Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво блочно-модульної когенераційної станції по вул. Магістратська, 2 в м. Вінниця.
Очікувана вартість
10 320 898,19 UAH
UA-2024-02-27-011594-a df361b2f8e3c4c6db1807cec562b384f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Кришталь

+380963692131 krushtal123@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Людмила Кришталь
+380963692131
krushtal123@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво блочно-модульної когенераційної станції по вул. Магістратська, 2 в м. Вінниця.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Магістратська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-19-000033 ● abccc0eec2044710a441c3d41e6c14eb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2024 15:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


19.04.2024 № 30-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу
від 19.04.2024 № 30-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2024-02-27-011594-a; 27.02.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-26 15:04:27

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-27-011594-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та обрано саме Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 38622372), з яким укладений договір про закупівлю від 22.02.2024 № 132-24/24/2 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення та відповідні документи (зведений кошторис, експертний звіт, тощо) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-01 16:30:19

Про надання пояснень

Щодо Закупівлі за ідентифікатором: №UA-2024-02-27-011594-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-04-19-000033. 26.04.2024 р. через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, було визначено на підставі даних проектно-кошторисної документації робочого проекту:«Нове будівництво блочно-модульної когенераційної станції по вул. Магістратська, 2 в м. Вінниця.» та керуючись принципами здійснення закупівель з дотриманням законодавства.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався відповідно до п. 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) на підставі зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва, що були розраховані у робочому проекті:«Нове будівництво блочно-модульної когенераційної станції по вул. Магістратська, 2 в м. Вінниця».
2. Оцінка можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, здійснювалась на підставі аналізу отриманих комерційних пропозицій, зокрема, але не виключно, відповідності всім критеріям та умовам закупівлі і визначення найбільш економічно вигідної з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою укладення договору, відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, Замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій, найбільш економічно вигідною була пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецтермомонтаж-Енерго» (код ЄДРПОУ 38622372) з яким укладений договір №132-24/24/2 від 22.02.2024, з ідентичним предметом закупівлі, технічними, кількісними та якісними характеристиками, проектом договору про закупівлю, що були визначені замовником у тендерній документації відміненої через неподання жодної тендерної пропозиції закупівлі UA-2024-01-19-007135-a.

Копії документів додаються:
1. Очікувана вартість (Зведений кошторисний розрахунок)
2. Експертна оцінка.
3. Листи та комерційні пропозиції потенційних учасників.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
#38622372
Переможець 10 320 898,19
UAH з ПДВ
27 лютого 2024 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених п.19 Особливостей, однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін, була обрана причина внесення змін до договору - «Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». (зміна банківських реквізитів)
Номер договору про закупівлю: №132-24/24/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML