Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44111200-4 – Цемент (Цемент ПЦ-500)
Очікувана вартість
2 198 910,00 UAH
UA-2024-02-29-001630-a ● 17c1c706cc2d4d0ba71aa453006f78ac
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03354394 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Конторська , б.3 |
Контактна особа: |
Макієнко Михайло Юрійович 380577121094,380577124106 ritual.kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 лютого 2024 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 198 910,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 989,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Для забезпечення виконання зобов’язань, що виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, учасник торгів надає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, забезпеченої 100% грошовим покриттям, з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Учасник самостійно вирішує, до якої фінансової установи необхідно звернутися за банківською гарантією. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 з урахуванням Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 65000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
ДК 021:2015: 44111200-4 – Цемент (Цемент ПЦ-500)
ДК 021:2015: 44111200-4 – Цемент (Цемент ПЦ-500)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
283 тонни
ДК 021:2015: 44111200-4 – Цемент (Цемент ПЦ-500)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, Харків, Міське кладовище №3, вул. Академіка Павлова, 88, Крематорій, вул. Надбірна, 3, Міське кладовище №1, сел. Високий, Міське кладовище №14, сел. Логачівка, м.Харків, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44111200-3 — Цемент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару не пізніше 50 банківських днів після підписання акту приймання або видаткової накладної. | Пiсляоплата | 50 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 10:16 |
Додаток 3.docx | |
29 лютого 2024 10:16 |
Додаток 2.docx | |
29 лютого 2024 10:16 |
Додаток 4.docx | |
29 лютого 2024 10:16 |
Додаток 1.docx | |
29 лютого 2024 10:16 |
ТД.doc | |
29 лютого 2024 10:16 |
Додаток 5 проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-29-001630-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРЄВРОСВІТ", Код ЄДРПОУ:34854163
Дата подання: 05 березня 2024 20:32
Дискримінаційна вимога
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
У тендерній документації встановлена вимога щодо наявність працівників відповідної кваліфікації загальною кількістю не менше п’яти осіб. Для постачання цементу достатньо меншої кількості найманих працівників, також законодавець України дає можливість юридичним особам закуповувати послуги у консалтингових підприємств. Таким чином, наявність не менше п’яти осіб зменшує коло потенційних учасників закупівлі, які мають великий досвід у сфері надання даного виду послуг.
Також, у тендерній документації встановлена вимога надання довідки/інформації у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно з «Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», затвердженим наказом Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02 березня 2023 року № 113) за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, із наданням копії відповідного звіту. В зазначеній звітності має містити відомості про кожного працівника, якого учасник вказав у довідках, порушує Закон України про захист персональних даних. А дії з боку Замовника, що витребують інформацію в тендерній документації є незаконною вимогою та може трактуватися як примушення Замовником Учасника до порушення Закону України про захист персональних даних., та свідчать про дискримінаційну складову і призводить до обмеження конкуренції, позбавляючи потенційних учасників, які виконують норми закону та захищають право працівників на захист персональних даних, брати участь у закупівлі.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо виключити дані вимоги з документації.
Розгорнути
Згорнути
У тендерній документації встановлена вимога щодо наявність працівників відповідної кваліфікації загальною кількістю не менше п’яти осіб. Для постачання цементу достатньо меншої кількості найманих працівників, також законодавець України дає можливість юридичним особам закуповувати послуги у консалтингових підприємств. Таким чином, наявність не менше п’яти осіб зменшує коло потенційних учасників закупівлі, які мають великий досвід у сфері надання даного виду послуг.
Також, у тендерній документації встановлена вимога надання довідки/інформації у довільній формі стосовно кількості працюючих згідно з «Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», затвердженим наказом Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02 березня 2023 року № 113) за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, із наданням копії відповідного звіту. В зазначеній звітності має містити відомості про кожного працівника, якого учасник вказав у довідках, порушує Закон України про захист персональних даних. А дії з боку Замовника, що витребують інформацію в тендерній документації є незаконною вимогою та може трактуватися як примушення Замовником Учасника до порушення Закону України про захист персональних даних., та свідчать про дискримінаційну складову і призводить до обмеження конкуренції, позбавляючи потенційних учасників, які виконують норми закону та захищають право працівників на захист персональних даних, брати участь у закупівлі.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо виключити дані вимоги з документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2024 10:08
Доброго дня.
Відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних». В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.
Згідно з формою «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», яка затверджена наказом Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02 березня 2023 року № 113) передбачено зазначення лише прізвища ім’я та по батькові застрахованої особи.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Таким чином, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» інформація про прізвище ім’я та по батькові застрахованої особи не може свідчити про розкриття персональних даних особи та не є персональними даними охоронюваними законом, і так само, не передбачає порушення прав найманих працівників. Більш того, при прийнятті на роботи працівник зобов’язаний надати згоду роботодавцю на доступ та використання персональних даних роботодавцем.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги про надання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску та документів, які підтверджують в учасника наявність працівників відповідної кваліфікації не є дискримінаційними.
Зазначені вимоги встановлені у чіткій відповідності до вимог підпункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, тендерну документацію розроблено та оприлюднено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Відповідно до пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних». В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.
Згідно з формою «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», яка затверджена наказом Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02 березня 2023 року № 113) передбачено зазначення лише прізвища ім’я та по батькові застрахованої особи.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Таким чином, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» інформація про прізвище ім’я та по батькові застрахованої особи не може свідчити про розкриття персональних даних особи та не є персональними даними охоронюваними законом, і так само, не передбачає порушення прав найманих працівників. Більш того, при прийнятті на роботи працівник зобов’язаний надати згоду роботодавцю на доступ та використання персональних даних роботодавцем.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги про надання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску та документів, які підтверджують в учасника наявність працівників відповідної кваліфікації не є дискримінаційними.
Зазначені вимоги встановлені у чіткій відповідності до вимог підпункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, тендерну документацію розроблено та оприлюднено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" |
2 147 970,00
UAH з ПДВ
|
2 147 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС" #43422119 |
Переможець |
2 147 970,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 08:34
|
Договір.PDF | укладений |
19 березня 2024 08:33
|