Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлор рідкий та коагулянт — сульфат алюмінію (Алюміній сірчанокислий)
Очікувана вартість
41 917 728,00 UAH
UA-2024-02-29-008706-a ● 24e4d50e301b44549956ad37f35906c6
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницяоблводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03339012 |
Місцезнаходження: | 21022, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
Контактна особа: |
Олександр Якименко +380432537398 uovinvodokan@vinvk.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 13:26 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 13:26 |
Очікувана вартість: | 41 917 728,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 419 177,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, що подається у вигляді електронної банківської гарантії з накладанням КЕП гаранта на суму: 419 000,00 грн. (чотириста дев'ятнадцять тисяч гривень,00 копійок). Строк дії забезпечення повинен бути не менше ніж 90 днів (з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Банківськa гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції” та вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок КП “Вінницяоблводоканал” кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 1 (розділ 5) до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає: -документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ (або витяг з реєстру банків), які повинні бути подані у вигляді сканованих з оригіналу або завіреної копії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції (або забезпечення не відповідає умовам тендерної документації), відхиляються Замовником відповідно до п.44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 419000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошових коштів на рахунок замовника у розмірі 2% від загальної вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з внесенням забезпечення виконання договору відшкодовуються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник може не повертати забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку: - невиконання або неналежного виконання Постачальником прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю; - відмови Постачальника від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю; - дій Постачальника, що призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю; - дострокового розірвання договору Постачальником в односторонньому порядку, та розірвання договору за згодою сторін (за ініціативи Постачальника). (Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників). Реквізити для внесення забезпечення виконання договору: Назва: Комунальне підприємство “Вінницяоблводоканал” Місцезнаходження Замовника: 21022, м. Вінниця, вул. Київська, 173 Код ЄДРПОУ: 03339012 р\р: IBAN UA763052990000026003026107448 в АТ КБ “Приватбанк” -Призначення платежу - забезпечення виконання договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 тонна
Хлор рідкий в контейнерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Київська,173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 24311900-6 — Хлор
2 тонна
Хлор рідкий в балонах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Київська,173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 24311900-6 — Хлор
1300 тонна
Коагулянт — сульфат алюмінію (алюміній сірчано-кислий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Київська,173
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 24313123-9 — Сульфат алюмінію
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 17:25 |
Тендерна документація (зі змінами) Хлор та сульфат алюмінію.doc | |
28 березня 2024 17:25 |
Додаток 2.doc | |
28 березня 2024 17:25 |
Тендерна документація (зі змінами) Хлор та сульфат алюмінію.doc | |
28 березня 2024 17:25 |
Додаток 2.doc | |
28 березня 2024 17:25 |
Зміни до ТД.odt | |
28 березня 2024 17:25 |
Зміни до ТД.odt | |
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 4.doc | |
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 4.doc | |
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 1.doc | |
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 1.doc | |
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 3.doc | |
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 3.doc | |
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 5.doc | |
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 5.doc |
28 березня 2024 17:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2024 17:25 |
Тендерна документація (зі змінами) Хлор та сульфат алюмінію.doc
|
|||
28 березня 2024 17:25 |
Додаток 2.doc
|
|||
28 березня 2024 17:25 |
Тендерна документація (зі змінами) Хлор та сульфат алюмінію.doc
|
|||
28 березня 2024 17:25 |
Додаток 2.doc
|
|||
28 березня 2024 17:25 |
Зміни до ТД.odt
|
|||
28 березня 2024 17:25 |
Зміни до ТД.odt
|
|||
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 4.doc
|
|||
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 4.doc
|
|||
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 1.doc
|
|||
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 1.doc
|
|||
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 3.doc
|
|||
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 3.doc
|
|||
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 5.doc
|
|||
29 лютого 2024 16:08 |
Додаток 5.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнююче запитання. Додаток 2, сульфат алюмінію
Дата подання: 04 березня 2024 12:43
Дата відповіді: 06 березня 2024 17:36
Добрий день! Додаток 2 тендерної документації містить наступне положення:
"- Технічні характеристики продукції повинні відповідати нормативним документам, які підтверджують фізико-хімічний склад сульфату алюмінію технічного очищеного (коагулянту)". Прохання конкретизувати, який саме документ має підтверджувати фізико-хімічний склад сульфату алюмінію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення інформуємо, що Технічні характеристики продукції повинні відповідати документам, які підтверджують фізико-хімічний склад сульфату алюмінію технічного очищеного, а саме Сертифікату/паспорту якості від виробника, що підтверджує основні технічні характеристики продукції, що визначені Замовником у технічному завданні та технічним умовам виробника/відповідати іншому стандарту відповідно до якого виготовляється продукція.
Щодо вимоги ДСТУ EN 878:2022
Дата подання: 05 березня 2024 17:39
Дата відповіді: 08 березня 2024 13:15
Шановний замовник, відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні надати "Сертифікат відповідності на сульфат алюмінію, що виданий уповноваженою організацію, який підтверджує відповідність продукції вимогам ДСТУ EN 878:2022".
Вимоги ДСТУ EN 878:2022 розповсюджуються виключно на продукцію виробник якої є резидент України. Наше підприємство планує взяти участь у даній закупівлі з товаром іноземного виробництва, а отже на такого виробника не розповсюджується дія ДСТУ EN 878:2022.
Отже на нашу думку така вимога тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до учасників, що можуть запропонувати товар іноземного виробництва. Враховуючи вищевикладене просимо внести зміни до тендерної документації та запропонувати альтернативний документ, який підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам встановленим законодавством країни-виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення інформуємо, що ДСТУ EN 878:2022 діє на території України, як аналог іноземному стандарту якості EN 878, а тому замовники, постачальники, інші суб'єкти господарювання та відповідно учасники закупівлі, які проводять або планують проводити свою діяльність на території України мають дотримуватися зазначеного стандарту якості.
У вказаній вимозі тендерної документації не йде мова, що виробник має виробляти товар за стандартом ДСТУ EN 878:2022, а вказано, що учасник має надати документ (Сертифікат відповідності на сульфат алюмінію), який підтверджує, що основні показники виробленого товару відповідають стандарту, який діє в Україні.
Тому у вказаній вимозі тендерної документації відсутня дискримінація по відношенню до учасників, що можуть запропонувати товар іноземного виробництва
У вказаній вимозі тендерної документації не йде мова, що виробник має виробляти товар за стандартом ДСТУ EN 878:2022, а вказано, що учасник має надати документ (Сертифікат відповідності на сульфат алюмінію), який підтверджує, що основні показники виробленого товару відповідають стандарту, який діє в Україні.
Тому у вказаній вимозі тендерної документації відсутня дискримінація по відношенню до учасників, що можуть запропонувати товар іноземного виробництва
Повторне запитання щодо неоднозначного трактуваня вимоги Замовником на сульфат алюмінію (Додаток 2).
Дата подання: 07 березня 2024 12:57
Дата відповіді: 08 березня 2024 13:16
Шановний замовнику! Просимо конкретизувати вимогу щодо «технічні характеристики продукції повинні відповідати нормативним документам, які підтверджують фізико-хімічний склад сульфату алюмінію технічного очищеного (коагулянту)», оскільки дане трактування можна віднести як до стандарту, згідно з яким виготовляється товар, так і до заключення незалежного органу, шо підтверджує відповідність продукту нормативно-технічній документації, згідно з якою він виробляється. Ваше розʼяснення є, що дана вимога передбачає надання сертифікату якості, протирічить вищенаведеному, а саме «…Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасник повинен надати такі документи на товар:- Сертифікат/паспорт якості від виробника, що підтверджує основні технічні характеристики продукції, що визначені Замовником у даному технічному завданні та технічним умовам виробника/відповідність іншому стандарту відповідно до якого виготовляється продукція»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повторно інформуємо, що Технічні характеристики продукції повинні відповідати нормативним документам, які підтверджують фізико-хімічний склад сульфату алюмінію технічного очищеного, а саме Сертифікату/паспорту якості від виробника, що підтверджує основні технічні характеристики продукції, що визначені Замовником у технічному завданні та технічним умовам виробника/відповідати іншому стандарту відповідно до якого виготовляється продукція.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-29-008706-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Альхім, Код ЄДРПОУ:32740136
Дата подання: 07 березня 2024 16:33
Скарга Замовнику
Під час оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та разом із тендерною документацією на проведення закупівлі, Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель проект договору. Укладення одного договору про закупівлю для різних предметів закупівлі за результатом проведення закупівлі– неможливе.
В даному випадку предмети закупівель є різними, і замовнику слід проводити закупівлі окремо на придбання товару. За результатами проведених закупівель замовником повинні укладатися різні договори про закупівлю: а саме Договір на поставку хлору рідкого за Код ДК 021:2015: 24311900-6 Хлор та Договір на поставку коагулянту — сульфат алюмінію (Алюміній сірчанокислий) за Код ДК 021:2015: 24313123-9 Сульфат алюмінію.
Звертаємо увагу, що порушення законодавства про публічні закупівлі в частині порядку визначення предмета закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян — 1700 грн (стаття 16414 КУпАП).
Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що крім порушення Замовником законодавства України, здійснюється дискримінація учасників. Так як об’єднання лотів в одну мультилотову закупівлю, не дозволяє іншим учасникам взяти участь в закупівлі, які хочуть запропонувати до постачання тільки один лот із запропонованих. Поділ предмета закупівлі дозволить збільшити конкуренцію завдяки залученню малого бізнесу та невеликих підприємств.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а вищезазначені умови Тендерної документації створюють не добросовісні умови.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За таких обставин, керуючись вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" та абзацу третього пункту 54 Особливостей, Замовник може вносити зміни до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Тому, просимо поділити предмет закупівлі на два лоти, а саме: Хлор рідкий в контейнерах та балонах, Код ДК 021:2015: 24311900-6 Хлор та Коагулянт — сульфат алюмінію (алюміній сірчано-кислий), Код ДК 021:2015: 24313123-9 Сульфат алюмінію і оголосити про проведення їх процедури відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
В даному випадку предмети закупівель є різними, і замовнику слід проводити закупівлі окремо на придбання товару. За результатами проведених закупівель замовником повинні укладатися різні договори про закупівлю: а саме Договір на поставку хлору рідкого за Код ДК 021:2015: 24311900-6 Хлор та Договір на поставку коагулянту — сульфат алюмінію (Алюміній сірчанокислий) за Код ДК 021:2015: 24313123-9 Сульфат алюмінію.
Звертаємо увагу, що порушення законодавства про публічні закупівлі в частині порядку визначення предмета закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян — 1700 грн (стаття 16414 КУпАП).
Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що крім порушення Замовником законодавства України, здійснюється дискримінація учасників. Так як об’єднання лотів в одну мультилотову закупівлю, не дозволяє іншим учасникам взяти участь в закупівлі, які хочуть запропонувати до постачання тільки один лот із запропонованих. Поділ предмета закупівлі дозволить збільшити конкуренцію завдяки залученню малого бізнесу та невеликих підприємств.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а вищезазначені умови Тендерної документації створюють не добросовісні умови.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За таких обставин, керуючись вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" та абзацу третього пункту 54 Особливостей, Замовник може вносити зміни до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Тому, просимо поділити предмет закупівлі на два лоти, а саме: Хлор рідкий в контейнерах та балонах, Код ДК 021:2015: 24311900-6 Хлор та Коагулянт — сульфат алюмінію (алюміній сірчано-кислий), Код ДК 021:2015: 24313123-9 Сульфат алюмінію і оголосити про проведення їх процедури відкритих торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 березня 2024 13:10
Добрий день! Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу інформуємо, що відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі Наказ), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, підсумовуючи вказане, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Наказу і є правом, а не обов’язком замовника.
Хлор рідкий та коагулянт — сульфат алюмінію відносяться до Основних неорганічних хімічних речовин, тому предмет закупівлі вказаного товару має визначатися за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (код ДК 021:2015: 24310000-0 «Основні неорганічні хімічні речовини»), що і було зроблено Замовником.
Відповідно до вищевикладеного, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги в повному обсязі.
Отже, підсумовуючи вказане, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Наказу і є правом, а не обов’язком замовника.
Хлор рідкий та коагулянт — сульфат алюмінію відносяться до Основних неорганічних хімічних речовин, тому предмет закупівлі вказаного товару має визначатися за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (код ДК 021:2015: 24310000-0 «Основні неорганічні хімічні речовини»), що і було зроблено Замовником.
Відповідно до вищевикладеного, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги в повному обсязі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-29-008706-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ЕКОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:44452757
Дата подання: 07 березня 2024 16:59
Дата подання: 07 березня 2024 16:59
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2024 15:21
рішення від 11.03.2024 № 4363.pdf
Дата публікації: 11 березня 2024 15:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 №4981.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 14:40
рішення від 19.03.2024 №4981.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 13:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано в повному обсязі, та відповідно внесено зміни до тендерної документації на закупівлю Код ДК 021:2015 — 24310000-0 "Основні неорганічні хімічні речовини" ( «Хлор рідкий та коагулянт — сульфат алюмінію (Алюміній сірчанокислий)»)
Номер скарги: UA-2024-02-29-008706-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Зовнішагротранс-1", Код ЄДРПОУ:38608452
Дата подання: 07 березня 2024 19:57
Дата подання: 07 березня 2024 19:57
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОВНІШАГРОТРАНС-1» (далі — Скаржник, ТОВ «ЗОВНІШАГРОТРАНС-1») вважає умови відкритих торгів за Особливостями, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним у статті 5 Закону, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у визначений законодавством строк, звертаємось до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) зі скаргою.
Скаржник як потенційний учасник Закупівлі переконаний в тому, що вимоги, поставлені замовником до потенційних учасників, в тому числі Скаржника, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника, зокрема на рівну конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2024 15:31
Рішення від 11.03.2024 № 4356.pdf
Дата публікації: 11 березня 2024 15:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 4971.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 14:37
Рішення від 19.03.2024 № 4971.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано в повному обсязі, та відповідно внесено зміни до тендерної документації на закупівлю Код ДК 021:2015 — 24310000-0 "Основні неорганічні хімічні речовини" ( «Хлор рідкий та коагулянт — сульфат алюмінію (Алюміній сірчанокислий)»)
Номер скарги: UA-2024-02-29-008706-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД", Код ЄДРПОУ:41769323
Дата подання: 12 квітня 2024 21:09
Дата подання: 12 квітня 2024 21:09
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2024 17:11
Рішення від 16.04.2024 №6710.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 17:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 №7227.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 13:19
Рішення від 23.04.2024 №7227.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2024 14:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7227-р/пк-пз від 23.04.2024 року виконано в повному обсязі, та скасовано Рішення про визначення ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» переможцем за процедурою закупівлі — «Хлор рідкий та коагулянт — сульфат алюмінію (Алюміній сірчанокислий)». Документи додаються.
Дата виконання рішення замовником: 03 травня 2024 14:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "ДНІПРОАЗОТ" |
33 678 732,00
UAH з ПДВ
|
33 678 732,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД" |
41 900 000,00
UAH з ПДВ
|
40 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» |
41 236 260,00
UAH з ПДВ
|
40 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ" |
40 300 000,00
UAH з ПДВ
|
40 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "ДНІПРОАЗОТ" #05761620 |
Відхилено |
33 678 732,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 18:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД" #41769323 |
Відхилено |
40 290 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 14:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» #33075701 |
Рішення скасоване |
40 299 999,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 14:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» #33075701 |
Відхилено |
40 299 999,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 14:49
|
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ" #44051599 |
Відхилено |
40 300 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 12:06
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій