Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вузли обліку теплової енергії (теплові лічильники) з щитами диспетчеризації
Очікувана вартість
2 889 400,00 UAH
UA-2024-02-28-009725-a 89926e85833c4710ace591fc897210cc
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Трєщалін

+380432657702 valeravn11@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницяоблтеплоенерго
Код ЄДРПОУ: 33649363
Вебсайт: https://kpvote.com.ua/
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ВИШНЕВА, будинок 24
Контактна особа: Валерій Трєщалін
+380432657702
valeravn11@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2024 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2024 10:00
Очікувана вартість: 2 889 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 447,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Вузол обліку теплової енергії (тепловий лічильник) "Multical 603" (Ду 32)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Вишнева, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38551000-2 — Лічильники енергії
8 штуки
Вузол обліку теплової енергії (тепловий лічильник) "Multical 403" (Ду 40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Вишнева, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38551000-2 — Лічильники енергії
8 штуки
Вузол обліку теплової енергії (тепловий лічильник) "Multical 603" (Ду 65)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Вишнева, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38551000-2 — Лічильники енергії
3 штуки
Вузол обліку теплової енергії (тепловий лічильник) "Multical 603" (Ду 80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Вишнева, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38551000-2 — Лічильники енергії
1 штуки
Вузол обліку теплової енергії (тепловий лічильник) "Multical 603" (Ду 100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Вишнева, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38551000-2 — Лічильники енергії
1 штуки
Вузол обліку теплової енергії (тепловий лічильник) "Multical 603" (Ду 150)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Вишнева, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38551000-2 — Лічильники енергії
19 штуки
Щит диспетчеризації та реєстрації тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Вишнева, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38551000-2 — Лічильники енергії
6 штуки
Щит диспетчеризації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Вишнева, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38551000-2 — Лічильники енергії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 лютого 2024 15:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 29 лютого 2024 11:11
Дата відповіді: 01 березня 2024 15:33
Шановний замовник, повідомляємо, що в тендерній документації, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію українських виробників та порушують права потенційного учасника, що вбачається з нижченаведеного. Замовник в технічній частині предмета закупівлі, прописав вимоги під конкретного виробника та марки лічильників, а саме "Multical 603". Технічні параметри від інших виробників не відповідають заявленим у Додатку 2 Тендерної документації, тобто виконати вимоги до даних закупівлі, не може жоден виробник. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене просимо внести зміни до Тендерної документації, прибравши дискримінаційні вимоги або документально підтвердити, що всім у сукупності технічним вимогам, встановленим у Додатку 2 Тендерної документації, відповідає продукція, щонайменше двох виробників. В разі невнесення змін до Тендерної документації, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника. Які саме дискримінаційні вимоги, що суттєво обмежують конкуренцію виробників, як Ви вважаєте, зазначено у Додатку 2 до Тендерної документації?
В останньому абзаці Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: "В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент»".
Уточнення
Дата подання: 02 березня 2024 10:02
Дата відповіді: 04 березня 2024 08:24
Відповідь: ?
Уточнення
Дата подання: 02 березня 2024 10:03
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:04
У вимогах зазначено: Для вимірювання тепла до закупівлі приймаються cкладені теплолічильники з ультразвуковим типом вимірювання, що призначені для комерційного обліку теплової енергії. Чи буде формальним приводом для відхилення пропозиції у разі пропонування лічильника, що відповідає П 3.4 ДСТУ EN1434-1?
Відповідь: п.3.4 ДСТУ EN1434-1 визначено складові частини складеного тепло лічильника. Враховуючи, що споживачі теплової енергії знаходяться в різних населених пунктах потрібні складені тепло лічильники, що дозволяє заміну складової частини тепло лічильника на місці при умові сертифікату за модулем В на кожну складову частину. Це скорочує експлуатаційні затрати.
Питання до кончтрукції
Дата подання: 02 березня 2024 10:03
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:06
У вимогах зазначено: Матеріал виготовлення ультразвукових датчиків витратомірів - нержавіюча сталь (no. 1.4404 або краще). Чи буде формальною ознакою для відхилення у разі пропонування теплолічильника, що відповідає Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (ПКМУ від 24.02.2016 р. №163) та ДСТУ EN1434 із сенсорами, з покриттям проти налипу та осаду?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником у вимогах зазначено: Матеріал виготовлення ультразвукових датчиків витратомірів - нержавіюча сталь (no. 1.4404 або краще), як стійкий до корозії сплав, що забезпечує не тільки точність ультразвукового методу вимірювань, але і експлуатаційну надійність приладів, так як вузли обліку встановлюються та експлуатуються в агресивному середовищі (вологість 90-93%, температура зовнішнього повітря від 5 С до 50 С).
Вимоги до конструкції
Дата подання: 02 березня 2024 10:04
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:07
У вимогах зазначено: Вимірювальна ділянка всередині витратоміра, що контактує з робочою середою теплоносія повинна забезпечити довгострокову роботу обладнання, та повинна бути виконана з термопластику, (PES 30% GF або краще), що перешкоджає утворенню відкладень. Чи буде формальною ознакою для відхилення у разі пропонування теплолічильника, що відповідає Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (ПКМУ від 24.02.2016 р. №163) та ДСТУ EN1434 що пройшов оцінку відповідності, про що нанесено додаткове метрологічне маркування у відповідності Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки та оформлено Декларацію про відповідність із равнопрохідним вимірювальним пристроєм з металу без пластикових включень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ПКМУ від 24.02.2016 р. №163 конструкція засобу вимірювальної техніки повинна зменшувати, наскільки можливо, вплив дефектів, в тому числі зумовлених утвореними відкладеннями або бульбашками повітря, який приводить до неточних результатів вимірювань, так як засіб вимірювальної техніки використовується для вимірювання значень, постійних у часі, а тому він має бути нечутливий до малих змін значення вимірюваної величини, або повинен реагувати відповідним чином.
Відкладення на внутрішній поверхні витратоміра зменшують діаметр вимірювальної ділянки, змінюють характеристики витрат, особливо на малих типорозмірах витратомірів, що призводить до невиправданих вимог споживачів (користувача) для отримання правильного результату.
Відкладення потрібно знімати кислотами, утилізувати відходи та проводити перевірку на стендах, калібрування та повірку тепло лічильника, що тягне за собою додаткові витрати.
Вимогу до матеріалу
Дата подання: 02 березня 2024 10:04
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:07
Висунута вимога: Матеріал виготовлення тепло обчислювача - термопластик, (PC 10% GF або краще). , що забезпечує клас захисту IP54. Дисплей - рідиннокристалічний, розрядність не менше ніж 8, мінімальна одиниця розряду - 0,01, висота знака не менше 8,2 мм Чи буде формальною ознакою для відхилення у разі пропонування теплолічильника, що відповідає Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (ПКМУ від 24.02.2016 р. №163) та ДСТУ EN1434-1.2 із ступенем захисту не нижче IP65 розміром індикації, що відповідає ДСТУ EN1434?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні не буде.
Вимоги щодо порграмного забезпечення теплолічильника
Дата подання: 02 березня 2024 10:05
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:07
Висунута вимога: Теплообчислювач повинен накопичувати архівні дані. Глибина архівації не менше: 20 років, 36 місяців, 460 діб, 1300 годин, 50 інфокодів, журнал змін налаштувань 25 подій. Чи буде формальною ознакою для відхилення у разі пропонування теплолічильника, що відповідає Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (ПКМУ від 24.02.2016 р. №163) та ДСТУ EN1434-1.2 що пройшов оцінку відповідності, про що нанесено додаткове метрологічне маркування у відповідності Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки та оформлено Декларацію про відповідність із архівами, що є більшими, ніж висунуто у вимогах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні , не буде, якщо учасник надасть повний технічний опис.
Щодо вимог до конструкції
Дата подання: 02 березня 2024 10:06
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:07
У якості вимоги зазначено - Обов’язкова наявність в теплообчислювачі слоту розширення для монтажу комунікаційних модулів інтерфейсів (RS-232, M-Bus) без демонтажу та перепрограмування лічильника. Чи буде формальною ознакою для відхилення у разі пропонування теплолічильника, що відповідає Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (ПКМУ від 24.02.2016 р. №163) та ДСТУ EN1434-1.2 із вбудованим інтерфейсом RS232 та інтерфейсом для підключення інтерфейсу M-Bus?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаються до закупівлі тепло лічильники із вбудованими інтерфейсами RS232 та M-Bus за умови забезпечення дистанційної передачі даних в реальному часі для відображення їх на дисплеї диспетчерського пункту а також передачі подобових архівних даних за вказаними інтерфейсами.
вимога до нанесення маркування що порушує ДСТУ
Дата подання: 02 березня 2024 10:07
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:08
Висунута вимога - Маркування лічильника нанесено на теплообчислювач методом лазерного гравірування, що унеможливлює зміну технічних параметрів пристрою. Чи буде формальною ознакою для відхилення у разі пропонування теплолічильника, що відповідає Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (ПКМУ від 24.02.2016 р. №163) та ДСТУ EN1434-1.2, що пройшов оцінку відповідності, про що нанесено додаткове метрологічне маркування у відповідності Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки та оформлено Декларацію про відповідність?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно ПКМУ від 24.02.2016 р. №163 «Знак відповідності та додаткове метрологічне маркування, що наносяться на засіб вимірювальної техніки або на табличку з технічними даними, повинні бути помітними, розбірливими та не повинні стиратися.» Враховуючи, що вузол обліку буде використовуватись в агресивному середовищу маркування повинно бути нанесене на засоби вимірювальної техніки таким чином, що не вплине негативно на видимість, розбірливість та значення знака відповідності, додаткового метрологічного маркування з часом та надасть змогу підтверджувати характеристики приладу. Дана вимога не порушує ДСТУ EN 1434.
щодо вимог до докунструкції
Дата подання: 02 березня 2024 10:13
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:09
Висунуто вимогу - Термоперетворювачі температури Pt500 двох-провідні довжиною 5 метрів... Чи буде формальною ознакою для відхилення у разі пропонування теплолічильника, що відповідає Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (ПКМУ від 24.02.2016 р. №163) та ДСТУ EN1434-1.2 та що пройшов оцінку відповідності, про що нанесено додаткове метрологічне маркування, у відповідності Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки та про що складено декларацію про відповідність з перетворювачами температури Pt1000, що дозволить збільшити довжину кабелів у разі потреби?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не має потреби збільшувати довжину кабелів перетворювачів температури, бо довжина обумовлена потребами на кожному конкретному місці монтажу. У випадку пошкодження перетворювачів температури, заміна на нову підібрану пару Pt500 виконується простим підключенням до теплообчислювача, без калібрування та внесення корегувань до теплообчислювача і проведення позачергової повірки. Заміна Pt1000, тягне за собою додаткові витрати на демонтаж-монтаж тепло лічильника, транспортування до місця коригування, калібрування та позапланової повірки обчислювача і проведення позачергової повірки.
Вимогу до комплекту додатскових елеметнтів
Дата подання: 02 березня 2024 10:13
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:09
Вимога до шафа автоматизації: Мати можливість підключення до чотирьох лічильників та п’яти аналогових датчиків з виходами 0/4-20мА (тиск, температура, тощо) Чи буде формальною ознакою для відхилення у разі пропонування засобу зв’язку, що відповідає Технічному регламенту засобів передачі даних (ПКМУ від 24 травня 2017р №355) та має відповідні інтерфейси разом із теплолічильником, що має інтерфейси для підключення перетворювачів тиску у тому числі без використання додаткових джерел живлення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Датчики тиску 4-20мА застосовуються як технологічні – для реєстрації тиску в подаючому та зворотньому трубопроводах. Вимога, щодо застосування датчиків 4-20мА, які підключаються до зовнішнього пристрою (контролеру) обумовлена умовами та терміном експлуатації та обслуговування вузла обліку тепла, а саме з метою забезпечення роботи лічильника тепла на автономному живленні більше 8 років, а в разі необхідності заміни датчиків тиску проводити заміну без зупинки, корегування параметрів і розпломбування лічильника в короткі строки та забезпечити можливість використання датчиків тиску з аналогічними характеристиками різних виробників. Також датчики тиску такого виду є розповсюдженні, не вимагають вузько - спеціалізованих контролерів і додаткових блоків живлення для їх підключення та можуть бути встановлені на великій відстані з застосуванням двох жильних кабелів (на відміну від датчиків 0-10В). У випадку відповідності Технічному регламенту засобів передачі даних (ПКМУ від 24 травня 2017р №355) та виконанні вище вказаних вимог не буде формальною ознакою для відхилення.
Питання щодо віповідності законодавству
Дата подання: 02 березня 2024 10:14
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:10
У вимогах до шафи автоматизації зазначено - Вимірювання тиску повинно бути забезпечено двома датчиками тиску 4-20мА за двох провідним підключенням Просимо надати відомості про Технічний регламент, якому має відповідати перетворювачі тиску бажаною та схемою оцінки відповідності, що має бути зазначено у Декларації про відповідність.
Відповідь: Датчики тиску застосовуються як технологічні – для реєстрації тиску в подаючому та зворотньому трубопроводах і безпосередньо не впливають на роботу лічильника тепла та його характеристики. Вимога забезпечення датчиками тиску 4-20мА за двох провідним підключенням обумовлена умовами монтажу, експлуатації та обслуговування, а саме: датчики тиску такого виду є розповсюдженні, не вимагають вузько - спеціалізованих контролерів і додаткових блоків живлення для їх підключення та можуть бути встановлені на великій відстані з застосуванням двохжильних кабелів (на відміну від датчиків 0-10В). Таким чином датчики тиску 4-20мА з вказаними характеристиками виробляються серійно багатьма виробниками і є доступними.
Порушення умов закупівлі
Дата подання: 02 березня 2024 10:14
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:10
Зазначено вимогу Монтажні та пусконалагоджувальні роботи виконуються Постачальником та включені в ціну товару. Оголошено тендер на Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів Монтажні роботи передбачаються наявність проектно-кошторисної документації та долучено до складу документації відомість робіт - просимо усунути невідповідність
Відповідь: Дана закупівля передбачає заміну раніше встановлених вузлів обліку теплової енергії, тому розроблення проектно-кошторисної документації не передбачається.
З метою уникнення непорозумінь в частині не коректної роботи вузлів обліку теплової енергії, правильності монтажу та передачі даних на диспетчерський пункт підприємства через програмне забезпечення, що використовуються замовником, транспортування, монтаж та пусконалагоджувальні роботи повинні бути виконані Постачальником, що не суперечить діючому законодавству.
Так як діючим законодавством не забороняється в межах одного договору про закупівлю, здійснювати одночасно придбання товару та супутніх послуг до нього, а саме постачання, монтаж та налагодження обладнання.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техномер" 2 770 659,00
UAH з ПДВ
2 770 659,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 березня 2024 09:06
Електронний підпис
11 березня 2024 11:10
Стаття 47.pdf
11 березня 2024 11:06
Стаття 47.pdf
06 березня 2024 16:07
Електронний підпис
06 березня 2024 16:06
Гарантійний талон.pdf
06 березня 2024 16:05
Довідка про засновників.pdf
06 березня 2024 16:05
Стаття 47 (Загальна).pdf
06 березня 2024 15:41
Довідка про діяльність.pdf
06 березня 2024 10:52
Паспорт модема.pdf
06 березня 2024 10:51
Довідка про діяльність.pdf
05 березня 2024 17:22
Ціна пропозиції.pdf
05 березня 2024 17:21
ДІЛЕР.pdf
05 березня 2024 17:21
Статут.pdf
05 березня 2024 17:21
Стаття 47(2 довідки) .pdf
05 березня 2024 17:21
Матеріально-тех.база.pdf
05 березня 2024 17:21
GSMK-ТУ (1).pdf
05 березня 2024 17:21
UA_TR_001-220-19_REV1_Pt-500_pages.pdf
05 березня 2024 17:21
UA_TR_001_42-18_M402_M403_R1.pdf
05 березня 2024 17:21
UA_TR.001_057_19_UF54_UF34_pages.pdf
05 березня 2024 17:21
Паспорт 603+403 стор.1.pdf
05 березня 2024 17:21
GSMK-Нацком (1).pdf
05 березня 2024 17:21
GSMK-СЕС-2021 (4).pdf
05 березня 2024 17:21
Паспорт 403 Укр 48.pdf
05 березня 2024 17:21
ПАСПОРТ УКР - 48 мес (2).pdf
05 березня 2024 17:21
Паспорт 603+403 стор.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Техномер"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техномер"
#32530538
Переможець 2 770 659,00
UAH з ПДВ
08 березня 2024 08:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 березня 2024 08:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техномер"
#32530538
2 770 659,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2024 10:09
ДВ-79-24 від 14.03.2024 р..pdf укладений
14 березня 2024 10:08