Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Слуховий апарат завушний ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ДК 021:2015 33185000-0 Слухові апарати НК 024:2023 43018 Завушний слуховий апарат повітряної провідності)
Очікувана вартість
54 485,66 UAH
UA-2024-02-29-001982-a ● 4670a82a67f54acf8701159ea20a1c1e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська дитяча лікарня № 2» |
Код ЄДРПОУ: | 05483121 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Рюміна, 5 |
Контактна особа: |
Іван Циплаков +380956959308 lawyertsyplakov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:38 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 13:38 |
Очікувана вартість: | 54 485,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 272,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Слуховий апарат завушний Geno 2 BTE PP 13 WL 105 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2023: 43018 — Завушний слуховий апарат повітряної провідності
1 штуки
Слуховий апарат завушний Xceed 3, BTE UP 675 2,4G 675 120 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2023: 43018 — Завушний слуховий апарат повітряної провідності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 11:23 |
Тендерна документацiя нова редакція від 06.03.2024.doc | |
06 березня 2024 11:23 |
Протокол УО (про зміни до т.д.) слухові апарати від 06.03.01.pdf | |
06 березня 2024 11:23 |
Перелік змін від 06.03.2024.doc | |
06 березня 2024 11:23 |
Додаток 4 нова редакція від 06.03.2024.docx | |
06 березня 2024 11:23 |
Додаток 3 нова редакція від 06.03.2024.docx | |
04 березня 2024 15:59 |
Протокол УО про зміни від 04.03.2024.pdf | |
04 березня 2024 15:55 |
Тендерна документацiя нова редакція від 04.03.2024.doc | |
04 березня 2024 15:55 |
Додаток 3 нова редакція від 04.03.2024.docx | |
04 березня 2024 15:55 |
Перелік змін від 04.03.2024.doc | |
29 лютого 2024 10:31 |
Додаток 3.docx | |
29 лютого 2024 10:31 |
Тендерна документацiя .doc | |
29 лютого 2024 10:31 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
29 лютого 2024 10:31 |
Додаток 4.docx | |
29 лютого 2024 10:31 |
Додаток 2.doc | |
29 лютого 2024 10:31 |
Додаток 1 .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-29-001982-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ", Код ЄДРПОУ:36935982
Дата подання: 29 лютого 2024 19:19
Дискримінаційний підхід у вимогах технічної характеристики
Шановний Замовнику! Детально дослідивши технічні характеристики тендерної документації виявлено вимогу в пункті 3 Додатку 3 Технічних характеристик, а саме: «Товар, запропонований Учасником повинен відповідати вимогам діючого санітарного законодавства України. Для підтвердження Учасником надається копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи»
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова) визначено, що у період воєнного стану суб’єктами господарювання може здійснюватись господарська діяльність за декларативним принципом (шляхом відповідного подання до Міністерства економіки декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за Переліком згідно з додатком 2 Постанови.
У зазначеному Переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, відсутні посилання на висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, суб’єкти господарювання можуть здійснювати господарську діяльність в умовах воєнного стану за декларативним принципом шляхом подання декларації до Міністерства економіки без отримання висновків державної санітарноепідеміологічної експертизи, підготовлених відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ від 09.10.2000 № 247, зареєстрованим в Мін’юсті 10.01.2001 за № 4/5195.
Відповідно до підпункту 3 пункту 1 Постанови суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), невідкладно, але не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльності;
Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Постанови строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови Міністерству економіки у період воєнного стану, а також протягом одного тижня з дня припинення чи скасування воєнного стану щодня повідомляти відповідним органам ліцензування, дозвільним органам та суб’єктам надання публічних (електронних публічних) послуг інформацію про суб’єктів господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, види господарської діяльності, які ними провадяться, та їх місцезнаходження, шляхом перенаправлення отриманих декларацій.
Тобто, станом на сьогодні у військовий час господарські підприємства здійснюють діяльність на підставі декларації. З метою виконання вимоги тендерної документації, керуючись можливістю оформити декларацію на слухові апарати онлайн - реєструємось через «Дію» для отримання цієї декларації.
Заповнюємо необхідні поля про компанію, переходимо до напрямку діяльності компанії в якому наявні наступні напрями діяльності:
1. Підакцизні товари.
2. Охорона рослинного та тваринного світу
3. Охорона здоров’я.
4. Освіта та наука.
5. Надрокористування
6. Лісове госопдарство
7. Культура, розваги, туризм.
8. Інше.
9. Інформаційно- телекомунікаційні послуги
10. Землеустрій
11. Залізничний транспорт
12. Енергетика
13. ГМО
14. Водо та теплопостачання
15. Водні ресурси.
16. Водний транспорт
17. Цивільний захист та безпека
18. Відходи та забрудження
19. Харчова промисловість
20. Виробництво
21. Видачнича діяльність та ЗМІ
22. Ветеренарія
23. Фармакологія
24. Будівництво та благоустрій
25. Сільське господарство
26. Автомобільний транспорт
27. Рибне господарство
28. Авіація
29. Працевлаштування.
З цього достатньо великого переліку обираємо наближений до діяльності компанії з
постачання та продажу слухових апаратів, а саме «Охорона здоров’я». Із запропонованого списку бачимо можливість отримати наступний перелік документів, а саме:
- Ліцензія на провадження господарської діяльності із заготівлі і тестування донорської крові та компонентів крові незалежно від їх кінцевого призначення, переробки, зберігання, розподілу та реалізації донорської крові та компонентів крові, призначених для трансфузії
- Атестаційно-експертний висновок, що підтверджує наявність в особи цілительських здібностей
- Державна реєстрація (перереєстрація) дезінфекційних засобів
- Дозвіл на проведення клінічних випробувань клітинних та тканинних трансплантатів
- Спеціальний дозвіл на зайняття народною медициною (цілительством)
Тобто, можливості отримати декларацію на слухові апарати із запропонованого списку не є можливим, адже жодна із запропонованих варіантів «ЄДекларації» не передбачає обрання об’єкту деларації, який підпрадав би під медичні вироби слухових апаратів, або хоча б наближені до цього списку медичних виробів.
На підтвердження зазначеного, додаємо скріни з покроковим оформленням декларації, з метою переконання Замовника у неможливості оформити декларацію яка наразі видається замість Висновку СЕС.
Отже, враховуючи зазначене, вимога щодо надання Висновку СЕС який наразі скасовано на підставі Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - є не можливим.
З урахуванням викладеного та з метою уникнення штучного звуження кола учасників, які можуть прийняти участь у тендері, просимо вимогу в пункті 3 Додатку 3 Технічних характеристик, а саме: «Товар, запропонований Учасником повинен відповідати вимогам діючого санітарного законодавства України. Для підтвердження Учасником надається копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи» - видалити у повному обсязі.
Додаток
1. Докази у вигляді скрінів.
2. Відповідь від СЕС.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова) визначено, що у період воєнного стану суб’єктами господарювання може здійснюватись господарська діяльність за декларативним принципом (шляхом відповідного подання до Міністерства економіки декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за Переліком згідно з додатком 2 Постанови.
У зазначеному Переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану, відсутні посилання на висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, суб’єкти господарювання можуть здійснювати господарську діяльність в умовах воєнного стану за декларативним принципом шляхом подання декларації до Міністерства економіки без отримання висновків державної санітарноепідеміологічної експертизи, підготовлених відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ від 09.10.2000 № 247, зареєстрованим в Мін’юсті 10.01.2001 за № 4/5195.
Відповідно до підпункту 3 пункту 1 Постанови суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), невідкладно, але не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльності;
Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Постанови строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови Міністерству економіки у період воєнного стану, а також протягом одного тижня з дня припинення чи скасування воєнного стану щодня повідомляти відповідним органам ліцензування, дозвільним органам та суб’єктам надання публічних (електронних публічних) послуг інформацію про суб’єктів господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, види господарської діяльності, які ними провадяться, та їх місцезнаходження, шляхом перенаправлення отриманих декларацій.
Тобто, станом на сьогодні у військовий час господарські підприємства здійснюють діяльність на підставі декларації. З метою виконання вимоги тендерної документації, керуючись можливістю оформити декларацію на слухові апарати онлайн - реєструємось через «Дію» для отримання цієї декларації.
Заповнюємо необхідні поля про компанію, переходимо до напрямку діяльності компанії в якому наявні наступні напрями діяльності:
1. Підакцизні товари.
2. Охорона рослинного та тваринного світу
3. Охорона здоров’я.
4. Освіта та наука.
5. Надрокористування
6. Лісове госопдарство
7. Культура, розваги, туризм.
8. Інше.
9. Інформаційно- телекомунікаційні послуги
10. Землеустрій
11. Залізничний транспорт
12. Енергетика
13. ГМО
14. Водо та теплопостачання
15. Водні ресурси.
16. Водний транспорт
17. Цивільний захист та безпека
18. Відходи та забрудження
19. Харчова промисловість
20. Виробництво
21. Видачнича діяльність та ЗМІ
22. Ветеренарія
23. Фармакологія
24. Будівництво та благоустрій
25. Сільське господарство
26. Автомобільний транспорт
27. Рибне господарство
28. Авіація
29. Працевлаштування.
З цього достатньо великого переліку обираємо наближений до діяльності компанії з
постачання та продажу слухових апаратів, а саме «Охорона здоров’я». Із запропонованого списку бачимо можливість отримати наступний перелік документів, а саме:
- Ліцензія на провадження господарської діяльності із заготівлі і тестування донорської крові та компонентів крові незалежно від їх кінцевого призначення, переробки, зберігання, розподілу та реалізації донорської крові та компонентів крові, призначених для трансфузії
- Атестаційно-експертний висновок, що підтверджує наявність в особи цілительських здібностей
- Державна реєстрація (перереєстрація) дезінфекційних засобів
- Дозвіл на проведення клінічних випробувань клітинних та тканинних трансплантатів
- Спеціальний дозвіл на зайняття народною медициною (цілительством)
Тобто, можливості отримати декларацію на слухові апарати із запропонованого списку не є можливим, адже жодна із запропонованих варіантів «ЄДекларації» не передбачає обрання об’єкту деларації, який підпрадав би під медичні вироби слухових апаратів, або хоча б наближені до цього списку медичних виробів.
На підтвердження зазначеного, додаємо скріни з покроковим оформленням декларації, з метою переконання Замовника у неможливості оформити декларацію яка наразі видається замість Висновку СЕС.
Отже, враховуючи зазначене, вимога щодо надання Висновку СЕС який наразі скасовано на підставі Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - є не можливим.
З урахуванням викладеного та з метою уникнення штучного звуження кола учасників, які можуть прийняти участь у тендері, просимо вимогу в пункті 3 Додатку 3 Технічних характеристик, а саме: «Товар, запропонований Учасником повинен відповідати вимогам діючого санітарного законодавства України. Для підтвердження Учасником надається копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи» - видалити у повному обсязі.
Додаток
1. Докази у вигляді скрінів.
2. Відповідь від СЕС.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2024 09:50
Вимогу задоволено. Внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2024-02-29-001982-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ", Код ЄДРПОУ:36935982
Дата подання: 20 березня 2024 17:20
АБСОЛЮТНЕ ІГНОРУВАННЯ ЗАМОВНИКОМ ПОДАНИХ ДОКУМЕНТІВ ТА РЕАЛЬНІСТЬ ЇХ НАДАННЯ.
Шановний Замовнику! Прошу надати відповідь стосовно дискваліфікації ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" з наступних підстав:
1. Не надано порівняльної таблиці, якщо учасник надає еквівалент товару: уважно дивимося на файл з назвою "ПРОПОЗИЦІЯ": зі сторінки 16 по 21 включно зазначено ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ , далі вказана колонка запропонованого екваваленту товару і з посиланням на технічний документ який надаємо як українською, так і мовою оригігалу.
2. Учасником ТОВ «ЦЕНТР СЛУХУ» в складі тендерної пропозиції не надано Гарантійний лист з інформацією про погодження з умовами, викладеними в п.п. 9 та 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Уважно дивимось цей же файл "ПРОПОЗИЦІЯ" і на сторіночку - 22 щоб побачити в цей раз відповідний гарантійний лист який і вимагає Замовник. Прошу переглянути повторно пропозицію та скасувати Протокол про відхилення пропозиції ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" та прийняти новий - про обрання ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" переможцем. В Антимонопольний комітет скарга буде подана в обов'язковому порядку.
Розгорнути
Згорнути
1. Не надано порівняльної таблиці, якщо учасник надає еквівалент товару: уважно дивимося на файл з назвою "ПРОПОЗИЦІЯ": зі сторінки 16 по 21 включно зазначено ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ , далі вказана колонка запропонованого екваваленту товару і з посиланням на технічний документ який надаємо як українською, так і мовою оригігалу.
2. Учасником ТОВ «ЦЕНТР СЛУХУ» в складі тендерної пропозиції не надано Гарантійний лист з інформацією про погодження з умовами, викладеними в п.п. 9 та 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Уважно дивимось цей же файл "ПРОПОЗИЦІЯ" і на сторіночку - 22 щоб побачити в цей раз відповідний гарантійний лист який і вимагає Замовник. Прошу переглянути повторно пропозицію та скасувати Протокол про відхилення пропозиції ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" та прийняти новий - про обрання ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" переможцем. В Антимонопольний комітет скарга буде подана в обов'язковому порядку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2024 14:25
Протоколом уповноваженої особи від 20.03.2024 № 20/03/2 вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ», подану до закупівлі за предметом Слуховий апарат завушний ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ДК 021:2015 33185000-0 Слухові апарати НК 024:2023 43018 Завушний слуховий апарат повітряної провідності) на підставі абзацу 2 підпункту 2) пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Також, 20.03.2024 учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ» в якому викладено незгоду з прийнятим рішенням Замовника та наведено відповідне обгрунтування з посиланням на документи подані у складі пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ».
В зв’язку з хаотичним розміщенням документів, що вимагались тендерною документацією, а також непослідовне об’єднання різних документів в один файл, назва якого не відповідає змісту документів, що наявні в такому файлі, для уповноваженої особи Замовника створено умови, за яких дослідження документів пропозиції ускладнюється.
Таким чином, поза увагою залишились наступні документи, подані учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ», а саме:
- порівняльна таблиця пропонованого еквіваленту товару.
- гарантійний лист з інформацією про погодження з умовами, викладеними в п.п. 9 та 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Оскільки в Замовника відсутня технологічна можливість повернення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ» на етап кваліфікації, то реалізація вказаного, з урахуванням розгляду вищевказаних документів, можлива лише після відповідного рішення органу Оскарження.
Також, 20.03.2024 учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ» в якому викладено незгоду з прийнятим рішенням Замовника та наведено відповідне обгрунтування з посиланням на документи подані у складі пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ».
В зв’язку з хаотичним розміщенням документів, що вимагались тендерною документацією, а також непослідовне об’єднання різних документів в один файл, назва якого не відповідає змісту документів, що наявні в такому файлі, для уповноваженої особи Замовника створено умови, за яких дослідження документів пропозиції ускладнюється.
Таким чином, поза увагою залишились наступні документи, подані учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ», а саме:
- порівняльна таблиця пропонованого еквіваленту товару.
- гарантійний лист з інформацією про погодження з умовами, викладеними в п.п. 9 та 10 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Оскільки в Замовника відсутня технологічна можливість повернення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЛУХУ» на етап кваліфікації, то реалізація вказаного, з урахуванням розгляду вищевказаних документів, можлива лише після відповідного рішення органу Оскарження.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-29-001982-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ", Код ЄДРПОУ:36935982
Дата подання: 22 березня 2024 14:29
Дата подання: 22 березня 2024 14:29
Скарга на не правомірну дискваліфікацію учасника ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" замовником Комунальним некомерційним підприємством Миколаївської міської ради «Міська дитяча лікарня № 2» по закупівлі: Слуховий апарат завушний ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ДК 021:2015 33185000-0 Слухові апарати НК 024:2023 43018 Завушний слуховий апарат повітряної провідності).
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2024 15:32
рішення від 26.03.2024 № 5344.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 15:32
інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2024 № 5973.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2024 17:23
рішення від 03.04.2024 № 5973.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2024 10:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2024 №5973 виконано в повному обсязі. Учасника ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" повернено на етап квалтіфікації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" |
51 895,00
UAH з ПДВ
|
51 895,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЦЕНТР СЛУХОВОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ "АУРІС" |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
54 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" #36935982 |
Рішення скасоване |
51 895,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 12:11
|
|
ТОВ "ЦЕНТР СЛУХОВОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ "АУРІС" #42777382 |
Рішення скасоване |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 12:11
|
|
ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" #36935982 |
Переможець |
51 895,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 13:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 11:36
|
Договір №100 Слуховий апарат.pdf | укладений |
24 квітня 2024 11:35
|