Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЖЕРЕЛО МАЯК" |
Код ЄДРПОУ: | 40234264 |
Місцезнаходження: | 66833, Україна , Одеська обл., с. Старі Маяки, вул. Центральна, 2 |
Контактна особа: |
Микола Небитов +380974891265 dgerelomajak@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2024 16:24 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 16:27 |
Тендерна документація ПММ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000067 ● ca6f7219ce674611824bce60693f0b46
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 09:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2024 Одеса № 81
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 08.04.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 08.04.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.04.2024 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
17 UA-2024-02-29-009141-a 29.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-18 14:42:37
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Аіст» (далі – ТОВ «Аіст») у зв’язку із тим, що на вимогу про усунення такої невідповідності як ненадання довідки, складеної у довільній формі, за підписом керівника та завіреної печаткою учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні три роки та копій накладних до аналогічного договору (аналогічних договорів), завірених підписом та печаткою учасника, ТОВ «Аіст» не надав вищевказані документи, при цьому такі документи прямо вимагалися Замовником у Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД)?
3. Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Аіст» та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей як ненадання документів, які підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим ДСТУ (копію сертифікату якості/відповідності або копії паспортів якості на кожний вид запропонованого товару), тоді як відсутність вищевказаних документів є випадком відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі?
Слід зазначити, що документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим ДСТУ (копію сертифікату якості/відповідності або копії паспортів якості на кожний вид запропонованого товару), які прямо вимагалися у Додатку 3 до ТД, відсутні в тендерній пропозиції учасника.
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Аіст» вимогам Додатка 2 до ТД, тоді як учасник не надав у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про те, що між ним і Замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, або підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність підстави для відмови в участі у відкритих торгах, визначеної абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей?
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Аіст» у зв’язку із тим, що на вимогу про усунення такої невідповідності як ненадання протоколу загальних зборів учасників або рішення власника, згідно зі змістом якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надають згоду на вчинення значних правочинів, зокрема укладання договору за результатами закупівлі, ТОВ «Аіст» не надав вищевказані документи, при цьому такі документи прямо вимагалися Замовником у пункті 1 розділу ІІІ ТД?
6. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Аіст» вимогам Додатка 4 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано документ «Тендерна пропозиція» (стор. 3-4 файлу: Тенд Аіст.pdf), у якому відсутні відомості про назву компанії-виробника товару та технічні характеристики товару, що підтверджують відповідність товару вимогам замовника?
7. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Аіст» та укладення з ним договору про закупівлю, тоді як ТОВ «Аіст» не надав у спосіб та строк, зазначені у Додатку 2 до ТД, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 6, 12 та абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 11:41:05
Відповідь на звернення
В зв'зку з допущеними помилками "Сторони" домовилися розірвати договір поставки
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлені порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу третього пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлені порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2024 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АІСТ" |
499 919,76
UAH з ПДВ
|
499 919,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АІСТ" #24539643 |
Переможець |
499 919,76
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 11:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2024 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 12:54
|
001-18.pdf | укладений |
23 квітня 2024 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 10:07
|
001-9.pdf | укладений |
20 березня 2024 10:06
|