Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Очікувана вартість
18 042,00 UAH
UA-2024-02-29-005592-a ● 42a5a8e2a7574d19b051162c85460775
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
29 лютого 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 2253 |
Код ЄДРПОУ: | 14321765 |
Місцезнаходження: | Україна , Чернігівська обл., Чернігів, |
Контактна особа: |
Цицура Аліна Віталіївна 380733102160 ATSytsura@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 01.04.2024 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця –м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При прийманні товару за кількістю і якістю сторони керуються Інструкцією про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6, та Інструкцією про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7 та іншими нормативними документами. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості/некомплектність одиниці товару, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Претензія надсилається поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом 5-ти робочих днів з дня отримання товару. При виявленні Покупцем невідповідності якості або кількості/комплектності отриманого Товару відвантажувальним документам (накладним) або документам про якість Товару, який поставляється, Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості та якості. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 стопа паперу (480 аркушів)
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Чернігівська область, Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
29 лютого 2024 13:49 |
Проєкт договору папір А4.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Формат |
Можливі значення:
|
|
Щільність паперу | від 80 до 80 | грам на квадратний метр |
Білизна CIE | від 161 до 170 | відсоток |
Товщина | від 105 до 110 | мікрометр |
Непрозорість | від 92 до 98 | відсоток |
Кількість аркушів | від 500 до 500 | штука |
Колір |
Можливі значення:
|
|
Recycling (з вторинной сировини) |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
13 938,90
UAH з ПДВ
|
13 938,90
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ЄГОРОВА ОКСАНА ВАСИЛІВНА" |
15 219,30
UAH з ПДВ
|
15 219,30
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
15 807,12
UAH з ПДВ
|
15 807,12
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Навроцький Андрій Олександрович |
17 072,00
UAH з ПДВ
|
17 072,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШ ПАПІР ПЛЮС" |
17 751,00
UAH з ПДВ
|
17 751,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ЗЕРНІЙ НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
18 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Переможець |
13 938,90
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 16:23
|
договір 93-24.pdf | укладений |
07 березня 2024 16:22
|