Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бучанська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04360586 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12 |
Контактна особа: |
Чирінська Олена Вікторівна 380459748517 bucha_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 310 476,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 104,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 13:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 13:53 |
Тендерна документація.docx | |
29 лютого 2024 13:53 |
ДОДАТОК 3. Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000049 ● f9fd5f3c584542aeaa69a92b74435dbe
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2024 № 27
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.04.2024 № 27.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-02-29-005636-a 29.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 14:08:48
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з управління побутовими відходами (збирання, вивезення та утилізація твердих побутових відходів, великогабаритного сміття, опалого листя та гілля) на території Бучанської міської територіальної громади)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-29-005636-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 13:28:25
Пояснення на запит
На запит про надання пояснень, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного прзначення та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне: Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування, а саме: - Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»; - Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; - Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; - Закону України «Про відходи»; - Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; - Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.03.2011 № 145; - Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України від 07.07.2008 року № 213. Об’єми надання послуг визначені на підставі аналізу надання аналогічних послуг попередніх років відповідно до інформації Інспекції з Благоустрою Бучанської міської ради: Тверді побутові відходи - 8800м3; Великогабаритне сміття - 15000м3. Обгрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі за предметом «Послуги з управління побутовими відходами (збирання, вивезення та утилізація твердих побутових відходів, великогабаритного сміття, опалого листя та гілля) на території Бучанської міської територіальної громади, код за ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-29-005636-а) визначено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої розпорядженням Бучанського міського голови від 04.01.2021 № 1. Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: Розрахунок очікуваної вартості на підставі метода порівняння ринкових цін наданих комерційних пропозицій: пропозиція ТОВ «Селтік», вих. № 15-02/01-24 від 15.02.2024р.: Вивезення ТПВ – 255,00 грн з ПДВ за 1 м3; Вивезення будівельних та великогабаритних відходів – 432,00 грн. з ПДВ за 1 м3; цінова пропозиція ТОВ «Фірма «Володар Роз», вих. №3800-Т від 15.02.2024р.: Вивезення ТПВ – 250,00 грн з ПДВ за 1 м3; Вивезення великогабаритних відходів – 410,00 грн. з ПДВ за 1 м3; Комерційна пропозиція ТОВ «Крамар Еко», вих. № ЕКО 0623 від 16.02.2023р.: Вивезення ТПВ – 239,80 грн з ПДВ за 1 м3; Вивезення великогабаритних відходів – 383,14 грн. з ПДВ за 1 м3; Визначено середньоарифметичне значення для розрахунку очікуваної вартості: Тверді побутові відходи – 248,40 грн. з ПДВ за 1м3 Великогабаритне сміття – 408.38 грн. з ПДВ за 1 м3 Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.bucha-rada.gov.ua/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ua-2024-02-29-005636
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" |
7 856 388,00
UAH з ПДВ
|
7 856 388,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР ЕКО" #36173955 |
Переможець |
7 856 388,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2024 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 09:10
|
CCF02042024.pdf | укладений |
02 квітня 2024 09:08
|