Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний для друку
Очікувана вартість
437 500,00 UAH
UA-2024-02-29-001831-a ● d14f77c00b8f41008a029994b146ee9c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 34926981 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 31, корпус 2 |
Контактна особа: |
Борщ Сергій 380442931222 blagobuh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 11:10 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 11:10 |
Очікувана вартість: | 437 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 187,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 коробка
Папір офісний для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська область, Київ, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 51А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 13:40 |
ТД Папір офісний 2024-03-04.docx | |
29 лютого 2024 10:26 |
ТД Папір офісний 2024-02-14.docx |
05 березня 2024 13:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2024 13:40 |
ТД Папір офісний 2024-03-04.docx
|
|||
29 лютого 2024 10:26 |
ТД Папір офісний 2024-02-14.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 04 березня 2024 13:04
Дата відповіді: 05 березня 2024 13:31
Доброго дня шановний Замовнику!
У п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надати податкові накладні згідно з вимогами п.2.2:
- Де саме знаходиться цей пункт 2.2?
- І нащо взагалі вимагати податкові накладні?
Відповідь: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше питання про вилучення вимоги у тендерній документації надання податкових накладних, до кожної видаткової накладної. (п.1.3. Додатка 1 до тендерної документації) Замовником за предметом закупівлі Папір офісний для друку, за кодом ДК 021:2015 – 30197630-1 “Папір офісний для друку”, повідомляємо наступне: Замовником прийнято рішення стосовно Вашому питанню – внесено зміни у Додаток 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії Учасників та спосіб їх підтвердження», а саме Учасник має надати у якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) лише видаткову накладну, що свідчить про поставку аналогічного товару (Паперу офісного для друку), на суму не менше 150 000,00 грн. за будь-який період з 01.01.2021 по 31.12.2023.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-29-001831-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 04 березня 2024 11:42
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2024-02-29-001831-a на закупівлю ДК 021:201530197630-1 «Папір офісний для друку», де Замовником виступає Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київськогої міської ради (Київської міської державної адміністрації), нами було встановлено, що технічні характеристики до Паперу офісного А4 були встановлені для якихось конкретних торгівельних марок паперу. Надати аналоги згідно встановлених параметрів разом з іншими технічними показниками– неможливо. Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А4, а саме Вологість абс., % ISO 287 - 5±1,0, або не менше 4±1 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2024 13:37
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення щодо технічних характеристик замовником за предметом закупівлі Папір офісний для друку, за кодом ДК 021:2015 – 30197630-1 “Папір офісний для друку”, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 частини другої ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Частиною четвертою статті 5 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частинами першою та четвертою статті 23 Закону визначені вимоги до технічної специфікації, в тому числі: технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг); технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”.
В оголошені про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником визначено предмет закупівлі, виходячи з потреб Замовника та його інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, технічні характеристики у відповідності з нормами статті 22 Закону. При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників. В Таблиці “Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі” Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне, за кодом ДК 021:2015 – 30197630-1 “Папір офісний для друку”, Замовником, визначені наступні технічні характеристики предмета закупівлі: Папір офісний для друку: формат А 4; - щільність (вага, маса) г/м2, ISO 536 – 80 ±3; - товщина, мікрон,ISO 534 –107 ±3; - білизна по CIE, %,ISO11475 – 170 ±4; - непрозорість, %, ISO 2471 – 94 ±1; - вологість абс., %, ISO 287 – 5 ±0,5; - шорсткість ml|min ISO 8791-2– 150 ±50; - яскравість, %, ISO 2470 – від 114 ±2. Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб структурних підрозділів Департаменту територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристик має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість підготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. Замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, в тому числі містять вираз “або еквівалент”, тобто передбачена можливість для учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. На ринку паперової продукції наразі достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками. Замовник є вільним у визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, формує вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб, можливостей бюджетного фінансування і сфери застосування товару та не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмета закупівлі з урахуванням можливостей учасників (учасники процедури закупівлі надають тендерні пропозиції, які відповідають вимогам, встановленим Замовником).
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не обмежує коло осіб, які виявлять намір приймати участь у торгах, тому що на вітчизняному ринку достатня кількість постачальників аналогічного паперу.
Підстави для внесення змін до інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі тендерної документації, відсутні. Таким чином, вимоги про усунення порушень є безпідставними, а вимога щодо зміни характеристик паперу, зазначених у Таблиці “Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі” Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю Папір офісний для друку, за кодом ДК ДК 021:2015 – 30197630-1 “Папір офісний для друку” зокрема, це стосується показника, як «Вологість абс., %, ISO 287 – 5 ±0,5), недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та умови експлуатації оргтехніки.
Учасники процедури закупівлі мають право запропонувати папір будь якої марки від будь-якого виробника за умови, що технічні характеристики запропонованого товару відповідатимуть вимогам, визначеним в тендерній документації. Замовник не передбачає внесення змін до тендерної документації у частині технічних та якісних характеристик товарів “Папір офісний для друку”.
Відповідно до пункту 3 частини другої ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Частиною четвертою статті 5 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частинами першою та четвертою статті 23 Закону визначені вимоги до технічної специфікації, в тому числі: технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг); технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”.
В оголошені про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником визначено предмет закупівлі, виходячи з потреб Замовника та його інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, технічні характеристики у відповідності з нормами статті 22 Закону. При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників. В Таблиці “Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі” Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне, за кодом ДК 021:2015 – 30197630-1 “Папір офісний для друку”, Замовником, визначені наступні технічні характеристики предмета закупівлі: Папір офісний для друку: формат А 4; - щільність (вага, маса) г/м2, ISO 536 – 80 ±3; - товщина, мікрон,ISO 534 –107 ±3; - білизна по CIE, %,ISO11475 – 170 ±4; - непрозорість, %, ISO 2471 – 94 ±1; - вологість абс., %, ISO 287 – 5 ±0,5; - шорсткість ml|min ISO 8791-2– 150 ±50; - яскравість, %, ISO 2470 – від 114 ±2. Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб структурних підрозділів Департаменту територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристик має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість підготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. Замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, в тому числі містять вираз “або еквівалент”, тобто передбачена можливість для учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. На ринку паперової продукції наразі достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками. Замовник є вільним у визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, формує вимоги до предмета закупівлі, виходячи із власних потреб, можливостей бюджетного фінансування і сфери застосування товару та не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмета закупівлі з урахуванням можливостей учасників (учасники процедури закупівлі надають тендерні пропозиції, які відповідають вимогам, встановленим Замовником).
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не обмежує коло осіб, які виявлять намір приймати участь у торгах, тому що на вітчизняному ринку достатня кількість постачальників аналогічного паперу.
Підстави для внесення змін до інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі тендерної документації, відсутні. Таким чином, вимоги про усунення порушень є безпідставними, а вимога щодо зміни характеристик паперу, зазначених у Таблиці “Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі” Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю Папір офісний для друку, за кодом ДК ДК 021:2015 – 30197630-1 “Папір офісний для друку” зокрема, це стосується показника, як «Вологість абс., %, ISO 287 – 5 ±0,5), недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та умови експлуатації оргтехніки.
Учасники процедури закупівлі мають право запропонувати папір будь якої марки від будь-якого виробника за умови, що технічні характеристики запропонованого товару відповідатимуть вимогам, визначеним в тендерній документації. Замовник не передбачає внесення змін до тендерної документації у частині технічних та якісних характеристик товарів “Папір офісний для друку”.
Номер вимоги: UA-2024-02-29-001831-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 04 березня 2024 13:06
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику!
Вимагаємо прибрати вимогу щодо надання податкових накладних, до кожної видаткової накладної. (П.1.3. Додатка 1 до тендерної документації)
Виконання договору вже підтверджується наявністю видаткової накладної, податкова накладна у даному випадку просто зайве навантаження на Учасника!
Тим паче це стосується тільки платників ПДВ. Тобто для неплатників ПДВ достатнім доказом буде наявність видаткової накладної, а для платників ПДВ – ні?
Чи замовник орієнтується тільки на Учасників неплатників ПДВ? У такому випадку дана вимога є дискримінаційною.
Сподіваємося на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо прибрати вимогу щодо надання податкових накладних, до кожної видаткової накладної. (П.1.3. Додатка 1 до тендерної документації)
Виконання договору вже підтверджується наявністю видаткової накладної, податкова накладна у даному випадку просто зайве навантаження на Учасника!
Тим паче це стосується тільки платників ПДВ. Тобто для неплатників ПДВ достатнім доказом буде наявність видаткової накладної, а для платників ПДВ – ні?
Чи замовник орієнтується тільки на Учасників неплатників ПДВ? У такому випадку дана вимога є дискримінаційною.
Сподіваємося на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2024 13:32
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу про вилучення вимоги у тендерній документації надання податкових накладних, до кожної видаткової накладної. (п.1.3. Додатка 1 до тендерної документації) Замовником за предметом закупівлі Папір офісний для друку, за кодом ДК 021:2015 – 30197630-1 “Папір офісний для друку”, повідомляємо наступне: Замовником прийнято рішення стосовно Вашої вимоги – внесено зміни у Додаток 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії Учасників та спосіб їх підтвердження», а саме Учасник має надати у якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) лише видаткову накладну, що свідчить про поставку аналогічного товару (Паперу офісного для друку), на суму не менше 150 000,00 грн. за будь-який період з 01.01.2021 по 31.12.2023.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" |
266 007,00
UAH з ПДВ
|
266 007,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
309 750,00
UAH з ПДВ
|
288 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" |
304 080,00
UAH з ПДВ
|
299 670,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" #44812423 |
Переможець |
266 007,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2024 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 09:59
|
Договір 16 Імпорт папір 2024-03-25.PDF | укладений |
25 березня 2024 09:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір офісний для друку | 350 | коробка |
760,02
UAH з ПДВ
|