Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Заходи з усунення аварій в бюджетних установах, а саме: усунення пошкоджень, що сталися внаслідок ракетної атаки російської федерації 31.07.2023 (заміна вікон та дверей з улаштуванням укосів) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №80 Криворізької міської ради, розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ракетна, 14а»
Очікувана вартість
195 841,00 UAH
UA-2024-02-29-005866-a e1302ce6d5db4c2e968427981afab507
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Мороз

+380980344537 juliatenderkr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27
Контактна особа: Юлія Мороз
+380980344537
juliatenderkr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 лютого 2024 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 19 березня 2024 14:28
Початок аукціону: 19 березня 2024 14:28
Очікувана вартість: 195 841,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 979,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Заходи з усунення аварій в бюджетних установах, а саме: усунення пошкоджень, що сталися внаслідок ракетної атаки російської федерації 31.07.2023 (заміна вікон та дверей з улаштуванням укосів) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №80 Криворізької міської ради, розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ракетна, 14а»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 лютого 2024 14:06

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

14 березня 2024 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 11:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН (14.03.24).docx
14 березня 2024 11:46
Тендерна документація 2024 (зі змінами від 14.03.24).doc
29 лютого 2024 14:06
Проект Договору.docx
14 березня 2024 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2024 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 лютого 2024 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 11:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН (14.03.24).docx
05 березня 2024 14:58
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
14 березня 2024 11:46
Тендерна документація 2024 (зі змінами від 14.03.24).doc
05 березня 2024 14:58
Тендерна документація 2024 (зі змінами).doc
29 лютого 2024 14:32
Тендерна документація 2024.doc
29 лютого 2024 14:06
Тендерна документація 2024.doc
29 лютого 2024 14:06
Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 04 березня 2024 11:20
Дата відповіді: 05 березня 2024 15:10
Шановний Замовник, вкажіть будь ласка з яким матеріалів планується виконання внутрішніх та зовнішніх відкосів віконних та дверних блоків?
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
питання
Дата подання: 04 березня 2024 11:21
Дата відповіді: 05 березня 2024 15:11
Підкажіть будь ласка, на якому поверсі потрібно проводити заміну віконних блоків? Ця інформація важлива для визначення ціни по улаштуванню зовнішніх укосів
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 березня 2024 11:22
Дата відповіді: 05 березня 2024 13:55
В складі тендерної пропозиції ви просите надати протокол ознайомлення з об'єктом. Дана вимога є дискримінаційною та значно звужує коло учасників, а також вказує, на те, що дана закупівля підготовлена під конкрутного Учасника. Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна безліччю рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 Наполягаємо на видаленні даної беззаперечно дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі, якою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі. У випадку ігнорування нашої вимоги, щодо видалення даної незаконної та повністю дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі ми звернемося з офіційною скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.

Вимога щодо надання Учасником в складі пропозиції акту ознайомлення з об’єктом та обсягом робіт, згідно Додатку № 8 тендерної документації, підписаний представником та скріплений печаткою закладу Замовника (складений в результаті попереднього виїзду Учасника на об’єкт Замовника) із вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника) цілком правомірна та обгрунтована.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення Учасника з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання даних робіт/послуг з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою.
Слід відмітити, що Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівель. Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Крім того, процедура закупівлі була оголошена 29.02.2024 о 14:34, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 08:00 години 08.03.2024 року., тобто учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт.
Ознайомлення з об’єктом необхідно, для максимально точного розрахунку ціни тендерної пропозиції та участі в данній закупівлі.
питання
Дата подання: 04 березня 2024 11:23
Дата відповіді: 05 березня 2024 15:11
чи потрібні підвіконня та відливи? якщо так то вкажіть їх ширини? чи є існуючі підвіконня та відливи?
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
питання?
Дата подання: 04 березня 2024 11:24
Дата відповіді: 05 березня 2024 15:11
підкажіть , а що з існуючими вікнами? їх вже демонтували? чи потрібно враховувати демонтаж існуючих вікон та дверей?
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
питання
Дата подання: 04 березня 2024 11:25
Дата відповіді: 05 березня 2024 15:11
Підкажіть, якщо ви витребуєте надання договору про вивіз сміття, то чому в технічному завданні не передбачено навантаження сміття та його вивіз?
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
уточнення
Дата подання: 04 березня 2024 11:28
Дата відповіді: 05 березня 2024 15:11
Ви вказуєте колір профілю - білий/дуб По перше: який саме колір внутрішнього боку та який саме колір зовнішнього боку? По друге : колір дуб. Який саме дуб? Є кольори: золотий дуб , дуб монтана та інші. Вкажіть конкретно
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
питання
Дата подання: 04 березня 2024 11:30
Дата відповіді: 05 березня 2024 15:18
чи потрібне ОБОВЯЗКОВЕ надання акту огляду об'єкта з підписом замовника у складі пропозиції Учасника? Чи буде відхилена пропозиція учасника, який не надасть такий акт?
Відповідь: Потрібне ОБОВЯЗКОВЕ надання акту огляду об'єкта з підписом замовника у складі пропозиції Учасника. У разі відсутності, така пропозиція учасника буде відхилена.
Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.

Вимога щодо надання Учасником в складі пропозиції акту ознайомлення з об’єктом та обсягом робіт, згідно Додатку № 8 тендерної документації, підписаний представником та скріплений печаткою закладу Замовника (складений в результаті попереднього виїзду Учасника на об’єкт Замовника) із вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника) цілком правомірна та обгрунтована.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення Учасника з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання даних робіт/послуг з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою.
Слід відмітити, що Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівель. Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Крім того, процедура закупівлі була оголошена 29.02.2024 о 14:34, кінцевий строк подання тендерних пропозицій зі змінами: до 00:00 години 11.03.2024 року., тобто учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт.
Ознайомлення з об’єктом необхідно, для максимально точного розрахунку ціни тендерної пропозиції та участі в данній закупівлі.
уточнення
Дата подання: 04 березня 2024 11:33
Дата відповіді: 05 березня 2024 15:12
Яке наповнення дверей: - колір сендвіч панелей? - чи потрібні доводчики? - двері вхідної групи чи міжкімнатні? - який потрібен замок? - яка потрібна ручка : нажимна чи офісна (пряма чи скоба)?
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
питання
Дата подання: 04 березня 2024 11:34
Дата відповіді: 05 березня 2024 15:12
яка повинна бути товщина сендвіч панелі?
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
питання
Дата подання: 04 березня 2024 11:36
Дата відповіді: 05 березня 2024 15:12
відповідно до ДБН , у вхідних дверях Коефіцієнт опору теплопередачі не менше 0,7м2*К/Вт, при заповненні сендвіч панеллю дверний блок не зможе мати Коефіцієнт опору теплопередачі не менше 0,9м2*К/Вт
Відповідь: внесено зміни до Тендерної документації
Порушення умов внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 07 березня 2024 15:04
Дата відповіді: 14 березня 2024 11:51
Шановний Замовник! В переліку змін повинно бути вказано, що саме змінилось. Так як технічне завдання не стало повністю новим, а лише дещо в ньому змінювалось, то Ви повинні у вигляді порівняння, або виділення, вказати, що саме було змінено. Ви навмисно плутаєте потенційних учасників, щоб мати більше можливості для їх відхилення. Просимо внести зміни відповідно до Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. В подальшому, це буде враховано в роботі.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-29-005866-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 05 березня 2024 16:36
дискримінаційна вимога
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації Вами вказана вимога: «ї Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта, огляд має проводитись у присутності представника замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами має надати належно оформлений акт." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2024 13:40
Шановний учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Вимога щодо надання Учасником в складі пропозиції акту ознайомлення з об’єктом та обсягом робіт, згідно Додатку № 8 тендерної документації, підписаний представником та скріплений печаткою закладу Замовника (складений в результаті попереднього виїзду Учасника на об’єкт Замовника) із вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника) цілком правомірна та обгрунтована. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення Учасника з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання даних робіт/послуг з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою. Слід відмітити, що Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівель. Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками та неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Крім того, процедура закупівлі була оголошена 29.02.2024 о 14:34, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 00:00 години 11.03.2024 року., тобто учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт. Ознайомлення з об’єктом необхідно, для максимально точного розрахунку ціни тендерної пропозиції та участі в данній закупівлі. Огляд має проводитись у присутності представника замовника, тобто представник Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №80 Криворізької міської ради, розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ракетна, 14а, номер телефону директора 067-133-44-43.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-02-29-005866-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дискримінаційна вимога
Замовнику вказано було у вимозі, що витребування акту огляду є дискримінацій вимогою, але він проігнорував її та відхилив
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2024-02-29-005866-a.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 07 березня 2024 16:14
дискримінаційна вимога
Замовнику було вказано, що ТД містить дискримінаційну вимогу, але він проігнорував цей факт
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 11.03.2024 №4355.pdf
Дата публікації: 11 березня 2024 15:12

Документи подані скаржником

07 березня 2024 16:01
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

11 березня 2024 15:12
Рішення від 11.03.2024 №4355.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2024 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІН ХОМ" 193 463,00
UAH з ПДВ
139 020,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУД МАРКЕТ КР" 175 000,00
UAH з ПДВ
144 020,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" 158 800,00
UAH з ПДВ
154 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ВКФ Конкорд" 167 160,14
UAH з ПДВ
167 160,14
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 березня 2024 23:22
Електронний підпис
10 березня 2024 23:22
Електронний підпис
10 березня 2024 23:20
U_142_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf
10 березня 2024 23:20
U_142_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf
10 березня 2024 23:20
U_142_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.rtf
10 березня 2024 23:20
U_142_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
10 березня 2024 23:20
U_142_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
10 березня 2024 23:20
U_142_ДЦ_ДЦ_3.rtf
10 березня 2024 23:20
U_142_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.pdf
10 березня 2024 23:20
U_142_ДЦ_ДЦ_2.pdf
10 березня 2024 23:20
U_142_ДЦ_ДЦ_2.rtf
10 березня 2024 23:20
U_142_ДЦ_ДЦ_3.pdf
10 березня 2024 23:20
Пропозиція .pdf
10 березня 2024 23:20
Виписка з ЄДР.pdf
10 березня 2024 23:20
Витяг платник податку.pdf
10 березня 2024 23:20
Довідка обладнання.pdf
10 березня 2024 23:20
Лист договір.pdf
10 березня 2024 23:20
сертификат 4.jpg
10 березня 2024 23:20
Лист гарантійний сміття.pdf
10 березня 2024 23:20
Лист гарантія на вироби.pdf
10 березня 2024 23:20
Проект договору.pdf
10 березня 2024 23:20
сертификат 2.jpg
10 березня 2024 23:20
СТАТУТ.pdf
10 березня 2024 23:20
сертификат 3.jpg
10 березня 2024 23:20
Довідка гром. рф.pdf
10 березня 2024 23:20
сертификат 4_1.jpg
10 березня 2024 23:20
сертификат 5.jpg
10 березня 2024 23:20
Довідка довкілля.pdf
10 березня 2024 23:20
Довідка працівники.pdf
10 березня 2024 23:20
Інженер-проектувальник.pdf
10 березня 2024 23:20
сертификат 1.jpg
10 березня 2024 23:20
График.pdf
10 березня 2024 23:20
Акт огляду обєкту.pdf

Публічні документи

23 березня 2024 11:52
Електронний підпис
23 березня 2024 11:50
Довідка юр особи.zip
23 березня 2024 11:50
Довідка керівника.zip
23 березня 2024 11:50
Витяг-2382935-МЄШКОВ-2024-03-16.pdf
23 березня 2024 11:50
абзац 14 .pdf
22 березня 2024 00:16
Електронний підпис
22 березня 2024 00:10
Сертифікат профілі ПВХ.pdf
22 березня 2024 00:10
9001-2015.pdf
22 березня 2024 00:10
лист пояснення.pdf
10 березня 2024 18:02
Електронний підпис
10 березня 2024 18:02
Електронний підпис
10 березня 2024 18:01
319_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf
10 березня 2024 18:01
319_ДЦ_ДФ_02-01-01.rtf
10 березня 2024 18:01
319_ДЦ_ПВР.rtf
10 березня 2024 18:01
Пропозиція (Додаток 1).pdf
10 березня 2024 18:01
Документи.pdf
10 березня 2024 18:01
319_ДЦ_ДЦ.rtf
10 березня 2024 18:01
Календарнии графік .pdf
10 березня 2024 18:01
319_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf

Публічні документи

18 березня 2024 15:19
Електронний підпис
18 березня 2024 15:19
Електронний підпис
18 березня 2024 15:18
Додаток 2.pdf
18 березня 2024 15:18
Договір ЦПХ Мазікіна.pdf
18 березня 2024 15:18
Статистика.pdf
18 березня 2024 15:18
Виписка_2022.pdf
18 березня 2024 15:18
Право підпису.rar
18 березня 2024 15:18
Посвідчення Кандиба.jpg
18 березня 2024 15:18
Статут 16.02.2022.pdf
18 березня 2024 15:18
кошторис.rar
18 березня 2024 15:18
Довідка по працівників.pdf
18 березня 2024 15:18
кошторис word.rar
18 березня 2024 15:18
Витяг_23.01.24.pdf
18 березня 2024 15:18
Ліцензія АВК .jpg
18 березня 2024 15:18
Проект Договору.pdf
18 березня 2024 15:18
Підтвердження МТБ.rar
18 березня 2024 15:18
Захист довкілля.pdf
18 березня 2024 15:18
Опис до Статуту.pdf
18 березня 2024 15:18
кошторисxls.rar
18 березня 2024 15:18
п.1.7 Додатку 2.rar
18 березня 2024 15:18
Додаток 6.pdf
18 березня 2024 15:18
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 березня 2024 15:18
Витяг ПДВ.pdf
18 березня 2024 15:18
Договір ЦПХ Лучинська.pdf
18 березня 2024 15:18
Досвід Медцентр Дніпро.rar
18 березня 2024 15:18
Досвід Руднєва.rar
18 березня 2024 15:18
ДОДАТОК 5.pdf
18 березня 2024 15:18
Трудові.rar

Публічні документи

18 березня 2024 10:47
Електронний підпис
18 березня 2024 10:44
Додаток6.PDF
08 березня 2024 13:59
Електронний підпис
08 березня 2024 13:58
26 Сертифікати.rar
08 березня 2024 13:58
Кошторис Ракетна 14а.rar.p7s
08 березня 2024 13:57
19 Гарантійний лист.pdf
08 березня 2024 13:57
16 Витяг з ЄДР.pdf
08 березня 2024 13:57
14 Статут.PDF
08 березня 2024 13:57
8 Гарантійний лист.pdf
08 березня 2024 13:57
1 Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІН ХОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "БУД МАРКЕТ КР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "ВКФ Конкорд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІН ХОМ"
#45379432
Відхилено 139 020,00
UAH з ПДВ
21 березня 2024 14:06
ТОВ "БУД МАРКЕТ КР"
#45050753
Переможець 144 020,00
UAH з ПДВ
22 березня 2024 14:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2024 14:10

Документи

21 березня 2024 14:06
Електронний підпис
21 березня 2024 14:03
Протокол №71 від 21.03.24.pdf
19 березня 2024 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження якісних характеристик товару, що буде поставлений разом з Виконанням робіт, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - сертифікати відповідності на профіль ПВХ; - сертифікат відповідності на склопакети ДСТУ EN 1279-1:2022 - сертифікат відповідності на фурнітуру; - сертифікат відповідності на виріб ДСТУ EN 14351-1:2020 - протокол випробувань на виріб; - висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на блоки віконні - сертифікат на систему управління якості ДСТУ EN ISO 9001:2018 Учасником надано не всі вищезазначені документи, щодо підтвердження якісних характеристик, а саме відсутні: - сертифікати відповідності на профіль ПВХ; - висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на блоки віконні - сертифікат на систему управління якості ДСТУ EN ISO 9001:2018

Документи

22 березня 2024 14:23
Довідка НАЗК
22 березня 2024 14:23
Електронний підпис
22 березня 2024 14:20
Протокол №73 від 22.03.24.pdf
21 березня 2024 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2024 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД МАРКЕТ КР"
#45050753
144 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2024 14:23
Довідка НАЗК
22 березня 2024 14:23
Електронний підпис
22 березня 2024 14:20
Протокол №73 від 22.03.24.pdf
21 березня 2024 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2024 09:08
ДУ 1 (дог134).pdf зміни до договору
02 травня 2024 09:00
Електронний підпис укладений
02 квітня 2024 14:39
Договір №134 від 02.04.24.pdf укладений
02 квітня 2024 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін надання послуг: до 19.05.2024 року включно
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML