Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони та зберігання
Очікувана вартість
316 800,00 UAH
UA-2024-02-29-006522-a ● a9cb4646a9b44286b9964bbf7d45880e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Муніципальна служба розвитку торгівлі "Одеської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 39590719 |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Косовська, 2 -Д |
Контактна особа: |
Канцур Олександр Олександрович +380487407580 upr-torg1@omr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 14:42 |
Початок аукціону: | 15 березня 2024 15:38 |
Початок аукціону: | 15 березня 2024 15:38 |
Очікувана вартість: | 316 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 168,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Повторно, в попередній технічна помилка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Послуги з охорони та зберігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65022, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з охорони та зберігання | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 12:34 |
Тендерна документація ОХОРОНА 2024 (додатки) (зі змінами).pdf | |
04 березня 2024 12:34 |
Тендерна документація ОХОРОНА 2024 (зі змінами).pdf | |
29 лютого 2024 14:37 |
Тендерна документація ОХОРОНА 2024 (додатки).pdf | |
29 лютого 2024 14:37 |
Тендерна документація ОХОРОНА 2024.pdf |
04 березня 2024 12:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2024 12:34 |
Тендерна документація ОХОРОНА 2024 (додатки) (зі змінами).pdf
|
|||
04 березня 2024 12:34 |
Тендерна документація ОХОРОНА 2024 (зі змінами).pdf
|
|||
29 лютого 2024 14:37 |
Тендерна документація ОХОРОНА 2024 (додатки).pdf
|
|||
29 лютого 2024 14:37 |
Тендерна документація ОХОРОНА 2024.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-29-006522-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМП-ЮГ", Код ЄДРПОУ:33933584
Дата подання: 01 березня 2024 13:57
Щодо внесення зміндо тендерної документації
У тендерній документації, а саме у розділі Інші документи п.11 замовник прописує вимоги, , які Учасник зобов’язаний надати: «У зв’язку з пандемією коронавірусу COVID-19 Учасник має застосовувати систему протидії COVID-19 та запроваджувати комплекс заходів, спрямованих на мінімізацію ризиків захворювань серед особового складу. Учасник має надати Довідку в довільній формі про застосування системи протидії COVID-19 та документи (договір купівлі-продажу, видаткова накладна тощо), що підтверджують наявність медичних масок (з розрахунку 10 медичних масок для одного охоронника), засобів для дезінфекції шкіри рук та шкірних покровів (не менше 1 літрового флакону на кожному об’єкті), безконтактних термометрів (не менше двох)». Шановний замовник, у зв'язку з тим, що 27 червня 2023 року Кабінет Міністрів України своєю постановою № 651 скасував з 24 години 00 хвилин 30 червня 2023 р. на всій території України карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, прохання внести зміни до тендерної документації шляхом видалення пункту 11 з розділу Інші документи.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2024 12:44
Вашу вимогу (скаргу) від 01 березня 2024 року щодо внесення змін до тендерної документації закупівлі за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони та зберігання), яка здійснюється шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями та оголошена 29 лютого 2024 року (ідентифікатор: UA-2024-02-29-006522-a), розглянуто згідно компетенції уповноваженою особою з публічних закупівель Комунальної установи «Муніципальна служба розвитку торгівлі Одеської міської ради».
За результатом розгляду даної вимоги (скарги) уповноваженою особою з публічних закупівель Комунальної установи «Муніципальна служба розвитку торгівлі Одеської міської ради» 04 березня 2024 року ухвалено рішення внести зміни до тендерної документації вищевказаної закупівлі шляхом виключення пункт 11 розділу «Інші документи, які Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції» додатків до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель Комунальної установи «Муніципальна служба розвитку торгівлі Одеської міської ради» від 27 лютого 2024 року № 5.
Тендерну документацію з внесеними до неї змінами подано на оприлюднення через авторизований електронний майданчик в електронну систему закупівель у порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено до 14 березня 2024 року 00 год. 00 хв.
З повагою, уповноважена особа з публічних закупівель Комунальної установи «Муніципальна служба розвитку торгівлі Одеської міської ради» Олександр Канцур.
За результатом розгляду даної вимоги (скарги) уповноваженою особою з публічних закупівель Комунальної установи «Муніципальна служба розвитку торгівлі Одеської міської ради» 04 березня 2024 року ухвалено рішення внести зміни до тендерної документації вищевказаної закупівлі шляхом виключення пункт 11 розділу «Інші документи, які Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції» додатків до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель Комунальної установи «Муніципальна служба розвитку торгівлі Одеської міської ради» від 27 лютого 2024 року № 5.
Тендерну документацію з внесеними до неї змінами подано на оприлюднення через авторизований електронний майданчик в електронну систему закупівель у порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено до 14 березня 2024 року 00 год. 00 хв.
З повагою, уповноважена особа з публічних закупівель Комунальної установи «Муніципальна служба розвитку торгівлі Одеської міської ради» Олександр Канцур.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2024 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97" |
269 199,00
UAH
|
249 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНГАРД ЮГ" |
316 800,00
UAH
|
250 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС СБ" |
303 534,00
UAH
|
295 992,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97" #41033776 |
Переможець |
249 999,00
UAH
|
19 березня 2024 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 11:14
|
Протокол _ 8 від 27.03.2024.pdf | зміни до договору |
27 березня 2024 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 11:27
|
ДОГОВІР №1/4-2024 від 26.03.2024 | укладений |
26 березня 2024 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | № 1/4-2024 від 26.04.2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |