Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратні матеріали до термопринтерів: ріббони кольорові - 30192320-0; комплекти для чищення - 30192000-1
Очікувана вартість
22 530,00 UAH
UA-2024-03-01-005081-a ● b837a970eb1c48788bcccbd387e10bc5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ніна Лис +380442540108, +380676526976 nina.lys@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 22 530,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,67% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Місце поставки товарів: Україна, 02232, м. Київ, вул. Пухівська, 7. Строк поставки товарів: не повинен перевищувати 30 (тридцять) календарних днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін.
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації.
Місце поставки товарів: Україна, 02232, м. Київ, вул. Пухівська, 7.
Строк поставки товарів: не повинен перевищувати 30 (тридцять) календарних днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін.
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками:
З технічних питань: Суворков Іван Ігорович, головний фахівець відділу супроводження та впровадження інженерних систем безпеки управління організації охорони Департаменту безпеки; адреса: Україна, 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, телефон: +38 (044) 521-88-43; +38 (067) 739-93-69; електронна адреса: Ivan.Suvorkov@bank.gov.ua
Дубровський Андрій Миколайович, старший фахівець відділу організації матеріально-технічного забезпечення охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки, адреса: Україна, 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, телефон: +38 (067) 137-03-96; електронна адреса: Andrii.Dubrovskyi@bank.gov.ua
З організаційних питань: Архіпова Світлана Михайлівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, електронна адреса: Svitlana.Arkhipova@bank.gov.ua.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів: Україна, 02232, м. Київ, вул. Пухівська, 7.
Строк поставки товарів: не повинен перевищувати 30 (тридцять) календарних днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін.
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками:
З технічних питань: Суворков Іван Ігорович, головний фахівець відділу супроводження та впровадження інженерних систем безпеки управління організації охорони Департаменту безпеки; адреса: Україна, 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, телефон: +38 (044) 521-88-43; +38 (067) 739-93-69; електронна адреса: Ivan.Suvorkov@bank.gov.ua
Дубровський Андрій Миколайович, старший фахівець відділу організації матеріально-технічного забезпечення охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки, адреса: Україна, 01601, Київ, вул. Інститутська, 9, телефон: +38 (067) 137-03-96; електронна адреса: Andrii.Dubrovskyi@bank.gov.ua
З організаційних питань: Архіпова Світлана Михайлівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, електронна адреса: Svitlana.Arkhipova@bank.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ріббон кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2024
ДК 021:2015: 30192320-0 — Стрічка для принтерів
2 штуки
Ріббон кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2024
ДК 021:2015: 30192320-0 — Стрічка для принтерів
1 штуки
Ріббон кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2024
ДК 021:2015: 30192320-0 — Стрічка для принтерів
3 штуки
Комплект чищення до принтера Evolis
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2024
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
1 штуки
Комплект чищення до принтера Evolis
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2024
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до розділу 4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ проєкту договору 9Додаток 8 до тендерної документації), а саме: п. 4.1. Оплата здійснюється за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 12:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 12:07 |
Тендерна документація.docx | |
01 березня 2024 12:07 |
Додаток 8. Проєкт_договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ» |
22 176,00
UAH з ПДВ
|
22 176,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ» #41532525 |
Переможець |
22 176,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 14:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 12:51
|
Договір №107490 від 01.04.2024.pdf | укладений |
01 квітня 2024 12:14
|