Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79714000-2 Послуги зі спостереження (цілодобове спостереження за протипожежним станом в приміщеннях: дитячого відділення; травматологічного відділення; відділень реанімації та гінекології; пологового відділення; інфекційного відділення розташованих за адресою: м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 336 на пульті централізованого пожежного спостереження)
Очікувана вартість
14 400,00 UAH
UA-2024-02-29-006486-a 1062de42c3264ba68e95302cc4ab74e8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Петренко

+380660951930 zakupki5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5"
Код ЄДРПОУ: 01998489
Місцезнаходження: 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Богоявленський, 336
Контактна особа: Олександр Петренко
+380660951930
zakupki5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
цілодобове спостереження за протипожежним станом в приміщеннях: дитячого відділення; травматологічного відділення; відділень реанімації та гінекології; пологового відділення; інфекційного відділення розташованих за адресою: м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 336 на пульті централізованого пожежного спостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79714000-2 — Послуги зі спостереження

Тендерна документація

29 лютого 2024 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ЮГ"
#39648826
Переможець 14 400,00
UAH з ПДВ
29 лютого 2024 14:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2024 10:36
ДУ 1.pdf укладений
18 березня 2024 10:36
Договір 25-П.pdf укладений
29 лютого 2024 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2024 — 12 березня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони домовилися розірвати договір за згодою сторін у зв’язку з помилковим предметом та зменшити суму до фактично використаної на 14400,00 грн. (Чотирнадцять тисяч чотириста грн. 00 коп.) (з ПДВ). Сума Договору для розірвання за цією Додатковою угодою становитиме 0,00грн. (нуль гривень 00 коп.) з ПДВ.