Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Черняк Анастасія Володимирівна 380950032630 cherniak.av@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2024 13:27 |
Початок аукціону: | 12 березня 2024 13:27 |
Очікувана вартість: | 659 847 158,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 299 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної та безумовної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 299 236,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3299236 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до ОСОБЛИВОСТЕЙ застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 ОСОБЛИВОСТЕЙ. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладення договору, передбаченого пунктом 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Виконання зобов’язань за договором забезпечується банківською гарантією у розмірі одного відсотка вiд цiни Договору. Банківська гарантія повинна бути надана в електронному вигляді з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в цій тендерній документації. Банківська гарантія оформляється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою публікації Міжнародної торгової палати №758 2010 року (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника та відповідними пунктами цього Договору; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за цим договором закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії цього договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 ОСОБЛИВОСТЕЙ; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець своєчасно не розпочав надання послуг або надає їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором підряду, стає неможливим; - договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення Переможцем умов Договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата (аванс) здійснюється на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах визначених ним. Генпідрядник для отримання авансу (попередньої оплати) надає Замовнику відповідний лист-звернення. Після прийняття рішення Замовником про надання авансу, Генпідрядник надає рахунок на оплату авансу. Замовник здійснює перерахування авансу на рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів з дати рахунку. Генпідрядник протягом строку, що визначений відповідними нормативними актами, з дня надходження коштів, як попередньої оплати, підтверджує їх використання згідно з проміжними Актами приймання виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг (форма № КБ -2в (УПВ)). Невідпрацьовані суми авансу повертаються Замовнику до закінчення терміну погашення авансу. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює щомісячні розрахунки за надані послуги з Генпідрядником протягом 30 календарних днів після підписання Актів приймання виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг (форма № КБ -2в (УПВ)) та Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг і витрат (форма № КБ-3) при наявності фінансування від головного розпорядника коштів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 12:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 12:30 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРА.docx | |
29 лютого 2024 12:30 |
Оголошення.doc | |
29 лютого 2024 12:30 |
ТД з ЕУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 22 березня 2024 14:44
Дата подання: 19 квітня 2024 13:56
Дата подання: 15 травня 2024 19:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000017 ● b19dea171dc846849275d01ed60654a2
- Статус: завершено ● Дата: 22 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 14:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-02-29-004445-a 29.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 11:32:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-29-004445-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (експертні звіти, локальні кошториси, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати копії додаткових угод № 1 та № 2 до договору № 605-24 від 31.05.2024 та надати пояснення щодо причини їх не оприлюднення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-30 14:42:50
Пояснення по моніторингу закупівлі UA-2024-02-29-004445-a послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
У відповідь на Ваш запит від 29.10.2024, керуючись частиною 5 статті 8 закону України «Про публічні закупівлі», у межах своєї компетенції надаю пояснення (інформацію та документи) про таке.
1-2. Відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) закупівля послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) відповідно до цих Особливостей, здійснена Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області (далі – Служба) на підставі наявної потреби та включена до річного плану закупівель за обрахованою очікуваною вартістю предмета закупівлі.
Після укладення договору від 31.05.2024 № 605-24 на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір) згідно зі статтею 48 Бюджетного Кодексу України реєстрація бюджетних зобов’язань по Договору здійснена в межах бюджетних асигнувань, доведених головним розпорядником коштів – Агентством відновлення та розвитку інфраструктури України (далі – головний розпорядник), та відповідно до додатку 6 «Календарний графік фінансування» до Договору.
На виконання вимог статті 22 Бюджетного кодексу України та наказу Міністерства фінансів України від 28.02.2002 № 57 «Про затвердження документів, що використовуються в процесі виконання бюджету» (зі змінами) бюджетні асигнування головним розпорядником бюджетних коштів доведені Службі, як одержувачу бюджетних коштів, за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», КЕКВ 2281 «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм», як то передбачено пунктом 1.5 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 (зі змінами), за такими документами, які використовуються в процесі виконання бюджету (зі змінами):
1) План фінансування дорожнього господарства на 2024 рік.
2) Лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік.
3) План використання бюджетних коштів на 2024 рік.
Відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753, зі змінами, (далі – Методика) та Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273, зі змінами, вартість послуг з експлуатаційного утримання доріг загального користування державного значення розраховується за дефектним актом (пункт 3.10 розділу ІІІ Методики), а договірна ціна є кошторисом вартості дорожніх послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (пункт 6.6 розділу VI Методики).
Дотримуючись принципів максимальної економії і ефективності використання бюджетних коштів, як то передбачено пунктом 2 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та керуючись пунктом 4.11 розділу IV Методики (в редакції, що діяла під час проведення відкритих торгів з особливостями, тобто зі змінами, внесеними 23.03.2023), при формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі поточні ціни на матеріальні ресурси Службою прийняті на рівні середніх цін у регіоні, що склалися під час складання інвесторської кошторисної документації, визначених на підставі бази даних цін ДП «НІРІ» (за посиланням: https://prices.nіdi.org.ua/sum/) та на підставі проведеного комісією Служби моніторингу (аналізу) ринкових цін (протокол засідання комісії № 18 від 22.02.2024).
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю про таке.
Згідно п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
«оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Відтак, відповідальною особою Служби, 01.03.2024 розміщено на власному вебсайті таку інформацію за посиланням: https://zp.restoration.gov.ua/diialnist/7230/59564.html.
3. Пунктом 19 Особливостей передбачені випадки, коли у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
У зв’язку з тим, що додатковими угодами № 1 та № 2 до Договору не вносилися зміни до істотних умов Договору, передбачені пунктом 19 Особливостей, зазначені додаткові угоди не оприлюднювалися (копії додаються).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-04 16:58:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-29-004445-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
Надайте інформацію та відповідні документи, щодо обґрунтування внесення змін до договору від 31.05.2024 № 605-24, шляхом укладання додаткової угоди від 01.07.2024 № 1, позаяк в складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «АМСТРУД» надав довідку про те, що не планує залучати суб’єктів господарювання як субпідрядника/співвиконавця до надання послуг в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-06 12:49:01
Пояснення на запит від 04.11.2024 щодо залучення Генпідрядником – ТОВ «АМСТРУД» субпідрядних організацій в процесі виконання договору від 31.05.2024 № 605-24 на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Тендерна документація за ідентифікатором закупівлі UA-2024-02-29-004445-а Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Тендерна документація) сформована уповноваженою особою Замовника відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
У складі Тендерної документації в додатку № 4 міститься проєкт договору, який є невід’ємною частиною Тендерної документації, на закупівлю вищезазначених послуг, яким передбачена можливість залучення субпідрядних організацій і порядок такого залучення в процесі виконання договору, зокрема:
«1.1. Генпідрядник зобов'язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або з залученням субпідрядних організацій надати Замовнику послуги, зазначені у пункті 1.2, а Замовник - прийняти і оплатити такі послуги.
1.2. Найменування послуг: послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі - послуги).
6.4.4. Інші права:
Генпідрядник має право залучати для надання послуг Субпідрядників за погодженням із Замовником у порядку встановленому чинним законодавством. Укладання субпідрядних договорів не створює будь-яких правових відносин між Замовником і Субпідрядниками. Субпідрядник має обов’язково виконувати п 1.2 цього договору та несе відповідальність, згідно Розділу 7 цього договору.
Субпідрядники, що залучаються до надання послуг, повинні відповідати таким вимогам:
- наявність ліцензії (дозволу) на надання послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на цей вид діяльності передбачено законодавством;
- наявність ресурсів (матеріальних, технічних, фінансових), які забезпечують якісне та своєчасне виконання договору підряду;
- наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Документи, що підтверджують відповідність Субпідрядника вищезазначеним вимогам подаються Замовнику Генпідрядником одночасно із зверненням стосовно погодження залучення Субпідрядника, а саме:
- копія ліцензії (дозволу) Субпідрядника на надання послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на цей вид діяльності передбачено законодавством;
- копія інформаційної довідки Субпідрядника про наявність необхідного обладнання для надання послуг відповідно до технології надання послуг, вимог технічної специфікації, а також з дотриманням діючих норм і правил надання послуг;
- копія інформаційної довідки Субпідрядника про наявність кваліфікованих працівників для надання послуг;
- копія довідки Субпідрядника про надання аналогічних послуг протягом 2020- 2023 років із зазначенням обсягів та замовника (повне найменування підприємства) цих послуг.
У зверненні стосовно погодження Субпідрядника Генпідрядник обов’язково зазначає інформацію щодо виду та вартості послуг у відсотках по відношенню до вартості договору, які доручаються Субпідряднику.
Перелік Субпідрядників, визначений між Сторонами в Додатку 3 до цього Договору, може змінюватися та уточнюватися в процесі виконання зобов’язань.».
Отже, Тендерною документацією не вимагалося виконання Послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них тільки власними силами Генпідрядника, а й з можливістю залучення субпідрядних організацій.
Відтак, договір укладено Сторонами відповідно до тендерних пропозицій учасника ТОВ «АМСТРУД», а вже при виконанні договору Сторони діють відповідно до умов договору, при цьому додатковою угодою № 1 ДУ/605-24 від 01.07.2024 істотні умови договору не змінені.
Слід зауважити, що в процесі реалізації договору можуть виникнути різні обставини, які зумовлюють необхідність залучення Генпідрядником субпідрядних організацій при виконанні умов договору.
Підсумовуюче сказане, зазначаю, що тендерна пропозиція учасника – ТОВ «АМСТРУД» відповідає умовам Тендерної документації, договір укладений Сторонами відповідно до тендерних пропозицій учасника та норм законодавства і нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель, Бюджетного, Цивільного та Господарського кодексів України. Виконання договору здійснюється Сторонами відповідно до умов договору та норм законодавства і нормативно-правових актів України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-08 16:40:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-29-004445-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 8 до тендерної документації ціна тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірна ціна) повинна розраховуватися відповідно доМетодики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, яка затверджена наказом Міністерством інфраструктури України від 07.10.2022 №753, зі змінами, (далі –Методика).
Відповідно до пункту 6.2 розділу VI для визначення ціни тендерних пропозицій Замовник повинен надати, зокрема, перелік основних матеріальних ресурсів, із зазначенням вагового коефіцієнта кожного ресурсу та зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць з урахуванням ПДВ та без врахування транспортної складової, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовник зазначив перелік основних матеріальних ресурсів та ціни з урахуванням ПДВ та транспортної складової, з посиланням на протокол № 18 від 22.02.2024 засідання комісії з моніторингу (аналізу) ринку будівельних матеріалів, конструкцій та обладнання для інвесторської проектно-кошторисної документації.
Враховуючи зазначене, надайте пояснення щодо включення до ціни матеріальних ресурсів транспортної складової та надайте протокол № 18 від 22.02.2024 засідання комісії з моніторингу (аналізу) ринку будівельних матеріалів, конструкцій та обладнання для інвесторської проектно-кошторисної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-13 11:28:08
Пояснення на запит від 08.11.2024 щодо включення до ціни матеріальних ресурсів транспортної складової при оголошенні відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором закупівлі UA-2024-02-29-004445-а Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Запорізькій області в межах підконтрольних територій України та штучних споруд на них (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Замовник зазначив Перелік основних матеріальних ресурсів з цінами з урахуванням ПДВ та транспортної складової, так як згідно з нормативно-правовим актом - Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, яка затверджена наказом Міністерством інфраструктури України від 07.10.2022 № 753, зі змінами, внесеними від 25.11.2022 № 887 і від 23.06.2023 № 538, (далі – Методика) абзац п’ятий пункту 6.2 розділу IV Методики на момент оголошення відкритих торгів з особливостями (29 лютого 2024 року) чинний у такій редакції:
«перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості дорожніх робіт та послуг (очікуваної вартості) із зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, за формою, наведеною в додатку 28 до цієї Методики.».
За редакцією Додатку 28 Методики, чинною на дату оголошення відкритих торгів з особливостями, назва колонки 5 цього Додатку викладена у такій редакції:
«Ціна з урахуванням ПДВ та транспортної складової, грн».
Отже, уповноважена особа процедури закупівлі та профільні фахівці Замовника, що є відповідальними за повноту та достовірність інформації, наданої в межах своєї компетенції в документах, необхідних для формування Тендерної документації, неухильно дотримувалися Законів України та нормативно-правових актів, що діяли на час проведення конкурентної процедури закупівлі.
2. На Вашу вимогу від 08.11.2024 надаю сканкопію Протоколу № 18 від 22.02.2024 засідання комісії з моніторингу (аналізу) ринку будівельних матеріалів, конструкцій та обладнання для інвесторської проектно-кошторисної документації.
Окрім цього, зазначаю, що у Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області розроблено Порядок здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси, затверджений наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області від 07.02.2024 № 27 (далі – Порядок).
Цей Порядок створений на виконання вимог пункту 4.11 Методики. На час проведення відкритих торгів з особливостями на вищезазначені послуги, пунктом 3.3 Порядку передбачено, що під час встановлення обґрунтованості рівня цін на матеріальні ресурси обов’язково враховуються транспорті витрати. Для визначення об’єктивного розміру транспортних витрат використовуються різні джерела інформації, зокрема: комерційні пропозиції або інша інформація, надана виробниками та/або постачальниками матеріальних ресурсів, та/або надавачами послуг по перевезенню вантажів; бази даних цін; усереднені показники провізної плати, визначені базовими організаціями з ціноутворення Мінінфраструктури; інші відкриті джерела інформації.
Також пунктом 5.1 Порядку зазначено, що результатом аналізу цін на матеріальні ресурси є відображення знайдених за результатами аналізу відповідних джерел, розрахунок середньої поточної ціни на відповідний матеріальний ресурс із урахуванням транспортних витрат, а також заготівельно-складських витрат, розрахованих відповідно до вимог Методики, визначення обґрунтованої ціни у встановлених цим Порядком значеннях на кожний відповідний ресурс. Вартість витрат на транспортування матеріальних ресурсів та вартість заготівельно-складських витрат обчислюється методами, встановленими пунктами 4.12-4.13 Методики.
Відтак, для формування Переліку основних матеріальних ресурсів ціна (колонка 5) на відповідний матеріальний ресурс розраховувалася згідно Протоколу № 18 від 22.02.2024 засідання комісії з моніторингу (аналізу) ринку будівельних матеріалів, конструкцій та обладнання для інвесторської проектно-кошторисної документації за формулою:
Ц = К12-К10 х 1,2 (ПДВ),
де:
К12 – обґрунтована поточна ціна на матеріальний ресурс;
К10 – заготівельно-складські витрати.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2024 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМСТРУД" |
635 000 000,00
UAH з ПДВ
|
520 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
607 000 000,00
UAH з ПДВ
|
569 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
644 847 158,00
UAH з ПДВ
|
630 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
640 052 000,00
UAH з ПДВ
|
640 052 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМСТРУД" #39865269 |
Рішення скасоване |
520 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 15:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2024 16:35
|
ТОВ "АМСТРУД" #39865269 |
Рішення скасоване |
520 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 10:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 15:05
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Рішення скасоване |
569 999 998,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 10:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 13:26
|
ТОВ "АМСТРУД" #39865269 |
Переможець |
520 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2024 16:18
|
7 ду 605-24.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 16:18
|
повідомлення ду 7.doc | зміни до договору |
06 листопада 2024 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 12:15
|
6 ду 605-24.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 12:14
|
повідомлення ду 6.doc | зміни до договору |
31 жовтня 2024 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2024 08:47
|
5 ДУ 605-24.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2024 08:46
|
повідомлення ду 5.doc | зміни до договору |
16 вересня 2024 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2024 14:18
|
повідомлення ду 4.doc | зміни до договору |
12 вересня 2024 14:17
|
4 ДУ 605-24.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2024 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2024 10:35
|
3 ДУ 605-24.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2024 10:34
|
повідомлення ду 3.doc | зміни до договору |
09 вересня 2024 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 14:52
|
договір №605-24.pdf | укладений |
03 червня 2024 14:52
|
Гарантія виконання 38398-1.pdf | укладений |
03 червня 2024 14:52
|
Гарантія виконання 38398 (2).pdf | укладений |
03 червня 2024 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі Плану фінансування дорожнього господарства у 2024 році за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» за рахунок спеціального фонду державного бюджету (без врахування залишку запозичень), затвердженого 01.08.2024 року, по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області, внести зміни до Додатку № 6 «Календарний графік фінансування» до Договору № 605-24 від «31» травня 2024 року і викласти його у редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 605-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 ДУ/605-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.На підставі Плану фінансування дорожнього господарства у 2024 році за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» за рахунок спеціального фонду державного бюджету (без врахування залишку запозичень), затвердженого 09.09.2024 року, по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області, внести зміни до Додатку № 6 «Календарний графік фінансування» до Договору № 605-24 від «31» травня 2024 року і викласти його у редакції, що додається. 2.Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3.Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 605-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 ДУ 605-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.На підставі Плану фінансування дорожнього господарства у 2024 році за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» за рахунок спеціального фонду державного бюджету (без врахування залишку запозичень), затвердженого 09.09.2024 року, по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області, внести зміни до Додатку № 6 «Календарний графік фінансування» до Договору № 605-24 від «31» травня 2024 року і викласти його у редакції, що додається. 2.Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3.Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 605-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5ДУ 605-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі Плану фінансування дорожнього господарства у 2024 році за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» за рахунок спеціального фонду державного бюджету (без врахування залишку запозичень), затвердженого 09.09.2024 року, по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області, внести зміни до Додатку № 6 «Календарний графік фінансування» до Договору № 605-24 від «31» травня 2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 605-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 ДУ/605-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі Плану фінансування дорожнього господарства у 2024 році за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» за рахунок спеціального фонду державного бюджету (без врахування залишку запозичень), затвердженого 09.09.2024 року, по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області, внести зміни до Додатку № 6 «Календарний графік фінансування» до Договору № 605-24 від «31» травня 2024 року і викласти його у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 605-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 ДУ/605-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |