Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стіл письмовий
Очікувана вартість
32 432,00 UAH
UA-2024-02-28-009536-a ● 24ec105a464f40f1a4683fdbe85f786d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01981498 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ковальчук В'ячеслав 380991049266 kovalchyk.vyacheslav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2024 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 32 432,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5,00% від вартості договору про закупівлю. Завдаток вноситься на рахунок Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради, Україна, 40007, м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2, код ЄДРПОУ 01981498, р/р IBAN: UA553375460000026003055032398 в СФ АТ КБ «Приватбанк», з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю: «ДК 021:2015, 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл письмовий)». Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4)згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, підлягають перерахуванню до Державного бюджету України. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 15:50 |
ТД.docx | |
28 лютого 2024 15:50 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація
Дата подання: 01 березня 2024 13:47
Дата відповіді: 04 березня 2024 20:57
Шановний замовник! ви вимагаєте, що Учасник повинен не пізніше одного робочого дня з дати підписання Договору здійснити виїзд за власний рахунок на об`єкт Замовника виконати остаточні заміри. Це абсолютно дискримінаційна вимога, яка дозволяє поставити товар лише Сумським виробникам/постачальникам меблів. Вартість тендеру невелика, на такому обємі чистий заробіток, враховуючи зниження ціни на аукціоні, буде дуже невеликий, і виїзд нашого представника в іншу область може "зїсти" половину заробітку, що робить нерентабельною участь у цьому тендері, у той час як місцевим достатньо лише проїхати декілька кілометрів до вас, а то і дійти пішки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше питання розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що зазначені Вами вимоги було встановлено за підсумками негативного досвіду з Постачальниками в попередніх періодах.
Разом з тим, зазначимо, що відповідно до п. 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Разом з тим, зазначимо, що відповідно до п. 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Виїзд на об"єкт
Дата подання: 01 березня 2024 14:44
Дата відповіді: 04 березня 2024 20:57
Зановний Замовнику! Дійсно, видаліть дикримінаційну умову щодо виїзду Учасника на об"єкт для остаточних замірів. Крім того, стіл має чіткі стандартні розміри, для чого додатково здійснювати виїзд?!
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше питання розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що зазначені Вами вимоги було встановлено за підсумками негативного досвіду з Постачальниками в попередніх періодах.
Разом з тим, зазначимо, що відповідно до п. 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Разом з тим, зазначимо, що відповідно до п. 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гусейнов Раміг Салех-Огли |
30 888,00
UAH з ПДВ
|
30 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гусейнов Раміг Салех-Огли #2645824413 |
Переможець |
30 888,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 11:49
|
Договір 127-П.pdf | укладений |
14 березня 2024 11:49
|