Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вода питна бутильована до 1,5 л (Питна вода - 41110000-3 ДК 021:2015)
Очікувана вартість
122 795 280,18 UAH
UA-2024-02-27-012304-a 9e78a407956c4c4b87539f4143bca292
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Брюханов

+380975621706 andrii.briukhanov@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Андрій Брюханов
+380975621706
andrii.briukhanov@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2024 20:40
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 122 795 280,18 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 613 976,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33550623 кілограм
Вода питна бутильована до 1,5 л (Питна вода - 41110000-3 ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ помісячно, а саме протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня наступного за місяцем, протягом якого поставлено Товар, на підставі отриманих і підписаних до 10 числа місяця, наступного за звітним, Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2024 20:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2024 20:40
Додаток №5 Лист згода на обробку персональних даних.docx
27 лютого 2024 20:40
Додаток №6 Лист гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).docx
27 лютого 2024 20:40
Додаток №8 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
27 лютого 2024 20:40
Додаток №9 Описи до продуктів харчування.pdf
27 лютого 2024 20:40
Оголошення.docx
27 лютого 2024 20:40
ДОДАТОК №1. Проект договору.docx
27 лютого 2024 20:40
!УВАГА!Чутлива Інформація!УВАГА!.pdf
27 лютого 2024 20:40
Додаток №2 Форма цінової пропозиції.docx
27 лютого 2024 20:40
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
27 лютого 2024 20:40
Додаток №4 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
27 лютого 2024 20:40
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ В АНКЕТІ УЧАСНИКА ТА ТРАКТУВАННЯ НЕОБХІДНОЇ ДАТИ ОТРИМАННЯ ДЕЯКИХ ДОКУМЕНТІВ
Дата подання: 01 березня 2024 17:49
Дата відповіді: 04 березня 2024 19:03
Шановний Замовнику, доброго дня! Маємо наступні запитання: 1. Стосовно пункту 3 Анкети для проведення Антикорупційної перевірки ділових партнерів (додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі), сутність якого полягає в наступному: ПрАТ «Оболонь» являється акціонерним товариством та налічує майже вісімсот власників його акцій (власників значних пакетів акцій та міноритарних акціонерів). Пунктом 3 додатку 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів) передбачена необхідність перерахування всіх акціонерів учасника. Акціонерами являються власники акцій такого товариства. Акція — вид цінних паперів, що засвідчує власність на визначену частку статутного (складеного) капіталу акціонерного товариства і надає її власнику (акціонеру) певні права, зокрема: право на участь в управлінні товариством, право на частину прибутку товариства. Акціонери (власники цінного паперу, якому відкрито рахунок цінних паперів в депозитарній установі) мають право відчужити свої акції іншим особам без відома акціонерного товариства. Перелік акціонерів надається Центральним депозитарієм цінних паперів на дату проведення загальних зборів акціонерів відповідно до законодавством про депозитарну систему України та на конкретну дату, яка не визначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Разом з цим, підпунктом 15) пункту 18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі значення для відхилення пропозиції учасника має визначення особи акціонера, який володіє статутним капіталом такого учасника у розмірі 10 і більше відсотків. Чи буде вважатись порушенням виконання умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надання неповної інформації у Анкеті додатку 4 оголошення), надання учасником (акціонерним товариством) переліку акціонерів в пункті 3 анкети додатку 4 оголошення про акціонерів, які володіють 10% і більше відсотків в статутному капіталі ? 2. Стосовно пунктів 6, 7 та 8 ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА В ЧАСТИНІ КОМПЛАЄНС (спрощена відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а саме: як розуміти “…датованого не пізніше 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі по тексту)”? Ці документи повинні бути датовані / отримані мінімум за місяць до дати оголошення Закупівлі? 3. Стосовно пункту 9 Анкети для проведення Антикорупційної перевірки ділових партнерів (додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі), сутність яких полягає в наступному: Пунктом 9 додатку 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів) передбачена необхідність відповіді на питання, чи був будь-хто з працівників та акціонерів відповідачем, підозрюваним із шахрайством, хабарництвом, корупцією і будь-якою іншою протизаконною діяльністю впродовж останніх 10 років. Чи буде відхилено нашу пропозицію, якщо ми подамо інформацію тільки по працюючих керівниках та бенефіціарах нашої компанії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Щодо питання №1.
Ключова мета пункту 3 Анкети для проведення Антикорупційної перевірки ділових партнерів - забезпечити проведення антикорупційного та санкційного комплаєнсу стосовно осіб, які є акціонерами Учасника. Звертаємо Вашу увагу, що Анкета має декларативний характер, а тому Учасник МОЖЕ надати інформацію, якою він реально володіє НА ДАТУ заповнення Анкети, за винятком випадків, якщо інформація є конкретною та доступною для надання (напр. ПІБ керівника Учасника, установчі дані, співпраця із рф та рб, наявність конфлікту інтересів, тощо).
Таким чином, надання учасником (акціонерним товариством) переліку акціонерів в пункті 3 анкети додатку 4 оголошення інформації про акціонерів, які володіють 10% і більше відсотків в статутному капіталі НЕ буде вважатися порушенням умов оголошення про проведення спрощеної процедцри закупівлі.
Щодо питання №2.
Шановний учаснику! Вимогу до документів в частині “датованого не пізніше 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення” слід розуміти так, що документ, який Учасник зобов'язаний надати у складі пропозиції має бути виданий уповноваженим органом за 30 календарних днів раніше ніж дата оприлюдення оголошення. Наприклад, дата оголошення 01.01.2024. В такому випадку, гранична дата видачі документу має бути 01.12.2023.
Щодо питання №3.
Шановний учаснику! Інформація, яка зазначається у пункті 9 Анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів має надаватися Учасником щодо діючих керівників та бенефіціарів, включаючи історичні дані за останні 10 років (у разі її наявності). Зазначаємо, що ненадання інформації протягом останніх 10 років щодо колишніх працівників та бенефіціарів НЕ МОЖЕ бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. У разі встановлення фактів кримінального переслідування керівників, бенефіціарів або інших працівників Учасника протягом останніх 10 років, Замовник оцінює ризики відповідно до умов Антикорупційних застережень державного контракту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-27-012304-a.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ", Код ЄДРПОУ:05391057
Дата подання: 01 березня 2024 18:08
Вимоги/скарги стосовно пунктів 7 та 9 Анкети для проведення Антикорупційної перевірки ділових партнерів (додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі)
Шановний Замовнику, доброго дня!


Маємо вимоги/скарги стосовно пунктів 7 та 9 Анкети для проведення Антикорупційної перевірки ділових партнерів (додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі), сутність яких полягає в наступному:
1. Пунктом 7 додатку 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів) передбачено необхідність відповіді на питання, чи мають керівники та/або працівники нашої компанії, які залучені або будуть залучені до виконання договору, особисті, сімейні, ділові та/або дружні стосунки із працівниками ДП «ДОТ».

2. Пунктом 9 додатку 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів) передбачена необхідність відповіді на питання, чи був будь-хто з працівників та акціонерів відповідачем, підозрюваним із шахрайством, хабарництвом, корупцією і будь-якою іншою протизаконною діяльністю впродовж останніх 10 років.
3. Вважаємо, що виконати вказані вимоги пунктом 7 та 9 додатку 4 Оголошення великим підприємством неможливо, що є дискримінацією за колом учасників, та вимагаємо їх скасувати, тому що:
учасник закупівлі не являється правоохоронним органом;
у вільному доступі відсутні реєстри осіб, яким вручено підозру або був учасником будь-якої іншої протизаконної діяльності;
подібний облік нами не ведеться, оскільки немає законодавчої вимоги щодо ведення такого обліку і він є неможливим з причин, зазначених вище;
нам невідомий список працівників ДП «ДОТ», для того, щоб перевірити, чи мають керівники та/або працівники нашої компанії, які залучені або будуть залучені до виконання договору, особисті, сімейні (які можуть бути як зареєстрованими або ні), ділові та/або дружні стосунки із працівниками ДП “ДОТ” (при цьому незрозумілим в контексті цього пункту є трактування термінів “залучений до виконання” договору та “дружні стосунки”).
- але навіть у випадку наявності такої можливості у учасника, перевірка майже 3 000 осіб, які в тій чи іншій мірі залучені або будуть залучені до виконання договору, є неможливою в строки для подання пропозиції.
Таким чином, враховуючи вищесказане, оскаржуємо пункти 7 та 9 Анкети для проведення Антикорупційної перевірки ділових партнерів (додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі), та вимагаємо їх скасування.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ" 122 795 280,18
UAH з ПДВ
122 795 280,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 березня 2024 22:41
Електронний підпис
05 березня 2024 20:24
Електронний підпис
05 березня 2024 20:22
Додаток 8 п. 11 ISO 22000.pdf.p7s
05 березня 2024 20:22
Додаток 7 п. 3 Відгук.pdf.p7s
05 березня 2024 20:22
Витяг-2324400-БУЛАХ-2024-03-05.pdf.p7s
05 березня 2024 20:22
Додаток 7 п. 3 Відгук.pdf
05 березня 2024 20:22
Додаток 8 п. 11 ISO 22000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ"
#05391057
Переможець 122 795 280,18
UAH з ПДВ
11 березня 2024 16:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2024 14:09

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей; У складі пропозиції Учасник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ" не надав: а) документи згідно п 7. Додатку 8 оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить вимогу щодо надання - Документи (копія виписки з протоколу засновників (у разі наявності, у випадку обов’язкової наявності протоколів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.18 № 2275-VIII – такий документ є обов’язковим для надання, зокрема щодо значного правочину із підтвердженням права на його укладення згідно з рішенням/протоколом/довіреністю або іншої інформації, копія наказу про призначення, довіреність – у разі наявності, інший документ), що підтверджують право підпису пропозиції, у тому числі проєкту договору, а також державного контракту (договору), за результатами спрощеної закупівлі; б) заповнену форму «Цінової пропозиції» за результатами аукціону. 2) посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п 7. Додатку 8 оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить вимогу щодо надання - Документи (копія виписки з протоколу засновників (у разі наявності, у випадку обов’язкової наявності протоколів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.18 № 2275-VIII – такий документ є обов’язковим для надання, зокрема щодо значного правочину із підтвердженням права на його укладення згідно з рішенням/протоколом/довіреністю або іншої інформації, копія наказу про призначення, довіреність – у разі наявності, інший документ), що підтверджують право підпису пропозиції, у тому числі проєкту договору, а також державного контракту (договору), за результатами спрощеної закупівлі; б) заповнену форму «Цінової пропозиції» за результатами аукціону згідно додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) НАДАТИ документ згідно п 7. Додатку 8 оголошення про проведення спрощеної закупівлі з інформації на право підписання значного правочину із підтвердженням права на його укладення згідно з рішенням/протоколом/довіреністю або іншої інформації, підтвердження права підпису пропозиції, у тому числі проєкту договору, а також державного контракту (договору), за результатами спрощеної закупівлі; 2) заповнену форму «Цінової пропозиції» за результатами аукціону.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2024 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ"
#05391057
122 795 280,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2024 14:34
Додаткова угода № 3 від 26.09.2024р. до Державного контракту (договору) про закупівлю № 7-03-24-ХП від 20.03.2024.pdf зміни до договору
30 вересня 2024 14:20
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2024 18:16
ДУ № 2 від 19.08.2024 до Дог. № 7-03-24-ХП від 20.03.2024.pdf зміни до договору
20 серпня 2024 17:23
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2024 14:24
ДУ №1 від 24.07.2024 до Дог.№ 7-03-24-ХП від 20.03.2024.pdf зміни до договору
25 липня 2024 14:21
Електронний підпис укладений
22 березня 2024 14:44
7-03-24-ХП.pdf укладений
22 березня 2024 14:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вода питна бутильована до 1,5 л (Питна вода - 41110000-3 ДК 021:2015) 33550623 кілограм 3,66
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №7/03-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни не є змінами до істотних умов договору. Публікація здійснюється з метою дотримання принципів публічності та прозорості. Детальний опис змін наведено в додатковій угоді №2. Підстава «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: №7/03-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №7/03-24-ХП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вода питна бутильована до 1,5 л (Питна вода - 41110000-3 ДК 021:2015) 33550623 кілограм 3,66
UAH з ПДВ