Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Генератори
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-02-27-011037-a 39fd4979a03a4ee99914b19eb301117f
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сурело

+380671406616 td3027@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3027 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08803649
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ольга Сурело
+380671406616
td3027@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2024 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2024 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2024 08:00
Початок аукціону: 08 березня 2024 12:47
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Інверторні генератори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 31121200-2 — Генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підстава проведення спрощенної закупівлі замість відкритих торгів
Дата подання: 27 лютого 2024 19:03
Дата відповіді: 28 лютого 2024 12:09
Доброго дня! Відповідно до п.10 Особливостей (затвержених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178) визначено, що Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими Особливостями. Спрощена ж закупівля, яка регламентується п.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Інструкцією (затверджена Наказом ДП «Прозорро» від 20.10.22 № 25), може застосовуватись в разі, якщо вартість товарів НЕ перевищує вартісні показники визначені Особливостями. Так, сума даної закупівлі становить 500 000,00 грн, що перевищує вартісний показник передбачений п.10. Особливостей, а саме - сума закупівлі перевищує 100 тисяч грн. Враховуючи зазначене, прошу надати роз'яснення в частині підстав проведення закупівлі як "Спрощеної", а не відкритих торгів з урахуванням Особливостей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Доброго дня, шановний Учаснику, дякую за звернення.
Ми є замовниками, які здійснюють закупівлі для потреб оборони, тому працюємо відповідно до ПКМУ № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Відповідно до п.8 ПКМУ № 1275 : «Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:

1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.»
Дякуємо за звернення!»
Договір поставки
Дата подання: 29 лютого 2024 09:52
Дата відповіді: 01 березня 2024 12:37
4.3. Гарантійний термін експлуатації на Товар встановлюється виробником та зазначається у Товаросупровідних документах, а якщо такий строк не встановлено виробником, гарантійний строк становить 36 (тридцять шість) місяців з моменту переходу права власності на Товар до Покупця або введення Товару в експлуатація (якщо Товар підлягає введенню в експлуатацію). Прохання надати роз'яснення із приводу умов гарантії? Якщо у виробника по замовчанню гарантія 24 місяці? Прохання пояснити який термін буде рахуватись згідно умов договору? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, ознайомившись з Вашим питанням повідомляємо настуне:
- Прохання надати роз'яснення із приводу умов гарантії?
Відповідно до ч.1 ст. 628 Цивільного кодексу зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Згідно п. 4.3. додатку № 3 «Проект договору» гарантійний термін експлуатації на Товар встановлюється виробником та зазначається у Товаросупровідних документах, а якщо такий строк не встановлено виробником, гарантійний строк становить 36 (тридцять шість) місяців з моменту переходу права власності на Товар до Покупця або введення Товару в експлуатація (якщо Товар підлягає введенню в експлуатацію).
- Якщо у виробника по замовчанню гарантія 24 місяці?
За умовами проекту договору, гарантійний термін експлуатації на Товар встановлюється виробником та зазначається у Товаросупровідних документах. Тобто, якщо виробником встановлено 24 місяці гарантійного терміну, учасник (виконавець/постачальник) зобов`язаний надати відповідний товаросупровідний документ, в якому буде чітко зазначено гарантійний термін (гарантійний талон, паспорт тощо). При цьому, такий документ повинен мати всі необхідні реквізити встановлені виробником і чинними нормами законодавства. Звертаємо Вашу увагу, що такий товаросупровідний документа надається на кожну одиницю товару.
- Прохання пояснити який термін буде рахуватись згідно умов договору?
Якщо учасником (виконавцем/постачальником) буде наданий товаросупровідний документ виробника, яким гарантійний термін встановлено 24 місяці, то він буде рахуватись як 24 місяці.
Сталі величини технічних параметрів
Дата подання: 01 березня 2024 18:26
Дата відповіді: 04 березня 2024 16:22
Відповідно до чинного законодавства тендерні процедури повинні проводится з дотриманням приниципів недискримінації учасників та максимальної економії бюджету. Відповідно до п.3 Додатку №1 до ТД Замовник зазначає, що "Товар має відповідати технічним, а також усім іншим вимогам та стандартам, що звичайно ставляться на ринку до аналогічних товарів". Тобто Замовник у вимозі не зазначає, що товар повинен відповідати якимось конкретним стандартам, величинам або параметрам, а виключно таким, що ЗВИЧАЙНО ставляться на ринку. В той же час Замовник нижче надає технічні параметри як потужність/об'єм двигуна/об'єм бака. При цьому не зазначається, що можна пропонувати характеристики НЕ ГІРШІ за ті, що вказані Замовником. Так, відповідно до п.3 Замвоник вказує конкретні параметри (наприклад потіжніть виключно 1,8/2кВт, а об'єм двигуна виключно 79,7 см3). Однак зазначення суто сталих величин є дискримінаційною вимогою, що звужує перелік потенційних учасників, які можуть запропонувати аналогічний товар за меншу ціну. Таким чином, просимо Замовника внести зміни до Оголошення зазначивши, що до закупівлі можуть пропонуватися генератори з тех.хар-ками НЕ ГІРШЕ, ніж ті, що зазначені у п.3 Додатку №1. Таким чином Замовник матиме змогу отримати більше пропозицій та гарантовано укласти договір зберігаючи бюджет та можливо навіть з кращими тех.параметрами, аніж ті, на які посилається Замовник у п.3 Додатку №1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо.
Згідно п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, у тому числі, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Отже, при встановлені вимог до предмета закупівлі Замовник керувався нормами чинного законодавства.
Відповідно до абз. 1 ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
У той же час, будь-які вимоги щодо усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі до Замовника не надходили
Надання документу, що підтверджує технічні параметри
Дата подання: 01 березня 2024 18:40
Дата відповіді: 04 березня 2024 16:26
Відповідно до п.4.2 Додатку №1 на підтвердження відповідності технічним параметрам Замовник вимагає надання виключно документу в довільній формі, а саме - заповнену Таблицю №1. В той же час, незрозуміло які саме тех.праметри треба вносити в цю таблицю (будь-які, чи виключно ті, на які посилається Замовник у п.3?). З метою запобігання постачання Замовнику в галузі оборони неякісних генераторів, що може вплинути на якість роботи Замовника та обороноздатність в цілому, просимо Замовника розглянути можливість внесення змін в Оглошення, а саме - включити вимогу щодо надання документу, що підтверджує дійсну відповідність тех.параметрам, встановленим у п.3 (наприклад технічний паспорт), а також гарантійний лист з порівняльною таблицею тех.параметрів (перша колонка- параметри Замовника, друга клонка - параметри Учасника. Не думаємо, що для Замовника має значення країна походження товару, тощо). Також можна додати вимогу включити в такий гарантійний лист посилання на офіційний веб-сайт Виробника генераторів з метою аби тех.паспорт не підробили суто для тендеру. Таким чином Замовник зможе порівняти хар-ки генераторів у паспорті та на офіційному сайті Виробника. Це будуть більш дієві методи, аби військова частина та військовослубовці отримали дійсно працюючі генератори, та потім не звертались до сервісних послуг, навіть на гарантійному терміні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Відповідно до п. 4.2. додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:».
У той же час, відповідно до абз. 1 ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Будь-які вимоги щодо усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі до Замовника не надходили.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-27-011037-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Зевс", Код ЄДРПОУ:25483198
Дата подання: 18 березня 2024 17:10
Вимога про скасування рішення щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «УНІКОМПЕКС»
Вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «УНІКОМПЕКС» (Код ЄДРПОУ: 44766063), а також дискваліфікувати його по причині того, що тендерна пропозиція подана з порушенням процедури закупівлі і Закону України «Про публічні закупівлі». Обгрунтування додається.
Скасована
Дата: 21 березня 2024 14:25
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2024-02-27-011037-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НіК, Код ЄДРПОУ:31305795
Дата подання: 28 березня 2024 16:53
Вимога про скасування рішення щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЗЕВС»
Вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЗЕВС» (Код ЄДРПОУ: 25483198 ), а також відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Обгрунтування додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2024 18:39
ВИРІШИЛА:
1. Надати відповідь на вимогу щодо Закупівлі у вище запропонованому варіанті.
2. Оприлюднити відповідь на вимогу учасника в електронній системі закупівель відповідно до статті 14 Закону.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи

02 квітня 2024 18:39
протокол.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 березня 2024 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІКОМПЕКС" 17 900,00
UAH з ПДВ
12 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЕКСБУ­ДСЕРВІС" 395 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Зевс" 302 250,00
UAH з ПДВ
286 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВР КОНСТРАКШН" 399 000,00
UAH з ПДВ
289 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Дізель Трейд" 301 250,00
UAH з ПДВ
291 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАСТОН" 313 750,00
UAH з ПДВ
313 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НіК 398 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА" 494 975,10
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУКОЛ" 355 000,00
UAH з ПДВ
355 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА" 375 000,00
UAH з ПДВ
375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 414 999,00
UAH з ПДВ
414 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ" 440 000,00
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іванченко Остап Андрійович 470 000,00
UAH з ПДВ
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2024 16:42
Електронний підпис
14 березня 2024 16:41
Електронний підпис
14 березня 2024 09:40
Електронний підпис
05 березня 2024 10:05
Електронний підпис
05 березня 2024 10:05
Електронний підпис
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #565 dated 08.12.2023..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #103 dated 01.02.2024..pdf
05 березня 2024 10:05
Довідка_інфо__24_28.02.2024.pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #565 dated 08.12.2023..pdf
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #113 dated 04.08.2023..pdf
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #393 dated 20.10.2023..pdf
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #283 dated 19.09.2013..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoices #392 dated 20.10.2023..pdf
05 березня 2024 10:05
Довідка_досвід_27_28.02.2024.pdf
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #115 dated 07.08.2023..pdf
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #16 dated 05.01.2024..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #81 dated 25.01.2024..pdf
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #342 dated 05.10.2023..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoices #287 dated 20.09.2023..pdf
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #113 dated 04.08.2023..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Довідка_інфо__24_28.02.2024.pdf
05 березня 2024 10:05
Довідка_санкції__25_28.02.2024.pdf
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #81 dated 25.01.2024..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #616 dated 25.12.2023..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #519 dated 23.11.2023..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #103 dated 01.02.2024..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #115 dated 07.08.2023..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #16 dated 05.01.2024..pdf
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #616 dated 25.12.2023..pdf
05 березня 2024 10:05
Expenses invoices #392 dated 20.10.2023..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #519 dated 23.11.2023..pdf
05 березня 2024 10:05
Expenses invoices #287 dated 20.09.2023..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #393 dated 20.10.2023..pdf.p7s
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #342 dated 05.10.2023..pdf
05 березня 2024 10:05
Expenses invoice #283 dated 19.09.2013..pdf
05 березня 2024 10:05
lz2250is_3.png
05 березня 2024 10:05
lz2250is_3.png.p7s
05 березня 2024 10:05
lz2250is_1.png.p7s
05 березня 2024 10:05
lz2250is_1.png
05 березня 2024 10:05
lz2250is_2.png
05 березня 2024 10:05
lz2250is_2.png.p7s

Публічні документи

06 березня 2024 11:37
Електронний підпис
06 березня 2024 11:37
Електронний підпис
06 березня 2024 11:35
аналогічний договір pdf.pdf
06 березня 2024 11:35
Сертифікат_Бліц.pdf
06 березня 2024 11:35
витяг з інструкції .pdf
06 березня 2024 11:35
інформація генератор 1.pdf
06 березня 2024 11:35
довідка про ліцензію.pdf
06 березня 2024 11:35
відгук до договору.pdf
06 березня 2024 11:35
гарантійний талонpdf.pdf
06 березня 2024 11:35
Довідка.zip
06 березня 2024 11:35
виписка з єдрpdf.pdf
06 березня 2024 11:35
статут алекс.pdf
06 березня 2024 11:35
Довідка (1).zip
06 березня 2024 11:35
довідка стаття 236 гку.pdf
06 березня 2024 11:35
інформація генератор 2.pdf
06 березня 2024 11:35
відомості про учасника.pdf

Публічні документи

29 березня 2024 17:43
Електронний підпис
29 березня 2024 10:37
Витяг-2444669-ДЯГІЛЕВ-2024-03-28.pdf
29 березня 2024 10:37
Довідка корупц ЗЕВС 280324.zip
29 березня 2024 10:37
ТОВ ЗЕВС 18032024.pdf
06 березня 2024 17:13
Електронний підпис
06 березня 2024 17:13
Електронний підпис
06 березня 2024 17:06
Пропозиція.pdf
06 березня 2024 17:06
ТОВ ЗЕВС ОПИС.pdf
06 березня 2024 17:06
Витяг з ПДВ.pdf
06 березня 2024 17:06
витяг ТОВ ЗЕВС 23 02 2024.pdf.p7s
06 березня 2024 17:06
Відомості про учасника.pdf
06 березня 2024 17:06
TP523006 Інструкція.pdf
06 березня 2024 17:06
витяг ТОВ ЗЕВС 23 02 2024.pdf
06 березня 2024 17:06
Декларація про відпов.pdf
06 березня 2024 17:06
Довідка щодо ліцензій.pdf
06 березня 2024 17:06
ЗЕВС СУЯ НААУ 2023.pdf
06 березня 2024 17:06
Довідка відсутн.санкцій.pdf
06 березня 2024 17:06
Статут ТОВ Зевс.pdf
06 березня 2024 17:06
Паспорт TP523006.pdf
06 березня 2024 17:06
накладна 1605.pdf

Публічні документи

06 березня 2024 17:42
Електронний підпис
06 березня 2024 17:42
Електронний підпис
06 березня 2024 17:42
10. Довідка щодо ліцензії.pdf
06 березня 2024 17:42
2. Довідка (щодо РФ_РБ).pdf.p7s
06 березня 2024 17:42
6.3 Виписка з ЄДР від 17.11.21.pdf
06 березня 2024 17:42
7.1 Витяг з ЄДР від 06.02.24.pdf
06 березня 2024 17:42
2. Довідка (щодо РФ_РБ).pdf
06 березня 2024 17:42
6.4 ОПИС.pdf
06 березня 2024 17:42
6.4 ОПИС.pdf.p7s
06 березня 2024 17:42
7.1 Витяг з ЄДР від 06.02.24.pdf.p7s

Публічні документи

06 березня 2024 11:54
Електронний підпис
06 березня 2024 11:46
ЦІНОВА.pdf.p7s
06 березня 2024 11:46
ЦІНОВА.pdf
06 березня 2024 11:46
Таблиця.pdf
06 березня 2024 11:46
Фін звіт Дізель.pdf (1).p7s
06 березня 2024 11:46
Статут_Дізель_2021.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
Фін звіт Дізель.pdf
06 березня 2024 11:45
Статут_Дізель_2021.pdf
06 березня 2024 11:45
Таблиця.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
Рішення.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
Рішення.pdf (1).p7s
06 березня 2024 11:45
Сертифікат кит.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
сертифікат дилера.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
Рішення.pdf
06 березня 2024 11:45
сертифікат дилера.pdf
06 березня 2024 11:45
право підпису.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
Сертифікат кит.pdf
06 березня 2024 11:45
ПДВ ДІЗЕЛЬ ТРЕЙД.pdf
06 березня 2024 11:45
Опис.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
локалізація.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
РІШЕННЯ-ДІЗЕЛЬ-150721.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
локалізація.pdf
06 березня 2024 11:45
Опис.pdf
06 березня 2024 11:45
РІШЕННЯ-ДІЗЕЛЬ-150721.pdf
06 березня 2024 11:45
нова пошта- договір.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
ліцензія.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
нова пошта- договір.pdf
06 березня 2024 11:45
ліцензія.pdf
06 березня 2024 11:45
лист-згода.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
лист-згода.pdf
06 березня 2024 11:45
право підпису.pdf
06 березня 2024 11:45
ПДВ ДІЗЕЛЬ ТРЕЙД.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
інформ довідка.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
інформ довідка.pdf
06 березня 2024 11:45
Згода-договір.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
Згода-договір.pdf
06 березня 2024 11:45
захист довкілля.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
захист довкілля.pdf
06 березня 2024 11:45
дотримання норм.pdf.p7s
06 березня 2024 11:45
довідка-аналог-договір.pdf
06 березня 2024 11:44
дотримання норм.pdf
06 березня 2024 11:44
Дизель- 25 станція.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
Лист-відгук.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
Дизель- 25 станція.pdf
06 березня 2024 11:44
Лист-відгук.pdf
06 березня 2024 11:44
Декларация генераторы.jpg
06 березня 2024 11:44
Договір.pdf (1).p7s
06 березня 2024 11:44
Договір.pdf
06 березня 2024 11:44
додаток 2.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
додаток 2.pdf
06 березня 2024 11:44
гарант лист - АРМА.pdf
06 березня 2024 11:44
врахування норм.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
відкриття_рах.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
гарант лист - АРМА.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
відгук-18 станц.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
відгук-18 станц.pdf
06 березня 2024 11:44
врахування норм.pdf
06 березня 2024 11:44
відсутність-236.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
відсутність-236.pdf
06 березня 2024 11:44
відсутність підстав.pdf
06 березня 2024 11:44
відсутність підстав.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
відповідність тех хар-к.pdf
06 березня 2024 11:44
Виписка 08.08.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
відкриття_рах.pdf
06 березня 2024 11:44
Generators_Inverter_KSB_22i-S_UA.pdf
06 березня 2024 11:44
Витяг 01.12.23.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
Витяг 01.12.23.pdf
06 березня 2024 11:44
Витяг-05032024.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
Витяг-05032024.pdf
06 березня 2024 11:44
АКТ ПРИЙМАННЯ.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
АКТ ПРИЙМАННЯ.pdf
06 березня 2024 11:44
Generators_Inverter_KSB_22i-S_UA.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
Виписка 08.08.pdf
06 березня 2024 11:44
абз 14 п.47.pdf.p7s
06 березня 2024 11:44
абз 14 п.47.pdf
06 березня 2024 11:43
ISO9001-2015 Certificatte_DM_______.pdf.p7s
06 березня 2024 11:43
ISO9001-2015 Certificatte_DM_______.pdf

Публічні документи

06 березня 2024 22:53
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2024 13:14
Електронний підпис
06 березня 2024 13:14
Електронний підпис
06 березня 2024 13:13
6. Довідка 236 ГКУ.pdf
06 березня 2024 13:13
3. Гар. лист особа.pdf.p7s
06 березня 2024 13:13
1. Довідка ст.17.pdf
06 березня 2024 13:13
6. Довідка 236 ГКУ.pdf.p7s
06 березня 2024 13:13
3. Гар. лист особа.pdf
06 березня 2024 13:13
1. Довідка ст.17.pdf.p7s

Публічні документи

06 березня 2024 17:34
Електронний підпис
06 березня 2024 17:34
Електронний підпис
06 березня 2024 17:34
1.ВИПИСКА з ЄДР КВІТКА.pdf.p7s
06 березня 2024 17:34
1.ВИПИСКА з ЄДР КВІТКА.pdf
06 березня 2024 17:34
3.ВИТЯГ ПДВ КВІТКА.pdf
06 березня 2024 17:34
3.ВИТЯГ ПДВ КВІТКА.pdf.p7s

Публічні документи

05 березня 2024 12:33
Електронний підпис
05 березня 2024 12:33
Електронний підпис
05 березня 2024 12:33
2. Гарантійний лист.pdf
05 березня 2024 12:33
5. Довідка.pdf.p7s
05 березня 2024 12:33
7.3. Лист-відгук.PDF
05 березня 2024 12:33
2. Гарантійний лист.pdf.p7s
05 березня 2024 12:33
8.3. Інструкція eng Hecht IG 2201.pdf
05 березня 2024 12:33
1.3. Протокол директор.pdf.p7s
05 березня 2024 12:33
6. Гарантійний лист.pdf.p7s
05 березня 2024 12:33
5. Довідка.pdf
05 березня 2024 12:33
4. Довідка ліцензія.pdf
05 березня 2024 12:33
7.3. Лист-відгук.PDF.p7s
05 березня 2024 12:33
6. Гарантійний лист.pdf
05 березня 2024 12:33
1.3. Протокол директор.pdf
05 березня 2024 12:33
4. Довідка ліцензія.pdf.p7s

Публічні документи

06 березня 2024 09:54
Електронний підпис
06 березня 2024 09:54
Електронний підпис
06 березня 2024 09:54
Цінова Пропозиція.pdf.p7s
06 березня 2024 09:54
Уставні документи.pdf.p7s
06 березня 2024 09:54
Уставні документи.pdf
06 березня 2024 09:54
Видаткова_0002.pdf
06 березня 2024 09:54
Договір №28.pdf
06 березня 2024 09:54
Цінова Пропозиція.pdf
06 березня 2024 09:54
Видаткова_0002.pdf.p7s
06 березня 2024 09:54
Лист-відгук.pdf
06 березня 2024 09:54
Договір №28.pdf.p7s
06 березня 2024 09:54
довідки листи_.pdf.p7s
06 березня 2024 09:54
Лист-відгук.pdf.p7s
06 березня 2024 09:54
довідки листи_.pdf

Публічні документи

06 березня 2024 18:10
Електронний підпис
06 березня 2024 18:10
Електронний підпис
06 березня 2024 18:09
4. Проект Договору.pdf
06 березня 2024 18:09
19. Захист довкілля.pdf
06 березня 2024 18:09
10. Довідка ПОСТАНОВИ.pdf
06 березня 2024 18:09
2. Комерційна ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 березня 2024 18:09
1.1. Опис Статут ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2024 18:09
20. Довідка абз.14 п. 47.pdf
06 березня 2024 18:09
22. Витяг ЄДРПОУ (08.02.2024).pdf

Публічні документи

06 березня 2024 14:22
Електронний підпис
06 березня 2024 14:21
Сертифікат ISO 9001.PDF
06 березня 2024 14:21
Відомості про учасника.pdf
06 березня 2024 14:21
Довідка про бенефіціара.pdf
06 березня 2024 14:21
Рішення засновника.pdf
06 березня 2024 14:21
Витяг з ЄДР.pdf
06 березня 2024 14:21
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
06 березня 2024 14:21
Довідка про статтю 236.pdf
06 березня 2024 14:21
Опис до Статуту.pdf
06 березня 2024 14:21
Оригінал Статуту.pdf
06 березня 2024 14:21
Гарантійний лист.pdf
06 березня 2024 14:21
Опис до Статуту.pdf.p7s
06 березня 2024 14:21
Виписка.pdf
06 березня 2024 14:21
Фінансова звітність 2023.pdf
06 березня 2024 14:21
Договір №99.pdf
06 березня 2024 14:21
Лист відгук Айді-Тех.zip
06 березня 2024 14:21
ДОГОВІР №22082023-1.pdf
06 березня 2024 14:21
Договір №99.pdf.p7s
06 березня 2024 14:21
ДОГОВІР №22082023-1.pdf.p7s

Публічні документи

06 березня 2024 21:19
Електронний підпис
06 березня 2024 21:19
Електронний підпис
06 березня 2024 21:18
Довідка_про_ліцензію.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Довідка_лист резидент.pdf
06 березня 2024 21:18
Kraft&Dele KD193.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Довідка_санкції.pdf
06 березня 2024 21:18
Довідка_лист резидент.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Лист гарантія.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Копія договору.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Лист-відгук.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Лист гарантія.pdf
06 березня 2024 21:18
Копія договору.pdf
06 березня 2024 21:18
Лист-відгук.pdf
06 березня 2024 21:18
Довідка_санкції.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Лист 236 гку.pdf
06 березня 2024 21:18
Довідка_про_підписанта.pdf
06 березня 2024 21:18
Паспорт Іванченко.pdf
06 березня 2024 21:18
Витяг .pdf
06 березня 2024 21:18
код іванченко.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Виписка з ЄДР Ів.pdf
06 березня 2024 21:18
Довідка_ п 47.pdf
06 березня 2024 21:18
Довідка_про_ліцензію.pdf
06 березня 2024 21:18
Виписка з ЄДР Ів.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Kraft&Dele KD193.pdf
06 березня 2024 21:18
витяг єдиного податку.pdf
06 березня 2024 21:18
код іванченко.pdf
06 березня 2024 21:18
витяг єдиного податку.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
платник податку.pdf
06 березня 2024 21:18
Довідка_лист згода.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Довідка_лист згода.pdf
06 березня 2024 21:18
Довідка_ п 47.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
платник податку.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Лист 236 гку.pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Витяг .pdf.p7s
06 березня 2024 21:18
Паспорт Іванченко.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІКОМПЕКС"

ТОВ "АЛЕКСБУ­ДСЕРВІС"

ТОВ "Зевс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВР КОНСТРАКШН"

ТОВ "Компанія "Дізель Трейд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАСТОН"

ТОВ НіК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУКОЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ"

ФОП Іванченко Остап Андрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІКОМПЕКС"
#44766063
Рішення скасоване 12 900,00
UAH з ПДВ
21 березня 2024 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 березня 2024 16:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІКОМПЕКС"
#44766063
Відхилено 12 900,00
UAH з ПДВ
21 березня 2024 14:48
ТОВ "АЛЕКСБУ­ДСЕРВІС"
#41337839
Відхилено 250 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2024 11:15
ТОВ "Зевс"
#25483198
Переможець 286 400,00
UAH з ПДВ
27 березня 2024 12:31

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно п.9 додатку 1 до Оголошення Учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), а саме в наданій довідці не вказаний договір. На підтвердження виконання договору, що зазначений у довідці, необхідно надати лист відгук, або рекомендаційний лист про належне виконання цього договору.

Документи

15 березня 2024 19:17
Електронний підпис
15 березня 2024 17:48
протокол.PDF

Документи

21 березня 2024 14:48
Електронний підпис
21 березня 2024 14:46
протокол98.PDF

Документи

27 березня 2024 11:15
Електронний підпис
27 березня 2024 11:13
протокол.PDF

Документи

27 березня 2024 12:31
Електронний підпис
27 березня 2024 12:29
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2024 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Зевс"
#25483198
286 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2024 12:31
Електронний підпис
27 березня 2024 12:29
протокол.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 квітня 2024 10:57
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
03 квітня 2024 10:59
Електронний підпис
03 квітня 2024 10:57
протокол.PDF