Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засіб миючий для посуду
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2024-02-29-004097-a acf75ceddaa64dfd9328cfa3a8a6c286
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Шелагін

+380987233044 zakupkit0930@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина Т0930
Код ЄДРПОУ: 26632233
Місцезнаходження: 09321, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, -
Контактна особа: Дмитро Шелагін
+380987233044
zakupkit0930@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 лютого 2024 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 11 березня 2024 15:30
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2166 літр
Засіб миючий для посуду.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2024
ДК 021:2015: 39832000-3 — Засоби для миття посуду

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2024 16:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2024 16:17
Оголошення_миюче.docx
05 березня 2024 16:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2024 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 березня 2024 18:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 березня 2024 16:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 лютого 2024 12:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2024 16:17
Оголошення_миюче.docx
05 березня 2024 15:41
Оголошення_миюче.docx
04 березня 2024 18:54
Оголошення_миюче.docx
01 березня 2024 16:54
Оголошення_миюче.docx
29 лютого 2024 12:08
Оголошення_миюче.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 01 березня 2024 13:57
Дата відповіді: 01 березня 2024 16:53
Доброго дня, шановний замовник. В вашій тендерній пропозиції зазначено, що рідкий концентрований миючий засіб відповідає стандартам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Але ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) відноситься до системи керування безпечністю харчових продуктів. Миючій зась це не харчовий продукт. Просимо прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження. Внесемо зміну в документацію
Дискримінаційні вимоги до висновку ДСЕЕ
Дата подання: 02 березня 2024 13:38
Дата відповіді: 04 березня 2024 10:09
Шановний Замовнику! Вами в технічних вимогах (таблиця, додаток 2) зазначено таке: "Медичні критерії безпеки/показники за результатами експертної оцінки підтверджені Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи: гостра пероральна токсичність – 4 кл. небезпеки , перкутанна токсичность - 4 кл. небезпеки, відсутність шкірно –подразнювальної , шкірно-резорбтивної та алергенної активності , Індекс хронічної токсичності при введенні у шлунок – 0 балів". Незрозуміло, чому вибрані саме такі медичні критерії і чи не буде невідповідність заявленим в ТД критеріям бути підставою для відхилення пропозицій потенційних учасників закупівлі? Уже сама наявність висновку ДСЕЕ (з відповідним внесенням його в реєстр висновків ДСЕЕ) і є підтвердженням відповідності запропонованої продукції (об'єкта експертизи) вимогам діючого санітарного законодавства України та, зокрема, встановленим медичним критеріям безпеки/показникам навіть, якщо вони відрізняються від тих, про які згадується в технічних вимогах. Враховуючи викладене вище, просимо прибрати дискримінаційні вимоги щодо медичних критеріїв безпеки/показників, які повинні бути підтверджені висновком ДСЕЕ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше питання, повідомляєм, що тендерна документація відповідає пункту 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" : тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Забороняється введення в обіг фальсифікованої продукції.
Враховуючі викладене, зазначені вимоги відповідають положенням чинного законодавства України, та не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло учасників, не порушують їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим будь-яких змін в Оголошення згідно зазначеного питання внесено не буде.
Технічні характеристики
Дата подання: 02 березня 2024 13:51
Дата відповіді: 04 березня 2024 18:50
Доброго дня, незрозуміло, що означає вираз "Миючий засіб відносно еталону 110%"? Можливо ви мали на увазі "Мийна здатність відносно еталону"? Такий показник існує і визначається за СОУ МПП 71.100-210. Виправте цю описку, будь-ласка
Відповідь: Дякую за зауваження. Внесемо зміни в тендерну документацію
Медичні критерії у висновку ДСЕЕ
Дата подання: 04 березня 2024 15:01
Дата відповіді: 05 березня 2024 11:27
Доброго дня! Якщо у висновку ДСЕЕ підтверджені інші медичні критерії безпеки/показники, ніж ті, які зазначені Вами в додатку 2 ТД - "...гостра пероральна токсичність – 4 кл. небезпеки , перкутанна токсичность - 4 кл. небезпеки, відсутність шкірно –подразнювальної , шкірно-резорбтивної та алергенної активності , Індекс хронічної токсичності при введенні у шлунок – 0 балів", то чи не буде це розцінено, як невідповідність технічним вимогам в частині висновку ДСЕЕ? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше питання, повідомляєм, Експертна оцінка продукції дає можливість Замовнику розуміти якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним характеристикам, прописаних в Тендерній документації. Замовник має право бути впевненим, що предмет закупівлі повністю співпадає з його технічними та якісними вимогами. Надані вимоги - це гарантія замовника, що він отримає якісний товар. Замовнику необхідно переконатись, що предмет закупівлі відповідає всім зазначеним вимогам та є безпечним у користуванні для людей, тому у гігієнічному висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність товару, що постачаються повинно бути вказано те, що прописано в додатку 2 до тендерної документації.
Інформуємо Вас, що замовник ні в якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників даної закупівлі
Надання висновків ДСЕЕ є незаконною вимогою!
Дата подання: 06 березня 2024 20:55
Дата відповіді: 07 березня 2024 15:10
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить вимогу, що суперечить чинному законодавству України про публічні закупівлі. Додатком 2 до тендерної документації кількаразово встановлено вимогу надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та, зокрема, вимагається підтвердження ними медичних критеріїв безпеки/показників, сукупність яких однозначно свідчить про те, продукцію якого саме виробника планує придбати Замовник, адже саме в такий спосіб, шляхом списування з потрібних висновків конкретної сукупності інформації, найчастіше раніше прописувалися дискримінаційні технічні вимоги до предмета закупівлі. Разом з тим, наразі така методика вже півроку як застаріла, адже дана вимога тендерної документації тепер порушує чинне законодавство України в частині надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ). З 01 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким й було врегульоване проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків, втратив чинність. Серед іншого, з 01.10.2023 припинено видачу висновків ДСЕЕ Держпродспоживслужбою України, яка раніше їх й видавала. Тобто отримати висновки ДСЕЕ під вимоги Замовника вже неможливо, навіть не через обмеженість строку надання тендерних пропозицій, а взагалі. Таким чином, вимога підтвердити будь-які характеристики товару або просто навіть надавати висновки ДСЕЕ є незаконною, щодо чого вже склалася усталена практика Комісії АМКУ. Просимо виключити зазначену вимогу з тендерної документації, адже результат розгляду цього запитання цікаво побачити багатьом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше питання, повідомляєм, що тендерна документація відповідає пункту 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" : тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Забороняється введення в обіг фальсифікованої продукції.
Враховуючі викладене, зазначені вимоги відповідають положенням чинного законодавства України, та не є дискримінаційними, оскільки не обмежують коло учасників, не порушують їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим будь-яких змін в Оголошення згідно зазначеного питання внесено не буде.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2024 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ЛІНІЯ 1" 102 581,76
UAH з ПДВ
102 581,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕНАТ РИТЕЙЛ ГРУП" 117 873,72
UAH з ПДВ
117 873,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІММА-АСПЕКТ 123 462,00
UAH з ПДВ
123 462,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2024 17:40
Електронний підпис
14 березня 2024 17:40
Сертифікат ІSО 9001_2015.jpg.p7s
14 березня 2024 17:40
Сертифікат ISO 14001.jpg.p7s
14 березня 2024 17:40
Сертифікат ISO 9001.jpg.p7s
14 березня 2024 17:38
Електронний підпис
14 березня 2024 17:33
Сертифікат ІSО 9001_2015.jpg
14 березня 2024 17:33
Сертифікат ISO 14001.jpg
14 березня 2024 17:33
Сертифікат ISO 9001.jpg
09 березня 2024 13:51
Електронний підпис
09 березня 2024 13:51
Електронний підпис
09 березня 2024 13:24
Довідка.pdf.p7s
09 березня 2024 13:24
Гарантійний лист.pdf.p7s
09 березня 2024 13:24
Відомості про учасника.pdf
09 березня 2024 13:24
scanned_document20240308-103743-003.jpg.p7s
09 березня 2024 13:24
Виписка ТОВ.pdf
09 березня 2024 13:24
Лист-гарантія поставка.pdf
09 березня 2024 13:24
Довіреність 226.pdf.p7s
09 березня 2024 13:24
Технічна специфікація.pdf
09 березня 2024 13:24
scanned_document20240308-103743-002.jpg.p7s
09 березня 2024 13:24
scanned_document20240308-103743-003.jpg
09 березня 2024 13:24
Довідка.pdf
09 березня 2024 13:24
Лист-згода договір.pdf
09 березня 2024 13:24
scanned_document20240308-103743-002.jpg
09 березня 2024 13:24
Довіреність 226.pdf
09 березня 2024 13:24
scanned_document20240308-103743-001.jpg.p7s
09 березня 2024 13:24
Виписка ТОВ.pdf.p7s
09 березня 2024 13:24
Лист-згода договір.pdf.p7s
09 березня 2024 13:24
2. Код доступу (31.03.2021) (4).pdf
09 березня 2024 13:24
Гарантійний лист.pdf
09 березня 2024 13:24
scanned_document20240308-103743-001.jpg
09 березня 2024 13:24
Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 березня 2024 13:24
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 березня 2024 12:58
Електронний підпис
07 березня 2024 12:58
Електронний підпис
07 березня 2024 12:42
Специфікація.pdf.p7s
07 березня 2024 12:42
Цінова пропозиція.pdf.p7s
07 березня 2024 12:42
Довідка.pdf.p7s
07 березня 2024 12:42
Гарантійний лист.pdf.p7s
07 березня 2024 12:42
Статут .PDF.p7s
07 березня 2024 12:42
Документи качества.pdf.p7s
07 березня 2024 12:42
Технічні вимоги.pdf.p7s

Публічні документи

09 березня 2024 14:36
Електронний підпис
09 березня 2024 14:33
ISO 14001 ІММА-АСПЕКТ від 2023.pdf
09 березня 2024 14:33
Витяг з МВС.rar
09 березня 2024 14:33
Зірка 2023.pdf
09 березня 2024 14:33
Свідоцтво лео.PDF
09 березня 2024 14:33
ДСТУ ісо 9001-2018.PDF
09 березня 2024 14:33
Паспорт якості.pdf
09 березня 2024 14:33
ДСТУ ісо 9001-2015.PDF
09 березня 2024 14:33
ДСТУ ісо 1401.PDF
09 березня 2024 14:33
Висновок СЕЕ АЛЬЯНС.pdf
09 березня 2024 14:33
ISO 9001 ІММА-АСПЕКТ від 2023.pdf
09 березня 2024 14:33
Лист Гарантія поставки.pdf
09 березня 2024 14:33
Установчі. Код доступу.pdf
09 березня 2024 14:33
Цінова пропозиція.pdf
09 березня 2024 14:33
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ЛІНІЯ 1"

ТОВ "СЕНАТ РИТЕЙЛ ГРУП"

ТОВ ІММА-АСПЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ЛІНІЯ 1"
#30728887
Відхилено 102 581,76
UAH з ПДВ
15 березня 2024 11:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2024 09:21
ТОВ "СЕНАТ РИТЕЙЛ ГРУП"
#40495467
Відхилено 117 873,72
UAH з ПДВ
18 березня 2024 11:21
ТОВ ІММА-АСПЕКТ
#34895807
Переможець 123 462,00
UAH з ПДВ
18 березня 2024 15:05

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 3 Додатку 2 до Оголошення вимагалося надати Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно надання послуг щодо зберігання та транспортування, оптової та роздрібної торгівлі товарами та Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно надання послуг щодо зберігання та транспортування, оптової та роздрібної торгівлі товарам. Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: − Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно надання послуг щодо зберігання та транспортування, оптової та роздрібної торгівлі товарами. − Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно надання послуг щодо зберігання та транспортування, оптової та роздрібної торгівлі товарами

Документи

15 березня 2024 11:50
Електронний підпис

Документи

18 березня 2024 11:21
Електронний підпис

Документи

18 березня 2024 15:05
Електронний підпис
18 березня 2024 15:03
Протокол 170 (миюче).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2024 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІММА-АСПЕКТ
#34895807
123 462,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2024 15:05
Електронний підпис
18 березня 2024 15:03
Протокол 170 (миюче).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2025 15:05
Електронний підпис укладений
22 березня 2024 16:56
Дог 65 123462.pdf укладений
22 березня 2024 16:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 123 462,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 577,00 UAH)