Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі медичні згідно коду ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні: банкетка медична коридорна зі спинкою БК-3-СП – 5 штук. (НК 024:2023 –34833 Стілець загального призначення), банкетка медична коридорна БК-2-С – 20 шт.( НК 024:2023 –34833 Стілець загального призначення), шафа ШМ-М – 38 штук (НК 024:2023 –10535 Медична шафа), шафа ШМ-Д – 25 штук (НК 024:2023 –10535 Медична шафа), кушетка медична оглядова – 5 штук (НК 024:2023 –34852 Стіл/кушетка масажний без електроживлення портативний), кушетка медична діагностична – 38 штук (НК 024:2023 –34852 Стіл/кушетка масажний без електроживлення портативний), стілець універсальний медичний – 50 штук (НК 024:2023: 34833 Стілець загального призначення), столик-тумба медична – 10 штук (НК 024:2023 –13959 Стіл для хірургічних інструментів), столик маніпуляційний – 20 штук (НК 024:2023 –13959 Стіл для хірургічних інструментів), тумба приліжкова – 50 штук (НК 024:2023:15900 Меблі для палати пацієнта) (33192000-2 – Меблі медичного призначення).
Очікувана вартість
2 733 300,00 UAH
UA-2024-02-29-001781-a 7fea21966c0345099cd3f38bf67e8929
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Євтушенко

+380661480423 medcentrns@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 14323563
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Марина Євтушенко
+380661480423
medcentrns@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 лютого 2024 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2024 10:00
Початок аукціону: 18 березня 2024 13:02
Очікувана вартість: 2 733 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 333,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Закупівля проводиться відповідно до п. 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
банкетка медична коридорна зі спинкою БК-3-СП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 34833 — Стілець загального призначення
20 штуки
банкетка медична коридорна БК-2-С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 34833 — Стілець загального призначення
38 штуки
шафа ШМ-М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 10535 — Медична шафа
25 штуки
шафа ШМ-Д
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 10535 — Медична шафа
5 штуки
кушетка медична оглядова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 34852 — Стіл/кушетка масажний без електроживлення портативний
38 штуки
кушетка медична діагностична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 34852 — Стіл/кушетка масажний без електроживлення портативний
50 штуки
стілець універсальний медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 34833 — Стілець загального призначення
10 штуки
столик-тумба медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
20 штуки
столик маніпуляційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
50 штуки
тумба приліжкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Полтавська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 15900 — Меблі для палати пацієнта

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо розмірів
Дата подання: 05 березня 2024 14:57
Дата відповіді: 06 березня 2024 09:25
Доброго дня, шановний замовнику. Просимо надати відповіді на наступні питання: 1. Які вимоги до конструкції каркасу банкеток та кушеток: суцільно-зварні чи розбірні? 2. Ширина шафи одностулкової з сейфом 390мм. Чи можливо як у двостулкової з сейфом 400мм.? 3. Стілець загального призначення, Технічні характеристики: Довжина-475мм. Ширина - 340мм. Висота-780мм, Розмір м’якої частини спинки- 410х160х32мм, Розмір м’якої частини сидіння - 420х380х32мм. Чи коректно зазначено розмір ширини стільця - 340мм?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Щиро дякуємо за запитання.

1. Стосовно конструкцій каркасу банкеток та кушеток:
банкетки-суцільно-зварний каркас
кушетки - розбірний каркас. Вносимо зміни до оголошення.
2. Ширина шафи -390 мм. згідно технічного завдання.
3. Стосовно ширини стільця- була допущена технічна помилка. Будуть внесені відповідні зміни до Оголошення на проведення спрощеної закупівлі. Ширина стільця 415 мм.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-29-001781-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3035003654
Дата подання: 21 березня 2024 17:56
Оскарження рішення Замовника
UA-2024-02-29-001781-a
Оскарження рішення Замовника
20 березня 2024 року Замовником було оприлюднене протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 16 від 20.03.2024 року, згідно до якого переможцем в закупівлі визнано учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОВІТ».
Проаналізувавши документи переможця закупівлі вбачається, що пропозиція останнього не відповідає медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, а прийняте рішення уповноваженої особи № 16 від 20.03.2024 року порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до вимог замовника зазначених в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар на весь перелік товарів, що зазначаються в медико-технічних вимогах до предмету закупівлі.
Переможцем ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОВІТ» така вимога виконана не була. На весь перелік товару не були надані висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи з відповідними додатками, на весь перелік запропонованого товару.

Відповідно до вимог замовника зазначених в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати сертифікат відповідності на весь перелік товарів, що зазначаються в медико-технічних вимогах до предмету закупівлі.
Переможцем ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОВІТ» така вимога виконана не була. На весь перелік товару відсутні копії сертифікатів відповідності, які учасник повинен надати обов’язково.

Відповідно до вимог замовника зазначених в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати сертифікати якості на весь перелік товарів, що зазначаються в медико-технічних вимогах до предмету закупівлі.
Переможцем ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОВІТ» така вимога виконана не була. На весь перелік товару відсутні копії сертифікатів якості які учасник повинен надати в своїй пропозиції.

Відповідно до вимог замовника зазначених в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовником зазначено, що учасник в своїй пропозиції до тумби приліжкової «НК 024:2023:15900 Меблі для палати пацієнта» повинен ОБОВ’ЯЗКОВО прикріпити у своїй пропозиції фото запропонованого товару, щоб замовник міг об’єктивно оцінювати запропоновані учасником товари.
Переможцем ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОВІТ» така вимога виконана не була.

Вимоги замовника які містяться в оголошеній про проведення спрощеної закупівлі, зі всіма додатками до такого оголошення є обов’язковими для виконання всіма учасниками без винятку.
Якщо учасник не виконує вимоги замовника (в тому числі і не надає відповідних документів, копій таких документів) які наведені в оголошенні до закупівлі та в її додатках, то така пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі щодо предмета закупівлі.

Відповідно до п.2 ст.31 ЗУ «Про тендерні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В даному випадку замовником були умисно порушено п. 31 ЗУ «Про тендерні закупівлі», що в свою чергу призводить до порушення ст. 5 ЗУ «Про тендерні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд замовнику.
Відсутність у переможця на весь запропонований товар таких документів як, сертифікати якості, сертифікати відповідності, додатків до висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи ставить в загалі під сумнів безпечність використання таких товарів, то вищезазначені документі повинні бути на усі види товарів, відповідно до норм чинного законодавства України.

Вимагаю скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 16 від 20.03.2024 року, згідно до якого пропозицію учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОВІТ» було визнано переможцем, та прийняти нове рішення яке буде відповідати нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2024 19:14
Шановний, Ігор Володимирович.
Розглянувши Вашу скаргу (Оскарження рішення Замовника № 1-1 від 21.03.2024р від ФОП Бучко Ігор Володимирович щодо предмету закупівлі UA-2024-02-29-001781-a) повідомляємо наступне:
1. В скарзі зазначено, що відповідно до вимог замовника зазначених в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар на весь перелік товарів, що зазначаються в медико-технічних вимогах до предмету закупівлі.
Вказане твердження спростовується тим, що переможцем ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ» надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/11338 від 24.05.2019 (меблі медичні спеціальні) та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-2/38832 від 14.09.2018 (меблі корпусні медичні) на технічні умови (зміни) виробника медичних меблів (конструкторську документацію з матеріалами та відповідним переліком товарів предмету закупівлі), що не суперечить вимогам законодавства України.
2. В скарзі зазначено, що відповідно до вимог замовника зазначених в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати сертифікат відповідності на весь перелік товарів, що зазначаються в медико-технічних вимогах до предмету закупівлі.
Вказане твердження спростовується тим, що переможцем ДОЧІРНІМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ» надано Сертифікат ДСТУ EN ISO 13485 щодо відповідності системи управління якістю підприємства, що регламентує розробку, виробництво, розповсюдження та обслуговування медичних виробів, дія якого розповсюджується на повний перелік медичних виробів- меблі медичні (згідно коду ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні), що є предметом закупівлі.
Також згідно п. 9 Додатку 2 Технічного регламенту щодо медичних виробів (Постанова КМУ №753 від 02 жовтня 2013р.) медичні вироби, що є предметом закупівлі належать до 1 класу ризику та згідно Додатку 8 до вказаного Технічного регламенту, документом, що підтверджує відповідність як медичний виріб є декларація про відповідність, що було надано ДОЧІРНІМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ» (Декларації про відповідність № 09-20 від 07.10.2020 (меблі корпусні медичні) та № 08-20 від 07.10.2020р. (меблі медичні спеціальні).
3. В скарзі зазначено, що відповідно до вимог замовника зазначених в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати сертифікати якості на весь перелік товарів, що зазначаються в медико-технічних вимогах до предмету закупівлі.
Система сертифікації якості проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Наявність цього сертифікату в компанії забезпечує підтвердження виробництва якісної продукції. Також, з метою уникнення дискримінаційних вимог до учасників закупівлі, зважаючи, що сертифікат якості виробника видається виключно на відповідний виріб (партію та/або серію) після його виготовлення із зазначенням дати виготовлення, номеру партії, серійного номеру та іншою інформацією про відповідність виготовленого виробу конструкторській та іншій документації тощо. Сертифікати якості надається виключно з відповідною партією товару як товаросупровідні документи під час поставки предмету закупівлі Меблі медичні згідно коду ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, зважаючи, що відповідно до п.10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - «Ціна» — єдиний критерій оцінки, питома вага критерію 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Вважаємо, що ДОЧІРНІМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ» як учасником було надано повний перелік документів згідно тендерної документації для медичних виробів, які є предметом закупівлі, а також запропоновано найнижчу цінову пропозицію, яка складає економію бюджетних коштів в розмірі 854300,00 грн. в порівнянні з очікуваною вартість закупівлі, не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та відподає діючому українському законодавству.
4 В скарзі зазначено, що відповідно до вимог замовника зазначених в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, замовником зазначено, що учасник в своїй пропозиції до тумби приліжкової «НК 024:2023:15900 Меблі для палати пацієнта» повинен ОБОВ’ЯЗКОВО прикріпити у своїй пропозиції фото запропонованого товару, щоб замовник міг об’єктивно оцінювати запропоновані учасником товари.
Вказане твердження спростовується тим, що Переможцем ДОЧІРНІМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ» було надано Порівняльну таблицю технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та запропонованого еквіваленту, в якій зазначені фото предметів закупівлі, а також фото-ескізи з відображенням якісних та технічних характеристик, що підтверджує їх відповідність предмету закупівлі, зокрема, тумби приліжкової ТП-1.
З огляду на зазначене вище, скарга ФОП Бучко Ігор Володимирович (Оскарження рішення Замовника щодо предмету закупівлі UA-2024-02-29-001781-a) не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2024 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ" 2 263 230,00
UAH з ПДВ
1 879 000,00
UAH з ПДВ
Документи
НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС" 2 350 000,00
UAH з ПДВ
1 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 2 731 800,00
UAH з ПДВ
2 731 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2024 17:57
Електронний підпис
14 березня 2024 17:57
Електронний підпис
14 березня 2024 17:57
Цінова пропозиція.pdf
14 березня 2024 17:57
Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 березня 2024 17:57
Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s
14 березня 2024 17:57
Лист про юридичну особу.pdf
14 березня 2024 17:57
Відомості про учасника.pdf
14 березня 2024 17:57
Довідка щодо ліцензії.pdf
14 березня 2024 17:57
Довідка про працівників.pdf
14 березня 2024 17:57
СТОЛИК-ТУМБА СТ-Т.pdf
14 березня 2024 17:57
ШАФА МЕДИЧНА ШМ-1С.pdf.p7s
14 березня 2024 17:57
КУШЕТКА ПРОЦЕДУРНА КП.pdf.p7s
14 березня 2024 17:57
БАНКЕТКА МБС-3.pdf
14 березня 2024 17:57
СТІЛЕЦЬ СТАЦІОНАРНИЙ СД.pdf
14 березня 2024 17:57
ШАФА МЕДИЧНА ШМ-2С.pdf
14 березня 2024 17:57
СТОЛИК-ТУМБА СТ-Т.pdf.p7s
14 березня 2024 17:57
КУШЕТКА ПРОЦЕДУРНА КП.pdf
14 березня 2024 17:57
ТУМБА ПРИЛІЖКОВА ТП-1.pdf.p7s
14 березня 2024 17:57
ТУМБА ПРИЛІЖКОВА ТП-1.pdf
14 березня 2024 17:57
ГЛ про довкілля.pdf.p7s
14 березня 2024 17:57
БАНКЕТКА МБС-3.pdf.p7s
14 березня 2024 17:57
ГЛ про довкілля.pdf
14 березня 2024 17:57
ШАФА МЕДИЧНА ШМ-2С.pdf.p7s
14 березня 2024 17:57
ШАФА МЕДИЧНА ШМ-1С.pdf

Публічні документи

14 березня 2024 21:56
Електронний підпис
14 березня 2024 21:56
Електронний підпис
14 березня 2024 21:55
Технічна частина 3.pdf.p7s
14 березня 2024 21:55
Проект договору.pdf.p7s
14 березня 2024 21:55
Витяг від 14.03.2024.pdf.p7s
14 березня 2024 21:55
Гарантійний лист Атон.pdf.p7s
14 березня 2024 21:55
Аналогічні договора.pdf
14 березня 2024 21:55
Гарантійний лист Атон.pdf
14 березня 2024 21:55
Технічна частина 1.pdf
14 березня 2024 21:55
Довідка.zip
14 березня 2024 21:55
Технічна частина 2.pdf
14 березня 2024 21:55
Технічна частина 1.pdf.p7s
14 березня 2024 21:55
Технічна частина 3.pdf
14 березня 2024 21:55
Технічна частина 2.pdf.p7s
14 березня 2024 21:55
Банкрутство.pdf
14 березня 2024 21:55
Банкрутство.pdf.p7s
14 березня 2024 21:55
Паспорт і код Бучко І.В..pdf
14 березня 2024 21:55
Гарантійний лист Омега.pdf
14 березня 2024 21:55
Витяг-2374711-БУЧКО-2024-03-14.pdf
14 березня 2024 21:55
Витяг-2374711-БУЧКО-2024-03-14.pdf.p7s
14 березня 2024 21:55
Пропозиція UA-2024-02-29-001781-a.pdf
14 березня 2024 21:55
Аналогічні договора.pdf.p7s
14 березня 2024 21:55
Проект договору.pdf
14 березня 2024 21:55
Витяг від 14.03.2024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ"

НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС"

ФОП "БУЧКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ"
#31868655
Переможець 1 879 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2024 19:04

Документи

20 березня 2024 19:04
Електронний підпис
20 березня 2024 19:03
Протокол меблі 2210.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2024 19:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ"
#31868655
1 879 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2024 19:04
Електронний підпис
20 березня 2024 19:03
Протокол меблі 2210.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2024 16:22
ДУ №1 18.04.2024 ЗАПОВІТ до дог 97 від 21.03.2024.pdf зміни до договору
18 квітня 2024 16:19
Електронний підпис укладений
25 березня 2024 12:44
Договір 97 медичні меблі.pdf укладений
25 березня 2024 12:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
банкетка медична коридорна зі спинкою БК-3-СП 5 штуки 11 000,00
UAH з ПДВ
банкетка медична коридорна БК-2-С 20 штуки 3 500,00
UAH з ПДВ
шафа ШМ-М 38 штуки 8 000,00
UAH з ПДВ
шафа ШМ-Д 25 штуки 13 700,00
UAH з ПДВ
кушетка медична оглядова 5 штуки 8 800,00
UAH з ПДВ
кушетка медична діагностична 38 штуки 5 400,00
UAH з ПДВ
стілець універсальний медичний 50 штуки 2 200,00
UAH з ПДВ
столик-тумба медична 10 штуки 10 600,00
UAH з ПДВ
столик маніпуляційний 20 штуки 7 115,00
UAH з ПДВ
тумба приліжкова 50 штуки 10 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки. Приведення графіку поставки ( дод.№3) медичних виробів відповідно до предмету та специфікації договору.
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
банкетка медична коридорна зі спинкою БК-3-СП 5 штука 11 000,00
UAH з ПДВ
банкетка медична коридорна БК-2-С 20 штука 3 500,00
UAH з ПДВ
шафа ШМ-М 38 штука 8 000,00
UAH з ПДВ
шафа ШМ-Д 25 штука 13 700,00
UAH з ПДВ
кушетка медична оглядова 5 штука 8 800,00
UAH з ПДВ
кушетка медична діагностична 38 штука 5 400,00
UAH з ПДВ
стілець універсальний медичний 50 штука 2 200,00
UAH з ПДВ
столик-тумба медична 10 штука 10 600,00
UAH з ПДВ
столик маніпуляційний 20 штука 7 115,00
UAH з ПДВ
тумба приліжкова 50 штука 10 000,00
UAH з ПДВ