Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПЗ-24Т_114_ВО: грунт ГФ-021 (24220000-2 «Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини»)
Очікувана вартість
223 200,00 UAH
UA-2024-02-29-008436-a ● 3b45f03f64a14c6cbb1bbd4a92262cfd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Вебсайт: | http://www.pz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Олег Охріменко +0577244334 pz_nhmater4@lotus.pz.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 11:01 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 11:01 |
Очікувана вартість: | 223 200,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 116,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3600 кілограм
Грунт ГФ-021 сірий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 24224000-0 — Фарбувальні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 15:57 |
114 ТД Грунт ГФ021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо фасування
Дата подання: 04 березня 2024 10:38
Дата відповіді: 05 березня 2024 10:35
Добрий День! Шановний Замовнику, просимо уточнити яке фасування предмета закупівлі необхідне: банки по 2,8 кг чи промтара (25, 50 кг).
Заздалегідь вдячні!
Відповідь: Добрий день. Обидва варіанти підходять.
Щодо вимоги п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації
Дата подання: 06 березня 2024 12:59
Дата відповіді: 08 березня 2024 09:58
Доброго дня!
Додатком 1 до тендерної документації визначені вимоги щодо надання учасниками на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Проте одночасно передбачено, що декларація про відповідність (складена за ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) має містити посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Таким чином, не дивлячись на те, що предмет закупівлі (грунт ГФ-021 сірий) НЕ підлягає обов’язковій оцінці відповідності, Замовником все одно завуальовано встановлено вимогу щодо наявності документів, складених за результатами проведеної оцінки відповідності, ще й органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
При цьому саме ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 не містить вимог щодо обов’язковості посилання у декларації про відповідність на документи з додаткової оцінки відповідності об’єкту декларації та акредитації залучених органів з оцінки відповідності.
Таким чином, Замовник встановлюючи вимоги стосовно зазначення у декларації про відповідність, оформленій відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України обмежує коло Учасників тільки тими з них, які раніше вже провели оцінку відповідності своєї продукції акредитованими органами з оцінки відповідності, яка НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ.
Відтак вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до тих Учасників, які не проводили оцінку відповідності продукції у зв’язку з її необов’язковістю.
Одночасно пунктом 1.3 Додатку 1 до ТД передбачено, що якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
Тобто може скластися враження, що Замовник надає можливість участі й учасникам, щодо продукції яких раніше не проводилась необов’язкова оцінку відповідності в акредитованих лабораторіях.
Разом з тим, закупівля оголошена 29.02.24 з первинний строком подання пропозиції 13.03.2024 10:00. Таким чином у потенційного учасника є тільки 10 неповних робочих днів щоб знайти орган з оцінки відповідності, акредитований в Національному агентстві з акредитації України, подати заяву на проведення оцінки відповідності, зібрати всю необхідну технічну документацію та надати її та зразки продукції органу з оцінки відповідності, та ще й отримати від органу оцінки відповідності документ із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури щоб подати її в складі тендерної пропозиції.
Заслуговує на увагу й той факт, що відповідно до інформації, що розміщена на офіційному сайті органів з оцінки відповідності порядок проведення сертифiкацiї продукції включає, зокрема, наступні етапи:
— подання заявки на сертифiкацiю;
— розгляд заявки та аналiз наданої документацiї;
— прийняття рiшення за заявкою iз зазначенням схеми сертифiкацiї.
Таким чином, орган з оцінки відповідності тільки після РОЗГЛЯДУ наданої документації приймає рішення за заявкою iз зазначенням схеми сертифiкацiї, а відтак й може визначити хоча б орієнтовні строки завершення процедури.
Відтак на виконання всіх зазначених дій навряд чи вистачить 10 неповних робочих днів з моменту оголошення процедури до завершення строку подання пропозицій.
Незрозумілою ця вимога є й з тієї точки зору, що істотними умовами до договору поставки передбачена процедура приймання продукції за якістю, а також процедура повернення/заміни продукції неналежної якості зі значними штрафними санкціями для постачальника, що нівелює можливість та бажання постачальника відвантажити продукцію неналежної якості.
Окрім цього в умовах триваючої війни, від якої так чи інакше постраждав кожен, як громадянин так і суб’єкт господарювання, встановлення необґрунтованих вимог, які б зобов’язували потенційних Учасників отримувати документи, наявність яких не є обов’язковою відповідно до чинного законодавства, суперечить державній та соціальній політиці щодо підтримки бізнесу державою та один одним в такий важкий час, адже несе за собою додаткові значні витрати враховуючи кількість позицій предмету закупівлі.
Відповідно до частини четвертої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи, що вищезазначені вимоги суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель вимагаємо:
Внести зміни до Додатку 1 до тендерної документації в частині виключення вимоги щодо посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України у декларації про відповідність, складеній відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Сподіваємося на зважене рішення Замовника!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зміни вноситися не будуть
Щодо поставки предмета закупівлі
Дата подання: 06 березня 2024 13:59
Дата відповіді: 08 березня 2024 09:58
Шановний Замовнику, просимо уточнити інформацію щодо поставки продукції, а саме: скільки партій приблизно та протягом якого часу плануються поставки, чи це дійсно буде до кінця року, чи можливо протягом найближчих місяців.
Дякуємо!
Відповідь: 1-2 партії протягом року
проєкт
Дата подання: 08 березня 2024 22:21
Дата відповіді: 11 березня 2024 08:55
Прошу підтвердити наявність фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею
Відповідь: Добрий день. Замовник не зобов'язаний підтверджувати наявність фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею.
проєкт
Дата подання: 08 березня 2024 22:34
Дата відповіді: 11 березня 2024 08:56
Пунктом 2.3. вказаний Гарантійний строк експлуатації товару. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали,що виготовляються відповідно до ТУ виробника. Усі якісні показники товару вказуються у товаросупровідних документах такі як паспорт якості або сертифікат якості. Виробником у таких документах вказується виключно строк придатності товару з дати виготовлення товару. Постачальник не може гарантувати, те що не визначає виробник. На лакофарбові матеріали не передбачений гарантійний строк експлуатації, адже це залежить від багатьох чинників (спосіб нанесення покриття, підготовчі роботи, температура, тощо) У зв'язку із зазначеним прошу виключити з пункту 2.3 та інших пунктів договору гарантійний строк експлуатації товару, як такий що не відноситься до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше звернення розглянуто. Зміни вноситися не будуть.
проєкт
Дата подання: 08 березня 2024 22:44
Дата відповіді: 11 березня 2024 08:56
Пунктом 2.11. вказано, що Приймання ПОКУПЦЕМ ТОВАРУ за кількістю, якістю, комплектністю та асортиментом не позбавляє ПОКУПЦЯ права у встановленому порядку пред’являти ПОСТАЧАЛЬНИКУ претензії у зв’язку з недоліками поставленого ТОВАРУ, які будуть виявлені в ході використання
В момент поставки товару, Сторони перевіряють кількість та асортимент товару за видатковою накладною чи актом приймання передачі відповідно до умов договору. У випадку відсутності претензій одна до одної, Сторони підписують видаткову накладну за якою здійснюється перехід ризиків втрати та пошкодження товару, а також право власності на такий товар. Відповідно висувати претензії щодо кількості товару після його належної поставки та приймання Замовником є некоректним та таким, що суперечить законодавству у цій сфері. З метою усунення можливих розбіжностей при тлумачені пункту договору, прошу деталізувати та викласти у наступній редакції
Приймання ПОКУПЦЕМ ТОВАРУ за якістю, комплектністю та асортиментом не позбавляє ПОКУПЦЯ права у встановленому порядку пред’являти ПОСТАЧАЛЬНИКУ претензії у зв’язку з недоліками поставленого ТОВАРУ, які будуть виявлені в ході використання
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше звернення розглянуто. Зміни вноситися не будуть.
проєкт
Дата подання: 08 березня 2024 22:51
Дата відповіді: 11 березня 2024 08:56
Пунктом 9.7. вказано, що Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого ПОКУПЕЦЬ втратив право на податковий кредит, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний сплатити ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20 (двадцяти) % від суми операції (-й), за якою не зареєстровано, несвоєчасно зареєстровано або зареєстровано з помилками податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати відповідної вимоги ПОКУПЦЯ.
З метою вірного застосування положень цього пункту Сторони узгодили, що застосування до ПОСТАЧАЛЬНИКА зазначеного штрафу можливо починаючи з 366 календарного дня з дати виникнення у ПОСТАЧАЛЬНИКА податкових зобов’язань з ПДВ, що в свою чергу обумовлено нормами пункту 198.6 статті 198 Податкового кодексу України.
Застосування до ПОСТАЧАЛЬНИКА зазначеного штрафу не залежить від того, чи пов’язані вказані порушення (нереєстрація, несвоєчасна реєстрація, реєстрація з помилками) із зупиненням реєстрації такої (-их) податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування *.
Відповідно до ч. 1 ст. 216, ч. 1 ст. 218 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання.
Частиною 1 ст. 230 ГК України визначено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Згідно ч.1 ст.173 ГК України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.
У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) – ч. 4 ст. 231 ГК України.
Відповідно до статті 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема, сплата неустойки.
Своєю чергою, оформлення, реєстрація ПН / РК є податковим обов’язком. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Згідно п. 37.1. ст.37 підстави для виникнення, зміни і припинення податкового обов'язку, порядок і умови його виконання встановлюються цим Кодексом або законами з питань митної справи.
Таким чином, до невиконання податкового обов’язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов’язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин.
Аналогічна правова позиція наведена у Поставові Верховного Суду 13 квітня 2018 року по справі № 902/380/17, якою Верховний Суд, залишаючи в силі рішення попередніх інстанцій визначив:
«Враховуючи викладене, відмовляючи у задоволенні позову, суди попередніх інстанцій правильно встановили та виходили з того, що зобов'язання відповідача щодо належного (своєчасного) оформлення податкових накладних, їх офіційної реєстрації та наявності чи відсутності у позивача можливості відшкодувати податковий кредит, не стосуються господарських відносин, що склалися між сторонами на підставі укладеного між ними договору поставки зерна майбутнього врожаю від 10.06.2015 № ВИН011К-Ф, а є за своєю правовою природою податковими зобов'язаннями, які регулюються нормами ПК України та контролюються ДФС.» Враховуючи вище викладене, вимога Замовника щодо стягнення штрафу за порушення порядку дій повязаних із податковою накладною суперечать вимогам законодавства. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
9.7. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого ПОКУПЕЦЬ втратив право на податковий кредит, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний сплатити ПОКУПЦЮ компенсацію у розмірі 20 (двадцяти) % від суми операції (-й), за якою не зареєстровано, несвоєчасно зареєстровано або зареєстровано з помилками податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати відповідної вимоги ПОКУПЦЯ.
З метою вірного застосування положень цього пункту Сторони узгодили, що застосування до ПОСТАЧАЛЬНИКА зазначеного штрафу можливо починаючи з 366 календарного дня з дати виникнення у ПОСТАЧАЛЬНИКА податкових зобов’язань з ПДВ, що в свою чергу обумовлено нормами пункту 198.6 статті 198 Податкового кодексу України.
Застосування до ПОСТАЧАЛЬНИКА зазначеного штрафу не залежить від того, чи пов’язані вказані порушення (нереєстрація, несвоєчасна реєстрація, реєстрація з помилками) із зупиненням реєстрації такої (-их) податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування *.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше звернення розглянуто. Зміни вноситися не будуть.
проєкт
Дата подання: 08 березня 2024 22:55
Дата відповіді: 11 березня 2024 08:56
Пунктом 10.2. вказано,що Сторона, що не може виконати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі, з подальшим наданням підтверджуючих документів у строк, що не перевищує 30 (тридцяти) робочих днів. Належним доказом наявності вищезазначених обставин та їх тривалості є сертифікат, виданий Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами.
Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк та/або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини. Окрім того ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 10.2 у наступній редакції:
10.2. Сторона, що не може виконати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі, з подальшим наданням підтверджуючих документів у строк, що не перевищує 30 (тридцяти) робочих днів. Належним доказом наявності вищезазначених обставин та їх тривалості є сертифікат, виданий Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами або іншим компетентним органом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше звернення розглянуто. Зміни вноситися не будуть.
проєкт
Дата подання: 08 березня 2024 22:57
Дата відповіді: 11 березня 2024 08:57
Пунктом 16.2. вказано,що Сторони підтверджують, що вони усвідомлюють усі ризики пов’язані з виконанням умов цього Договору, який укладається в умовах дії воєнного стану, введеного в установленому законодавством порядку.* ЗМетою уникнення можливих розібжностей при тлумачені пункту та уникнення зловживання військовим становищем, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше звернення розглянуто. Зміни вноситися не будуть.
проєкт
Дата подання: 08 березня 2024 22:58
Дата відповіді: 11 березня 2024 08:57
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше звернення розглянуто. Зміни вноситися не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТАНДЕМ СЕРВІС ПРО" |
216 360,00
UAH
|
214 020,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
223 200,00
UAH
|
214 200,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД УКРРЕСУРС-КР" |
223 020,00
UAH
|
216 359,99
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТФ СТІЛ-ТРЕЙД" |
223 200,00
UAH
|
223 200,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАНДЕМ СЕРВІС ПРО" #45022202 |
Переможець |
214 020,00
UAH
|
01 квітня 2024 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 13:40
|
114 Договір 24274.pdf | укладений |
09 квітня 2024 11:28
|