Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хек свіжоморожений (без голови)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2024-02-29-009582-a ● 4369e740c2df4086b802542ba9137bff
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21312761 |
Вебсайт: | https://ogvv-kh.lic.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 29001, Україна , Хмельницька обл., с.Ружичанка, вул. Визволителів, будинок 3 |
Контактна особа: |
Олександр Федькин +380382672445 ogivov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 кілограм
Хек свіжоморожений (без голови)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29001, Україна, Хмельницька область, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару – за фактом поставки товару. До рахунка додаються: накладна. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 16:55 |
2.2. Додаток_1 риба.docx | |
29 лютого 2024 16:55 |
2.1. ТД риба.doc | |
29 лютого 2024 16:55 |
2.4. Додаток 3 договір риба.doc | |
29 лютого 2024 16:55 |
2.3. Додаток 2 тех вимоги риба.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення дискримінаційних вимог Додатку 2 ТД,
Дата подання: 04 березня 2024 16:40
Дата відповіді: 05 березня 2024 14:40
Шановний Замовнику!
Вимагаємо обгрунтувати або усунути вимоги Додатку 2 ТД, , які є дискримінаційними, а саме:
учасник у складі тендерної пропозиції подає копію акту відбору проб повітря на об’єктах що підлягають ветеринарно-санітарному контролю та копію експертного висновку бактеріологічного дослідження зразка повітря складського приміщення учасника (відповідні документи повинні бути видані у 2023 році). - чому не в 2024 ?, якщо договір буде виконуватись в цьому році...
- учасник у складі тендерної пропозиції подає копії актів Держпродспоживслужби про результати проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (не менше 4-х (чотирьох) актів виданих у 2023 році), чому не 2 або 5 Актів ?.
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому вимагаємо усунути дані вимоги, шляхом внесення змін до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне:
У відповідності до вимог чинного законодавства визначено, що Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством
Відповідно до вимог п.17 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що орган оскарження - Антимонопольний комітет України (на сьогодні-комісія з розгляду скарг). Порядок подання скарг на умови тендерної документації передбачений у п. 59 Особливостей у відповіності до якого визначено Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі».
Тобто, вимогами чинного законодавства Особливостей з врахуванням ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені як орган оскарження так і порядок прийняття ним рішенням стовоно вимог тендерної документації або інших рішень які може оскаржити потенційний Учасник. Ви як учасник торгів не скористалися своїм правом та не подали скаргу до органу оскарження, що в свою чергу вказує на не обгрунтованість Ваших тверджень про порушення прав потенційних Учасників у сфері закупівель.
Також, хотілося б наголосити, що не вважаємо вказану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує права потенційних Учасників, так як вказані вимоги однакові для всіх потенційних Учасників. Ми, як заклад охорони здоров’я повинні бути впевненими в якості зберігання та транспортування товару, що в свою чергу впливає на якість поставленої продукції
У відповідності до вимог чинного законодавства визначено, що Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством
Відповідно до вимог п.17 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що орган оскарження - Антимонопольний комітет України (на сьогодні-комісія з розгляду скарг). Порядок подання скарг на умови тендерної документації передбачений у п. 59 Особливостей у відповіності до якого визначено Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі».
Тобто, вимогами чинного законодавства Особливостей з врахуванням ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені як орган оскарження так і порядок прийняття ним рішенням стовоно вимог тендерної документації або інших рішень які може оскаржити потенційний Учасник. Ви як учасник торгів не скористалися своїм правом та не подали скаргу до органу оскарження, що в свою чергу вказує на не обгрунтованість Ваших тверджень про порушення прав потенційних Учасників у сфері закупівель.
Також, хотілося б наголосити, що не вважаємо вказану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує права потенційних Учасників, так як вказані вимоги однакові для всіх потенційних Учасників. Ми, як заклад охорони здоров’я повинні бути впевненими в якості зберігання та транспортування товару, що в свою чергу впливає на якість поставленої продукції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гарист Володимир Михайлович |
417 200,00
UAH з ПДВ
|
417 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гарист Володимир Михайлович #1775916636 |
Переможець |
417 200,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 16:44
|
22Т (Риба морожена).PDF | укладений |
22 березня 2024 08:27
|