Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона дорослого приймального відділення та дитячого приймального відділення КНП «ББЛІЛ»
Очікувана вартість
414 000,00 UAH
UA-2024-02-27-010992-a ● 5e07a876655047bea756ae4b5a86bb79
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (КНП "ББЛІЛ") |
Код ЄДРПОУ: | 01994132 |
Місцезнаходження: | 08301, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул.Котляревського,1 |
Контактна особа: |
Сорока Лариса Петрівна +380459561272 Larisa73.Soroka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 12:14 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 12:14 |
Очікувана вартість: | 414 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 070,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія в розмірі 5000,00 грн. (П'ять тисяч гривень), оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897. Строк дії: 92 день із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, пунктом 5 розділу III. Тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона дорослого приймального відділення та дитячого приймального відділення КНП «ББЛІЛ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08301, Україна, Київська область, місто Бориспіль, вул. Котляревського, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються щомісячно Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту здачі-приймання наданих послуг в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 14:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 14:07 |
Зміни.doc | |
26 березня 2024 14:07 |
Охорона_Додаток_3.doc | |
26 березня 2024 14:07 |
Охорона_ТД.doc | |
26 березня 2024 14:07 |
Охорона_Додаток_2.docx | |
26 березня 2024 14:07 |
Охорона_Додаток_1.doc | |
21 березня 2024 14:57 |
Зміни.doc |
26 березня 2024 14:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 березня 2024 14:07 |
Зміни.doc
|
||||||
26 березня 2024 14:07 |
Охорона_Додаток_3.doc
|
||||||
26 березня 2024 14:07 |
Охорона_ТД.doc
|
||||||
26 березня 2024 14:07 |
Охорона_Додаток_2.docx
|
||||||
26 березня 2024 14:07 |
Охорона_Додаток_1.doc
|
||||||
21 березня 2024 14:57 |
Зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-27-010992-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ „ОХОРОНА-01“", Код ЄДРПОУ:43932498
Дата подання: 28 лютого 2024 10:10
Вимога, яка не має відношення до закупівлі
Доброго дня. Замовнику, в технічному завданні встановлено вимогу: У складі тендерної пропозиції учасниками надається сертифікат ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19». Замовнику, Вас не бентежить, що, згідно Постанови КМУ від 27 червня 2023 р. № 651, з 24 години 00 хвилин 30 червня 2023 р. на всій території України було відмінено карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. То про яку пандемію ви зазначаєте та яке відношення цей сертифікат має до закупівлі? Вимагаємо виключити цю вимогу зі складу тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 лютого 2024 08:38
Згідно п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно Замовником сформовано та затверджено тендерну документацію на підставі чинного законодавства, а також інтересів Замовника та суспільства.
Додатком № 1 до Тендерної документації від учасників вимагається сертифікат ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19».
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2023 № 2023 № 51 відмінено на всій території України карантин, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Каранти́н — адміністративні та медико-санітарні заходи на обмеження контактів інфікованої або підозрілої на інфікування особи (осіб), тварини, вантажу, товару, транспортного засобу, населеного пункту, на рівні країни або між державами, що застосовуються для запобігання поширенню деяких небезпечних інфекційних хвороб.
Пандемі́я — найвища інтенсивність розвитку епідемічного процесу, що характеризується прогресуючим поширенням інфекційного захворювання з надзвичайно високим ураженням населення на значних територіях материків.
Відсутність запровадженого офіційно карантину, не означає відсутність пандемії, зокрема, в медичному закладі підвищеної небезпеки.
Комунальним некомерційним підприємством «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» закупляються послуги фізичної охорони в заклад зі специфікою надання послуг, що включає людський фактор спілкування з людьми (в т. ч. хворими). Якщо люди захищають себе від COVID-19, то це допомагає запобігти появі нових варіантів інфекції.
До відома статистична інформація із офіційних сайтів МОЗ, Мінфіну:
«На 28 лютого 2024 в Україні налічувалося 5557995 занедужавших на коронавірусну інфекцію Covid-19 (пневмонія нового типу), з них померлих — 112418».
«З 2 жовтня до 21 січня 2024 року в Україні на ГРВІ перехворіло 2 474 078 українців (54,2% — діти). Зареєстровано 133 724 випадки захворювання на COVID-19: 684 — летальні, із них 4 — серед дітей».
«Протягом січня в Україні виявили 42 випадки субваріанту коронавірусу «Дженні, в т. ч. в Київській області».
Відповідно Замовника «не бентежить» відміна карантину», оскільки заклад і на сьогодні працює в умовах боротьби з пандемією, а складовою закладу є і фізична охорона. Робота в умовах пандемії потребує вдосконалення безпеки та гігієни праці з метою попередження випадків захворюваності та збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Тому від учасників вимагається надання сертифікату ISO/PAS 45005:2020.
Відсутні підстави внесення змін до тендерної документації.
Відповідно Замовником сформовано та затверджено тендерну документацію на підставі чинного законодавства, а також інтересів Замовника та суспільства.
Додатком № 1 до Тендерної документації від учасників вимагається сертифікат ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19».
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2023 № 2023 № 51 відмінено на всій території України карантин, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Каранти́н — адміністративні та медико-санітарні заходи на обмеження контактів інфікованої або підозрілої на інфікування особи (осіб), тварини, вантажу, товару, транспортного засобу, населеного пункту, на рівні країни або між державами, що застосовуються для запобігання поширенню деяких небезпечних інфекційних хвороб.
Пандемі́я — найвища інтенсивність розвитку епідемічного процесу, що характеризується прогресуючим поширенням інфекційного захворювання з надзвичайно високим ураженням населення на значних територіях материків.
Відсутність запровадженого офіційно карантину, не означає відсутність пандемії, зокрема, в медичному закладі підвищеної небезпеки.
Комунальним некомерційним підприємством «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» закупляються послуги фізичної охорони в заклад зі специфікою надання послуг, що включає людський фактор спілкування з людьми (в т. ч. хворими). Якщо люди захищають себе від COVID-19, то це допомагає запобігти появі нових варіантів інфекції.
До відома статистична інформація із офіційних сайтів МОЗ, Мінфіну:
«На 28 лютого 2024 в Україні налічувалося 5557995 занедужавших на коронавірусну інфекцію Covid-19 (пневмонія нового типу), з них померлих — 112418».
«З 2 жовтня до 21 січня 2024 року в Україні на ГРВІ перехворіло 2 474 078 українців (54,2% — діти). Зареєстровано 133 724 випадки захворювання на COVID-19: 684 — летальні, із них 4 — серед дітей».
«Протягом січня в Україні виявили 42 випадки субваріанту коронавірусу «Дженні, в т. ч. в Київській області».
Відповідно Замовника «не бентежить» відміна карантину», оскільки заклад і на сьогодні працює в умовах боротьби з пандемією, а складовою закладу є і фізична охорона. Робота в умовах пандемії потребує вдосконалення безпеки та гігієни праці з метою попередження випадків захворюваності та збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Тому від учасників вимагається надання сертифікату ISO/PAS 45005:2020.
Відсутні підстави внесення змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-27-010992-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:43198622
Дата подання: 01 березня 2024 10:55
Дата подання: 01 березня 2024 10:55
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 березня 2024 15:33
Рішення від 04.03.2024 №3949.pdf
Дата публікації: 04 березня 2024 15:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2024 №4528.pdf
Дата публікації: 13 березня 2024 12:35
Рішення від 12.03.2024 №4528.pdf
Дата публікації: 14 березня 2024 17:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ від 12.03.2024 № 4528-р/пк-пз виконано, внесено зміни до Тендерної документації.
Номер скарги: UA-2024-02-27-010992-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:43198622
Дата подання: 12 квітня 2024 12:58
Дата подання: 12 квітня 2024 12:58
Скарга на неправомірне відхилення
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2024 16:33
рішення від 15.04.2024 №6612.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2024 16:32
інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 №7206.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 15:20
рішення від 23.04.2024 №7206.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2024 11:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ» у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона дорослого приймального відділення та дитячого приймального відділення КНП «ББЛІЛ») (прийняте протоколом № ПР2024/118 від 08.04.2024).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" |
326 700,00
UAH з ПДВ
|
326 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Котедж-Охорона |
413 100,00
UAH з ПДВ
|
413 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" #43198622 |
Рішення скасоване |
326 700,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 21:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2024 13:17
|
ТОВ Котедж-Охорона #33749056 |
Рішення скасоване |
413 100,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 21:04
|
|
ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" #43198622 |
Відхилено |
326 700,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 22:13
|
ТОВ Котедж-Охорона #33749056 |
Переможець |
413 100,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2024 14:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2025 09:25
|
Додаткова угода 3 від 06.02.2025.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2025 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 11:18
|
додаткова угода 2 від 30.12.2024.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 16:09
|
Додаткова угода від 30.01.2024.pdf | зміни до договору |
30 травня 2024 16:08
|
Договір | зміни до договору |
30 травня 2024 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приводим у відповідність кількість послуг, які виконавець буде надавати |
Номер договору про закупівлю: | 24-124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 24-124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 24-124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |