Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вивезення твердих побутових відходів та роздільно зібраних відходів
Очікувана вартість
99 231,93 UAH
UA-2024-02-27-010660-a ● a005eb65393c413398fcf32635e02093
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Вебсайт: | https://mfa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська обл., м. Київ, Михайлівська площа,1 |
Контактна особа: |
Марія Курищук +380442381174 mariia.kuryshchuk@mfa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2024 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 99 231,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 992,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
440.6 метри кубічні
Послуги з вивезення твердих побутових відходів та роздільно зібраних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01018, Україна, м. Київ, Київ, Михайлівська площа 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний (розрахунковий) рахунок Виконавця проміжними платежами за фактично надані Послуги на підставі Акту, протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Акту уповноваженими представниками Замовника та Виконавця. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2024 17:33 |
Тендерна_документація_Послуги_з_вивезення_твердих_побутових_відходів_нова_редакція.pdf | |
28 лютого 2024 17:33 |
Додаток_1_до_ТД_сміття__(кваліфікаційні_критерії)_нова_редакція.pdf | |
28 лютого 2024 17:33 |
Додаток_5_до_ТД_сміття_інші_документи_нова_редакція.pdf | |
28 лютого 2024 17:33 |
Перелік змін до ТД сміття.docx | |
27 лютого 2024 16:21 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
27 лютого 2024 16:21 |
Додаток 3 до ТД проєкт Договору.docx | |
27 лютого 2024 16:21 |
Додаток_2_до_ТД_характеристика.pdf |
28 лютого 2024 17:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2024 17:33 |
Тендерна_документація_Послуги_з_вивезення_твердих_побутових_відходів_нова_редакція.pdf
|
|||
28 лютого 2024 17:33 |
Додаток_1_до_ТД_сміття__(кваліфікаційні_критерії)_нова_редакція.pdf
|
|||
28 лютого 2024 17:33 |
Додаток_5_до_ТД_сміття_інші_документи_нова_редакція.pdf
|
|||
28 лютого 2024 17:33 |
Перелік змін до ТД сміття.docx
|
|||
27 лютого 2024 16:21 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx
|
|||
27 лютого 2024 16:21 |
Додаток 3 до ТД проєкт Договору.docx
|
|||
27 лютого 2024 16:21 |
Додаток_2_до_ТД_характеристика.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-27-010660-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Код ЄДРПОУ:36173955
Дата подання: 28 лютого 2024 09:52
Дискримінаційні вимоги в ТД
Згідно п. 2 Додатку 5 до Тендерної документації – «Учасник має надати скановану копію договору з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, на якій знаходиться об’єкт утворення відходів, (міст Київ, Михайлівська площа 1).
У разі, якщо Учасник в установленому порядку визначений виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, надати копію відповідного рішення.».
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають «скановану копію договору з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, на якій знаходиться об’єкт утворення відходів, (міст Київ, Михайлівська площа 1)», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єктів господарювання, які не є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на певній території, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказана позиція узгоджується з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15802-р/пк-пз від 19.08.2020 р. по скарзі UA-2020-07-27-002329-a.c2 (Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-07-27-002329-a).
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та видалити дискримінаційну вимогу п. 2 Додатку 5 до Тендерної документації – «2. Учасник має надати скановану копію договору з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, на якій знаходиться об’єкт утворення відходів, (міст Київ, Михайлівська площа 1).
У разі, якщо Учасник в установленому порядку визначений виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, надати копію відповідного рішення.».
Дане питання висвітлювалось в минулорічній закупівлі UA-2023-03-30-007533-a, в якій Замовник погодився з потенційним учасником закупівлі, та вніс зміни в тендерну документацію шляхом видалення дискримінаційної вимоги.
Враховуючи вище викладене, та установлену практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу передбачену п. 3 Додатку 2 до тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги, ми, як потенційні Учасники закупівлі в обов’язковому порядку звернемось до АМКУ з офіційною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
У разі, якщо Учасник в установленому порядку визначений виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, надати копію відповідного рішення.».
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають «скановану копію договору з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, на якій знаходиться об’єкт утворення відходів, (міст Київ, Михайлівська площа 1)», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єктів господарювання, які не є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на певній території, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказана позиція узгоджується з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15802-р/пк-пз від 19.08.2020 р. по скарзі UA-2020-07-27-002329-a.c2 (Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-07-27-002329-a).
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та видалити дискримінаційну вимогу п. 2 Додатку 5 до Тендерної документації – «2. Учасник має надати скановану копію договору з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, на якій знаходиться об’єкт утворення відходів, (міст Київ, Михайлівська площа 1).
У разі, якщо Учасник в установленому порядку визначений виконавцем послуг на вивезення відходів на певній території, надати копію відповідного рішення.».
Дане питання висвітлювалось в минулорічній закупівлі UA-2023-03-30-007533-a, в якій Замовник погодився з потенційним учасником закупівлі, та вніс зміни в тендерну документацію шляхом видалення дискримінаційної вимоги.
Враховуючи вище викладене, та установлену практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу передбачену п. 3 Додатку 2 до тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги, ми, як потенційні Учасники закупівлі в обов’язковому порядку звернемось до АМКУ з офіційною скаргою.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2024 17:32
Шановний Учаснику!
Виходячи зі змісту Вашої Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Ваша Вимога підлягає задоволенню та буде видалено дану вимогу для Учасників. Враховуючи вищезазначене Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за Вашу уважність!
Виходячи зі змісту Вашої Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Ваша Вимога підлягає задоволенню та буде видалено дану вимогу для Учасників. Враховуючи вищезазначене Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за Вашу уважність!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2024 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" |
74 549,52
UAH з ПДВ
|
70 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Обухівміськвторресурси" |
79 748,60
UAH з ПДВ
|
71 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАМАР ЕКО" |
97 813,20
UAH з ПДВ
|
72 699,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" #42172404 |
Переможець |
70 990,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 березня 2024 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2025 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 11:33
|
Договір вивезення сміття 213_51-2024 dsl 19.03.2024.pdf | укладений |
20 березня 2024 11:33
|