Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір Ф А-4/80, 30190000-7, офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015
Очікувана вартість
1 742 840,00 UAH
UA-2024-02-29-008345-a ● ad4a8be07c984e82b94feea11bb99048
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
29 лютого 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Олена Пітулько +380442711742 o.pitulko@minjust.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Строк поставки товару – з моменту підписання Договору Сторонами по 31 липня 2024 року.
Поставка товару та його розвантаження здійснюється силами і засобами Постачальника.
Кількість поставленого товару підтверджується видатковим накладними, підписаними уповноваженими представниками Сторін.
Датою поставки товару вважається дата фактичної передачі товару, відповідно до видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
Місце поставки товару: склад Замовника, що знаходиться за адресою: 01001, м. Київ, пров. Рильський, 10.
Умови оплати:
1. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання товару на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
2. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування або не проведення оплати з вини третьої сторони. У разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні) оплата здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів після надходження коштів на рахунок Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Поставка товару та його розвантаження здійснюється силами і засобами Постачальника.
Кількість поставленого товару підтверджується видатковим накладними, підписаними уповноваженими представниками Сторін.
Датою поставки товару вважається дата фактичної передачі товару, відповідно до видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
Місце поставки товару: склад Замовника, що знаходиться за адресою: 01001, м. Київ, пров. Рильський, 10.
Умови оплати:
1. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання товару на підставі видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
2. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування або не проведення оплати з вини третьої сторони. У разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні) оплата здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів після надходження коштів на рахунок Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9320 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
29 лютого 2024 15:53 |
Проєкт договору 29.02.2024.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Recycling (з вторинной сировини) |
Можливі значення:
|
|
Колір |
Можливі значення:
|
|
Кількість аркушів | 500 | |
Непрозорість | від 92 до 98 | |
Товщина | від 105 до 110 | |
Білизна CIE | від 168 до 180 | |
Щільність паперу | 80 | |
Формат |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" |
1 342 080,00
UAH з ПДВ
|
1 342 080,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
1 432 111,20
UAH з ПДВ
|
1 432 111,20
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ЄГОРОВА ОКСАНА ВАСИЛІВНА" |
1 452 988,00
UAH з ПДВ
|
1 452 988,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ЛС-СЕРВІС" |
1 481 880,00
UAH з ПДВ
|
1 481 880,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС" |
1 584 400,00
UAH з ПДВ
|
1 584 400,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
1 737 434,40
UAH з ПДВ
|
1 737 434,40
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" |
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" #44812423 |
Переможець |
1 342 080,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 09:33
|
Звіт про виконання договору 30190000-7.pdf | укладений |
10 травня 2024 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 16:38
|
Договір папір ІМПОРТ ПАПІР.pdf | укладений |
07 березня 2024 16:37
|