Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:75250000 – 3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації)
Очікувана вартість
835 986,00 UAH
UA-2024-02-29-002444-a ● 1515b0977a98452686869d442fa3d124
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 00182082 |
Місцезнаходження: | 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
Контактна особа: |
Олександр ГАРБУЗ +380487376932 odrezerv1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998532 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 13:44 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 13:44 |
Очікувана вартість: | 835 986,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 359,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник оплачує вартість послуг протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг за звітний місяць шляхом перерахування грошових коштів, зазначених у Акті наданих послуг, на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 18:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 18:15 |
ТД нова редакція (2).docx | |
26 березня 2024 18:15 |
Додаток 2 ТД нова редакція.docx | |
26 березня 2024 18:14 |
протокол виконання рішення АМКУ та перелік змін.docx | |
07 березня 2024 19:58 |
перелік змін.docx | |
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 8 ТД.docx | |
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 9 ТД.docx | |
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 5 ТД.docx | |
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 1 ТД.docx | |
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 4 ТД.docx | |
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 3 ТД.docx | |
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 6 ТД.docx | |
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 7 ТД.docx |
26 березня 2024 18:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 березня 2024 18:15 |
ТД нова редакція (2).docx
|
|||||||||
26 березня 2024 18:15 |
Додаток 2 ТД нова редакція.docx
|
|||||||||
26 березня 2024 18:14 |
протокол виконання рішення АМКУ та перелік змін.docx
|
|||||||||
07 березня 2024 19:58 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 8 ТД.docx
|
|||||||||
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 9 ТД.docx
|
|||||||||
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 5 ТД.docx
|
|||||||||
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 1 ТД.docx
|
|||||||||
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 4 ТД.docx
|
|||||||||
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 3 ТД.docx
|
|||||||||
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 6 ТД.docx
|
|||||||||
29 лютого 2024 11:01 |
Додаток 7 ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вантажного автомобіля
Дата подання: 05 березня 2024 12:27
Дата відповіді: 07 березня 2024 19:46
Згідно Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен: «При позаплановому обслуговуванні прибуття спеціаліста на виклик Замовника має відбутися протягом 3 (трьох) годин в робочий час та 6 (шести) годин у неробочий час з моменту подання заявки. Для вчасного прибуття спеціаліста на виклик Замовника на об’єкт, або при виникненні несправностей, або хибних спрацьовувань та для заміни обладнання, необхідно підтвердити наявність не менше двох транспортних засобів, одна з одиниць якого повинна бути достатньою для перевезення обладнання, необхідного для його заміни, а саме – вантажний – спеціалізований фургон категорії В, або N1, або транспорт, що відноситься до категорії C/D копіями підтверджуючих документів (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії договорів оренди, купівлі/продажу тощо). У разі якщо автотранспорт орендується, або використовується на інших договірних засадах, для підтвердження права власності орендодавця надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.». Вважаємо, що умова щодо наявності у Учасника – вантажного – спеціалізованого фургону категорії В, або N1, або транспорт, що відноситься до категорії C/D є дискримінаційної. Згідно Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. № 852 визначені технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази щодо надання послуг з технічного обслуговування протипожежної сигналізації. Серед переліченого обладнання наявність вантажного – спеціалізованого фургону категорії В, або N1, або транспорт, що відноситься до категорії C/D не зазначено. Крім того, обладнання системи протипожежного захисту не є велико габаритне, та не потребує саме зазначеного транспорту. Просимо внести зміни, та видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником, з урахуванням вимог законодавства у сфері закупівель, визначено перелік категорій транспортних засобів за допомогою яких учасники процедури закупівлі можуть надавати послуги відповідно до предмету закупівлі. Даний перелік визначено з урахуванням фактичної спроможності в наданні послуг з використанням транспортних засобів відповідної категорії. Даний перелік включає в себе майже всі наявні категорії транспортних засобів. Також повідомляємо, що Замовником внесено зміни до Додатку 2 тендерної документації шляхом виключення визначення транспортного засобу- спеціалізований.
щодо плану - графіку
Дата подання: 05 березня 2024 12:53
Дата відповіді: 07 березня 2024 19:46
Згідно Додатку 2 до тендерної документації Замовник наведено план – графік на 2024 рік. Звертаємо Вашу увагу, що в плані графіку зазначено проведення технічного обслужування у січні та лютому 2024 року. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
засоби від ураження електроінструментом
Дата подання: 05 березня 2024 12:54
Дата відповіді: 07 березня 2024 19:46
Згідно Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен: «Для мінімізації ризику завдання електричного та механічного ураження електроінструментом працівникам, які будуть виконувати роботи на об’єкті, для збереження життя та здоров’я працівників під час роботи з електрообладнанням необхідно, щоб електроінструмент був перевірений та працездатний, що досягається завдяки проведенню випробувань такого електроінструменту, наприклад, вимірювання опору ізоляції. Крім того, працівники, які будуть надавати послуги на об’єкті, мають бути забезпечені засобами захисту від ураження електрострумом, наприклад, рукавицями діелектричними, гумовими калошами, тощо. Випробування засобів захисту від ураження електрострумом проводяться на підставі НПАОП 40.1-1.07-01.». Згідно Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. № 852 визначені технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази щодо надання послуг з технічного обслуговування протипожежної сигналізації, а саме: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму). Крім того, звертаємо Вашу увагу, що системи протипожежного захисту відноситься до слаботочний мереж, тобто це електронні дротяні системи, робота яких пов'язана з напругою струму, безпечною для життя людини. При наданні послуг виконавці не пов’язані з робото в електромережі 220 В. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При встановленні обладнання, яке є предметом закупівлі, у учасника-переможця процедури закупівлі може виникнути необхідність в роботі з електромережою 220 В. Дана вимога встановлена замовником з метою уникнення будь-яких негативних наслідків навіть при роботі з напругою струму, безпечною для життя людини.
щодо аналогічного договору
Дата подання: 05 березня 2024 12:55
Дата відповіді: 07 березня 2024 19:46
Пунктом 1 Додатку № 3 до тендерної документації вимагається надати аналогічний договір. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відноситься до коду державного класифікатора предмету закупівлі. Зазначаємо, що предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783. Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації). Таким чином, Учасник повинен надати аналогічний договір, предмет якого відносить до коду ДК 021:2015 75250000-3. Для нас, як для майбутнього Учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми маємо значний досвід виконання робіт/надання послуг з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, маємо всі х необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання таких робіт/надання послуг та необхідне обладнання, матеріально – технічну базу та технології. Але, ми не маємо можливості прийняти участь в даній процедурі закупівлі, оскільки в наших договорах вказаний інший код Єдиного закупівельного словника, а саме: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання). Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам надавати аналогічний договір як за кодом ДК 021:2015 75250000-3, так і за кодом ДК 02:2015 50410000-2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виходячи з практики Органу оскарження та роз’яснень Мінекономіки «Щодо аналогічних договорів» встановлено, що аналогічним договором вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. На підставі вищевикладеного у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації
щодо матеріально-технічної бази
Дата подання: 05 березня 2024 12:57
Дата відповіді: 07 березня 2024 19:46
Пунктом 2 Додатку № 3 до тендерної документації вимагається надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально – технічної бази. При зазначенні у довідці власного обладнання учасником додатково надається довідка про наявність на балансі учасника зазначеного обладнання, матеріально – технічної бази. Ми маємо власне необхідне обладнання, що підтверджується видатковими накладними, тому надання тільки довідки про наявність на балансі Учасника обладнання є для нас дискримінаційним. Крім того, ми маємо у власності транспортний засіб, що відповідно підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу. Просимо внести зміни до тендерної документації та розширити перелік документів, якими підтверджується наявність у власності обладнання та матеріально – технічної бази.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Крім того, зазначено, що замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-29-002444-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФАЕТОН-2020", Код ЄДРПОУ:43575340
Дата подання: 11 березня 2024 20:42
Дата подання: 11 березня 2024 20:42
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2024 16:53
рішення від 13.03.2024 № 4577.pdf
Дата публікації: 13 березня 2024 16:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2024 № 5164.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 15:02
рішення від 21.03.2024 № 5164.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ № 5164-р/пк-пз від 21.03.2024 року замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Номер скарги: UA-2024-02-29-002444-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Код ЄДРПОУ:41397479
Дата подання: 12 квітня 2024 15:11
Дата подання: 12 квітня 2024 15:11
Скарга
Скарга
на незаконні дії Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі «ДК 021:2015:75250000 – 3 Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги з технічного обслуговування протипожежної сигналізації)»
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2024 17:17
рішення від 16.04.2024 № 6719.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 17:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 № 7233.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 13:03
рішення від 23.04.2024 № 7233.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2024 11:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ № 7233-р/пк-пз від 23.04.2024 замовником прийнято рішення про скасування рішення щодо визначення переможцем торгів ТОВ "ФАЕТОН-2020" (43575340)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАЕТОН-2020" |
229 000,00
UAH з ПДВ
|
229 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
380 000,00
UAH з ПДВ
|
380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СПЗ-МОНТАЖ |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
780 000,00
UAH з ПДВ
|
780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАЕТОН-2020" #43575340 |
Рішення скасоване |
229 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 12:59
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 квітня 2024 00:00
|
ТОВ "ФАЕТОН-2020" #43575340 |
Переможець |
229 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 09:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2024 09:20
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 травня 2024 00:00
|