Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
578 000,00 UAH
UA-2024-03-01-002512-a ● 153d5ce1db054dfc82bc48100e1ca37f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Знам'янський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190358 |
Вебсайт: | https://znam.internat.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 27406, Україна , Кіровоградська обл., м. Знам'янка, вул. Соборна, буд. 148 |
Контактна особа: |
Людмила Пустовойт +380991187494 zpnigo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:32 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:32 |
Очікувана вартість: | 578 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 кілограм
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27406, Україна, Кіровоградська область, Знам'янка, вул. Соборна, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 17:29 |
зміни до тенд. докум..doc | |
06 березня 2024 17:29 |
ТД вершкове масло. зміни.doc | |
06 березня 2024 17:29 |
зміни до тенд. докум..doc | |
06 березня 2024 16:51 |
ТД вершкове масло. зміни.doc | |
01 березня 2024 10:35 |
ТД вершкове масло.doc | |
01 березня 2024 10:35 |
дод 5. договір проект.docx |
06 березня 2024 17:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2024 17:29 |
зміни до тенд. докум..doc
|
||||||
06 березня 2024 17:29 |
ТД вершкове масло. зміни.doc
|
||||||
06 березня 2024 17:29 |
зміни до тенд. докум..doc
|
||||||
06 березня 2024 16:51 |
ТД вершкове масло. зміни.doc
|
||||||
01 березня 2024 10:35 |
ТД вершкове масло.doc
|
||||||
01 березня 2024 10:35 |
дод 5. договір проект.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-01-002512-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: МОГИЛЕЙ ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3183005084
Дата подання: 05 березня 2024 19:28
Про дискваліфікаційні вимоги
Згідно додатку 3 тендерної документації Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника
Пункт 1.2. Для недопущення укладання фіктивних договорів (оренди, суборенди, зберігання) складських приміщень, надати в складі пропозиції оригінал платіжного доручення оплати за користування відповідними складським приміщенням за місяць, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної закупівлі.
Дані кваліфікаційні вимоги є дискримінаційними, так як учасник може здійснювати оплату не помісячно, а одним платежем на момент укладання договору (оренди, суборенди, зберігання).
Пункт 1.4. Копії свідоцтв (а) про реєстрацію транспортних (ого) засобів (у), якими планується постачання товару (у випадку відсутності власного автотранспорту також надаються копії договорів (у) (оренди, найму, позички та інше). Дані договори повинні бути чинними до 31.12.2024р. У разі користування послугами з транспортного перевезення вантажів, в складі пропозиції надається витяг з ЄДРПОУ Перевізника, виданий не пізніше 30 днів до моменту виходу оголошення про проведення даної процедури закупівлі, з відкритим видом діяльності щодо надання послуг з транспортного перевезення вантажів. Крім цього, в разі користування послугами з транспортного перевезення, в складі пропозиції надаються оригінали платіжних доручень оплати за надання відповідних послуг за останні 6 місяців, що передують місяцю виходу оголошення про проведення даної закупівлі. В разі укладання нових договорів перевезення, по яким ще не здійснювалася оплата, надати в складі пропозиції попередній договір перевезення та відповідну оплату за останні 6 місяців, що передують місяцю виходу оголошення про проведення даної закупівлі.
Дані кваліфікаційні вимоги є дискримінаційними, так як Перевізник міг нещодавно розпочати свою діяльність, що свідчить про відсутність попередніх договорів перевезення, що звужує коло потенційних Учасників, для участі у закупівлі.
Пункт 2.1. Довідка про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника таких посад як: водія та завідувача складу (комірника). У довідці повинна бути зазначена інформація про:
- чисельність працівників;
- прізвища, ініціали, щодо кожного зазначеного працівника;
- займана посада;
- досвід роботи в Учасника
Пункт 2.2. В разі, якщо фізичні особи-підприємці самостійно виконують функції одної із зазначених у довідці посад, в такому разі допускається наявність в учасника одного найманого працівника, але при умові дотримання вимоги, щодо наявності в учасника посад: водія та завідувача складом (комірника). Звертає увагу учасників на те, що відсутність найманих працівників (а) буде вважатися не відповідністю вимогам ТД Замовника та призведе до відхилення пропозиції учасника.
Пункт 2.3. Копії документів, підтверджуючі трудові відносини або трудових договорів (контрактів) на кожного із наведених у довідці працівника (ів), а саме Наказ про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання rir-контракту, з відповідною відміткою в органах державної податкової служби. Дані працівники повинні бути оформлені в Учасника щонайменше в місяці, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Звертаємо увагу учасників на те, що надання в складі пропозиції цивільно правових угод на виконання певних робіт, господарських договорів між фізичними особами-підприємцями та інших подібних договорів, які за своїм змістом не є трудовими договорами призведуть до відхилення пропозицій учасників, як такі, що не відповідають вимогам ТД.
Законодавством України не встановлено, що в Учасника ФОП обов’язково повинні бути наймані працівники, а також при наявності найманих працівників НЕ ОБОВ’ЯЗКОВО працівники повинні бути оформлені в Учасника щонайменше в місяці, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної процедури закупівлі.
Дані кваліфікаційні вимоги є дискримінаційними та такими що порушують права інших потенційних учасників які працюють без найманих працівників, або ж з працівниками, які були прийняті раніше чи пізніше ніж зазначено в тендерній документації та значною мірою звужує коло учасників.
А тому прошу привести тендерну документацію до норм чинного законодавства та внести зміни до тендерної документації. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Пункт 1.2. Для недопущення укладання фіктивних договорів (оренди, суборенди, зберігання) складських приміщень, надати в складі пропозиції оригінал платіжного доручення оплати за користування відповідними складським приміщенням за місяць, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної закупівлі.
Дані кваліфікаційні вимоги є дискримінаційними, так як учасник може здійснювати оплату не помісячно, а одним платежем на момент укладання договору (оренди, суборенди, зберігання).
Пункт 1.4. Копії свідоцтв (а) про реєстрацію транспортних (ого) засобів (у), якими планується постачання товару (у випадку відсутності власного автотранспорту також надаються копії договорів (у) (оренди, найму, позички та інше). Дані договори повинні бути чинними до 31.12.2024р. У разі користування послугами з транспортного перевезення вантажів, в складі пропозиції надається витяг з ЄДРПОУ Перевізника, виданий не пізніше 30 днів до моменту виходу оголошення про проведення даної процедури закупівлі, з відкритим видом діяльності щодо надання послуг з транспортного перевезення вантажів. Крім цього, в разі користування послугами з транспортного перевезення, в складі пропозиції надаються оригінали платіжних доручень оплати за надання відповідних послуг за останні 6 місяців, що передують місяцю виходу оголошення про проведення даної закупівлі. В разі укладання нових договорів перевезення, по яким ще не здійснювалася оплата, надати в складі пропозиції попередній договір перевезення та відповідну оплату за останні 6 місяців, що передують місяцю виходу оголошення про проведення даної закупівлі.
Дані кваліфікаційні вимоги є дискримінаційними, так як Перевізник міг нещодавно розпочати свою діяльність, що свідчить про відсутність попередніх договорів перевезення, що звужує коло потенційних Учасників, для участі у закупівлі.
Пункт 2.1. Довідка про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника таких посад як: водія та завідувача складу (комірника). У довідці повинна бути зазначена інформація про:
- чисельність працівників;
- прізвища, ініціали, щодо кожного зазначеного працівника;
- займана посада;
- досвід роботи в Учасника
Пункт 2.2. В разі, якщо фізичні особи-підприємці самостійно виконують функції одної із зазначених у довідці посад, в такому разі допускається наявність в учасника одного найманого працівника, але при умові дотримання вимоги, щодо наявності в учасника посад: водія та завідувача складом (комірника). Звертає увагу учасників на те, що відсутність найманих працівників (а) буде вважатися не відповідністю вимогам ТД Замовника та призведе до відхилення пропозиції учасника.
Пункт 2.3. Копії документів, підтверджуючі трудові відносини або трудових договорів (контрактів) на кожного із наведених у довідці працівника (ів), а саме Наказ про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання rir-контракту, з відповідною відміткою в органах державної податкової служби. Дані працівники повинні бути оформлені в Учасника щонайменше в місяці, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Звертаємо увагу учасників на те, що надання в складі пропозиції цивільно правових угод на виконання певних робіт, господарських договорів між фізичними особами-підприємцями та інших подібних договорів, які за своїм змістом не є трудовими договорами призведуть до відхилення пропозицій учасників, як такі, що не відповідають вимогам ТД.
Законодавством України не встановлено, що в Учасника ФОП обов’язково повинні бути наймані працівники, а також при наявності найманих працівників НЕ ОБОВ’ЯЗКОВО працівники повинні бути оформлені в Учасника щонайменше в місяці, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної процедури закупівлі.
Дані кваліфікаційні вимоги є дискримінаційними та такими що порушують права інших потенційних учасників які працюють без найманих працівників, або ж з працівниками, які були прийняті раніше чи пізніше ніж зазначено в тендерній документації та значною мірою звужує коло учасників.
А тому прошу привести тендерну документацію до норм чинного законодавства та внести зміни до тендерної документації. Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2024 16:39
1. Згідно умов тендерної документації: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником- нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз`яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису».
Таким чином, якщо Учасник в складі пропозиції надасть договір оренди складського приміщення, умовами якого буде передбачена оплата не помісячно, а іншим способом, то такий Учасник надає відповідний лист-пояснення і це не буде причиною для відхилення його пропозиції.
2. Згідно умов тендерної документації: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником- нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз`яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису».
Таким чином, якщо Учасник в складі пропозиції надасть договір вантажного перевезення, надасть Витяг з ЄДРПОУ Перевізника, відповідно до якого Перевізник розпочав свою діяльність нещодавно, то такий Учасник надає відповідний лист-пояснення і це не буде причиною для відхилення його пропозиції.
3. Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Крім того, Замовник чітко передбачив, що в разі, якщо фізичні особи-підприємці самостійно виконують функції одної із зазначених у довідці посад, в такому разі допускається наявність в учасника одного найманого працівника, але при умові дотримання вимоги, щодо наявності в учасника посад: водія та завідувача складом (комірника). Тобто, якщо ФОП виконує функції водія то повинен бути один найманий працівник на посаді завідувач складом (комірник) і навпаки, якщо ФОП виконує функції завідувача складом то найманий працівник повинен обіймати посаду водія.
Таким чином, встановлюючи вимогу, щодо обов’язкової наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, зокрема водія та завідувача складом (комірника) Замовник діяв виключно в правовому полі, так як вищевказана норма чинного законодавства прямо надає право Замовнику встановлювати таку вимогу.
Стосовно вимоги, що працівники повинні бути оформлені в Учасника щонайменше в місяці, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної процедури закупівлі» пояснюємо наступне:
Відповідно до тієї ж ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати не лише наявність працівників відповідної кваліфікації, а ще працівників, які мають відповідні знання та досвід.
Таким чином, Замовник надав можливість Учасникам брати участь у даній закупівлі з наявністю працівників з мінімальним досвідом роботи.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не погоджується з доводами, викладеними учасником, стосовно дискримінаційних вимог, а тому не вбачає необхідності вносити зміни в тендерну документацію.
Таким чином, якщо Учасник в складі пропозиції надасть договір оренди складського приміщення, умовами якого буде передбачена оплата не помісячно, а іншим способом, то такий Учасник надає відповідний лист-пояснення і це не буде причиною для відхилення його пропозиції.
2. Згідно умов тендерної документації: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником- нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз`яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису».
Таким чином, якщо Учасник в складі пропозиції надасть договір вантажного перевезення, надасть Витяг з ЄДРПОУ Перевізника, відповідно до якого Перевізник розпочав свою діяльність нещодавно, то такий Учасник надає відповідний лист-пояснення і це не буде причиною для відхилення його пропозиції.
3. Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Крім того, Замовник чітко передбачив, що в разі, якщо фізичні особи-підприємці самостійно виконують функції одної із зазначених у довідці посад, в такому разі допускається наявність в учасника одного найманого працівника, але при умові дотримання вимоги, щодо наявності в учасника посад: водія та завідувача складом (комірника). Тобто, якщо ФОП виконує функції водія то повинен бути один найманий працівник на посаді завідувач складом (комірник) і навпаки, якщо ФОП виконує функції завідувача складом то найманий працівник повинен обіймати посаду водія.
Таким чином, встановлюючи вимогу, щодо обов’язкової наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, зокрема водія та завідувача складом (комірника) Замовник діяв виключно в правовому полі, так як вищевказана норма чинного законодавства прямо надає право Замовнику встановлювати таку вимогу.
Стосовно вимоги, що працівники повинні бути оформлені в Учасника щонайменше в місяці, що передує місяцю виходу оголошення про проведення даної процедури закупівлі» пояснюємо наступне:
Відповідно до тієї ж ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати не лише наявність працівників відповідної кваліфікації, а ще працівників, які мають відповідні знання та досвід.
Таким чином, Замовник надав можливість Учасникам брати участь у даній закупівлі з наявністю працівників з мінімальним досвідом роботи.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не погоджується з доводами, викладеними учасником, стосовно дискримінаційних вимог, а тому не вбачає необхідності вносити зміни в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МП Мрія" |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Михайлов Олег Олександрович |
576 000,00
UAH з ПДВ
|
576 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бабій С.П. |
577 908,00
UAH з ПДВ
|
577 908,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МП Мрія" #24150945 |
Відхилено |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 15:59
|
ФОП Михайлов Олег Олександрович #2867304716 |
Переможець |
576 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 10:22
|
дод. угода1,масло верш. 200 000,0.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 10:05
|
дог. 65-т, масло верш.pdf | укладений |
21 березня 2024 10:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вершкове масло | 1800 | кілограм |
320,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно кошторисних призначень 200 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 65-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вершкове масло | 1800 | кілограм |
320,00
UAH
|