Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39113200-9 Дивани-канапе (Диван без підлокітників), 39113300-0 Банкетки (Банкетка медична коридорна))
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2024-02-29-006644-a ● 6e55063a00414b2c81d6d2276e0bdb8f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38961113 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Кучера, будинок 5 |
Контактна особа: |
Баркова Вікторія Юріївна 380442983209 economist_cpmsd2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2024 15:42 |
Початок аукціону: | 13 березня 2024 15:42 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Диван без підлокітників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Кучера, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 39113200-9 — Дивани-канапе
25 штуки
Банкетка медична коридорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Кучера, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39113300-0 — Банкетки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 18:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 18:32 |
Зміни.doc | |
06 березня 2024 18:32 |
ТД - 3911 – зміни.doc | |
29 лютого 2024 14:44 |
Додаток 5 ЦП.doc | |
29 лютого 2024 14:44 |
Проєкт договору 3911.doc |
06 березня 2024 18:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2024 18:32 |
Зміни.doc
|
|||
06 березня 2024 18:32 |
ТД - 3911 – зміни.doc
|
|||
29 лютого 2024 14:44 |
Додаток 5 ЦП.doc
|
|||
29 лютого 2024 14:44 |
Проєкт договору 3911.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконна вимога!
Дата подання: 02 березня 2024 13:48
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:08
Шановний Замовник!
У Додатку №3 у позицій 2 (Банкетка медична лабораторна) ви вимигаєте висновки на матеріали, комплектуючі та захисне-декоративне полімерне покриття,які дозволяють використання у медичних закладах.
Наскільки ми розуміємо, ви маєте на увазі висновки СЕС, однак з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоровʼя» Nº2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного
благополуччя населення», в зв'язку з чим вимога
тендерної документації щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, комплектуючі та захисне-декоративне полімерне покриття є незаконною!
Просимо прибрати цю вимогу та внести зміни до тендерної документації відповідно до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Згідно з пунктом 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимоги тендерної документації формуються Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) з урахуванням Особливостей.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що, зокрема, у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 2 статті 34 Закону України "Про систему громадського здоровʼя", суб’єкти господарювання зобов’язані здійснювати медико-санітарні заходи щодо забезпечення безпечних для людини умов праці та виконання вимог санітарного законодавства, зокрема щодо виробничих процесів і технологічного устаткування, організації робочих місць, режиму праці, організації попередніх та періодичних медичних оглядів, відпочинку та побутового обслуговування працівників, з метою запобігання виникненню професійних захворювань та інфекційних хвороб, пов’язаних з умовами праці.
Також, частиною 1 статті 35 Закону України "Про систему громадського здоровʼя", встановлено, що робота з патогенами і токсинами повинна здійснюватися відповідно до вимог щодо безпечності для здоров’я і життя людини і вимог державних медико-санітарних нормативів та правил щодо запобігання неумисному потраплянню людини під дію патогенів і токсинів чи їх випадковому вивільненню.
А частиною 3 статті 36 Закону України "Про систему громадського здоровʼя" передбачено, що роботодавці зобов’язані забезпечити працівників закладів охорони здоров’я необхідними профілактичними щепленнями, засобами індивідуального захисту від інфекційних хвороб, засобами екстреної профілактики, а також впроваджувати профілактику інфекцій та інфекційний контроль.
Оскільки медичні меблі відрізняються від побутових функціональністю, мобільністю, здатністю витримувати дезінфекцію та ультрафіолетове опромінення, обов'язкові вимоги до медичних меблів встановлюються стандартами та вимогами державних медико-санітарних нормативів до оснащення. Для забезпечення відповідності стандартам замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації наявність необхідних сертифікатів та висновків.
Враховуючи викладене, Замовник стверджує, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Згідно з пунктом 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимоги тендерної документації формуються Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) з урахуванням Особливостей.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що, зокрема, у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 2 статті 34 Закону України "Про систему громадського здоровʼя", суб’єкти господарювання зобов’язані здійснювати медико-санітарні заходи щодо забезпечення безпечних для людини умов праці та виконання вимог санітарного законодавства, зокрема щодо виробничих процесів і технологічного устаткування, організації робочих місць, режиму праці, організації попередніх та періодичних медичних оглядів, відпочинку та побутового обслуговування працівників, з метою запобігання виникненню професійних захворювань та інфекційних хвороб, пов’язаних з умовами праці.
Також, частиною 1 статті 35 Закону України "Про систему громадського здоровʼя", встановлено, що робота з патогенами і токсинами повинна здійснюватися відповідно до вимог щодо безпечності для здоров’я і життя людини і вимог державних медико-санітарних нормативів та правил щодо запобігання неумисному потраплянню людини під дію патогенів і токсинів чи їх випадковому вивільненню.
А частиною 3 статті 36 Закону України "Про систему громадського здоровʼя" передбачено, що роботодавці зобов’язані забезпечити працівників закладів охорони здоров’я необхідними профілактичними щепленнями, засобами індивідуального захисту від інфекційних хвороб, засобами екстреної профілактики, а також впроваджувати профілактику інфекцій та інфекційний контроль.
Оскільки медичні меблі відрізняються від побутових функціональністю, мобільністю, здатністю витримувати дезінфекцію та ультрафіолетове опромінення, обов'язкові вимоги до медичних меблів встановлюються стандартами та вимогами державних медико-санітарних нормативів до оснащення. Для забезпечення відповідності стандартам замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації наявність необхідних сертифікатів та висновків.
Враховуючи викладене, Замовник стверджує, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства.
Невідповідність коду ДК, заявленому товару!
Дата подання: 04 березня 2024 10:42
Дата відповіді: 04 березня 2024 17:20
Підскажіть, як таке може бути?
У назві процедури код ДК - один, у категорії код ДК - другий, у документації код ДК - третій.
Внесіть зміни в документацію та виправте усюди код ДК відповідно запитованому товару!
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Згідно з пунктом 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Підсумовуючи вищенаведене, Замовник має дотримуватись і дотримується в своїй роботі принципів здійснення публічних закупівель. Закупівля оголошена з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в електронній системі закупівель розміщена інформація, яка повністю відповідає законодавчим вимогам та визначає предмет даної закупівлі.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Згідно з пунктом 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Підсумовуючи вищенаведене, Замовник має дотримуватись і дотримується в своїй роботі принципів здійснення публічних закупівель. Закупівля оголошена з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в електронній системі закупівель розміщена інформація, яка повністю відповідає законодавчим вимогам та визначає предмет даної закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-29-006644-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41466070
Дата подання: 07 березня 2024 18:14
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник!
В Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» у таблиці позиції 2 (Банкетка медична коридорна АТОН БК-3) міститься вимога про надання Учасниками Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ліжка та меблі медичні.
Звертаємо Вашу увагу, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» Nº2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», в зв'язку з чим вимога тендерної документації щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ліжка та меблі медичні є НЕЗАКОННОЮ. Просимо внести відповідні зміни та викласти тендерну документацію, яка відповідає чинному законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
В Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» у таблиці позиції 2 (Банкетка медична коридорна АТОН БК-3) міститься вимога про надання Учасниками Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ліжка та меблі медичні.
Звертаємо Вашу увагу, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» Nº2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Новий Закон відміняє дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», в зв'язку з чим вимога тендерної документації щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ліжка та меблі медичні є НЕЗАКОННОЮ. Просимо внести відповідні зміни та викласти тендерну документацію, яка відповідає чинному законодавству України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 березня 2024 18:57
Дякуємо за звернення.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Згідно з пунктом 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимоги тендерної документації формуються Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) з урахуванням Особливостей.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що, зокрема, у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 2 статті 34 Закону України "Про систему громадського здоровʼя", суб’єкти господарювання зобов’язані здійснювати медико-санітарні заходи щодо забезпечення безпечних для людини умов праці та виконання вимог санітарного законодавства, зокрема щодо виробничих процесів і технологічного устаткування, організації робочих місць, режиму праці, організації попередніх та періодичних медичних оглядів, відпочинку та побутового обслуговування працівників, з метою запобігання виникненню професійних захворювань та інфекційних хвороб, пов’язаних з умовами праці.
Також, частиною 1 статті 35 Закону України "Про систему громадського здоровʼя", встановлено, що робота з патогенами і токсинами повинна здійснюватися відповідно до вимог щодо безпечності для здоров’я і життя людини і вимог державних медико-санітарних нормативів та правил щодо запобігання неумисному потраплянню людини під дію патогенів і токсинів чи їх випадковому вивільненню.
А частиною 3 статті 36 Закону України "Про систему громадського здоровʼя" передбачено, що роботодавці зобов’язані забезпечити працівників закладів охорони здоров’я необхідними профілактичними щепленнями, засобами індивідуального захисту від інфекційних хвороб, засобами екстреної профілактики, а також впроваджувати профілактику інфекцій та інфекційний контроль.
Згідно з пунктом 4.6 Державних санітарних норм і правил "Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу", затверждених наказом Міністерства охорони здоров'я від 02.04.2013 № 259 (далі - Державні санітарні норми і правила) у виробничих приміщеннях повинні використовуватися медичне обладнання та меблі. Зовнішня і внутрішня поверхні медичного обладнання та меблів повинні бути гладкими, без дефектів, легкодоступними для вологого прибирання і стійкими до обробки мийними та дезінфекційними засобами.
А пунктом 8.2 Державних санітарних норм і правил регламентовано, що вологе прибирання приміщень (обробка підлоги, меблів, обладнання, підвіконь, дверей) повинно здійснюватися не менше двох разів на добу за допомогою мийних і дезінфекційних засобів.
Оскільки медичні меблі відрізняються від побутових функціональністю, мобільністю, здатністю витримувати дезінфекцію та ультрафіолетове опромінення, обов'язкові вимоги до медичних меблів встановлюються стандартами та вимогами державних медико-санітарних нормативів до оснащення. Для забезпечення відповідності стандартам замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації наявність необхідних сертифікатів та висновків.
Замовник наголошує, що неспроможність окремого суб’єкта господарювання виконати ту чи іншу умову тендерної документації не свідчить про факт встановлення незаконних вимог.
Враховуючи викладене, Замовник стверджує, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Згідно з пунктом 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимоги тендерної документації формуються Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) з урахуванням Особливостей.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що, зокрема, у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 2 статті 34 Закону України "Про систему громадського здоровʼя", суб’єкти господарювання зобов’язані здійснювати медико-санітарні заходи щодо забезпечення безпечних для людини умов праці та виконання вимог санітарного законодавства, зокрема щодо виробничих процесів і технологічного устаткування, організації робочих місць, режиму праці, організації попередніх та періодичних медичних оглядів, відпочинку та побутового обслуговування працівників, з метою запобігання виникненню професійних захворювань та інфекційних хвороб, пов’язаних з умовами праці.
Також, частиною 1 статті 35 Закону України "Про систему громадського здоровʼя", встановлено, що робота з патогенами і токсинами повинна здійснюватися відповідно до вимог щодо безпечності для здоров’я і життя людини і вимог державних медико-санітарних нормативів та правил щодо запобігання неумисному потраплянню людини під дію патогенів і токсинів чи їх випадковому вивільненню.
А частиною 3 статті 36 Закону України "Про систему громадського здоровʼя" передбачено, що роботодавці зобов’язані забезпечити працівників закладів охорони здоров’я необхідними профілактичними щепленнями, засобами індивідуального захисту від інфекційних хвороб, засобами екстреної профілактики, а також впроваджувати профілактику інфекцій та інфекційний контроль.
Згідно з пунктом 4.6 Державних санітарних норм і правил "Санітарно-протиепідемічні вимоги до закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну (медико-санітарну) допомогу", затверждених наказом Міністерства охорони здоров'я від 02.04.2013 № 259 (далі - Державні санітарні норми і правила) у виробничих приміщеннях повинні використовуватися медичне обладнання та меблі. Зовнішня і внутрішня поверхні медичного обладнання та меблів повинні бути гладкими, без дефектів, легкодоступними для вологого прибирання і стійкими до обробки мийними та дезінфекційними засобами.
А пунктом 8.2 Державних санітарних норм і правил регламентовано, що вологе прибирання приміщень (обробка підлоги, меблів, обладнання, підвіконь, дверей) повинно здійснюватися не менше двох разів на добу за допомогою мийних і дезінфекційних засобів.
Оскільки медичні меблі відрізняються від побутових функціональністю, мобільністю, здатністю витримувати дезінфекцію та ультрафіолетове опромінення, обов'язкові вимоги до медичних меблів встановлюються стандартами та вимогами державних медико-санітарних нормативів до оснащення. Для забезпечення відповідності стандартам замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації наявність необхідних сертифікатів та висновків.
Замовник наголошує, що неспроможність окремого суб’єкта господарювання виконати ту чи іншу умову тендерної документації не свідчить про факт встановлення незаконних вимог.
Враховуючи викладене, Замовник стверджує, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2024 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Єфремова Ірина Іванівна |
124 850,00
UAH з ПДВ
|
124 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" |
187 000,00
UAH з ПДВ
|
187 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Єфремова Ірина Іванівна #2437900462 |
Переможець |
124 850,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 11:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2024 18:36
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 березня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2024 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 13:12
|
3911 Банкетки.PDF | укладений |
01 квітня 2024 13:10
|