Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засіб миючий для посуду
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2024-02-29-004097-a ● acf75ceddaa64dfd9328cfa3a8a6c286
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина Т0930 |
Код ЄДРПОУ: | 26632233 |
Місцезнаходження: | 09321, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, - |
Контактна особа: |
Дмитро Шелагін +380987233044 zakupkit0930@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 15:30 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2166 літр
Засіб миючий для посуду.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 39832000-3 — Засоби для миття посуду
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 16:17 |
Оголошення_миюче.docx |
05 березня 2024 16:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
05 березня 2024 16:17 |
Оголошення_миюче.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 01 березня 2024 13:57
Дата відповіді: 01 березня 2024 16:53
Доброго дня, шановний замовник. В вашій тендерній пропозиції зазначено, що рідкий концентрований миючий засіб відповідає стандартам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Але ДСТУ ISO 22000:2019
(ISO 22000:2018, IDT) відноситься до системи керування безпечністю харчових продуктів. Миючій зась це не харчовий продукт. Просимо прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження. Внесемо зміну в документацію
Дискримінаційні вимоги до висновку ДСЕЕ
Дата подання: 02 березня 2024 13:38
Дата відповіді: 04 березня 2024 10:09
Шановний Замовнику! Вами в технічних вимогах (таблиця, додаток 2) зазначено таке:
"Медичні критерії безпеки/показники за результатами експертної оцінки підтверджені Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи: гостра пероральна токсичність – 4 кл. небезпеки , перкутанна токсичность - 4 кл. небезпеки, відсутність шкірно –подразнювальної , шкірно-резорбтивної та алергенної активності , Індекс хронічної токсичності при введенні у шлунок – 0 балів".
Незрозуміло, чому вибрані саме такі медичні критерії і чи не буде невідповідність заявленим в ТД критеріям бути підставою для відхилення пропозицій потенційних учасників закупівлі? Уже сама наявність висновку ДСЕЕ (з відповідним внесенням його в реєстр висновків ДСЕЕ) і є підтвердженням відповідності запропонованої продукції (об'єкта експертизи) вимогам діючого санітарного законодавства України та, зокрема, встановленим медичним критеріям безпеки/показникам навіть, якщо вони відрізняються від тих, про які згадується в технічних вимогах.
Враховуючи викладене вище, просимо прибрати дискримінаційні вимоги щодо медичних критеріїв безпеки/показників, які повинні бути підтверджені висновком ДСЕЕ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше питання, повідомляєм, що тендерна документація відповідає пункту 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" : тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Забороняється введення в обіг фальсифікованої продукції.
Враховуючі викладене, зазначені вимоги відповідають положенням чинного законодавства України, та не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло учасників, не порушують їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим будь-яких змін в Оголошення згідно зазначеного питання внесено не буде.
Враховуючі викладене, зазначені вимоги відповідають положенням чинного законодавства України, та не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло учасників, не порушують їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим будь-яких змін в Оголошення згідно зазначеного питання внесено не буде.
Технічні характеристики
Дата подання: 02 березня 2024 13:51
Дата відповіді: 04 березня 2024 18:50
Доброго дня, незрозуміло, що означає вираз "Миючий засіб відносно еталону 110%"? Можливо ви мали на увазі "Мийна здатність відносно еталону"? Такий показник існує і визначається за СОУ МПП 71.100-210. Виправте цю описку, будь-ласка
Відповідь: Дякую за зауваження. Внесемо зміни в тендерну документацію
Медичні критерії у висновку ДСЕЕ
Дата подання: 04 березня 2024 15:01
Дата відповіді: 05 березня 2024 11:27
Доброго дня! Якщо у висновку ДСЕЕ підтверджені інші медичні критерії безпеки/показники, ніж ті, які зазначені Вами в додатку 2 ТД - "...гостра пероральна токсичність – 4 кл. небезпеки , перкутанна токсичность - 4 кл. небезпеки, відсутність шкірно –подразнювальної , шкірно-резорбтивної та алергенної активності , Індекс хронічної токсичності при введенні у шлунок – 0 балів", то чи не буде це розцінено, як невідповідність технічним вимогам в частині висновку ДСЕЕ? Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше питання, повідомляєм, Експертна оцінка продукції дає можливість Замовнику розуміти якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним характеристикам, прописаних в Тендерній документації. Замовник має право бути впевненим, що предмет закупівлі повністю співпадає з його технічними та якісними вимогами. Надані вимоги - це гарантія замовника, що він отримає якісний товар. Замовнику необхідно переконатись, що предмет закупівлі відповідає всім зазначеним вимогам та є безпечним у користуванні для людей, тому у гігієнічному висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність товару, що постачаються повинно бути вказано те, що прописано в додатку 2 до тендерної документації.
Інформуємо Вас, що замовник ні в якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників даної закупівлі
Інформуємо Вас, що замовник ні в якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників даної закупівлі
Надання висновків ДСЕЕ є незаконною вимогою!
Дата подання: 06 березня 2024 20:55
Дата відповіді: 07 березня 2024 15:10
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить вимогу, що суперечить чинному законодавству України про публічні закупівлі.
Додатком 2 до тендерної документації кількаразово встановлено вимогу надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та, зокрема, вимагається підтвердження ними медичних критеріїв безпеки/показників, сукупність яких однозначно свідчить про те, продукцію якого саме виробника планує придбати Замовник, адже саме в такий спосіб, шляхом списування з потрібних висновків конкретної сукупності інформації, найчастіше раніше прописувалися дискримінаційні технічні вимоги до предмета закупівлі.
Разом з тим, наразі така методика вже півроку як застаріла, адже дана вимога тендерної документації тепер порушує чинне законодавство України в частині надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ).
З 01 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким й було врегульоване проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків, втратив чинність.
Серед іншого, з 01.10.2023 припинено видачу висновків ДСЕЕ Держпродспоживслужбою України, яка раніше їх й видавала. Тобто отримати висновки ДСЕЕ під вимоги Замовника вже неможливо, навіть не через обмеженість строку надання тендерних пропозицій, а взагалі.
Таким чином, вимога підтвердити будь-які характеристики товару або просто навіть надавати висновки ДСЕЕ є незаконною, щодо чого вже склалася усталена практика Комісії АМКУ.
Просимо виключити зазначену вимогу з тендерної документації, адже результат розгляду цього запитання цікаво побачити багатьом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше питання, повідомляєм, що тендерна документація відповідає пункту 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" : тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Забороняється введення в обіг фальсифікованої продукції.
Враховуючі викладене, зазначені вимоги відповідають положенням чинного законодавства України, та не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло учасників, не порушують їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим будь-яких змін в Оголошення згідно зазначеного питання внесено не буде.
Враховуючі викладене, зазначені вимоги відповідають положенням чинного законодавства України, та не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло учасників, не порушують їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим будь-яких змін в Оголошення згідно зазначеного питання внесено не буде.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ЛІНІЯ 1" |
102 581,76
UAH з ПДВ
|
102 581,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕНАТ РИТЕЙЛ ГРУП" |
117 873,72
UAH з ПДВ
|
117 873,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІММА-АСПЕКТ |
123 462,00
UAH з ПДВ
|
123 462,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ЛІНІЯ 1" #30728887 |
Відхилено |
102 581,76
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 11:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2024 09:21
|
ТОВ "СЕНАТ РИТЕЙЛ ГРУП" #40495467 |
Відхилено |
117 873,72
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 11:21
|
|
ТОВ ІММА-АСПЕКТ #34895807 |
Переможець |
123 462,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2025 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 16:56
|
Дог 65 123462.pdf | укладений |
22 березня 2024 16:52
|