Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Генератори
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-02-27-011037-a ● 39fd4979a03a4ee99914b19eb301117f
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3027 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 08803649 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ольга Сурело +380671406616 td3027@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2024 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 08 березня 2024 12:47 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Інверторні генератори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 31121200-2 — Генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2024 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2024 16:39 |
П_2_Оголошення_про_проведення_спрощеної_закупівлі_з_вимогами_до( НОВА)+++.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підстава проведення спрощенної закупівлі замість відкритих торгів
Дата подання: 27 лютого 2024 19:03
Дата відповіді: 28 лютого 2024 12:09
Доброго дня!
Відповідно до п.10 Особливостей (затвержених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178) визначено, що Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими Особливостями.
Спрощена ж закупівля, яка регламентується п.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Інструкцією (затверджена Наказом ДП «Прозорро» від 20.10.22 № 25), може застосовуватись в разі, якщо вартість товарів НЕ перевищує вартісні показники визначені Особливостями.
Так, сума даної закупівлі становить 500 000,00 грн, що перевищує вартісний показник передбачений п.10. Особливостей, а саме - сума закупівлі перевищує 100 тисяч грн.
Враховуючи зазначене,
прошу надати роз'яснення в частині підстав проведення закупівлі як "Спрощеної", а не відкритих торгів з урахуванням Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Доброго дня, шановний Учаснику, дякую за звернення.
Ми є замовниками, які здійснюють закупівлі для потреб оборони, тому працюємо відповідно до ПКМУ № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Відповідно до п.8 ПКМУ № 1275 : «Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.»
Дякуємо за звернення!»
Ми є замовниками, які здійснюють закупівлі для потреб оборони, тому працюємо відповідно до ПКМУ № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Відповідно до п.8 ПКМУ № 1275 : «Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.»
Дякуємо за звернення!»
Договір поставки
Дата подання: 29 лютого 2024 09:52
Дата відповіді: 01 березня 2024 12:37
4.3. Гарантійний термін експлуатації на Товар встановлюється виробником та зазначається у Товаросупровідних документах, а якщо такий строк не встановлено виробником, гарантійний строк становить 36 (тридцять шість) місяців з моменту переходу права власності на Товар до Покупця або введення Товару в експлуатація (якщо Товар підлягає введенню в експлуатацію).
Прохання надати роз'яснення із приводу умов гарантії?
Якщо у виробника по замовчанню гарантія 24 місяці? Прохання пояснити який термін буде рахуватись згідно умов договору?
Дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, ознайомившись з Вашим питанням повідомляємо настуне:
- Прохання надати роз'яснення із приводу умов гарантії?
Відповідно до ч.1 ст. 628 Цивільного кодексу зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Згідно п. 4.3. додатку № 3 «Проект договору» гарантійний термін експлуатації на Товар встановлюється виробником та зазначається у Товаросупровідних документах, а якщо такий строк не встановлено виробником, гарантійний строк становить 36 (тридцять шість) місяців з моменту переходу права власності на Товар до Покупця або введення Товару в експлуатація (якщо Товар підлягає введенню в експлуатацію).
- Якщо у виробника по замовчанню гарантія 24 місяці?
За умовами проекту договору, гарантійний термін експлуатації на Товар встановлюється виробником та зазначається у Товаросупровідних документах. Тобто, якщо виробником встановлено 24 місяці гарантійного терміну, учасник (виконавець/постачальник) зобов`язаний надати відповідний товаросупровідний документ, в якому буде чітко зазначено гарантійний термін (гарантійний талон, паспорт тощо). При цьому, такий документ повинен мати всі необхідні реквізити встановлені виробником і чинними нормами законодавства. Звертаємо Вашу увагу, що такий товаросупровідний документа надається на кожну одиницю товару.
- Прохання пояснити який термін буде рахуватись згідно умов договору?
Якщо учасником (виконавцем/постачальником) буде наданий товаросупровідний документ виробника, яким гарантійний термін встановлено 24 місяці, то він буде рахуватись як 24 місяці.
- Прохання надати роз'яснення із приводу умов гарантії?
Відповідно до ч.1 ст. 628 Цивільного кодексу зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Згідно п. 4.3. додатку № 3 «Проект договору» гарантійний термін експлуатації на Товар встановлюється виробником та зазначається у Товаросупровідних документах, а якщо такий строк не встановлено виробником, гарантійний строк становить 36 (тридцять шість) місяців з моменту переходу права власності на Товар до Покупця або введення Товару в експлуатація (якщо Товар підлягає введенню в експлуатацію).
- Якщо у виробника по замовчанню гарантія 24 місяці?
За умовами проекту договору, гарантійний термін експлуатації на Товар встановлюється виробником та зазначається у Товаросупровідних документах. Тобто, якщо виробником встановлено 24 місяці гарантійного терміну, учасник (виконавець/постачальник) зобов`язаний надати відповідний товаросупровідний документ, в якому буде чітко зазначено гарантійний термін (гарантійний талон, паспорт тощо). При цьому, такий документ повинен мати всі необхідні реквізити встановлені виробником і чинними нормами законодавства. Звертаємо Вашу увагу, що такий товаросупровідний документа надається на кожну одиницю товару.
- Прохання пояснити який термін буде рахуватись згідно умов договору?
Якщо учасником (виконавцем/постачальником) буде наданий товаросупровідний документ виробника, яким гарантійний термін встановлено 24 місяці, то він буде рахуватись як 24 місяці.
Сталі величини технічних параметрів
Дата подання: 01 березня 2024 18:26
Дата відповіді: 04 березня 2024 16:22
Відповідно до чинного законодавства тендерні процедури повинні проводится з дотриманням приниципів недискримінації учасників та максимальної економії бюджету. Відповідно до п.3 Додатку №1 до ТД Замовник зазначає, що "Товар має відповідати технічним, а також усім іншим вимогам та стандартам, що звичайно ставляться на ринку до аналогічних товарів". Тобто Замовник у вимозі не зазначає, що товар повинен відповідати якимось конкретним стандартам, величинам або параметрам, а виключно таким, що ЗВИЧАЙНО ставляться на ринку. В той же час Замовник нижче надає технічні параметри як потужність/об'єм двигуна/об'єм бака. При цьому не зазначається, що можна пропонувати характеристики НЕ ГІРШІ за ті, що вказані Замовником. Так, відповідно до п.3 Замвоник вказує конкретні параметри (наприклад потіжніть виключно 1,8/2кВт, а об'єм двигуна виключно 79,7 см3). Однак зазначення суто сталих величин є дискримінаційною вимогою, що звужує перелік потенційних учасників, які можуть запропонувати аналогічний товар за меншу ціну. Таким чином, просимо Замовника внести зміни до Оголошення зазначивши, що до закупівлі можуть пропонуватися генератори з тех.хар-ками НЕ ГІРШЕ, ніж ті, що зазначені у п.3 Додатку №1. Таким чином Замовник матиме змогу отримати більше пропозицій та гарантовано укласти договір зберігаючи бюджет та можливо навіть з кращими тех.параметрами, аніж ті, на які посилається Замовник у п.3 Додатку №1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо.
Згідно п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, у тому числі, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Отже, при встановлені вимог до предмета закупівлі Замовник керувався нормами чинного законодавства.
Відповідно до абз. 1 ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
У той же час, будь-які вимоги щодо усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі до Замовника не надходили
Згідно п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, у тому числі, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Отже, при встановлені вимог до предмета закупівлі Замовник керувався нормами чинного законодавства.
Відповідно до абз. 1 ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
У той же час, будь-які вимоги щодо усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі до Замовника не надходили
Надання документу, що підтверджує технічні параметри
Дата подання: 01 березня 2024 18:40
Дата відповіді: 04 березня 2024 16:26
Відповідно до п.4.2 Додатку №1 на підтвердження відповідності технічним параметрам Замовник вимагає надання виключно документу в довільній формі, а саме - заповнену Таблицю №1. В той же час, незрозуміло які саме тех.праметри треба вносити в цю таблицю (будь-які, чи виключно ті, на які посилається Замовник у п.3?). З метою запобігання постачання Замовнику в галузі оборони неякісних генераторів, що може вплинути на якість роботи Замовника та обороноздатність в цілому, просимо Замовника розглянути можливість внесення змін в Оглошення, а саме - включити вимогу щодо надання документу, що підтверджує дійсну відповідність тех.параметрам, встановленим у п.3 (наприклад технічний паспорт), а також гарантійний лист з порівняльною таблицею тех.параметрів (перша колонка- параметри Замовника, друга клонка - параметри Учасника. Не думаємо, що для Замовника має значення країна походження товару, тощо). Також можна додати вимогу включити в такий гарантійний лист посилання на офіційний веб-сайт Виробника генераторів з метою аби тех.паспорт не підробили суто для тендеру. Таким чином Замовник зможе порівняти хар-ки генераторів у паспорті та на офіційному сайті Виробника. Це будуть більш дієві методи, аби військова частина та військовослубовці отримали дійсно працюючі генератори, та потім не звертались до сервісних послуг, навіть на гарантійному терміні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Відповідно до п. 4.2. додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:».
У той же час, відповідно до абз. 1 ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Будь-які вимоги щодо усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі до Замовника не надходили.
Відповідно до п. 4.2. додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:».
У той же час, відповідно до абз. 1 ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Будь-які вимоги щодо усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі до Замовника не надходили.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-27-011037-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Зевс", Код ЄДРПОУ:25483198
Дата подання: 18 березня 2024 17:10
Вимога про скасування рішення щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «УНІКОМПЕКС»
Вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «УНІКОМПЕКС» (Код ЄДРПОУ: 44766063), а також дискваліфікувати його по причині того, що тендерна пропозиція подана з порушенням процедури закупівлі і Закону України «Про публічні закупівлі». Обгрунтування додається.
Скасована
Дата: 21 березня 2024 14:25
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2024-02-27-011037-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НіК, Код ЄДРПОУ:31305795
Дата подання: 28 березня 2024 16:53
Вимога про скасування рішення щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЗЕВС»
Вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЗЕВС» (Код ЄДРПОУ: 25483198 ), а також відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Обгрунтування додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2024 18:39
ВИРІШИЛА:
1. Надати відповідь на вимогу щодо Закупівлі у вище запропонованому варіанті.
2. Оприлюднити відповідь на вимогу учасника в електронній системі закупівель відповідно до статті 14 Закону.
1. Надати відповідь на вимогу щодо Закупівлі у вище запропонованому варіанті.
2. Оприлюднити відповідь на вимогу учасника в електронній системі закупівель відповідно до статті 14 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2024 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІКОМПЕКС" |
17 900,00
UAH з ПДВ
|
12 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЕКСБУДСЕРВІС" |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Зевс" |
302 250,00
UAH з ПДВ
|
286 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВР КОНСТРАКШН" |
399 000,00
UAH з ПДВ
|
289 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія "Дізель Трейд" |
301 250,00
UAH з ПДВ
|
291 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАСТОН" |
313 750,00
UAH з ПДВ
|
313 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НіК |
398 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА" |
494 975,10
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУКОЛ" |
355 000,00
UAH з ПДВ
|
355 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА" |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
375 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
414 999,00
UAH з ПДВ
|
414 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ" |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Іванченко Остап Андрійович |
470 000,00
UAH з ПДВ
|
470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІКОМПЕКС" #44766063 |
Рішення скасоване |
12 900,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 14:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2024 16:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІКОМПЕКС" #44766063 |
Відхилено |
12 900,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 14:48
|
|
ТОВ "АЛЕКСБУДСЕРВІС" #41337839 |
Відхилено |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 11:15
|
|
ТОВ "Зевс" #25483198 |
Переможець |
286 400,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 12:31
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 квітня 2024 10:57 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
03 квітня 2024 10:59
|
Електронний підпис |
03 квітня 2024 10:57
|
протокол.PDF |