Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого питного водопостачання за кодом ДК 021:2015 65110000-7 Розподіл води
Очікувана вартість
876 631,44 UAH
UA-2024-02-27-009640-a 91fc7e40a13e4816803932ad3cd61b1c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Вазгенівна Шарапанівська

+380487202698 zakupkyoood@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02008342
Вебсайт: https://oood.com.ua/
Місцезнаходження: 65055, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Контактна особа: Анна Вазгенівна Шарапанівська
+380487202698
zakupkyoood@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48700 метри кубічні
Послуги з централізованого водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65055, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 65111000-4 — Розподіл питної води

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЛІЯ "ІНФОКСВОДОКАНАЛ"
#26472133
Переможець 876 631,44
UAH з ПДВ
27 лютого 2024 15:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2024 16:20
ДУ № 1 від 17.07.2024 до договору 38_24в від 27.02.2024.pdf зміни до договору
17 липня 2024 16:13
Договір № 38_24в від 27.02.2024 р.-2.pdf укладений
27 лютого 2024 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись нормами підпунктів 1 та 7 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості №1178), уклали цю додаткову угоду про підвищення ціни на послуги та зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 38/24в
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML