Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території в належному стані
Очікувана вартість
955 000,00 UAH
UA-2024-02-29-004226-a ● e4c24d35b78e4fc2b8be9b14a9322613
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БЮРО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 44168316 |
Вебсайт: | https://esbu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Шолуденка, 31 |
Контактна особа: |
Віталій Майстренко +380976062074 v.maistrenko@esbu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 березня 2024 12:22 |
Початок аукціону: | 08 березня 2024 12:22 |
Очікувана вартість: | 955 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території в належному стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за кожний місяць на підставі актів приймання – передачі наданих Послуг (далі – Акт) та розрахунків до нього протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Акта уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 12:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 12:16 |
Тендерна документація за Особливостями експлутаційні послуги 29-02-2024.docx | |
29 лютого 2024 12:16 |
Проєкт договору 29-02-2024 прибирання з правками.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 29 лютого 2024 17:26
Дата відповіді: 01 березня 2024 12:35
Добрий день !
Шановний Замовнику , підсткажіть будь ласка ,Згідно Додатку 2 послуги :
2. Послуги з обслуговування електрозабезпечення
3. Обслуговування теплового пункту:
4. Обслуговування системи централізованого водопостачання та водовідведення в адміністративній будівлі
5. Забезпечення в технічно справному стані системи мережі та обладнання електрозабезпечення, теплозабезпечення, водопостачання, водовідведення та забезпечення технічного стану адміністративного будинку,
Періодичність надання послуг яких вказано як "Заявка Замовника" чи буде оплачуватися додатково чи входити в загальну вартість послуги ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Дякуємо за запитання та звертаємо увагу, що Додатком № 4 до тендерної документації передбачено форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій зазначено, що Учасник визначає загальну вартість тендерної пропозиції, яка складається із не більше 75 % вартості послуг з очищення і утримання адміністративних приміщень, а також прилеглої / прибудинкової території об’єкту та не більше 25 % вартості інших послуг, які виникають в процесі їх надання.
Відповідно, послуги що будуть надаватися Виконавцем за Заявками Замовника входять в загальну вартість послуг / ціну договору та будуть оплачуватися (за цінами наданим учасником у складі пропозиції) окремо на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг, який Виконавець надає Замовнику щомісячно до 10 числа місяця, наступного за місяцем, у якому надані Послуги, а у грудні – до 20 числа.
Відповідно, послуги що будуть надаватися Виконавцем за Заявками Замовника входять в загальну вартість послуг / ціну договору та будуть оплачуватися (за цінами наданим учасником у складі пропозиції) окремо на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг, який Виконавець надає Замовнику щомісячно до 10 числа місяця, наступного за місяцем, у якому надані Послуги, а у грудні – до 20 числа.
уточнення
Дата подання: 29 лютого 2024 17:31
Дата відповіді: 01 березня 2024 12:49
Шановний Замовнику !
Уточніть будь ласка забезпечувати паперовими рушниками , накладками для унітазу портібно Виконавцю ?
Дякуємо !
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Дякуємо за запитання та звертаємо увагу, що першим розділом Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що послуги з прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території БЕБ повинні включати забезпечення санітарних приміщень засобами гігієни (туалетний папір, паперові рушники, рідке мило, миючі засоби, освіжувач повітря, антисептичними засобами, тощо).
В той же час підпунктом 5.4. пункту 5 проєкту договору про закупівлю послуг за державні кошти (ДОДАТОК 3 до тендерної документації) визначено, що Послуги надаються Виконавцем власними силами з використанням необхідного інвентарного обладнання, миючих засобів тощо. У вартість наданих послуг входить вартість витратних матеріалів, що можуть бути понесені під час їх виконання.
Враховуючи викладена та з метою забезпечення надання Замовнику послуг, якість яких відповідає вимогам, установленим до даного виду послуг, Виконавець зобов’язаний забезпечити санітарні приміщень мінімальними засобами гігієни, які зазначені вище.
В той же час підпунктом 5.4. пункту 5 проєкту договору про закупівлю послуг за державні кошти (ДОДАТОК 3 до тендерної документації) визначено, що Послуги надаються Виконавцем власними силами з використанням необхідного інвентарного обладнання, миючих засобів тощо. У вартість наданих послуг входить вартість витратних матеріалів, що можуть бути понесені під час їх виконання.
Враховуючи викладена та з метою забезпечення надання Замовнику послуг, якість яких відповідає вимогам, установленим до даного виду послуг, Виконавець зобов’язаний забезпечити санітарні приміщень мінімальними засобами гігієни, які зазначені вище.
Щодо технічного
Дата подання: 04 березня 2024 19:48
Дата відповіді: 05 березня 2024 16:42
Добрий вечір! Шановний Замовнику , підскажіть будь ласка,чи треба завантажувати Додаток2 (Технічне) разом з калькуляцією за доп.послуги?
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Дякуємо за запитання та звертаємо увагу, що Додатком № 2 до тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також орієнтовний перелік послуг, які будуть надаватися під час виконання договору за заявками Замовника.
При цьому, Тендерна документація не містить додаткових вимог щодо подання Учасником в складі тендерної пропозиції заповненого Додатку № 2 до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
При цьому, Тендерна документація не містить додаткових вимог щодо подання Учасником в складі тендерної пропозиції заповненого Додатку № 2 до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2024 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
870 631,74
UAH з ПДВ
|
870 631,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
916 785,00
UAH з ПДВ
|
916 785,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
954 000,00
UAH з ПДВ
|
954 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2789403470 |
Переможець |
870 631,74
UAH з ПДВ
|
13 березня 2024 17:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2024 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 12:56
|
Договір №44-2024 від 22-03-2024.pdf | укладений |
22 березня 2024 12:52
|