Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІВНЕНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ " РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03189328 |
Місцезнаходження: | 35324, Україна , Рівненська обл., с.Боянівка, Рівненська область, вул. Лісова, 1 |
Контактна особа: |
Наталія МОТИЛЬКО +380362273239, +380362450305 rgp-1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
28 лютого 2024 17:44 |
ОБГРУНТУВАННЯ 1.pdf | |
28 лютого 2024 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 17:44 |
ОБГРУНТУВАННЯ 1.pdf
|
||
28 лютого 2024 17:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-02-000001 ● 5c5ed60508db4602907344e066b8504d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2024 14:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2024 № 11-З Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом
Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2
зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення
моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в
Луганській області
Від 01.05.2024 № 11-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі
Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-
порталі Уповноваженого органу
1.UA-2024-02-28-011308-a 28.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення
(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,
оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-06 12:08:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з готування їжі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-011308-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: Фізична особа-підприємець Мозгова Лариса Олексіївна (2885820861), з яким укладений договір від 28 лютого 2024 року № 26 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-09 18:25:16
1.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015 —55321000-6 Послуги з готування їжі (Послуги з організації харчування підопічних) визначені згідно із показниками безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державними, галузевими стандартами, а також реальними потребами Комунального закладу «Рівненський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради у відповідних послугах з організації харчування підопічних згідно затвердженого меню.
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість обґрунтовані ринковими цінами на послуги з організації харчування підопічних та інформацією про ціни по області, та визначені із урахуванням рекомендацій примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
2.Щодо розміщення інформації на власному вебсайті пояснюємо наступне.
Комунальний заклад «Рівненський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради не має власного вебсайту, тому рекомендоване постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 оприлюднення обґрунтування по закупівлі не було здійснено.
Водночас, Комунальний заклад «Рівненський психоневрологічний інтернат» Рівненської обласної ради звернувся до Рівненської обласної ради із проханням оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб сайті.
3.Закупівля за предметом ДК 021:2015 —55321000-6 Послуги з готування їжі (Послуги з організації харчування підопічних) здійснювалась згідно з підпунктом 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 N 1178 (далі - Особливості)
4.Оскільки будівля столова-кухня за адресою: 35324, Рівненська область, Рівненський район, с. Боянівка, вулиця Лісова 1, в якій знаходиться харчоблок та їдальня інтернату за результатами електронного аукціону від 24.02.2023 року N•. LLE001-UA-20230207-77734 були передані в оренду ФОП Мозговій Ларисі Олексіївні (код ЄДРПОУ 2885820861) строком на 5 років (договір оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності № З/о від 22.02.2023 року), складено акт приймання-передачі в оренду нерухомого майна від 22.02.2023 р, а також для надання послуги з організації харчування підопічних Рівненським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області було проведено державну реєстрацію потужності харчоблоку по адресі:, Рівненська область, Рівненський район, с. Боянівка, вулиця Лісова 1 за ФОП Мозгова Лариса Олексіївна та присвоєно реєстраційний номер: r-UA-17-14-1028 від 09.03.2023 року, то інтернат не може з технічних причин, укласти договір про надання послуг з готування їжі для харчування підопічних з іншим суб’єктом господарювання.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-05-23 16:43:34
Статтею 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні " передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Вважаємо, що ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати застосування відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, у висновку про результати моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі код UA-M-2024-05-02-000001 від 20.05.2024 року взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове, тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується, з завданнями Держаудитслужби.
На підставі вищенаведеного, та у відповідності до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо чітко та послідовно із посиланням на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акту вказати спосіб усунення виявлених моніторингом порушень, а саме «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КЗ «Рівненський психоневрологічний інтернат» РОР не згодний з рішенням Держаудислужби, що буде оскаржено в суді, про результати подання позовної заяви до суду буде додатково повідомлено через електронну систему закупівель.
2024-05-27 23:27:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Мозгова Лариса Олексіївна #2885820861 |
Переможець |
8 537 400,00
UAH
|
28 лютого 2024 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
26 Мозгова Л.О..pdf | укладений |
28 лютого 2024 17:45
|