Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКВП "Дніпро - Кіровоград" |
Код ЄДРПОУ: | 03346822 |
Вебсайт: | http://dnipro-kirovograd.com.ua |
Місцезнаходження: | 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А |
Контактна особа: |
Гросул Євгеній Валерійович +380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 11:50 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 11:50 |
Очікувана вартість: | 4 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14430000-4: Випарена сіль і чистий хлорид натрію
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 09:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 09:25 |
Зміни до ТД окремим документом.doc | |
04 березня 2024 09:25 |
ТД сіль таблетована нова редакція.doc | |
04 березня 2024 09:25 |
ТД сіль таблетована нова редакція.pdf | |
29 лютого 2024 13:44 |
Проект договору.doc | |
29 лютого 2024 13:44 |
ТД сіль таблетована.doc | |
29 лютого 2024 13:44 |
ТД сіль таблетована.pdf |
04 березня 2024 09:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2024 09:25 |
Зміни до ТД окремим документом.doc
|
|||
04 березня 2024 09:25 |
ТД сіль таблетована нова редакція.doc
|
|||
04 березня 2024 09:25 |
ТД сіль таблетована нова редакція.pdf
|
|||
29 лютого 2024 13:44 |
Проект договору.doc
|
|||
29 лютого 2024 13:44 |
ТД сіль таблетована.doc
|
|||
29 лютого 2024 13:44 |
ТД сіль таблетована.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо виключити з Тендерної документації та Додатків до неї вимогу щодо надання, серед інших документів, копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, оскільки з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я №2573-IX, які скасували необхідність отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-18-000035 ● 213d079e70984648b468692402efee15
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2024 № 21-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 18.03.2024 № 21-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-02-29-005480-a 29.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-20 14:28:28
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сіль таблетована» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-29-005480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Так, вимогами п. 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам встановленим статтею 16 Закону» додатку 1 до тендерної документації передбачено надання оригіналу позитивного відгуку від замовника про виконання учасником договору з постачання солі таблетованої, однак, на виконання вищевказаної вимоги щодо підтвердження кваліфікаційним критеріям, у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, укладений між учасником ТОВ «Рост Трейдинг» та приватним підприємством «Каскад Плюс», яке в розуміння Закону України «Про публічні закупівлі» не є замовником.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо пояснити, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Рост Трейдинг», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям, визначеним в тендерній документації?
Крім того, згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації замовником було визначено вимогу щодо накладення на тендерну пропозицію учасника кваліфікованого електронного підпису, однак, на тендерну пропозицію учасника було накладено удосконалений (незахищений) електронний підпис, що також не відповідає вимогам тендерної документації.
Також, просимо надати пояснення, чому Вами визначено переможцем учасника ТОВ «Рост Трейдинг» з порушенням строків, передбачених частиною 10 статті 29 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-25 13:12:24
Про надання відповіді
Підприємством розглянуто Ваш запит від 20.03.2024 щодо надання пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2024-02-29-005480-a та повідомляємо Вам про наступне.
1. Щодо надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасниками закупівлі повідомляємо, що положеннями п. 1.1, розділу 1, додатку 1 до документації передбачено обов’язок учасника надати у складі своєї тендерної пропозиції довідки за встановленою документацією формою, належним чином посвідченої копії договору та оригіналу позитивного відгуку від замовника про його виконання.
Таким чином, документація не містить вимог щодо надання вказаних вище відомостей від суб’єктів господарювання, які є замовниками в розумінні Закону.
2. Стосовно накладення учасником ТОВ «Рост Трейдинг» удосконаленого (незахищеного) електронного підпису на свою тендерну пропозицію повідомляємо, що вимогами документації передбачалось підтвердження юридичної сили тендерної пропозиції учасника у відповідності до положень Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
В свою чергу учасником накладено електронний підпис, який повністю відповідає вимогам вказаних нормативно – правових актів, відповідно, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині відсутні.
3. Щодо строків визначення переможця по закупівлі повідомляємо, що у зв’язку із відсутністю технічної можливості визначення переможця у встановлені законодавством строки (тимчасова відсутність електричної енергії, перебої в роботі мережі Інтернет, неналежне функціонування кабінету замовника), що були зумовлені атаками росії на суверенну територію України, уповноваженою особою підприємства було визначено переможця закупівлі 20.03.2024 року.
З повагою
В. о. генерального директора Микола РОМАНЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-25 16:31:57
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Сіль таблетована» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-29-005480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-26 10:12:08
Про надання відповіді
Підприємством розглянуто Ваш запит від 25.03.2024 щодо надання пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2024-02-29-005480-a та повідомляємо Вам про наступне.
Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення. Якість надання цих послуг залежить, зокрема від застосування та використання реагентів для очистки питної води, в тому числі і солі таблетованої.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі отриманої службової записки Головного технолога ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 12.01.2024 р. № 103572. Орієнтовна вартість обраховується на підставі відомостей минулих закупівель, комерційних пропозицій та інформації, що є доступною у інтернет-мережі. Додатково зазначаємо, що змістом вказаної службової записки передбачено перелік необхідних реагентів, що використовуються підприємством.
Додатково на Ваш запит в якості підтвердження вищезазначеного, підприємство надає відповідні копії документів.
Додатки: 1 арк.
З повагою
В. о. генерального директора Микола РОМАНЮК
Надання інформації про усунення порушення замовником
ОКВП "Дніпро - Кіровоград" прийнято до уваги зобов'язання Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області в частині відміни відкритих торгів, а також не допущення в подальшому порушень вимог частини 10 статті 29 Закону. Додатково підприємство повідомляє, що 29.03.2024 оприлюднено через електронну систему закупівель протокол відміни закупівлі UA-2024-02-29-005480-a, що свідчить про вжиття зазначених заходів.
2024-03-29 09:49:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
-
2024-09-20 10:58:36
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
2 790 000,00
UAH з ПДВ
|
2 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
3 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "К.5" |
4 140 000,00
UAH з ПДВ
|
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУРІКО" |
3 725 136,00
UAH з ПДВ
|
3 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САЙЛЕНТ-ІНВЕСТ" |
4 740 000,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РІШЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВА" |
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
3 754 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДВІР "УТС" |
4 798 800,00
UAH з ПДВ
|
4 699 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
4 734 000,00
UAH з ПДВ
|
4 734 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ #39771951 |
Переможець |
2 790 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 10:20
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 09:42 |
Кінець періоду оскарження: | 09 квітня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 29 березня 2024 09:41 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В рамках оголошеної процедури закупівлі UA-2024-02-29-005480-a – Код ДК 021:2015: 14430000-4 - Випарена сіль і чистий хлорид натрію (сіль таблетована), Східним офісом держаудитслужби було проведено моніторинг вказаного тендеру, за результатами якого складено висновок від 28.03.2024 року. Змістом зазначеного висновку передбачено, що згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником було визначено вимогу, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. Однак, в ході моніторингу встановлено, що на тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» було накладено удосконалений (незахищений) електронний підпис, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також, під час здійснення моніторингу встановлено перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника. Так, абзацом другим пункту 36 Особливостей передбачено, що Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. В свою чергу, відповідно пункту 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. В ході моніторингу установлено, що Замовником визначено учасника ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» переможцем торгів на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою ОКВП «Дніпро-Кіровоград» про визначення переможця від 20.03.2024 № 138 на 7 –й робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при цьому, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель не оприлюднювалось. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником порушено строк розгляду тендерної пропозиції, передбачений частиною 10 статті 29 Закону. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, відкриті торги відміняються у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, Замовником не відмінено відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення порушення, зокрема шляхом відміни відкритих торгів, а також не допущення в подальшому порушень вимог частини 10 статті 29 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів. Таким чином подальше проведення вказаної закупівлі є неможливим з вищевказаних причини. Враховуючи вищевикладені обставини, пропонується відмінити процедуру закупівлі на підставі пп. 2, п. 50, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
29 березня 2024 09:42
|
Електронний підпис |
29 березня 2024 09:41
|
Протокол відміни закупівлі.pdf |
Дата подання: 05 квітня 2024 11:06
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 11:26 |
Кінець періоду оскарження: | 04 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 04 травня 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В рамках оголошеної процедури закупівлі UA-2024-02-29-005480-a – Код ДК 021:2015: 14430000-4 - Випарена сіль і чистий хлорид натрію (сіль таблетована), замовником допущено порушення законодавства про публічні закупівлі, а саме: 1. Ненадання учаснику 24 годин на виправлення виявлених невідповідностей - згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником було визначено вимогу, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. Однак на тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» було накладено удосконалений (незахищений) електронний підпис, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Незважаючи на виявлену невідповідність, Замовником не було надано учаснику 24 години на усунення виявлених недоліків у тендерній пропозиції і в подальшому не було відхилену тендерну пропозицію як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, замовником порушено вимоги передбачені пп. 2, п. 44 Особливостей, що затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості). 2. Порушення визначеного законодавством строку розгляду тендерної пропозиції учасника - абзацом другим пункту 36 Особливостей передбачено, що Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. В свою чергу, відповідно пункту 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Однак, Замовником визначено учасника ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» переможцем процедури закупівлі на підставі протоколу про визначення переможця від 20.03.2024 № 138 на 7 –й робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при цьому, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель не оприлюднювалось, відповідно, продовження розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ» на строк до 20 днів не здійснювалось. Таким чином, Замовником порушено строк розгляду тендерної пропозиції, передбачений частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2, п. 36 Особливостей. Враховуючи вищевикладені обставини, у відповідності до положень пп. 2, п. 50, Особливостей Замовник зобов’язаний відмінити процедуру закупівлі, зокрема у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
23 квітня 2024 11:25
|
Електронний підпис |
22 квітня 2024 16:56
|
Протокол відміни закупівлі ПОВТОРНО.pdf |