Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пробірка типу Eppendorf; Пробірка для забору капілярної крові, 0,2 мл, ЕДТА К3, бузкова кришка, з капіляром - Код ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
13 910,00 UAH
UA-2024-02-29-004569-a ● fd9309e64150494f98097e7dc02a08cb
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
29 лютого 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05496780 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11 |
Контактна особа: |
Марина Якимчук +380444607428 knp_kmpb2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови постачання:
1. Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві протягом одного календарного дня з моменту письмового замовлення переданого поштою, електронними засобами зв’язку, інтернет.
2. Датою поставки товару є дата, коли товар був переданий у власність Покупця в місці поставки: 04074, м. Київ, вул. Мостицька, 11 до місця з підйомом товару на поверх вказаний Замовником, що підтверджується відповідними документами (товарно-транспортними накладними, актами приймання-передачі). Розвантаження товару проводиться Постачальником, в присутності представника Замовника за адресою Замовника.
3. Зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товарів у власність Покупця у місце поставки та підписання відповідних документів (товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі тощо).
4. З кожною поставкою Постачальник надає завірені копії діючих декларацій про відповідність виробів медичного призначення вимогам відповідних технічних регламентів (з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 №754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики invitro», від 02.10.2013 №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують») разом з додатками до них (за наявності), сертифікатів якості від виробника (за наявності), та інших документів, наявність яких передбачена законодавством України.
5. Строк поставки товару: терміново до 3 днів з моменту замовлення; звичайна доставка до 5 днів з моменту замовлення.
Умови оплати:
1 Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом поставки на підставі накладних та інших передбачених законодавством документів.
2. Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання накладних на отримання товару.
3. Оплата здійснюється Покупцем за рахунок власних коштів.
Розгорнути
Згорнути
1. Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві протягом одного календарного дня з моменту письмового замовлення переданого поштою, електронними засобами зв’язку, інтернет.
2. Датою поставки товару є дата, коли товар був переданий у власність Покупця в місці поставки: 04074, м. Київ, вул. Мостицька, 11 до місця з підйомом товару на поверх вказаний Замовником, що підтверджується відповідними документами (товарно-транспортними накладними, актами приймання-передачі). Розвантаження товару проводиться Постачальником, в присутності представника Замовника за адресою Замовника.
3. Зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товарів у власність Покупця у місце поставки та підписання відповідних документів (товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі тощо).
4. З кожною поставкою Постачальник надає завірені копії діючих декларацій про відповідність виробів медичного призначення вимогам відповідних технічних регламентів (з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 №754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики invitro», від 02.10.2013 №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують») разом з додатками до них (за наявності), сертифікатів якості від виробника (за наявності), та інших документів, наявність яких передбачена законодавством України.
5. Строк поставки товару: терміново до 3 днів з моменту замовлення; звичайна доставка до 5 днів з моменту замовлення.
Умови оплати:
1 Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом поставки на підставі накладних та інших передбачених законодавством документів.
2. Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання накладних на отримання товару.
3. Оплата здійснюється Покупцем за рахунок власних коштів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 штуки
Пробірка типу Eppendorf
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1000 штуки
Пробірка для забору капілярної крові, 0,2 мл, ЕДТА К3, бузкова кришка, з капіляром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
29 лютого 2024 12:39 |
Договір пробірки.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Матеріал пробірки |
Можливі значення:
|
|
Вільно від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини |
Можливі значення:
|
|
Стерильність |
Можливі значення:
|
|
Наявність застібки |
Можливі значення:
|
|
Наявність поля для нотаток |
Можливі значення:
|
|
Наявність градуювання |
Можливі значення:
|
|
Форма кришки |
Можливі значення:
|
|
Наявність кришки |
Можливі значення:
|
|
Об'єм, мл |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Наявність капіляру |
Можливі значення:
|
|
Стерильність |
Можливі значення:
|
|
Колір кришки |
Можливі значення:
|
|
Наповнювач |
Можливі значення:
|
|
Наявність наповнювача |
Можливі значення:
|
|
Об'єм, мл |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КЛІПКОВА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" |
7 300,00
UAH з ПДВ
|
7 300,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП МУЗИЧИШЕН ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
7 500,70
UAH з ПДВ
|
7 500,70
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА" |
7 800,00
UAH з ПДВ
|
7 800,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ФРІЖ ІННА ІВАНІВНА" |
9 700,00
UAH з ПДВ
|
9 700,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КЛІПКОВА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" #2385819268 |
Переможець |
7 300,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 13:05
|
Договір № 51.pdf | укладений |
11 березня 2024 13:00
|