Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НОВОПРАЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 НОВОПРАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26505424 |
Вебсайт: | https://sites.google.com/site/novoprazkijnvk/ |
Місцезнаходження: | 28042, Україна , Кіровоградська обл., смт. Нова Прага, вулиця Соборна, буд. 21А |
Контактна особа: |
Оксана Остаповець +380961156652 bugalternnvk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 12:54 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 12:54 |
Очікувана вартість: | 3 532 496,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 324,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Постанови КМУ №1178, учасник – переможець надає замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Під час здійснення цієї закупівлі положення статті 27 Закону застосовуються з урахуванням Постанови КМУ №1178. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника-переможця. Учасник-переможець вносить шляхом перерахування коштів забезпечення виконання договору в розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю на рахунок замовника UA578201720355179011002116893 в Державній казначейській службі України, Новопразький ліцей №1 Новопразької селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області, код ЄДРПОУ 26505424, індекс 28042, Кіровоградська область, Олександрійський район, смт. Нова Прага, вул. Соборна 21А Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону, з урахуванням пункту 21 Постанови КМУ №1178; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається в разі невиконання/неналежного виконання переможцем процедури закупівлі зобов’язань за договором. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Постанови КМУ №1178, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 10:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 10:24 |
ТД_вугілля.docx | |
01 березня 2024 10:24 |
ТД_вугілля.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Зауважимо, що ст. 16 Закону не передбачає встановлення дискримінаційної вимоги щодо наявності у учасника аналогічного договору на певну суму чи обсяг.
Вимагаємо внести зміни і не звужувати конкуренцію у даних торгах тільки тими учасниками, що мають укладений/-і та виконаний не раніше 2021 року на суму не менше очікуваної вартості цієї закупівлі або на загальний обсяг не менше обсягу цієї закупівлі.
У іншому випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.
Відповідно до пункту 28 Особливостей Документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У Документації обов’язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). З урахуванням пункту 28 Особливостей та дотриманням принципів здійснення процедури закупівлі та недискримінації учасників, які закріплені частиною першою статті 5 Закону, Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Вимога щодо надання аналогічного договору, який виконаний на суму не менше очікуваної вартості цієї закупівлі або на загальний обсяг не менше обсягу цієї закупівлі встановлена з метою підтвердження можливості та досвіду учасника щодо постачання вугілля кам'яного саме в тому обсязі (грошовому чи натуральному), який вимагається Документацією. Замовником надано можливість надавати для виконання зазначеної умови ДЕКІЛЬКА ДОГОВОРІВ. Таким чином, вимога Документації не встановлює обмежень чи дискримінацій щодо надання аналогічних договорів на суму не менше очікуваної вартості цієї закупівлі або на загальний обсяг не менше обсягу цієї закупівлі
Скарги до процедури
Дата подання: 26 березня 2024 21:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-21-000050 ● a28f5b19f973432bbcbd46c1876b2056
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 13:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.05.2024 № 35-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.05.2024 № 35-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-03-01-002255-a 01.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 15:00:58
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам'яне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-01-002255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 11:53:06
ВІДПОВІДЬ Пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2024-05-21-000050
1. яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення -
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі бюджетного запиту на даний предмет закупівлі та виходячи з цін на предмет закупівлі, що діяли на момент формування бюджетного запиту. А також виходячи з необхідного обсягу предмету закупівлі, що визначалися з клопотань відповідальних осіб. (Додатки до відповіді)
2. яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі –
Здійснено виходячи з технічної документації на опалювальне обладнання. Марки вугілля було визначено у відповідності до положень ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Якісні характеристики вугілля були взяті з ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Замовником було прийнято рішення про закупівлю вугілля даних фракцій, оскільки використання даного виду палива забезпечить тепловий режим у закладі та економію бюджетних коштів
3. яким чином та на підставі яких документів визначено його очікувану вартість –
Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено методом порівняння ринкових цін у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Очікувану вартість закупівлі було сформовано на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни. Здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
4. Посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлінадаємо -
https://drive.google.com/file/d/1Vj2mMTCcX3bSEemNF6vyigOSEU8WP0Aj/view?pli=1
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-22 17:52:55
Пронадання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля кам'яне» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-01-002255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 6 розділу 6 тендерної документації, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Постанови КМУ №1178, учасник – переможець надає замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Надайте документи, підтверджуючі надання переможцем торгів фізичною особою – підприємцем Арсірій О.В. забезпечення виконання договору про закупівлю.
2. З якою причини, згідно з протоколом уповноваженої особи від 23.04.2024 № 106 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» як такого, що на виконання вимог пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації не підтверджено у спосіб, визначений тендерною документацією відповідність кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності», а саме в складі тендерної пропозиції не надано фінансової звітності, що свідчить про наявність в учасника обсягу річного доходу (виручки) за останній звітний період (2023 рік) (якщо учасник був платником єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, то обсяг річного доходу (виручки) сумується за всі місяці перебування учасника таким платником в 2023 році) у розмірі не менше 99 % очікуваної вартості даної закупівлі, на виконання вимог пункту 7 п.п. 1.2 п.1 розділу 3 тендерної документації не надано фінансову звітність (у складі «Балансу» та «Звіту про фінансові результати», або у складі «Фінансової звітності малого підприємства» або у складі «Фінансоовї звітності мікропідприємства») за останній звітний квартал або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), в той час, як під час надання інформації та документів на усунення невідповідностей, ТОВ «Легард ГРУП» надано лист, яки повідомлено про те, що ТОВ «Легард ГРУП» є новоутвореною компанією, зареєстрованою в 2024 році та по неможливість подання у складі тендерної пропозиції фінансової звітності згідно із законодавством, вперше підприємство буде звітувати на початку 2025 року?
2. З якої причини згідно з протоколом уповноваженої особи від 23.04.2024 № 106 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» як такого, що не надано документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в той час, як учасником ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» надано на усунення невідповідностей тендерної пропозиції вимогам тендерної документації договір від 19.03.224 № 3 на суму 3 834 000,00 грн, видаткову накладну від 27.03.2024 № 5, платіжну інструкцію від 27.03.2024 № 38, затверджену підписом та печаткою фінансової установи, якими підтверджено часткове виконання вищевказаного договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-27 17:09:04
Пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-M-2024-05-21-000050
1. Надаємо документи, підтверджуючі надання переможцем торгів фізичною особою – підприємцем Арсірій О.В. забезпечення виконання договору про закупівлю. (Платіжна інструкція ФОП Арсірій)
2. Положеннями пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Положеннями пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Положеннями пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива положення лише пунктів 1 і 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не застосовуються.
Відповідно до норм пункту 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник може встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Тобто положення пункту 29 Особливостей в даному випадку не поширюються на дану закупівлю.
Додатково додаємо, що нормами частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Тобто нормами Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі застосування кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» замовник повинен вимагати надання підтвердження обсягу саме річного доходу (виручки), ніяких виключень стосовно новостворених підприємств Закону не містить.
Підсумовуючи наведене вище зауважимо, що замовник цілком законно вимагав від учасників, в тому числі і ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» підтвердження їхньої відповідності установленому критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» саме за 2023 рік.
Отже ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» для прийняття участі у торгах повинне було мати та надати в складі пропозиції фінансову звітність за 2023 рік. Всупереч вимогам тендерної документації ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» не надало в складі пропозиції фінансову звітність за 2023 рік, а тому замовник вимушений був відхилити тендерну пропозицію зазначеного учасника.
3. Положеннями пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Положеннями пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Положеннями пункту 29 Особливостей передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива положення лише пунктів 1 і 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не застосовуються.
Відповідно до норм пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник може встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
На виконання положень пункту 28 Особливостей, замовник в тендерній документації встановив кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та зазначив інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленому критерію. Зокрема положеннями п.1 Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що Учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен подати:
1.1. Скановану копію з оригіналу або копії аналогічного1 за предметом закупівлі договору.
1.2. Скановану копію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання (частково/повністю) аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.1.1. п.1 Додатку 4 до тендерної документації (товарна накладна або видаткова накладна або накладна або акт приймання-передачі) та документальне підтвердження здійснення розрахунків за аналогічним (-и) договором (-ами) яке має бути завірене зі сторони фінансової установи підписом та печаткою (у разі наявності), уповноваженої(их) особи(іб) фінансової установи.
При цьому приміткою 1 передбачено, що «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір/-ори укладений/-і ТА ВИКОНАНИЙ не раніше 2021 року на суму не менше очікуваної вартості цієї закупівлі або на загальний обсяг не менше обсягу цієї закупівлі (для виконання зазначеної умови учасник може надати декілька договорів) та у у складі якого/-их є постачання вугілля.
Отже тендерною документацією було встановлено, що аналогічний договір повинен був бути виконаний на суму не менше очікуваної вартості цієї закупівлі або на загальний обсяг не менше обсягу цієї закупівлі.
В свою чергу наданий ТОВ «ЛЕГАРД ГРУП» договір від 19.03.224 № 3 згідно видаткової накладної та платіжної інструкції виконаний лише в обсязі 25 тон або 270 000 грн., що є невідповідністю вимогам тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
sas-3-8
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
3 430 080,00
UAH з ПДВ
|
57 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" |
2 433 600,00
UAH з ПДВ
|
1 483 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕГАРД ГРУП" |
1 828 800,00
UAH з ПДВ
|
1 779 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
2 269 440,00
UAH з ПДВ
|
2 269 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВФМ ГРУП" |
2 548 800,00
UAH з ПДВ
|
2 548 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна |
2 937 600,00
UAH з ПДВ
|
2 937 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
3 352 320,00
UAH з ПДВ
|
3 352 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕСУРС ПРОФГРУП" #45170368 |
Відхилено |
1 483 200,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 11:59
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 березня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Рішення скасоване |
57 600,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 15:26
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 березня 2024 00:00
|
ТОВ "ЛЕГАРД ГРУП" #45259426 |
Рішення скасоване |
1 779 840,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2024 15:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Відхилено |
57 600,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 18:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 16:19
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 квітня 2024 00:00
|
ТОВ "ЛЕГАРД ГРУП" #45259426 |
Відхилено |
1 779 840,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 09:04
|
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" #39635487 |
Відхилено |
2 269 440,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 15:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2024 17:17
|
ТОВ "ВФМ ГРУП" #41493455 |
Відхилено |
2 548 800,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 13:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 18:32
|
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна #2721016269 |
Переможець |
2 937 600,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 17:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2024 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2024 10:24
|
ВТ-3.pdf | укладений |
09 травня 2024 10:22
|