і термопринтера в одному кейсі. Тоді як встановлені технічною документацією вимоги щодо допустимого температурного діапазону при зберіганні газоаналізатора (алкотестера) та мобільного термопринтера до нього суттєво відрізняються. У зв’язку з чим, просимо роз’яснити: 1. В яких температурних умовах навколишнього середовища очікується використання та зберігання газоаналізатора (алкотестера), а також мобільного термопринтера, що є предметом закупівлі? 2. Чи очікується використання (зберігання) алкотестера в інших температурних умовах навколишнього середовища ніж термопринтера? 3. Чим викликана наявна різниця в технічних характеристиках предмета закупівлі щодо показників допустимого діапазону робочих температур та температур при зберіганні газоаналізатора та термопринтера?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1. Усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ газоаналізаторів з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори».
2. Використання (зберігання) Замовником газоаналізаторів та мобільних термопринтерів буде відбуватися у температурних умовах навколишнього середовища, які будуть повністю відповідати вимогам експлуатаційної документації предмета закупівлі, який буде придбано за результатами закупівлі.
3. На питання Учасника про причини, чим викликана наявна різниця в технічних характеристиках предмета закупівлі щодо показників допустимого діапазону робочих температур та температур при зберіганні газоаналізатора та термопринтера, Замовник може повідомити наступне.
Первинні вимоги тендерної документації Замовника щодо задовільної якості предмета закупівлі були свідомо та законно були визначені Замовником і розміщенні в електронній системі закупівель 01.03.2024.
Первинні вимоги тендерної документації Замовника від 01.03.2024 ніяким чином не передбачали наявності різниці в технічних характеристиках предмета закупівлі щодо показників допустимого діапазону робочих температур та температур при зберіганні газоаналізатора та термопринтера, й становили однаково - для газоаналізаторів і мобільних термопринтерів «Діапазон робочих температур: Не гірше ніж від -5 до +50° С» та «Температура при зберіганні: Не гірше ніж від -40 до +70°С» для газоаналізаторів та «Температура при зберіганні: Не гірше ніж від -20 до +50°С, короткочасно (4 години) від -40 до +70°С» для термопринтерів.
Але:
3-а) через подання скарги UA-2024-03-01-005457-a.a1 від ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» (код ЄДРПОУ:36408462), можливо, з метою суттєвого погіршення майже всіх важливих технічних вимог щодо задовільної якості предмету закупівлі, які об`єктивно потрібні державному Замовнику - і тому були свідомо та законно визначені Замовником, але які ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК», можливо, свідомо був не в змозі виконати. Також, зокрема, для громадськості та державного Замовника важливими є (відповідно до європейського стандарту EN 15964):
• забезпечення гарантій захисту даних (достовірною інформації) стосовно здійснених тестів;
• унеможливлення маніпуляції з даними тестів (достовірною інформацією), наприклад, через можливість здійснити зміну (видалення) ззовні «у польових умовах» зовнішніх карток пам`яті з приладу з даними достовірної інформації щодо отриманих тестів;
• унеможливлення маніпуляції з даними тестів (достовірною інформацією), наприклад, через можливість здійснити зміну (видалення) ззовні «у польових умовах» сертифікованого сенсору приладу (на який саме оформлено сертифікат повірки з відомими метрологічними характеристиками) з гарантовано достовірними даними (інформацією) щодо отриманих тестів на несертифікований сенсор (із невідомими метрологічними характеристиками та який не оформлено сертифікат повірки);
• можливість контролю зі сторони громадськості порушення опломбування приладу, тощо.
Звертаємо увагу, що Свідоцтво про повірку відповідно до чинного законодавств надається стосовно приладу, а не стосовно сенсору.
Тому прилади із змінними ззовні «у польових умовах» на думку Замомника не мають юридичного права на використання в Україні.
3-б) через рішення №4855-р/пк-пз від 18.03.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із застосуванням так званого терміну «правило двох виробників» (який за наявною на даний момент інформацією у Замовника не визначено жодним нормативним документом чинного законодавства України) та на підтримку таким чином позиції учасника закупівель ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК», а саме, що: «технічні характеристики щодо строку гарантії, часу виходу на режим готовності, діапазону робочих температур, температури при зберіганні, об’єму вбудованої пам'яті, діапазону робочих температур принтера, температури при зберіганні принтера не впливають на якість проведення діагностики, а лише обмежують коло учасників процедури закупівель»; .
3-в) через те, що об`єктивні докази Замовника, що технічні характеристики щодо строку гарантії на газоаналізатор, часу виходу на режим готовності, температури при зберіганні, об’єму вбудованої пам'яті, очікуваного середнього часу експлуатації сенсора суттєво впливають на якість проведення діагностики, цільове використання держаних коштів та не обмежують коло учасників процедури закупівлі, які пропонують об`єктивно якісні технічні характеристики конкретних приладів - нажаль, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, враховані не були –
САМЕ ЧЕРЕЗ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ Замовник БУВ ВИМУШЕНИЙ виконати рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та внести відповідні зміни до вимог тендерної документації, які містяться в електронній системі закупівель.
Звісно, що краще мати показники допустимого діапазону робочих температур та температур при зберіганні газоаналізатора та термопринтера однаковими та у найбільше широкому діапазоні, як це зазвичай забезпечується у високопрофесійних приладах.
Але, є розповсюджувачі, які або через комплектацію предмета закупівлі - газоаналізаторів та мобільних термопринтерів від різних виробників, або через інші причини - пропонують Замовникам предмети закупівлі з наявною різницею в технічних характеристиках щодо показників допустимого діапазону робочих температур та температур при зберіганні газоаналізатора та термопринтера, що дійсно може викликати незручності.
При цьому дана вимога технічної документації не обмежує учасників, які можуть надати пропозицію без наявної різниці в технічних характеристиках предмета закупівлі щодо показників допустимого діапазону робочих температур та температур при зберіганні газоаналізатора та термопринтера і які при цьому будуть відповідати вимогам технічної документації.
Сертифікати випробувань
Дата подання: 01 квітня 2024 09:07
Дата відповіді: 26 квітня 2024 14:48
Шановний Замовнику! Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ газоаналізаторів з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори» містить перелік документації, що супроводжує прилади, як законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки та медичні вироби, серед яких: Копія сертифікату випробувань на відповідність предмету закупівлі стандарту ДСТУ EN 15964:2018 (або EN 15964:2011), виданого органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Копія сертифікату випробувань на відповідність ступеню захисту предмету закупівлі рівню ІР54, виданого органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. У зв’язку з чим, просимо роз’яснити: 1. Яким нормативно-правовим актом в Україні передбачена можливість видачі органом з оцінки відповідності такого документу, як «сертифікату випробувань» на відповідність предмету закупівлі стандарту ДСТУ EN 15964:2018? 2. Яким нормативно-правовим актом в Україні передбачена можливість видачі органом з оцінки відповідності такого документу, як «сертифікату випробувань» на відповідність ступеню захисту рівню ІР54? 3. Вимога щодо надання сертифікатів випробувань стосується і газоаналізатора, і мобільного термопринтера чи лише газоаналізатора?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ газоаналізаторів з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори» перелік документації, що супроводжує прилади, як законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки та медичні вироби, включає, зокрема документи: Копія сертифікату випробувань на відповідність предмету закупівлі стандарту ДСТУ EN 15964:2018 (або EN 15964:2011), виданого органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Копія сертифікату випробувань на відповідність ступеню захисту предмету закупівлі рівню ІР54, виданого органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідність предмету закупівлі вимогам: Технічних регламентів, ДСТУ EN 15964 (або EN 15964:2011) та ступеню захисту IP54 встановлюється незалежними неупередженими компетентними організаціями, акредитованими лабораторіями у відповідності до міжнародного та національного законодавства.
Наприклад, вимоги Замовника щодо необхідності підтвердження відповідності Технічним регламентам відповідними Сертифікатами, також встановлена у тендерній документації та ні у кого не викликає зайвих питань та сумнівів.
Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції.
Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, у Постанові Верховного Суду України від 28.10.2020 у справі №640/4170/19: https://reyestr.court.gov.ua/Review/88062662.
Відповідно до інформації, створеної за підтримки Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») https://business.diia.gov.ua/handbook/standardization/akij-zi-standartiv-vvazati-obovazkovim: «якщо розглядати питання обов’язковості стандартів у площині господарської діяльності суб’єктів господарювання, та відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов’язковим для:
• Учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;
• Виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів в її маркуванні.»
Тому така відповідність запропонованого Учасниками товару ДСТУ EN 15964 (або EN 15964:2011) повинна бути доведена з метою виключення маніпуляцій, введення в оману та спроб надання Учасниками неналежних доказів, гарантованого надання Учасниками чинних підтверджуючих документів вимогам Тендерної документації та проведення об`єктивної оцінки відповідності пропозицій Замовником.
Система IP-кодів визначається стандартом МЕК 529 або IEC 529 (Міжнародної Електротехнічної комісії (International Electrotechnical Commission).
Ступінь захисту оболонок в Україні регламентується стандартом ДСТУ EN 60529:2018 «Ступені захисту, забезпечувані кожухами (Код IP) - http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=81152 .
Відповідність заявляється виробником та підтверджується відповідними протоколами акредитованих лабораторій. Загальні вимоги до випробувань вказані у стандарті.
У розділі 1 «СФЕРА ТА МЕТА ЗАСТОСУВАННЯ» стандарту зазначено:
«Метою цього стандарту є надання:
a) Визначення ступенів захисту, забезпечуваних кожухами електричного обладнання, стосовно:
1) захисту людей від доступу до небезпечних частин усередині кожуха;
2) захисту обладнання від проникнення всередину кожуха зовнішніх твердих предметів;
3) захисту обладнання всередині кожуха від шкідливого впливу через проникнення води.
b) Позначення для цих ступенів захисту.
c) Вимог для кожного позначення.
d) Випробування, які необхідно виконати, щоб переконатись, що кожух для захисту відповідає вимогам цього стандарту».
Діяльність випробувальних лабораторій регламентується міжнародним стандартом EN ISO/IEC 17025:2017 «Quality management requirements for test and calibration laboratories» та відповідним національним ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» - http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=88724
У розділі 1 «СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ» стандарту зазначено:
«Цей стандарт визначає загальні вимоги до компетентності, неупередженості та стійкого функціювання лабораторій.
Цей стандарт застосовується до будь-яких організацій, що здійснюють лабораторну діяльність, незалежно від чисельності персоналу.
Замовники лабораторії, регуляторні органи, організації та схеми, що використовують експертну оцінку, органи з акредитації та інші використовують цей стандарт для підтвердження або визнання компетентності лабораторій».
У п.3.6 ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 зазначено: «лабораторія (laboratory). Орган, що виконує один або кілька таких видів діяльності:
— випробування;
— калібрування;
— відбирання зразків, пов’язане з подальшим їх випробуванням чи калібруванням».
Тому така відповідність запропонованого Учасниками товару IP54 повинна бути доведена з метою виключення маніпуляцій, введення в оману та спроб надання Учасниками неналежних доказів, гарантованого надання Учасниками чинних підтверджуючих документів вимогам Тендерної документації та проведення об`єктивної оцінки відповідності пропозицій Замовником.
Звертаємо увагу, що питання стосовно вимог про вилучення із Тендерної документації умов про надання копій сертифікатів випробувань на відповідність предмету закупівлі стандарту ДСТУ EN 15964 (або EN 15964:2011) та на відповідність ступеню захисту предмету закупівлі рівню ІР54 – вже розглядалось Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за скаргою №UA-2023-05-26-012408-a.b3 по закупівлі №UA-2023-05-26-012408-a - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-26-012408-a, та відповідним рішенням Комісії АМКУ №14828-р/пк-пз від 18.09.2023 Скаржнику у задоволенні вищевказаної вимоги Скаржника в цій частині була відмовлено.
Замовником розроблено Тендерну документацію відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) та інших нормативно-правових актів України.
Відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 39 Господарського кодексу України споживачі, які перебувають на території України, під час придбання, замовлення або використання товарів (робіт, послуг) з метою задоволення своїх потреб мають право, зокрема, на належну якість товарів (робіт, послуг).
Участь в даній закупівлі може прийняти будь-яка юридична особа або фізична особа-підприємець.
Надання гарантійного листа та/або копії декларації про відповідність, та/або інструкції з експлуатації з непідтвердженими документально параметрами, перекладу сертифікатів без надання оригіналів, та/або будь-які еквівалетні (аналогічні) дії - не є достатніми для підтвердження відповідності предмету закупівлі стандарту ДСТУ EN 15964 (або EN 15964:2011) та ступеню захисту предмету закупівлі рівню ІР54 через необхідність уникнення та унеможливлення спроб щодо маніпуляцій, введення в оману та спроб надання Учасниками неналежних доказів, гарантованого надання Учасниками чинних підтверджуючих документів вимогам Тендерної документації та проведення об`єктивної оцінки відповідності пропозицій Замовником.
Усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ газоаналізаторів з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори» до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-03-01-005457-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК, Код ЄДРПОУ:36408462
Дата подання: 05 березня 2024 14:48
Скарга щодо неправомірності умов, визначених тендерною документацією
ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», допущених Замовником Головним управлінням Національної поліції в Хмельницькій області під час проведення процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-01-005457-a щодо закупівлі товару Газоаналізатори з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 березня 2024 18:08
Рішення від 07.03.2024 № 4248.pdf
Дата публікації: 07 березня 2024 18:08
Рішення від 18.03.2024 № 4855.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, відповідні зміни в тендерну документацію внесено.
Номер скарги: UA-2024-03-01-005457-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК, Код ЄДРПОУ:36408462
Дата подання: 02 квітня 2024 13:11
Скарга щодо неправомірності умов, визначених тендерною документацією
ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», допущених Замовником Головним управлінням Національної поліції в Хмельницькій області під час проведення процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-01-005457-a щодо закупівлі товару Газоаналізатори з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2024 18:54
рішення від 04.04.2024 № 6045.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2024 18:53
рішення від 11.04.2024 № 6499.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 18:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання РІШЕННЯ №6499 -р/пк-пз від 11.04.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель- проведені відповідні зміни у тендерну документацію.
Номер скарги: UA-2024-03-01-005457-a.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК, Код ЄДРПОУ:36408462
Cкарга
Скаржник вважає, що нова редакція тендерної документації Замовника містить дискримінаційні умови, які виключають можливість участі інших учасників приймати участь у процедурі закупівлі.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-03-01-005457-a.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК, Код ЄДРПОУ:36408462
Скарга щодо неправомірності умов, визначених тендерною документацією
Скаржник вважає, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні умови, які виключають можливість участі інших учасників приймати участь у процедурі закупівлі
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-03-01-005457-a.b5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК, Код ЄДРПОУ:36408462
Скарга щодо неправомірності умов, визначених тендерною документацією
ТОВ «СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК» звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із даною скаргою з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», допущених Замовником Головним управлінням Національної поліції в Хмельницькій області під час проведення процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-01-005457-a щодо закупівлі товару Газоаналізатори з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

05 березня 2024 14:19
Скарга тендер UA-2024-03-01-005457-a
05 березня 2024 14:19
Скарга тендер UA-2024-03-01-005457-a
05 березня 2024 14:43
Електронний підпис

Документи подані замовником

11 березня 2024 18:14
Пояснення по суті скарги
11 березня 2024 18:14
Таблиця
11 березня 2024 18:14
Пояснення по суті скарги
11 березня 2024 18:14
03_Сорбполимер ALP-1
11 березня 2024 18:14
04_AlkoFor-205-user-manual
11 березня 2024 18:14
05_AlkoFor-307-user-manual
11 березня 2024 18:14
06_AlkoFor-505-user-manual
11 березня 2024 18:14
9_Договір 395

Документи Органу Оскарження

07 березня 2024 18:08
Рішення від 07.03.2024 № 4248.pdf
20 березня 2024 18:12
Рішення від 18.03.2024 № 4855.pdf

Документи подані скаржником

02 квітня 2024 12:51
Електронний підпис
10 квітня 2024 09:56
Електронний підпис

Документи подані замовником

08 квітня 2024 16:00
Пояснення
08 квітня 2024 16:00
Додаток 3
08 квітня 2024 16:00
Додаток 1
08 квітня 2024 16:00
Додаток 5
08 квітня 2024 16:01
Додаток 2
08 квітня 2024 16:01
Додаток 6
08 квітня 2024 16:01
Додаток 5
08 квітня 2024 16:01
Додаток 6
08 квітня 2024 16:01
Додаток 4
08 квітня 2024 16:01
Додаток 7
08 квітня 2024 16:01
Додаток 8
08 квітня 2024 16:01
Додаток 9
08 квітня 2024 16:01
Порівняльна таблиця
08 квітня 2024 16:01
Додаток 11
08 квітня 2024 16:01
Пояснення по суті скарги
10 квітня 2024 16:16
Додаткові пояснення

Документи Органу Оскарження

04 квітня 2024 18:53
рішення від 04.04.2024 № 6045.pdf
16 квітня 2024 18:06
рішення від 11.04.2024 № 6499.pdf

Документи подані скаржником

27 квітня 2024 22:53
Скарга 3.pdf
27 квітня 2024 22:56
Test certificate_EN15964 перекл.pdf

Документи подані скаржником

27 квітня 2024 23:35
Скарга 3.pdf
27 квітня 2024 23:35
Test certificate_EN15964 перекл.pdf

Документи подані скаржником

27 квітня 2024 23:56
Скарга 3.pdf
27 квітня 2024 23:56
Test certificate_EN15964 перекл.pdf
27 квітня 2024 23:59
Електронний підпис

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-05-13-000002 • 82fbdbe892b844908951a9fec8ef33d4
Автор звернення: ТОВ "Сорбполімер-Аналітик"
Дата створення звернення: 2024-05-13 11:11
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Звертаємось до Державної аудиторської служби України з метою повідомлення про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, допущеного уповноваженою особою Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області (Код ЄДРПОУ: 40108824) (далі – Замовник) під час проведення процедури закупівлі «Газоаналізатори з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-01-005457-a. Так, 01 березня 2024 року Замовником на офіційному веб-сайті електронної системи публічних закупівель «Prozorro» було оприлюднене оголошення про проведення закупівлі за № UA-2024-03-01-005457-a в порядку процедури відкритих торгів з особливостями. Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Так, 01 квітня 2024 року на офіційному веб-сайті електронної системи публічних закупівель «Prozorro» було автоматично оприлюднено три звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації Замовника: 1. Звернення під заголовком «Діапазон робочих температур», дата подання 01 квітня 2024 року, о 09:03 год.; 2. Звернення під заголовком «Різниця в технічних характеристиках предмета закупівлі щодо показників допустимого діапазону робочих температур та температур зберігання», дата подання 01 квітня 2024 року, о 09:06 год.; 3. Звернення під заголовком «Сертифікати випробувань», дата подання 01 квітня 2024 року, о 09:07 год. Однак, Замовником не було надано відповіді на зазначені звернення протягом строку, встановленого абзацом 2 пункту 54 Особливостей. Відповіді на зазначені звернення були надані та оприлюднені в електронній системі закупівель лише 26 квітня 2024 року, о 14:41 год., о 14:46 год. та о 14:48 год. відповідно. Тобто, роз’яснення щодо змісту тендерної документації були надані Замовником несвоєчасно. З огляду на зазначені обставини та нормативні положення, у поведінці Замовника вбачається склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, в частині несвоєчасного надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення моніторингу закупівель. Таким чином, враховуючи викладене вище та керуючись абзацом п’ятим підпункту 3 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, прошу здійснити моніторинг закупівлі з ідентифікатором UA-2024-03-01-005457-a щодо закупівлі товару «Газоаналізатори з мобільними термопринтерами та з кейсами за кодом ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори».
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 травня 2024 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК 320 460,00
UAH з ПДВ
320 460,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл" 474 215,00
UAH з ПДВ
474 215,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 травня 2024 14:48
Електронний підпис
29 квітня 2024 17:23
Електронний підпис
29 квітня 2024 17:21
Інформаційна довідка.pdf
05 квітня 2024 18:15
Електронний підпис
05 квітня 2024 17:56
Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2024 17:55
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

30 квітня 2024 14:42
Електронний підпис
30 квітня 2024 14:42
Електронний підпис
30 квітня 2024 14:41
Гарантійний лист.pdf
05 квітня 2024 15:04
Електронний підпис
05 квітня 2024 15:04
Електронний підпис
05 квітня 2024 15:03
Гарантійний лист.pdf
07 березня 2024 15:29
Електронний підпис
07 березня 2024 15:29
Електронний підпис
07 березня 2024 15:29
Договір №89+видаткова.pdf
07 березня 2024 15:29
Alcotest 6820 - буклет.pdf
07 березня 2024 15:29
Договір № 1107+видаткова.pdf
07 березня 2024 15:29
Гарантійний лист.pdf
07 березня 2024 15:29
Test certificate_EN15964 перекл..pdf
07 березня 2024 15:29
Витяг ПДВ.pdf
07 березня 2024 15:29
Статут.pdf
07 березня 2024 15:29
Сертифікат Аlcotest 6820 - IP54.pdf
07 березня 2024 15:29
2023-08-21 СДІ - Витяг ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2024 15:29
Test certificate_EN15964.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АТЗТ Компанія "Сатурн Дейта Інтернешенл"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК
#36408462
Очікує рішення
320 460,00
UAH з ПДВ
01 травня 2024 11:33
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 травня 2024 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

08 травня 2024 12:58
Протокол