Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44214498 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, буд. 23 |
Контактна особа: |
Ярослав Сердюк +380509692620 yasork5@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2024 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 372000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 11:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 11:39 |
Тендерна документація з Особливостями Поточний ремонт шляхопроводу на розв'язці по вул. Олекси Тихого.docx | |
28 лютого 2024 11:39 |
Додаток 3 до тендерної документації (Проєкт договору).docx | |
28 лютого 2024 11:39 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
28 лютого 2024 11:39 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000016 ● e56735493b4e416597961fd481c1c0e2
- Статус: завершено ● Дата: 17 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2024-02-28-004400-a 28.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 12:28:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт шляхопроводу на розв’язці по вул. Олекси Тихого Краматорської територіальної громади (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-28-004400-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 09:37:05
Пояснення
1. Всі види робіт з поточного ремонту відповідають пункту 6.3.3.1 «Мости – ремонт, підсилення, відновлення або заміна», розділу 6 Роботи з поточного ремонту, збірника ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку громад на території України від 01.11.2021р. №281.
Бюджетні призначення на виконання заходів з поточного ремонту шляхопроводу, виділено відповідно до розпорядження начальника Краматорської міської військової адміністрації від 20.12.2023 № 1078-р «Про бюджет Краматорської міської територіальної громади на 2024 рік».
2. Управління житлово-комунального господарства Краматорської міської ради є структурним підрозділом Краматорської міської ради, отже оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відбувається на офіційному сайті Краматорської міської ради. На підтвердження надаємо посилання на опубліковану документацію:
https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-zhytlovo-komunalnogo-gospodarstva/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС" |
12 378 996,10
UAH з ПДВ
|
12 378 996,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС" #41729872 |
Переможець |
12 378 996,10
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2024 13:29
|
Додаткова угода №3 від 16.10.24.PDF | зміни до договору |
17 жовтня 2024 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2024 11:51
|
Додаткова угода №2 від 23.07.202.PDF | зміни до договору |
24 липня 2024 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2024 13:53
|
Додаткова угода 1 від 28.03.2024.PDF | зміни до договору |
28 березня 2024 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 15:53
|
договір №7 від 14.03.2024.PDF | укладений |
14 березня 2024 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п.18.6 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 2.1, п. 3.1 та Додатків №1, 2, 3, 4 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п. 3.1 та Додатки №1, 2, 3, 4 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |