Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

набір трубок для іригації, багаторазові
Очікувана вартість
12 931,00 UAH
UA-2024-02-29-004465-a 964e04d47db642549a02cfe55356f01e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Догару

+380484197504 mar_dog1977@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області «Центральна районна лікарня»
Код ЄДРПОУ: 26418688
Місцезнаходження: 68643, Україна , Одеська обл., Ізмаїльський р-н, с. Кам'янка, вул. Успенська, 95-А
Контактна особа: Марина Догару
+380484197504
mar_dog1977@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Набір трубок для іригації, багаторазові, 20 використань (1 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68608, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, проспект Незалежності, 141-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

29 лютого 2024 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІНТЕКС"
#37515425
Переможець 12 931,00
UAH з ПДВ
29 лютого 2024 12:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2024 08:55
додаткова угода.PDF укладений
29 березня 2024 08:54
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2024 08:53
додаткова угода.PDF зміни до договору
28 березня 2024 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в термін дії договору - до 31.03.2024
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 лютого 2024 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 12 931,00
UAH (в тому числі ПДВ 845,95 UAH)
Причини розірвання договору: скорочення терміну дії договору до 31.03.2024 р.