Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 41845351 |
Місцезнаходження: | 92800, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул. Центральна, 103 |
Контактна особа: |
Гвоздік Микита Миколайович +380992104715 nikita_gvozdik@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2024 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 08 березня 2024 13:53 |
Початок аукціону: | 08 березня 2024 13:53 |
Очікувана вартість: | 819 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 095,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | «Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів та установ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку).» | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 15:41 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000014 ● 724b693681e649aeb09d2999d7e3652a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 № 9-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 15.04.2024 № 9-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-02-28-009313-a 28.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 13:57:40
Запи про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів та установ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-28-009313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 15:43:31
Пояснення до моніторингу процедури «Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів загальної середньої освіти Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-28-009313-a).
Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 року, у межах проведення моніторингу процедури «Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів загальної середньої освіти Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-28-009313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надає наступні пояснення.
1. Планування закупівель здійснюється відповідно ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням п.14 Постанови Кабміну від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно з ч.4. ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. На виконання норм вищевказаного Закону, а також з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, Відділом освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради здійснено моніторинг ринкових цін на послуги/товари шляхом вивчення та аналізу: спеціалізованих торгівельних майданчиків, електронних каталогів, прайс-листів, електронної системи закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, офіційних статистичних видань, цінових пропозицій. Отримана інформація та цінові пропозиції від контрагентів є основою для прийняття розпорядження Біловодської селищної військової адміністрації Старобільського району Луганської області Про затвердження Програми «Освіта Біловодщини» на 2024-2026 роки №185 від 28 листопада 2023 року та самої Програми, що є підставою для фінансування Програми в межах бюджетних призначень, затверджених в бюджеті на відповідний рік, виходячи з реальних можливостей бюджету (додається).
2. З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтувань технічних та якісних характеристик предметів закупівель, та очікуваної вартості предметів закупівель: https://www.belovodsk-rada.gov.ua/%D0%9F%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/#ADM . При цьому звертаємо вашу увагу на наступне. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Відповідно ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 15:39:03
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів та установ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-28-009313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. чому було надано 24 години для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ «Лаяр Сіті» відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо ним не надано документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: перелік продуктів для сухого пайка, копія розпорядку дня, копія договору з територіальним лікувально-профілактичним закладом або копія іншого документу, відповідно до якого забезпечується надання дітям невідкладної медичної допомоги, у т.ч. стаціонарної, документ військової адміністрації щодо включення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку до мережі дитячих закладів оздоровлення, яким рекомендовано роботу в 2024 році, у тому числі у запропонований період або готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку надавати відпочинкові та оздоровчі послуги в умовах воєнного стану у запропонований період, надання яких передбачено Додатком 2 до тендерної документації та в якому зазначено, що невиконання вимог цього розділу ТД у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 16:14:46
Пояснення до моніторингу процедури «Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів загальної середньої освіти Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-28-009313-a).
Відділом освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради було розглянуто «Запит про надання пояснень» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 19.04.2024 року.
Вказаний запит був надісланий Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області в межах проведення моніторингу відповідно до Наказу №9-3 від 15.04.2024, щодо процедури закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів та установ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-28-009313-a) за ознаками порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В «Запиті про надання пояснень» Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області було поставлено наступне питання:
Чому було надано 24 години для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ «Лаяр Сіті» відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, якщо ним не надано документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: перелік продуктів для сухого пайка, копія розпорядку дня, копія договору з територіальним лікувально-профілактичним закладом або копія іншого документу, відповідно до якого забезпечується надання дітям невідкладної медичної допомоги, у т.ч. стаціонарної, документ військової адміністрації щодо включення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку до мережі дитячих закладів оздоровлення, яким рекомендовано роботу в 2024 році, у тому числі у запропонований період або готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку надавати відпочинкові та оздоровчі послуги в умовах воєнного стану у запропонований період, надання яких передбачено Додатком 2 до тендерної документації та в якому зазначено, що невиконання вимог цього розділу ТД у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення? Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.
З огляду на вищевикладене, Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської надає наступні пояснення:
Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області оголосив закупівлю за процедурою відкритих торгів по предмету закупівлі «Оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів та установ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-28-009313-a).
Замовником було виявлено недоліки у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЯР СІТІ»» (далі Учасник), а саме:
1.
Відсутність переліку продуктів для сухого пайка.
При цьому, у складі Тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЯР СІТІ» було надано документ: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», пунктом 6 якого Учасник підтверджує, що норми харчування та порядок організації харчування у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку відповідають вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Організовано 5- разове збалансоване харчування. Меню розроблено для 3-х категорій дітей (віком з 6 до 11 років, з 11-14 років та 14-18 років). Енергетична та поживна цінність їжі відповідають загальним віковим потребам та всім нормам фізіологічних потреб в основних харчових речовинах та енергії, визначеними МОЗ; пунктом 12 підтверджує, що у приміщенні їдальні наявна достатня кількість холодильного та технологічного обладнання. Організовано 5-разове збалансоване харчування дітей в 1 зміну. Меню розроблено для 3-х категорій дітей, з урахуванням Норм харчування в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Для забезпечення якісними продуктами харчування укладено договори на постачання з наступними організаціями: ТОВ «Метро Кеш Енд Кері» (м'ясо, риба, овочі), ТОВ «Родина» (крупи, випічка, соки), ТОВ «Верест» (м’ясопродукти), ТОВ ТВК «Львівхолод» (хліб, фрукти, молочні вироби). На усю продукцію наявні сертифікати якості. Санітарний стан харчоблоку відповідає вимогам, у приміщеннях проводиться щоденно поточне та щотижня генеральне прибирання, про що вносяться відповідні записи у «Журнал прибирання приміщень їдальні», весь персонал забезпечений відповідним одягом. Усі страви з меню готуються відповідно до технологічних карт. Готові страви медична сестра відбирає на проби та зберігає протягом доби у спеціальних контейнерах.
2.
Відсутність копії розпорядку дня.
При цьому, на виконання вказаної вимоги Учасником закупівлі були надані: план виховної, національно-патріотичної, фізкультурно-спортивної діяльності та організації дозвілля «Вперед у майбутнє» роботи та «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»
Згідно пункту 13 «ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», в таборі відпочинку, оздоровлення та патріотичного виховання дітей та молоді в Карпатах «Соколята» національно-патріотичне виховання є одним із пріоритетних напрямів виховної діяльності.
Наявна програма «Табір патріотичний», згідно якої проводяться заходи національно-патріотичного напрямку.
У таборі «Соколята» організовано роботу гуртків, клубів за інтересами, творчих майстерень та студій, а саме: творча майстерня «Умілі ручки», Студія «АРТ-клуб», Студія туризму.
Під час табірної зміни згідно графіку проводяться демонстрації художніх фільмів та мультфільмів. - Укладено Договір щодо організації та проведення концертів, театральних вистав, виступів тощо із Комунальним закладом «Львівський академічний обласний музично-драматичний театр ім. Дрогобича»
Присутня літня естрада та актовий зал для проведення дискотек, танцювальних вечорів та концертів.
Організовано Клуб інтелектуально-розважальних ігор, наявна програма ігор та методичні матеріали.
Під час табірної зміни проводяться дитячі свята (Урочисте відкриття табору, КВН, конкурси та вогнища).
Плани та програми табору «Соколята» ТОВ «ЛАЯР СІТІ» відповідають тематиці змін та віковим особливостям дітей.
Згідно п. 14 «ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у таборі «Соколята» ТОВ «ЛАЯР СІТІ» організовано фізкультурно-спортивну діяльність, а саме:
- наявні секції тенісу, футболу, туризму та ін.
- щоденно проводиться ранкова зарядка, заняття з фізичної культури, організовуються спортивні свята та квести.
3.
На виконання вимоги надати копію договору з територіальним лікувально-профілактичним закладом або копії іншого документу, відповідно до якого забезпечується надання дітям невідкладної медичної допомоги, у т.ч. стаціонарної, Учасником в складі тендерної пропозиції було надано копію договору про співпрацю № 345 від 28 грудня 2021 року, укладеного між Учасником та Комунальним некомерційним підприємством Добромильської міської ради «Добромильська районна лікарня». Однак, згідно пункту п.5.1 наданого Договору, строк дії договору закінчувався 31.05.2024 року.
Тобто, Договір був чинний на момент проведення процедури закупівлі, однак дія договору не поширювалась на весь період надання послуги з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів та установ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області.
При цьому, згідно п.15 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Учасник підтверджує, що у нього:
- Наявні 2 медичні пункти та 2 ізолятори в спальних корпусах, забезпечено цілодобове чергування кваліфікованого медичного персоналу та надання невідкладної медичної допомоги.
- Укладено угоду зі Старосамбірською ЦРЛ та Добромильською ЦРЛ щодо надання медичної допомоги в умовах стаціонарну.
- Організовано лікування дитини, у разі необхідності - у медичному закладі. - Табір «Соколята» ТОВ «ЛАЯР СІТІ» у своїй роботі керується постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 (зі змінами) «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
- При заїзді медична сестра проводить первинний огляд кожної дитини, а також здійснюється моніторинг стану здоров’я дітей. Вихователями та медичним персоналом табору проводяться профілактичні бесіди з питань здорового способу життя, профілактики інфекційних та неінфекційних захворювань, харчових та нехарчових отруєнь, запобігання травматизму, розвитку шкідливих звичок.
4.
Відсутність документу військової адміністрації щодо включення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку до мережі дитячих закладів оздоровлення, яким рекомендовано роботу в 2024 році, у тому числі у запропонований період або готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку надавати відпочинкові та оздоровчі послуги в умовах воєнного стану у запропонований період.
При цьому, на виконання вказаної вимоги Учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка, видана Львівською обласною військовою адміністрацією згідно якої, за підсумками перевірки стану готовності дитячих закладів оздоровлення і відпочинку заклад отримав Акт перевірки готовності до відкриття дитячого закладу оздоровлення та відпочинку від 23.12.2021, виданий Самбірською районною адміністрацією, заклад визнаний готовим для відкриття та відповідає вимогам безпеки на період воєнного стану, затвердженим розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 23.06.2022 №112/0/5-22ВА «Про організацію і проведення оздоровлення та відпочинку дітей у 2022 році». Тобто табір «Соколята» ТОВ «ЛАЯР СІТІ» відповідає вимогам безпеки на період дії воєнного стану на території України.
Як загально відомо: відповідно до аб.1 та п.1 Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/2022 у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" було постановлено:
1. Ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Також з огляду на аб.1 та п.1 Указу Президента України №49/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» Затверджений Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», у зв'язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» постановлено:
1. На часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року N 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року N 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року N 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року N 2119-IX, Указом від 18 квітня 2022 року N 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року N 2212-IX, Указом від 17 травня 2022 року N 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року N 2263-IX, Указом від 12 серпня 2022 року N 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року N 2500-IX, Указом від 7 листопада 2022 року N 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року N 2738-IX, Указом від 6 лютого 2023 року N 58/2023, затвердженим Законом України від 7 лютого 2023 року N 2915-IX, Указом від 1 травня 2023 року N 254/2023, затвердженим Законом України від 2 травня 2023 року N 3057-IX, Указом від 26 липня 2023 року N 451/2023, затвердженим Законом України від 27 липня 2023 року N 3275-IX, та Указом від 6 листопада 2023 року N 734/2023, затвердженим Законом України від 8 листопада 2023 року N 3429-IX), продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 14 лютого 2024 року строком на 90 діб.
ПОЗИЦІЯ ЗАМОВНИКА:
Особливостями №1178 передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить описані невідповідності в технічній частині, замовник зобов`язаний надати 24 години на їх виправлення.
Оскільки сутність тендерної документації полягає, зокрема, у перевірці спроможності учасника закупівлі виконати той чи інший об`єм роботи, що становить предмет закупівлі, то враховуючи документи, які були долучені Учасником до тендерної пропозиції, Замовник дійшов висновку про те, що Учасником підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначеним Замовником у Технічній специфікації «Додатку №2 до Тендерної документації», а також спроможність виконати умови договору у разі перемоги в процедурі закупівлі.
При цьому, ненадання переліку продуктів для сухого пайка, копії розпорядку дня, не охоплення наданим Учасником Договором про співпрацю № 345 від 28 грудня 2021 року, укладеним між Учасником та Комунальним некомерційним підприємством Добромильської міської ради «Добромильська районна лікарня» усього періоду надання послуги та надання довідка, виданої Львівською обласною військовою адміністрацією згідно якої заклад відповідає вимогам безпеки на період воєнного стану та може надавати послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в умовах військового стану у 2023 році за певних умов, не призвело до порушення умов тендерної документації, жодним чином не вплинуло на зміст тендерної пропозиції, не пов`язане із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції та не мають жодного впливу на результати закупівлі, який визначений за умовою найбільш вигідної ціни.
ЗАКОНОДАВЧЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПОЗИЦІЇ ЗАМОВНИКА.
Правові та організаційні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII).
Порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування встановлюють Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), Указ Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/2022 затверджений Законом України від 24 лютого 2022 року N 2102-IX, Указ Президента України №49/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» Затверджений Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».
Пунктом 33, статті 1 Закону №922-VIII чітко вказано, що технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Стаття 16 Закону №922-VIII передбачає, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 1 статті 17 Закону №922-VIII замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов`язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов`язаного з корупцією;
4) суб`єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України Про захист економічної конкуренції, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов`язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов`язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов`язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України Про санкції;
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов`язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Відповідно до Статті 23 Закону №922-VIII:
1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі.
2. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Частиною 2 статті 31 Закону №922-VIII передбачено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Під невідповідністю інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до п.43 Особливостей №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто пропозиція учасника відхиляється, якщо останній взагалі не завантажив забезпечення тендерної пропозиції. Недоліки та помилки в оформленні забезпечення (банківської гарантії), наприклад, помилки в тексті, не додана ліцензія на банківську діяльність або довіреність на особу, що підписала забезпечення тендерної пропозиції виправляються протягом 24 годин.
Так само пропозиція учасника відхиляється, якщо в ній відсутня інформація та/або документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані.
Натомість Особливостями №1178 передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить описані невідповідності в технічній частині, замовник зобов`язаний надати 24 години на їх виправлення.
Приймаючи рішення про надання Учаснику 24 години на виправлення допущених недоліків, Замовник, керуючись наведеними вище нормами чинного в Україні законодавства, виходив з того, що виявлені недоліки в документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, такі як перелік продуктів для сухого пайка, копія розпорядку дня, копія договору з територіальним лікувально-профілактичним закладом або копія іншого документу, відповідно до якого забезпечується надання дітям невідкладної медичної допомоги, у т.ч. стаціонарної, документ військової адміністрації щодо включення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку до мережі дитячих закладів оздоровлення, яким рекомендовано роботу в 2024 році, у тому числі у запропонований період або готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку надавати відпочинкові та оздоровчі послуги в умовах воєнного стану у запропонований період відносяться до помилок, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо та жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції, не пов`язані із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції та не мають жодного впливу на результати закупівлі, який визначений за умовою найбільш вигідної ціни.
Всі документи, на які посилається Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області при наданні відповіді на питання поставлене Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області в «Запиті про надання пояснень» від 19.04.2024 року додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 16:24:37
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів та установ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-28-009313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Лаяр Сіті» встановлено, що на вимогу, визначену Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, учасником не надано: копія Статуту або Положення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, фотоматеріали про заклад оздоровлення та відпочинку та копія штатного розпису. Чому не була надана ТОА «Лаяр Сіті» можливість виправити дані невідповідності?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 16:02:14
Пояснення до моніторингу процедури «Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів загальної середньої освіти Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-28-009313-a)
Відділом освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради було розглянуто «Запит про надання пояснень» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 25.04.2024 року.
Вказаний запит був надісланий Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області в межах проведення моніторингу відповідно до Наказу №9-3 від 15.04.2024, щодо процедури закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку дітей пільгових категорій (придбання путівок) для закладів та установ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-28-009313-a) за ознаками порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В «Запиті про надання пояснень» Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області було поставлено наступне питання:
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Лаяр Сіті» встановлено, що на вимогу, визначену Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, учасником не надано: копія Статуту або Положення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, фотоматеріали про заклад оздоровлення та відпочинку та копія штатного розпису. Чому не була надана ТОА «Лаяр Сіті» можливість виправити дані невідповідності?
З огляду на вищевикладене, Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Луганської надає наступну відповідь на поставлене у запиті питання:
Перш за все вважаємо за необхідне звернути увагу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області на те, що Додатком 3 до тендерної документації є проект Договору, натомість Технічною специфікацією з вимогами є Додаток 2 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання) на підтвердження технічних та якісних характеристик по предмету закупівлі». З огляду на вказане, Замовник надає відповідь на поставлене Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області з посиланням на Додаток 2 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання) на підтвердження технічних та якісних характеристик по предмету закупівлі».
1. Щодо ненадання Замовником Учасникові ТОВ «Лаяр Сіті» можливості на виправленні невідповідності, допущеної на думку Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, яка полягає у ненаданні копії Статуту або Положення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку.
У Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання) на підтвердження технічних та якісних характеристик по предмету закупівлі» у Розділі «Основні вимоги» Замовником була поставлена вимога щодо надання Учасниками копії Статуту або Положення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку.
Учасником ТОВ «Лаяр Сіті» на виконання вказаної вимоги Замовника у складі Тендерної пропозиції було надано такі документи:
• Документ: «7. скан копія Статуту.PDF» Тип документу: Документи, що підтверджують відповідність, Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2024 10:52, Версія документу від: 07.03.2024 10:52, Розкрито: 08.03.2024 14:28. Повна назва документу: СТАТУТ Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАЯР СІТІ»;
• Документ: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», пунктом 8 якого Учасник підтверджує, що статут ТОВ «ЛАЯР СІТІ» розроблено відповідно до Типового положення про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку.
З огляду на те, що Учасником ТОВ «Лаяр Сіті» у складі тендерної пропозиції було надано копію Статуту Учасника, тобто вимога Замовника, викладена у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання) на підтвердження технічних та якісних характеристик по предмету закупівлі» у Розділі «Основні вимоги» була виконана в повному обсязі, невідповідності вимогам Замовника в цій частині були відсутні, відповідно, не було необхідності у наданні можливостей Учаснику у виправленні невідповідностей в цій частині.
2. Щодо ненадання Замовником Учасникові ТОВ «Лаяр Сіті» можливості на виправленні невідповідності, допущеної на думку Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, яка полягає у ненаданні Учасником фотоматеріалів про заклад оздоровлення та відпочинку.
У Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання) на підтвердження технічних та якісних характеристик по предмету закупівлі» у Розділі «Місце розташування закладу та облаштування території» Замовником була поставлена вимога щодо надання Учасниками фотоматеріалів про заклад оздоровлення та відпочинку.
На виконання вказаної вище вимоги, Учасником ТОВ «Лаяр Сіті» у складі Тендерної пропозиції було надано документ: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», у сімнадцятому пункті «Інформаційні послуги» якого Учасником було вказано, що уся актуальна інформація про заклад та фотоматеріали знаходяться на сайті та надані відповідні посилання:
• https://instagram.com/sokolyata.city?igshid=YmMyMT A2M2Y=
• https://www.facebook.com/sokolyata.ua
Крім цього, у пункті першому наданого документу: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» було надане посилання на YouTube канал табору з Презентацією табору : https://youtu.be/d6SmeQ4kE0Q
З огляду на те, що Учасником ТОВ «Лаяр Сіті» у складі тендерної пропозиції було надано не тільки фотоматеріали, а також відео презентація закладу оздоровлення та відпочинку, вимога Замовника, викладена у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання) на підтвердження технічних та якісних характеристик по предмету закупівлі» у Розділі «Місце розташування закладу та облаштування території» була виконана в повному обсязі, невідповідності вимогам Замовника в цій частині були відсутні, відповідно, не було необхідності у наданні можливостей Учаснику у виправленні невідповідностей в цій частині.
3. Щодо ненадання Замовником Учасникові ТОВ «Лаяр Сіті» можливості на виправленні невідповідності, допущеної на думку Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, яка полягає у ненаданні Учасником копії штатного розпису.
У Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційну вимогу відповідно до ст. 16 Закону №922-VIII, а саме наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в такій редакції: «Укомплектованість професійними кадрами - це забезпечення оздоровчого закладу обов'язковими професійними кадрами згідно типових штатних нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затверджених наказом Міністерства сім’ї молоді та спорту України від 16.04.2009 №1254. Працівники дитячого закладу оздоровлення та відпочинку повинен мати освіту за профілем і стаж практичної роботи з дітьми»
На виконання вказаної вимоги Учасником ТОВ «Лаяр Сіті» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку №313 від 03.04.2024 року «ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД», яка містить дані щодо кількості працівників Учасника, їх прізвища, імена та по батькові, назву займаної ними посади, освіту та стаж їхньої роботи. При цьому в пункті 9 документу: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»,ТОВ «Лаяр Сіті» вказано що Штатний розпис ТОВ «ЛАЯР СІТІ» розроблено згідно з Типовими штатними нормативами дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затвердженими наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 16 квітня 2009 року № 1254, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 30 квітня 2009 року за №396/16412).
Відповідно до п.1.1. ч.1. Типових штатних нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затверджених наказом Міністерства сім’ї молоді та спорту України від 16.04.2009 №1254, данні штатні нормативи поширюються лише на дитячі заклади оздоровлення та відпочинку державної та комунальної форм власності з цілодобовим перебуванням.
Відповідно до Форми затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2002 р. № 57 слідує, що у штатному розписі вказують:
• № з/п структурного підрозділу. Посади окремо у штатному розділі не нумерують;
• назву структурного підрозділу відповідно до затвердженої структури підприємства;
• назву посади та код;
• кількість штатних посад за кожною посадою окремо або за групою штатних одиниць;
• посадовий оклад (тарифна ставку), надбавки й доплати. (ці показники не встановлюють у штатному розписі, а вказують на підставі колективного договору, трудових договорів, положення про оплату праці, інших локальних документів. Для працівників із відрядною системою оплати праці можна не зазначати розмір їх оплати праці, а фіксувати кількість штатних одиниць (див. лист Мінсоцполітики від 28.12.2016 р. № 1812/0/101-16/284). Розміри надбавок і доплат указують у тому разі, коли вони мають постійний характер;
• фонд заробітної плати на місяць — з урахуванням суми посадового окладу (тарифної ставки) і надбавок та доплат для кожної посади чи групи штатних одиниць працівників за відповідною посадою.
Наведена вище Форма штатного розпису затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2002 р. № 57 стосується лише підприємств, установ та організацій, які фінансуються з бюджету.
Відповідно до чинного законодавства України відсутня пряма вказівка щодо обов’язку складати штатний розпис на підприємстві, як і обов’язкова затверджена форма цього документу для організацій, які не є юридичними особами державної та комунальної форм власності. Так, згідно статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
З установчих документів, які були надані ТОВ «Лаяр Сіті» в Тендерній пропозиції слідує, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЯР СІТІ» не є організацією яка фінансується з місцевих або державних бюджетів.
Відповідно до п.3 Переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 та Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998 Формальною помилкою є: Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
З огляду на те, що згідно чинного в Україні законодавства для підприємств, установ, організацій приватної форми власності затверджена наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2002 р. № 57 носить виключно рекомендаційних характер, а надана Учасником ТОВ «Лаяр Сіті» у складі тендерної пропозиції Довідка №313 від 03.04.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить всю необхідну інформацію яка вимагалася Замовником, тобто вимога Замовника, викладена у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання) на підтвердження технічних та якісних характеристик по предмету закупівлі» у Розділі «Укомплектованість професійними кадрами» була виконана в повному обсязі, невідповідності вимогам Замовника в цій частині були відсутні, відповідно, не було необхідності у наданні можливостей Учаснику у виправленні невідповідностей в цій частині.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2024 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЯР СІТІ" |
567 000,00
UAH з ПДВ
|
494 487,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Клінічний санаторій "Карпати" Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України "УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ" |
617 400,00
UAH з ПДВ
|
494 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» |
756 000,00
UAH з ПДВ
|
497 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КЗ ДЗОВ "Зоряний" |
819 000,00
UAH з ПДВ
|
740 905,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЯР СІТІ" #39102819 |
Переможець |
494 487,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 12:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2024 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 22:10
|
Договір | укладений |
27 березня 2024 22:09
|