Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Дунаєвецький психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190455 |
Місцезнаходження: | 32400, Україна , Хмельницька обл., Дунаївці, вул.Київська,1А |
Контактна особа: |
Вишемирська Тетяна Броніславівна +380385831644 kaznodiy97@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2024 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 12:43 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 12:43 |
Очікувана вартість: | 1 881 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 815,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 14:42 |
Тендерна документація (особливості).docx | |
28 лютого 2024 14:42 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
28 лютого 2024 14:42 |
ДОДАТОК 3.docx | |
28 лютого 2024 14:42 |
Додаток 2.docx | |
28 лютого 2024 14:42 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 21 березня 2024 20:49
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000084 ● a30caeacd51646fd87a8796a78e4799c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 № 31-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 22.04.2024 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2024-02-28-007662-a 28.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 16:31:44
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-007662-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
Згідно Додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі надають в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі має надати довідку згідно Форми (таблиця 1 та 2). У таблиці 2 «Інформація про наявність обладнання» Учасник повинен зазначити наявність основного обладнання, яке необхідне для поставки товару (транспортний засіб, тощо). Крім того, пунктом 1.3. визначено, що Учасник у складі пропозиції надає копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції надано Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05 березня 2024 року № 7 (файл «2. Довідка мтб.pdf») у якій учасник підтвердив наявність 1-го спеціалізованого транспортного засобу, який буде залучено до поставки товару, а саме транспортний засіб, марка OPEL модель MOVANO, реєстраційний номер ВХ9901СТ, тип – спеціалізований вантажний спеціалізований фургон ізотермічний-В.
Відповідно до абзацу 2 пункту 12.3. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо).
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чепенко Діана Олександрівна міститься ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano (файл «2.6. Ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб.pdf»), яким Учасник планує здійснювати постачання товару згідно предмету закупівлі. Аналізом даного документу визначено, що ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano з терміном дії до: 22.02.2024 р.
Відповідно до пп. 4.1.1. розділу ІV тендерної документації та даних електронної системи закупівель кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 07 березня 2024 00:00. Відповідно до даних електронної системи закупівель ФОП Чепенко Діана Олександрівна подала свою тендерну пропозицію 06 березня 2024 року. Тобто, на момент подання тендерної пропозиції зазначений ветеринарно-санітарний паспорт є нечинним.
При цьому, пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що Учасник у складі пропозиції надає копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі.
Таким чином, учасником ФОП Чепенко Діана Олександрівна у складі тендерної пропозиції надано нечинний Ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano, та враховуючи положення абзацу 2 пункту 12.3. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 Учасник не може здійснювати поставку товару, що є предметом закупівлі використовуючи залучений транспортних засіб.
Отже, надавши недійсний Ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб, учасником ФОП Чепенко Діана Олександрівна не виконано вимогу тендерної документації, яка передбачена п. 1.3. Додатку 1 до тендерної документації.
В зв’язку з вищевикладеним прошу надати обґрунтоване пояснення: на підставі яких наданих учасником документів, замовником прийнято рішення про відповідність пропозиції учасника ФОП Чепенко Діана Олександрівна кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 15:46:17
Відповідь на запит
Відповідно до п. 3.1.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної Документації (далі – ТД), Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1).
Згідно п. 1.3. Додатку 1 до ТД, учасник у складі пропозиції надає копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі.
На виконання даної вимоги, Учасник надав у складі тендерної пропозиції Ветеринарно – санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano, реєстраційний номер ВХ 9901 СТ (файл – «2.6. Ветеринарно-санітарний паспорт»), також даний транспортний засіб учасник планує залучати до постачання товару згідно файлу «2. Довідка мтб».
Замовник наголошує, що умовами ТД не було жодних вимог, які б стосувались чинності ветеринарно – санітарного паспорту. Відповідно, вимагати надання «чинного» ветеринарно-санітарного паспорту Замовник немає права, оскільки умовами ТД цього визначено не було.
Відповідно до п. 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Трактуючи положення даного пункту – рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника повинен в обов’язковому порядку містити посилання на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації.
Враховуючи той факт, що умовами тендерної документації не було передбачено надання саме «чинного» ветеринарно-санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі у Замовника відсутні підстави для відхилення такої тендерної пропозиції та учасник виконав вимогу, передбачену п. 1.3. Додатку 1 до ТД.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-05-20 13:40:26
Роз'яснення щодо висновку
У порядку частини 10 статті 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" інформуємо про оскарження висновку до суду про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-28-007662-a. Позовну заяву подано до Хмельницького окружного адміністративного суду 17.05.2024, номер справи 560/7439/24. Після відкриття провадження у справі буде додатково проінформовано УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальний заклад Хмельницької обласної ради «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат» (далі-Замовник) не погоджується та заперечує висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-28-007662-a від 07.05.2024 року, який вказує, що учасником переможцем ФОП Чепенко Діаною Олександрівною у складі тендерної пропозиції надано нечинний Ветеринарно-санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano, чим не підтверджено можливість здійснювати поставку товару, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку №2 та пункту 1.3 Додатку №1 до тендерної документації. Замовник надає наступні пояснення: 1. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі — Закон). Статями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Вимогами до обігу об’єктів санітарних заходів Закону (пункт 7 статті 37) визначено, що документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону. З огляду на інформацію, наведену в листі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 602-121-12/121/2536 від 21.04.2017, наразі видавання санітарних паспортів законодавством не передбачено. 2. ФОП Чепенко Д.О. подано санітарний паспорт, оскільки це була вимога тендерної документації, як підтвердження, що транспортний засіб пройшов дезінфекційні заходи та автовласник, або транспортна компанія подбали про санітарно-гігієнічний стан транспортного засобу й мають право займатися безпечним транспортуванням харчових продуктів. Разом з цим ФОП Чепенко Д.О. в підтвердження відповідності транспорту санітарно-гігієнічним вимогам додатково подано протокол випробувань № 144-145 від 24.01.2024 року на змиви зі стінок, стелі та підлоги автомобіля OPEL MOVANO ВХ 9901СТ та встановлено відповідність нормам санітарно-біологічного контролю. Окрім цього подано довідку про санітарну обробку автомобіля, протокол радіаційного контролю автомобіля від 16.03.2023 року із висновком відсутності радіоактивного забруднення, Договір № 183/2 від 01.01.2024 року на проведення дезінфекції транспортного засобу OPEL MOVANO ВХ 9901СТ , який дійсний до 31.12.2024 року. Окрім цього при підписанні договору ФОП Чепенко Д.О подано санітарний паспорт з терміном дії до 14.05.2024 року ( копія надається) Замовник при підписання договору перевірено термін дії санітарного паспорта . Таким чином, Учасником ФОП Чепенко Д.О. надано достатньо доказів про забезпечення безпечності транспортування продуктів харчування автомобілем OPEL MOVANO ВХ 9901СТ . Зваживши на те, що в установі перебувають особи похилого віку та особи з інвалідністю а також врахувавши той факт що підписання договору не буде мати шкідливих наслідків й не призведе до нецільового використання бюджетних коштів і не створить збитків бюджету, Замовником було укладено договір з ФОП Чепенко Д.О. 3. Відповідно до п. 3.1.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної Документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток №1). Згідно п. 1.3. Додатку 1 до Тендерної Документації, учасник у складі пропозиції надає копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі. На виконання даної вимоги, учасник переможець ФОП Чепенко Д.О. надала у складі тендерної пропозиції Ветеринарно – санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano, реєстраційний номер ВХ 9901 СТ (файл – «2.6. Ветеринарно-санітарний паспорт»), також даний транспортний засіб учасник планує залучати до постачання товару згідно файлу «2. Довідка мтб». Наголошуємо, що умовами Тендерної Документації не було жодних вимог, які б стосувались чинності ветеринарно – санітарного паспорту або інших умов щодо дати видачі такого документу. Відповідно, вимагати надання «чинного» ветеринарно-санітарного паспорту Замовник немає права, оскільки умовами Тендерної Документації цього визначено не було. Відповідно до п. 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Трактуючи положення даного пункту – рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника повинен в обов’язковому порядку містити посилання на відповідні положення Особливостей та умови тендерної документації. Враховуючи той факт, що умовами тендерної документації не було передбачено надання саме «чинного» ветеринарно-санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі у Замовника були відсутні підстави для відхилення такої тендерної пропозиції та учасник виконав вимогу, передбачену п. 1.3. Додатку 1 до Тендерної Документації. 4. Чинним законодавством не встановлено право органів державного фінансового контролю вимагати розірвати договір, укладений за результатом проведення закупівлі. Розірвання договору є винятковим заходом, у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Встановлення у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі вимоги вчинення дій щодо розірвання укладеного договору не віднесено до повноважень органу державного фінансового контролю та порушує принцип обґрунтованості та пропорційності. А також нівелює саме визначення моніторингу, його мету — аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Розірвання договору призведе по суті до зриву закупівлі без усвідомлення настання негативних наслідків із забезпечення необхідними продуктами харчування що потягне за собою невиконання статутних завдань Замовника , в частині забезпечення повного та раціонального харчування, а особливо в весняно-літній період, коли є особлива потреба у забезпеченні свіжими овочами та фруктами осіб похилого віку та осіб з інвалідністю. Окремо слід вказати на те, що порядок зміна та розірвання договорів визначено у статті 651 Цивільного кодексу України та статті 188 Господарського кодексу України. Положеннями наведених нормативних актів передбачено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Враховуючи те, що законодавством про публічні закупівлі не визначено підстави для розірвання договорів за результатами закупівель, тому підстави та умови розірвання договорів визначено у самих договорах про закупівлю. Згідно укладеного договору №38 від 22.04.2024 року, який укладено за результатами закупівлі UA-2024-02-28-007662-a, передбачено наступні підстави для розірвання договору (пункт 10.3 Договору): «10.3. Договір може бути достроково розірваний: а) коли у зв'язку зі специфікою діяльності Покупця, відпадає потреба в даному товарі; б) у випадку кілька разових порушень Постачальником своїх зобов'язань по строках поставки і якості товару, що поставляє.» Повідомляємо, що у Замовника наявна потреба у товарі та відсутні факти невиконання своїх зобов’язань Постачальником, зокрема щодо строків та якості поставки товарів. Тому підстав для розірвання договору, як те передбачено Висновком, відсутні. 5. Форма висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядок його заповнення, затверджено наказом № 522 від 08.09.2020 року Міністерством фінансів України «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення» (далі – Порядок) Згідно пункту 3 частини ІІІ Порядку №522, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 Висновку має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. Проте, в порушення вимоги пункту 3 частини ІІІ Порядку №522, у Висновку зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи щодо розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Отже, фактично протиправно вимагається від Замовника припинити зобов’язання за договором в односторонньому порядку. Вище вказувалося, що у відповідності до статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається виключно за згодою сторін. Статтею 188 Господарського кодексу України передбачено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Враховуючи положення Договору та чинного законодавства, у Замовника відсутні підстави для розірвання договору в односторонньому порядку. Більше того, у разі виконання зобовʼязання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у запропонований у Висновку спосіб, а саме шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України призведе до вчинення нового порушення Замовником норм чинного законодавства, призведе до порушення прав та інтересів ФОП Чепенко Д.О. та матиме негативні наслідки для репутації Замовника, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками. Так, Конституційний Суд України у Рішенні від 25 січня 2012 року № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України) 6. Згідно частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Інформуємо, що Замовник має намір скористатися, гарантованим чинним законодавством, правом та оскаржити висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-28-007662-a від 07.05.2024 року
2024-05-14 10:47:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Ухвалою від 23.05.2024 року Хмельницького окружного адміністративного суду відкрито провадження № 560/7439/24 в адміністративній справі за позовом Комінального закладу Хмельницької обласної ради "Дунаєвецький психоневрологічний інтернат" (вул. Київська, 1А, м. Дунаївці, Кам'янець-Подільський р-н, Хмельницька обл., 32401) до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області (пров. 2-й Кам'янецький, 19/1, Хмельницький, Хмельницька область, 29013) про визнання протиправним та скасування висновку, зобов'язання вчинити дії |
Дата публікації: | 23 травня 2024 |
Документи:
23 травня 2024 14:07
|
Електронний підпис |
23 травня 2024 14:04
|
Ухвала.pdf |
23 травня 2024 14:01
|
Ухвала.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2024 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна |
1 829 350,00
UAH з ПДВ
|
1 725 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЧЕПЕНКО ДІАНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
1 783 500,00
UAH з ПДВ
|
1 783 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна #2785617845 |
Рішення скасоване |
1 725 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 14:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2024 16:21
|
ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна #2785617845 |
Відхилено |
1 725 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 15:24
|
|
ФОП ЧЕПЕНКО ДІАНА ОЛЕКСАНДРІВНА #3326804021 |
Переможець |
1 783 500,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 12:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2024 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 14:49
|
Договір №38 від 22.04.2024 | укладений |
23 квітня 2024 14:47
|