Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 424 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 123 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2024 17:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2024 17:02 |
Лист здТД.docx | |
01 березня 2024 17:02 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
01 березня 2024 17:02 |
ТД (нова редакція) .doc | |
27 лютого 2024 16:46 |
Додаток 4.docx | |
27 лютого 2024 16:46 |
Додаток 3.docx | |
27 лютого 2024 16:46 |
Додаток 2.docx | |
27 лютого 2024 16:46 |
Додаток 1.docx | |
27 лютого 2024 16:46 |
ТД .doc |
01 березня 2024 17:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2024 17:02 |
Лист здТД.docx
|
|||
01 березня 2024 17:02 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
|||
01 березня 2024 17:02 |
ТД (нова редакція) .doc
|
|||
27 лютого 2024 16:46 |
Додаток 4.docx
|
|||
27 лютого 2024 16:46 |
Додаток 3.docx
|
|||
27 лютого 2024 16:46 |
Додаток 2.docx
|
|||
27 лютого 2024 16:46 |
Додаток 1.docx
|
|||
27 лютого 2024 16:46 |
ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-комунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки;
персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Згідно ст. 32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ст. 8 Закону Суб'єкт персональних даних має право:
знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
Статтею 14 Закону встановлено, що поширення персональних даних без згоди суб’єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту, прав людини та для проведення Всеукраїнського перепису населення.
У додатку 4 тендерної документації зазначено: …додатково Учасником надаються копії/скановані оригінали листів щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, ПІБ, яких зазначено в довідці (в разі, якщо згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відсутня в текстах наказів, трудових угод або інших документах, які підтверджують факт працевлаштування), згідно із чинним законодавством України, оскільки до складу тендерної пропозиції на підтвердження інформації про працівників, Учасник повинен надати документи, що містять персональні данні (зокрема такі, як копії трудових книжок або наказів про призначення працівників, або трудові договори (контракти), або інші документи, які підтверджують факт працевлаштування, дипломів). Надання вищезазначених документів містять персональні дані та дають можливість ідентифікувати особу.
Персональні дані, які будуть вказані у документах є відомостями про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифіковано.
Виходячи з вищевикладеного, внесення змін до вимог тендерної документації в частині надання згоди на обробку персональних даних є необґрунтованими та такими, що суперечать вимогам Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно з пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Згідно Настанови з визначення вартості будівництва п.V Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) стосується визначення вартості об’єкта будівництва.
Предметом закупівлі є надання послуг з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності міста. У тендерній документації зазначено, що дані послуги надаються у відповідності до вимог ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів».
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» поточний ремонт відноситься до послуг. Даний вид послуг не передбачає розробку проєктної документації.
Виходячи з вищевикладеного, тендерна документація, зокрема, Додаток 1 до неї розроблено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000059 ● 1eb466b9a7544125ae0a682d056af7b9
- Статус: завершено ● Дата: 29 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 No 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
49 UA-2024-02-27-011169-a 27.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 08:01:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності міста (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-27-011169-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-29 16:25:36
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 28.03.2024
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради, відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надає свої пояснення на запит, які розміщено у вкладенні "Пояснення на запит Державної аудиторської служби", "Скріншот", "Дефектний акт"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" |
421 510 507,20
UAH з ПДВ
|
421 510 507,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" #31933268 |
Переможець |
421 510 507,20
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2024 16:39
|
ДУ3 19-Т.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2024 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2024 16:25
|
ДУ3 19-Т.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2024 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 09:14
|
ДУ 1 від 22.05.2024.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 16:28
|
дог. 19-Т від 14.03.2024.pdf | укладений |
14 березня 2024 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 19-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 19-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 19-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |